olla eri mieltä kirkossa!
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kulttuuri/1776/tommy_hellsten_kirkon_pitaisi_ottaa_hylatyksi_tulemisen_riski
Joku vielä uskaltaa
6
128
Vastaukset
- 316
Hyvä että uskaltaa.
Mutta loppuneeko Hellsteniltä kutsut erinäisiin seurakuntiin tuon artikkelin takia?
Saa nähdä.- Eläköön kiivailu
Jeesus ja apostolit eivät mukautuneet omaan aikaansa, miettineet, mitä heistä ajatellaan, vaan saarnasivat rohkeasti aikansa turmelusta ja jumalattomuutta vastaan missä syntiä vain tapasivatkin. He julistivat Sanaa, leimusivat, kiivailivat, haastoivat koko maailman! Niin pitää olla. Se on kristinuskon sanoma. Jumalan valtakunta on tulossa, kaikki maallinen on katoavaista, tehkää parannus ja uskokaa Herran evankeliumi!
- Erotkaa kirkosta
Eläköön kiivailu kirjoitti:
Jeesus ja apostolit eivät mukautuneet omaan aikaansa, miettineet, mitä heistä ajatellaan, vaan saarnasivat rohkeasti aikansa turmelusta ja jumalattomuutta vastaan missä syntiä vain tapasivatkin. He julistivat Sanaa, leimusivat, kiivailivat, haastoivat koko maailman! Niin pitää olla. Se on kristinuskon sanoma. Jumalan valtakunta on tulossa, kaikki maallinen on katoavaista, tehkää parannus ja uskokaa Herran evankeliumi!
Suomessa on jo yli miljoona (1 000 000) ihmistä, jotka eivät usko ev lut lahkon kiivailijoita!
Taasko se on tulossa, heh ?? - Rankaisija
Erotkaa kirkosta kirjoitti:
Suomessa on jo yli miljoona (1 000 000) ihmistä, jotka eivät usko ev lut lahkon kiivailijoita!
Taasko se on tulossa, heh ??Jumala rankaisee kansoja jotka kieltävät Hänet. Jos suomalaiset hylkäävät Herran, niin kuin nyt näyttää käyvän, ei ole epäilystäkään etteikö Suomea kohtaa jokin hirveä katastrofi jo meidän elinaikanamme. Voi kurjia syntisiä, jotka eivät tiedä minkä onnettomuuden päällensä kutsuvat. Niin kuin Vanhan Testamentin israelilaiset, joita profeetat yrittivät turhaan varoittaa, ovat nykysuomalaisetkin julkeasti kapinoineet Jumalaa vastaan, eikä se takuulla jää vaille rangaistusta. Herran viha iskee kuin ukkosmyrsky, varoittamatta ja kiivaasti!
- Yks vaan
Erotkaa kirkosta kirjoitti:
Suomessa on jo yli miljoona (1 000 000) ihmistä, jotka eivät usko ev lut lahkon kiivailijoita!
Taasko se on tulossa, heh ??Ne, jotka haluavat erota kirkosta, voivat niin tehdä samoin kuin ne, jotka haluavat kuulua kirkkoon, voivat edelleen kuulua.
- Yks vaan
"Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä ( mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia )."
Se, että on syntinen, ei tarkoita, että olisi mielenvikainen, rikollinen tai alempiarvoinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381