Esinahka jää puoleenväliin

Kireän esan ongelma

Haittaako mitään semmoinen seikka että munan ollessa jäykkä esinahka jää puoleen väliin ei mene terskan taakse koska on sen verran kireä? Ei satu kuitenkaan yhtään.

14

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt19v

Sama juttu mullaki ollu. Viime aikoina toisaalta vähän löystynyt, ja pari kertaa mennykki taakse....Kyllä se varmaan siitä :).

• lääkäriin

monen on pitänyt käydä leikkuuttamassa että menee taakse ei muuta kun vain lääkäriin ett saa kalun kuntoon nim kokemusta on

• Arska tehtaalla

Siitä se löystyy, kun käyttää ahkerasti. Eli ei muuta kuin munaa pesään...

• esateron

Miksi pitää mennä taakse? Mikä siinä on syynä että esan pitää mennä terskan taakse?

• koneenpana kerron tä

puhtauden vuoksi -melkoinen töhnä pippeli jos ei saa pestyä kunnolla. ja kyllä se nautinnostakinon on osa pois jös erska herkkä reuna ei mene taakse ja myöhemmin voi ilmelmet ikäviä asioita - nahka voi jossain vaiheesa muljahtaa taakse ja siitä ei saakkaan takaisin -lue muista tiukkaa nahkaa käsittelevistä artikkeleista -itsekkin olen kirjoittanut, melkoisesta onnettomuudesta, miten tuossa tilanteessa meinasi käydä. löytyy nailtä sivustoilta.. nuyt mars lääkäriin ja hän osaa parhaiten neuvoa miten edetä. mene mieluiten suoraan urölogille tai kirurgille - niin asia selviää tod.näk ekan kerran jälkeen.

• dj

Älä nyt vaan usko näitä hippejä täällä. Ei missään nimessä saa antaa leikkuuttaa
      esinahkaa. Se venyy kyllä ajan kans kun sitä venytellään. Semmosta nahkaa ei oo olemassakaan joka ei veny.

• Söpösinttu

Voi kun Suomessakin tehään varmaan 500-1000 esinahan poistoo eli ympärileikkausta vuodessa. Ja kyllä ne kikkelit ehkä kohtuu hyvin toimii ilman esinahkaakin. Ainaski ystävättärellä oli seurustelua nuoren miehen kanssa jolta oli teini-iässä esinahka poistettu kokonaan. Ystävätär oli kovasti tykännyt leikatusta versiosta ja ihmetteli, miksi niin kovin sanoin ao. operaatiota nettikeskusteluissa moititaan? Kuitenkin kun omalle kohdalleen sattunut leikattu penis oli ollut hyvin miellyttävä, ja ennen kaikkea mies oli ollut ihana. Ja siis ihan norm. suomalainen, ei pakolainen tms. No, sinuna menisin miestenlääkärin juttusille ja hoitaisin asian kuntoon eli ympärileikkaukseen vaan! Ei sitten olisi ainakaan esinahan ongelmista kiinni seurustelu tai seksisuhteen aloittaminen. Näin ajattelee nainen 38-v ;)

• _Rikkuri_

Sehän mahtaa olla vanahan kansan tuppimulukku!!

• 4+

Pikkupoikana tuon venytin pikkuhiljaa taakse, eikä tullu traumoja, korkeintaan lisää pestävää alla olleen talin muodossa.
      -Nahka venyy taatusti.

-Eikä se naisen tyytyväisyys ole mistään esinahasta kiinni... Huomaavaisuus, tilipussi, oktalo, tuhti kauppakassi, ynnä muut merkitsee.

• joo o

Repäse kerralla, kirpasee hetken mutta kannattaa

• Leikattu

Jos esinahka repeää venytettäessä, on seurauksena arpeutuminen ja esinahan ahtautuminen entisestään. Mulla venyttämällä venyi vain sen verran että just meni taa, mutta käytössä sattui kuitenkin. Ympärileikkauksella ongelma poistui. Kannattaa leikata ajoissa.

• mcGyver1

No miten sait sen munan jäykäksi??

• emmentali

sulla loistava tulevaisuus juustokauppiaana

• tgbyhnujik

Itselläni oli myös tosi tiukka teininä. Pelkäsin aina yrittää vetää sitä taakse, kun oli seisokki, sattui niin kovaa. Kerran se sitten lipsahti sinne taakse seisokissa, sattui aika mukavasti ja kova paniikki, että veri ei enää kiertäisikään peniksessä. No ei se siitä hajonnut. Ahkerasti tosiaan käytti, niin se ihan huomaamattakin alkoi menemään taakse ongelmitta. Taisin aina välillä tahallanikin venytellä sitä taaksepäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe