Joku vielä uskaltaa

Ohohh!

6

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 316

      Hyvä että uskaltaa.
      Mutta loppuneeko Hellsteniltä kutsut erinäisiin seurakuntiin tuon artikkelin takia?
      Saa nähdä.

      • Eläköön kiivailu

        Jeesus ja apostolit eivät mukautuneet omaan aikaansa, miettineet, mitä heistä ajatellaan, vaan saarnasivat rohkeasti aikansa turmelusta ja jumalattomuutta vastaan missä syntiä vain tapasivatkin. He julistivat Sanaa, leimusivat, kiivailivat, haastoivat koko maailman! Niin pitää olla. Se on kristinuskon sanoma. Jumalan valtakunta on tulossa, kaikki maallinen on katoavaista, tehkää parannus ja uskokaa Herran evankeliumi!


      • Erotkaa kirkosta
        Eläköön kiivailu kirjoitti:

        Jeesus ja apostolit eivät mukautuneet omaan aikaansa, miettineet, mitä heistä ajatellaan, vaan saarnasivat rohkeasti aikansa turmelusta ja jumalattomuutta vastaan missä syntiä vain tapasivatkin. He julistivat Sanaa, leimusivat, kiivailivat, haastoivat koko maailman! Niin pitää olla. Se on kristinuskon sanoma. Jumalan valtakunta on tulossa, kaikki maallinen on katoavaista, tehkää parannus ja uskokaa Herran evankeliumi!

        Suomessa on jo yli miljoona (1 000 000) ihmistä, jotka eivät usko ev lut lahkon kiivailijoita!

        Taasko se on tulossa, heh ??


      • Rankaisija
        Erotkaa kirkosta kirjoitti:

        Suomessa on jo yli miljoona (1 000 000) ihmistä, jotka eivät usko ev lut lahkon kiivailijoita!

        Taasko se on tulossa, heh ??

        Jumala rankaisee kansoja jotka kieltävät Hänet. Jos suomalaiset hylkäävät Herran, niin kuin nyt näyttää käyvän, ei ole epäilystäkään etteikö Suomea kohtaa jokin hirveä katastrofi jo meidän elinaikanamme. Voi kurjia syntisiä, jotka eivät tiedä minkä onnettomuuden päällensä kutsuvat. Niin kuin Vanhan Testamentin israelilaiset, joita profeetat yrittivät turhaan varoittaa, ovat nykysuomalaisetkin julkeasti kapinoineet Jumalaa vastaan, eikä se takuulla jää vaille rangaistusta. Herran viha iskee kuin ukkosmyrsky, varoittamatta ja kiivaasti!


      • Yks vaan
        Erotkaa kirkosta kirjoitti:

        Suomessa on jo yli miljoona (1 000 000) ihmistä, jotka eivät usko ev lut lahkon kiivailijoita!

        Taasko se on tulossa, heh ??

        Ne, jotka haluavat erota kirkosta, voivat niin tehdä samoin kuin ne, jotka haluavat kuulua kirkkoon, voivat edelleen kuulua.


    • Yks vaan

      "Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä ( mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia )."

      Se, että on syntinen, ei tarkoita, että olisi mielenvikainen, rikollinen tai alempiarvoinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe