Jos ei tällä viikollakaan?

Rattus sp.

Miten elämä jatkuu, jos tällä viikollakaan ei tule täyspottia lotosta? Jatkuuko se samaan malliin vai voisiko lottounelmistaan joka tapauksessa toteuttaa jotakin?

Omiini kuuluu sellaisia pieniä toiveita kuin koiranpentu ja rentoutumisloma joko Lapissa tai Etelässä. Ei niihin tarvita lottovoittoa.

Voisiko tuon lottovoitosta haaveilun kääntää edukseen? Selvittää, mitä todellakin kaipaa ja aloittaa toteutus ilman lottovoittoa?

45

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh, häviäjän puhetta, teillähän piti olla varmat ennustuksetkin...

• Rattus sp.

No, meidän ennustajaeukko on vähän ailahtelevainen. Lupailee kelle sattuu päävoittoa ja jos lupailee tarpeeksi monelle, niin varmasti jossakin osuu kohdalle.

• rygseck
        Rattus sp. kirjoitti:

No, meidän ennustajaeukko on vähän ailahtelevainen. Lupailee kelle sattuu päävoittoa ja jos lupailee tarpeeksi monelle, niin varmasti jossakin osuu kohdalle.

Mie ko e viittint laittaa rivvii ny jakkoo ku korteist katoi et se isompii voittoloit häämöttää tulevaisuuves...

Nää mu korti ova olle ahkeral käytöl, sitä sie elä eppäile =)

• No niin nyt päästiinkin syville vesille :)
      Useinhan ei se raha ole se mitä ihminen oikeasti haluaa.
      Raha on pelkkä väline, sehän ei ole kuin paperia ja jos hyvin (huonosti) käy niin sen voi hukatakin niin monella tavalla.

Pitäiskin siis miettiä oikeesti että mitä sillä rahalla haluaa, ja juurikin niin että pystyykö tuon hommaamaan ilman sitä täysosumaa.

Ja jos oikein pitkälle ajatellaan niin aika monet ihmiset haluais vaan olla onnellisia. Hmm no joo kun saan sen hirsitalon (siis olen lotonnut), niin sitten(kö) olen onnellinen?

Eli siis kun kuitenkin olen juuri nyt melko onnellinen, niin se voitto saa tulla tai sitten ei.
      Jos se tulee niin läheisissäni on erittäin monta onnellista ihmistä, siis siten että aika monta unelmaa voi sitten toteutua.

Mun unelmanihan toteutunee joka tapauksessa tammikuussa kun lähden sinne Egyptiin :)

• Rattus sp.

Olen onnellinen, kun kotini on näköiseni ja järjestyksessä. Siihen ei tarvita ylikalliita huonekaluja tai elektroniikkaa. Parhaat verho-ostokseni ovat olleet luonnonvalkoiset Fortunan lakanat ja niitä en vaihtaisi mihin tahansa kalliimpaan versioon :).

Huomaan kaipaavani koirakaveria, lepoa ja seikkailua sopivissa suhteissa. Tietysti tuo lottovoitto antaisi mahdollisuuden nopeampiin käänteisiin elämässä. Nyt asiat tapahtuvat pitkäjänteisesti ajan kanssa. No, keväällä haluan Barcelonaan :).

• Hyvinhän tuota kirjoitit.
        Ihmisiä vaan on monenlaisia. Joillekin tulee tuska, jos on rahaa, toisille tuska, kun ei ole, ja sitten on tämmösiä höperöitä, jotka pelkää tilannetta, ettei rahaa ole. Ja tämmösille se raha on jo puoli elämää, ainakin ollut..
        Aloituksessa oli, miten elämä jatkuu, jos ei tule lottovoittoa. En minä usko, että se miksikään muuttus, vaikka niitä tulis kaks.
        No eilen olin jäädä tuon liki kolmekymmentä vuotta vanhan limusiinin kanssa kiinni, jos sitten kahtelis vanhan avolava maasturin, jolla huonommat tiet ajas.
        Liekkö tuossa perää, kun oon aatellu, että miehet aatteloo, että raha tuo kaiken, rakkaudenkin.
        Naisilla se on toisinpäin, ne aatteloo, että rakkaus tuo kaiken, rahankin.
        Hyvä yleistys, ja ihan omakeksimä, muistelen, että ilahdut näistä yleistyksistä.

• Rattus sp.
        k-kotton kirjoitti:

Hyvinhän tuota kirjoitit.
        Ihmisiä vaan on monenlaisia. Joillekin tulee tuska, jos on rahaa, toisille tuska, kun ei ole, ja sitten on tämmösiä höperöitä, jotka pelkää tilannetta, ettei rahaa ole. Ja tämmösille se raha on jo puoli elämää, ainakin ollut..
        Aloituksessa oli, miten elämä jatkuu, jos ei tule lottovoittoa. En minä usko, että se miksikään muuttus, vaikka niitä tulis kaks.
        No eilen olin jäädä tuon liki kolmekymmentä vuotta vanhan limusiinin kanssa kiinni, jos sitten kahtelis vanhan avolava maasturin, jolla huonommat tiet ajas.
        Liekkö tuossa perää, kun oon aatellu, että miehet aatteloo, että raha tuo kaiken, rakkaudenkin.
        Hyvä yleistys, ja ihan omakeksimä, muistelen, että ilahdut näistä yleistyksistä.

Hmm.. Ajattelit kokeilla pitkää pinnaani yleistyksellä? Olen kuullut nuo mainitsemasi väitteet ja voin vain omalta kohdalta sanoa, ettei pidä paikkaansa. En usko, että rakkaus tuo kaiken. Olen aina ollut se, joka pärjää omillaan. Näin kuvainnollisesti sanoen menisin mieluummin hirteen kuin eläisin toisen kustannuksella.

Ymmärrän myös rahan merkityksen, joten sitä on syytä kartuttaa säästöön ja sijoittaa hajautetusti, niin ettei arvo laske. Tuon rahan merkitys on se, että voi toteuttaa unelmiaan ja on varautunut huonoihin päiviin. Jopa huonoina aikoina pyrin säästämään.

Mutta jokainen ajattelee tavallaa eli on maailma myös täynnä rahakkaita miehiä nuorine naisineen ja pikkuprinsessoja, jotka odottavat saavansa kaiken ilmaiseksi.

• k-kotton kirjoitti:

Hyvinhän tuota kirjoitit.

Joskus se voilla niinkin päin että kuvitellaan että se raha tuo sen rakkauden.
        Ja näinköhän ne ajattelee ne miehet sitten :))
        Sitten kun mulle se voitto tulee niin hommaan sen auton ja kuskin.
        Tai sitten ajelen vaan ihan taksilla.

• Rattus sp. kirjoitti:

Hmm.. Ajattelit kokeilla pitkää pinnaani yleistyksellä? Olen kuullut nuo mainitsemasi väitteet ja voin vain omalta kohdalta sanoa, ettei pidä paikkaansa. En usko, että rakkaus tuo kaiken. Olen aina ollut se, joka pärjää omillaan. Näin kuvainnollisesti sanoen menisin mieluummin hirteen kuin eläisin toisen kustannuksella.

Ymmärrän myös rahan merkityksen, joten sitä on syytä kartuttaa säästöön ja sijoittaa hajautetusti, niin ettei arvo laske. Tuon rahan merkitys on se, että voi toteuttaa unelmiaan ja on varautunut huonoihin päiviin. Jopa huonoina aikoina pyrin säästämään.

Mutta jokainen ajattelee tavallaa eli on maailma myös täynnä rahakkaita miehiä nuorine naisineen ja pikkuprinsessoja, jotka odottavat saavansa kaiken ilmaiseksi.

No lievennetään, kyllä naiset ehkä enemmän niin, että jos se elämä on onnellinen, vaikka puutteellinen, niin parempi kun rikas ja onneton. Mikä nyt ei ole ollenkaan huono.
        Ärhäkän tuntuinen vastaus, ei se pinna niin pitkä ole.

• Rattus sp.
        tulisilla kirjoitti:

Tuli vain mieleeni, että voisiko auton ja kuskin toteuttaa muullakin kuin lottovoitolla? Luulen, että autolliselle, mukavalle miehelle löytyisi muutakin käyttöä ;)?

• Heikunkeikku
        Rattus sp. kirjoitti:

Tuli vain mieleeni, että voisiko auton ja kuskin toteuttaa muullakin kuin lottovoitolla? Luulen, että autolliselle, mukavalle miehelle löytyisi muutakin käyttöä ;)?

Häh, no mitä muuta häh?
        Aijaaaaa, tarkotaks "muulla käytöllä", että se vois kans tankata sen auton ja imuroida ja pestä?
        :)

• Rattus sp.
        k-kotton kirjoitti:

No lievennetään, kyllä naiset ehkä enemmän niin, että jos se elämä on onnellinen, vaikka puutteellinen, niin parempi kun rikas ja onneton. Mikä nyt ei ole ollenkaan huono.
        Ärhäkän tuntuinen vastaus, ei se pinna niin pitkä ole.

Jos pitää koirinakin snautsereista, niin luonne on varmasti sen mukainen ;). Omalta kohdalta haluan luoda oman varallisuuteni. Olkoon se sitten kuinka vaatimaton tahansa. Luultavasti hyvin vähäinen, kun töpeksin uranvalinnassa. Toisaalta olen ainakin oppinut laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen eli kyllä tästä ihan siedettävä elämä muodostuu :).

• Rattus sp.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Häh, no mitä muuta häh?
        Aijaaaaa, tarkotaks "muulla käytöllä", että se vois kans tankata sen auton ja imuroida ja pestä?
        :)

No, sitäkin. Voisi olla matkakumppani seuraavilla reissuilla, kokata, siivota ja milloin mitäkin :).

• tulisilla kirjoitti:

Kirjoitan tähän tosijutun.
        Girurgi oli hermoja lepuuttaakseen lähtenyt pilkille. Tilannut taksin, taksi oli odottanut rannassa koko pilkkireissun ajan.
        Kun girurgi oli palannut autolle, kuski oli sanonut. Tulipa kallita kaloja. Tähän girurgi oli tuumannut, onneksi niitä tuli niin vähän.

• Rattus sp. kirjoitti:

Jos pitää koirinakin snautsereista, niin luonne on varmasti sen mukainen ;). Omalta kohdalta haluan luoda oman varallisuuteni. Olkoon se sitten kuinka vaatimaton tahansa. Luultavasti hyvin vähäinen, kun töpeksin uranvalinnassa. Toisaalta olen ainakin oppinut laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen eli kyllä tästä ihan siedettävä elämä muodostuu :).

No ainahan sitä ajattelee, mikä olis toinen vaihtoehto, olis niitä ollut mullakin. Mutta olisinko ollut onnellisempi, tuskin.
        Olisko taloudellinen tilanne ollut parempi, ei varmaan. Helpommalla olis varmaan päässyt, mutta lihonut siinä olis. Eläke olis parempi, muttapärjään minä muutenkin. Siinäpä sitä.

• k-kotton kirjoitti:

Kirjoitan tähän tosijutun.
        Girurgi oli hermoja lepuuttaakseen lähtenyt pilkille. Tilannut taksin, taksi oli odottanut rannassa koko pilkkireissun ajan.
        Kun girurgi oli palannut autolle, kuski oli sanonut. Tulipa kallita kaloja. Tähän girurgi oli tuumannut, onneksi niitä tuli niin vähän.

Sait naurut, kiitos.

• Rattus sp. kirjoitti:

No joo, jää miettimään että kuka, mitä missä ja hä :))

• Anjaniina.

Kyl mä voisin sen jakaa vaik kymmenen muun kans.
      Muutama satatuhattakin veis pitkälle.
      En ole ahne, mut kivahan se olis jos joskus olis jonkunverran sukan varres...
      Saiko täältä jostain ilmaisia ennustuksia?
      Mullekans!

• Rattus sp.

Kun katsot, mitä tuo Mysterietin hyväkäs lupasi taannoin Teolle. Menin kyllä puolustamaan, että se pääpotti kuuluu meille eli sinulle, minulle, Putkikselle ja Mysterietille.

Kyllä olisi riittänyt Viking Loton 400 000 euroakin. Ei kyllä haittaa pääpottikaan yksin voitettuna ;).

• rygseck
        Rattus sp. kirjoitti:

Kun katsot, mitä tuo Mysterietin hyväkäs lupasi taannoin Teolle. Menin kyllä puolustamaan, että se pääpotti kuuluu meille eli sinulle, minulle, Putkikselle ja Mysterietille.

Kyllä olisi riittänyt Viking Loton 400 000 euroakin. Ei kyllä haittaa pääpottikaan yksin voitettuna ;).

Niihä ne miu korttini taase ties... mittää voittoo ei tult...

Myöhä ensviikol laitetaa simmone rivi jot oksat poikkee suutarvainaa joulukatajast !!!

Miula o kauaskantossii suunnitelmii näet...

• Rattus sp.
        rygseck kirjoitti:

Niihä ne miu korttini taase ties... mittää voittoo ei tult...

Myöhä ensviikol laitetaa simmone rivi jot oksat poikkee suutarvainaa joulukatajast !!!

Miula o kauaskantossii suunnitelmii näet...

Läksyttikö Anjaniina ja Putkis aiheesta :)? Se on sillä tavalla, että on vielä se tunturipaikka perustamatta. Kaikki rahat tarvitaan, että päästään *hik* sahdin pariin Leville. Kyllä me voidaan lohdutukseksi Teolle tarjota tuoppi sahtia puoleen hintaan, jos muistetaan..

• rygseck
        Rattus sp. kirjoitti:

Läksyttikö Anjaniina ja Putkis aiheesta :)? Se on sillä tavalla, että on vielä se tunturipaikka perustamatta. Kaikki rahat tarvitaan, että päästään *hik* sahdin pariin Leville. Kyllä me voidaan lohdutukseksi Teolle tarjota tuoppi sahtia puoleen hintaan, jos muistetaan..

Juurha mie kirjoti jot miula o kauaskantosii suunnitelmii... =)

Alkuviikost mie tällää pöytää simmose korttipaka, jok ei olt ikinä valehellunna miule.
        Se kyl kertoo oikeet numerot lottoloihi ruksii !!!

Sikäls ku siält rahhoo o vaa tuloillaa...

• Heikunkeikku

Aloin tässä tuumailemaan, että olenko lotonnut kertaakaan tämän vuoden puolella. Ei tule mieleen, että olisin. Elikkä perin harvoin alan numeroita kuponkiin tälläilemään.

Eilen menin töiden jälkeen kauppaan ja näin veikkauspisteen kassojen vieressä. Silloin päätin, että kun oon kauppakierroksen toimittanut ja kassan läpi kulkenut, niin voisin piiiitkästä aikaa lotota. Tämä oli aikomus. Illalla kotona yhtäkkiä muistin, että olin unohtanut lotota.
      Jos käväsen kaupassa (kerma unohtui eilen), niin lottoan jos vain suinkin muistan.

Muutamalla miljoonalla voisin tehdä ihan hurjan paljon asioita.:)
      Ja yli-paljon ylläreitä järjestäisin lapsilleni ja lapsenlapsille ja sydänystäville.
      Vähäkö ripottelisin rahaa.
      Joo ja jep, ilakoisin valtavasti:)

• Jos koko potti tulis, niin kyllä minäkin ripottelisin.
        Pitäs kuiten katsioa niin, ettei ne saajat joutus maksaan siitä veroo...

• Heikunkeikku
        anjaniina_ kirjoitti:

Jos koko potti tulis, niin kyllä minäkin ripottelisin.

Totta-totta, tarttis fundeerata noita verojuttuja.
        Vois ostaa jonkun hulppean mahtavan ihanan yli-hienon auton ja viedä se pilkottavaksi:) Sieviin pilkkopaloihin. Etunokka-takaperä-neljäsosanuotti--eiku neljäsosaklöntti ja sitä rataa. Sitten antaisin esim. mun pojalle lahjaksi vaatimattoman etunokanpalasen (lahjakääreessä). Sitten myöhemmin hänen vaimolleen oven ja takapäästä klöntin jne jne..... kunnes heillä olisi kaikki osat:)

• Rattus sp.

Eli löytäisit rahoille sellaista käyttöä, josta olisi iloa monelle ihmiselle :). Kyllä tuolla summalla voisi paljonkin auttaa läheisiään. Epäilen, että käväiset kaupassa :).

• anjaniina_ kirjoitti:

Jos koko potti tulis, niin kyllä minäkin ripottelisin.

Just viime yönä mietin että miten lahjoittaa niin että mahdollisimman vähän menee veroa.
        Pikkuhiljaa joku määrätty summa jonka saa antaa verottajan puuttumatta.
        Noh kyllä sitä on aikaa tässä miettiä ei se potti heti kädessä ole :))

• Heikunkeikku kirjoitti:

Totta-totta, tarttis fundeerata noita verojuttuja.
        Vois ostaa jonkun hulppean mahtavan ihanan yli-hienon auton ja viedä se pilkottavaksi:) Sieviin pilkkopaloihin. Etunokka-takaperä-neljäsosanuotti--eiku neljäsosaklöntti ja sitä rataa. Sitten antaisin esim. mun pojalle lahjaksi vaatimattoman etunokanpalasen (lahjakääreessä). Sitten myöhemmin hänen vaimolleen oven ja takapäästä klöntin jne jne..... kunnes heillä olisi kaikki osat:)

Ja sit joutus miettiin omaa kohtaansa.
        Tänä vuonna siitä Veikkaus maksaa verot, mut ens vuonna se on sun verotettavaa omaisuuttas.
        Minne hajauttas?
        Bahamalle?

Tietty sä voisit ostaa sen Yberauton ja pitää oomissa nimissäs, haltijana vaan olis poika?

• tulisilla kirjoitti:

Just viime yönä mietin että miten lahjoittaa niin että mahdollisimman vähän menee veroa.
        Pikkuhiljaa joku määrätty summa jonka saa antaa verottajan puuttumatta.
        Noh kyllä sitä on aikaa tässä miettiä ei se potti heti kädessä ole :))

Jaa se useemmalle vuodelle.
        Mä aikoinaan mietin perintöveron kiertämistä niin, et jos tekis lahjakirjan joka toiselle vuodelle ja aina alle verotusarvon...
        Mut nyt se on helpommin ratkaistu, mä myyn ja kauppasumma siirtyy sit tilille jota voi perijäkin käyttää ja kustantaa sieltä omia juttujaan.

• Heikunkeikku
        anjaniina_ kirjoitti:

Ja sit joutus miettiin omaa kohtaansa.
        Tänä vuonna siitä Veikkaus maksaa verot, mut ens vuonna se on sun verotettavaa omaisuuttas.
        Minne hajauttas?
        Bahamalle?

Tietty sä voisit ostaa sen Yberauton ja pitää oomissa nimissäs, haltijana vaan olis poika?

Kieltämättä joutuisin hivenen hienosäätämään ajatteluita, jos todella muutamat miljoonat pätkähtäis tilille.
        Taitaisin antaa homman jollekin asiantuntijalle, joka sitten neuvoskelis näissä asioissa.

Mun pitäis kohta lähteä viemään sitä kuponkia, enhän mä muuten voi voittaa.
        Jumiuduin vaan nyt tähän koneelle, enkä tiedä miten saisin itseeni vähän enemmän virtaa lähteäkseni tästä veks.

• Vaikka tulisikin.

Muutamaan kuukauteen ei tapahtuisi mitään muutosta.

Senkään jälkeen tuskin kukaan ulkopuolinen havaitsisi mitään muutosta.
      Jotain pitemmän tähtäyksen "heinosäätöä" tapahtuisi.

Eräs tuttavani tuttava sortui houkutukselle.
      Voitettuaan lotossa hän osti 5 uutta Toyotaa!?

• Heikunkeikku

Heh, ostiko tosiaan viis Toyotaa:)

Jos minä voittaisin, niin en hiiskuisi minäkään hetkeen asiasta kenellekään.
        En kaiketi kuitenkaan malttaisi kauaa pitää asiaa vain omana tietona, vaan alkaisin ostelemaan yhelle sun toiselle joitakin semmosia yllärilahjoja, joista ovat pitkään haaveilleet. Mikä ihana antajan ilo siitä tulis.

• Rattus sp.

Olet kyllä suunnitelmissasi kaikista pisimmällä. Olet jo suunnitellut harhautusliikkeen :D. Nyt jäi vaivaamaan eli miksi juuri viisi Toyotaa?

Luultavasti lähtisin pitkälle matkalle, jonka aikana miettisin tarkoin seuraavia siirtoja. Ensin kylläkin rentouttaisin aivoni kaikesta ylimääräisestä.

• Rattus sp. kirjoitti:

Olet kyllä suunnitelmissasi kaikista pisimmällä. Olet jo suunnitellut harhautusliikkeen :D. Nyt jäi vaivaamaan eli miksi juuri viisi Toyotaa?

Luultavasti lähtisin pitkälle matkalle, jonka aikana miettisin tarkoin seuraavia siirtoja. Ensin kylläkin rentouttaisin aivoni kaikesta ylimääräisestä.

Luottamukseni tilastomatematiikkan hillitsee mielikuvitukseni lentoa.

Tuo muutama kuukausi ei ole harhautusta vaan tällä hetkellä käytännön sanelemaa.
        Muuten en usko että mitään dramaattista tapahtuisi.
        Saattaisin teetättää vapaa-ajan asuntoomme perusteellisen remontin toimien itse vain valvovana mestarina.
        Mutta eipä sekään mihinkään näkyisi.

5:n Toyotan hankinnan peruste on jäänyt myös tuttavallemme salaisuudeksi.
        Voittajan ihaan ne kuitenkin olivat ilmestyneet jäädäkseen hämmästelemään pitempikestoisia, suosittuja kemuja

• mewgrazy

Mitähän sillä voitolla tekisi...Hmmmm. Jospa ostaisin korpimökin Kainuusta mahdollisimman läheltä rajaa. Kaivauttaisin sinne pienen lammen, hankkisin keinutuolin kuistille ja kasan pikkukiviä, joita sitten kiikkustuolistani nakkelisin
      lampeen ihan vain kullakseni veden loiskahduksen toisensa jälkeen. Kylään yrittäjiä tuskin on...

• Rattus sp.

Kuullostaa ihan mukavalta tavalta viettää ainakin jonkin aikaa elämästään korvessa. Karhuja ja susia saattaisi käväistä kyläilemässä.

Pitäisi kai käydä tarkistamassa, onko tullut edes euroa.

• Rattus sp. kirjoitti:

Kuullostaa ihan mukavalta tavalta viettää ainakin jonkin aikaa elämästään korvessa. Karhuja ja susia saattaisi käväistä kyläilemässä.

Pitäisi kai käydä tarkistamassa, onko tullut edes euroa.

Luulen että nyt sivustolla on kova ruuhka. No, siellähän se pysyy, ehtii huomennakin...

• Rattus sp.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Luulen että nyt sivustolla on kova ruuhka. No, siellähän se pysyy, ehtii huomennakin...

Ei tullut yhtään pennosta :(, mutta yritys on kova ensi viikolla.

• älä huido

osta kans semmonen hyttyskilleri ja offia et voit siellä kuistilla istuskella

• Rattus sp. kirjoitti:

Ei tullut yhtään pennosta :(, mutta yritys on kova ensi viikolla.

Noooo, ehtiihän tuon katsoa myöhemminkin, vaikka kun käy pelin uusimassa (sikäli mikäli se on vielä tarpeen)...

• seitsemän nolaa :)
        älä huido kirjoitti:

osta kans semmonen hyttyskilleri ja offia et voit siellä kuistilla istuskella

Suomi pyörii iloisten hyvätuloisten veronmaksajien turvin. Eiköhän kymppimillin lottpotista ole itse kullakin saajalla varaa maksaa mahdolliset tulevat omaisuusverot :D

Kannattaa ennen voitonmaksua käydä veikkauksessa sopimassa millainen kimppa on ollut, näin kaikki kimpan osapuolet saavat voiton verottomana. Veikkaus maksaa valtiolle ihan saman veron kuin se olisi maksanut yhdeltä voittajalta, jää vain pois mahdollisista lahjoituksita seuraava tuplavero. Kyllä ne siellä Veikkauksella neuvoo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2668
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2137
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1721
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1288
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      979
    10. 128
      931
    Aihe