Miksei naiset vastaa viesteihin suomi24 treffisivuilla?

muovipussi666

En edes kirjota mitään lyhyitä "moi haluutko kahville"-viestejä, vaan yleensä jotain keskipitkää avausviestiä.
Esimerkinnä vaikka tyyliin "Joo vaikutat mielenkiintoiselta profiililtasi koska x ja y, itsekin olen vähän x ja muuten vaan pidän tota y:tä hyvänä piirteenä ihmisessä, jos haluaisit tutustua tai tietää minusta enemmän niin vastaa toki"

Profiilissani ei pitäisi olla mitään moittimista, enkä nyt kuvassanikaan mikään petolinnun perse ole.

Pitääkö vaan alkaa lähettää noita älyvapaita "moi näytät söpöltä mennää kahville"-viestejä, että saa jotain vastauksia?

47

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinhän se on

Ei mullekkaan ole kukaan vastannut ikinä vaikka olen monta vuotta vastaillut muiden ilmoituksiin. Jos et ole rikas tai komea niin turha luulla et ne vastaa

• Ihmettelijä35

"rikas tai komea" ?

Mitä ihmettä rikas ja komea jossain nettideitissä tekisi.

• Ihmettelijä35 kirjoitti:

"rikas tai komea" ?

Mitä ihmettä rikas ja komea jossain nettideitissä tekisi.

>Mitä ihmettä rikas ja komea jossain nettideitissä tekisi.

No höh. Enemmän todellista valinnanvaraa, eikä rikkaan ja komean tarvitse seota kauniisiin tyhjäpäihin joista sitten ei tahdo päästä eroon millään. Netissä huomaa heti ainakin sen, onko korvien välissä muutakin kuin loputon aro.

• Linkkaa sun profiili tänne niin voin tehä profiili analyysin. Itse olen tooodella tarkkaan miettinyt oman profiilini ja sen jälkeen viesti % on noussut yllättävän paljon :D

• Hmmm....

Kuka vastaa, kuka taas ei, mutta minä laitoin aina jotain vastauksen tynkää,
      poikseuksena kaksimieliset seksiin viittaavat jutut.

Aikuisilla ihmisillä pitää olla senverran älliä, jotta kiittää edes viestistä, eihän se velvoita alttarille asti joutumista.

Se miksi niin useat naiset jättää vastaamatta, en kyllä tiedä sanoa ja olen
      välillä seurannut myös tätä kamalaa ikä-sotaa, sekä paino kiistaa.

Olisko niin, että kun nämä ja komea ulkokuori ei ole samassa nyytissä, niin sitten jatketaan etsimistä.

Saattais olla hyvä miettiä, jotta onkopa itsellä varaa moisiin vaateisiin.
      Jaa mene ja tiedä. Poikkesin tässä mutkan kautta....

• ajatus mieleen tuli

Vastaatko vain niille erityisen kauniille ja houkutteleville profiileille, jotka saavat vastauksia kymmeniä päivittäin... kokeilepa vastata kuvattomalle!

• 1,1

Ehkä se on syynä, että ihmiset ei kohtaa ja löydä kumppania, eikä
        niihin viesteihinkään saa vastausta, kun miehet kiikaroi ja haaveilee
        vaan niistä superkaunottarista, tavalliset naiset ei saa mitään huomiota
        nettitreffeillä.
        Ja vastaavasti naiset valittaa, kun miestä ei tahdo löytyä, ei sitten millään.
        Niin, minkälaista miestä, no tietysti sitä veijarimaisen komeaa, joka ei taas
        vastaavasti kelpuuta tavallisia tiinoja kumppanikseen, vaikka tiinat kuinka
        sellaisesta komistuksesta haaveilisi ja unettomia öitä viettäisi.
        Monta kivaa ihmistä jää kohtaamatta ja mukavia pareja tulematta,
        monia ihania yhdessäolonhetkiä kokematta, kun ihmiset ei kelpuuta
        "oman tasoistaan" seuraa.

• S24 on perseestä!

40 viestiä takana joista yksi on kittänyt ensin ja sitten sanonut ei kiitos nätisti.Ja tuosta yhdestä ei jäänyt lainkaan paska olo vaikka olisi todella halunnutkin tutustua.Jotenka,neidot jotka ette halua ottaa yhteyttä miehiin jotta teitä ei alkaisi vittuttamaan/lannistamaan vastaamattomuus niin vastatkaa edes miehille sen verran että "kiitos viestistä,mutta et ole ihan tyyyppiäni.Onnea kuitenkin naisen hakuun" TÄMÄ RIITTÄÄ! ei tarvii yhtään enempää ja jää joku muukin kuin vitutus jäljelle.

• ex-nettideittailija

Harrastaessani nettideittailua vastasin epäkiinnostaville: "Kiitos viestistäsi, mutta en ole kiinnostunut". Ei pitäisi olla mikään ylitsepääsemätön juttu kelleen naiselle tuon verran reagoida. Joskus tietysti saa vastineeksi takaisin hirveen haukkumaryöpyn, jossa huoritellaan ja vastaavaa, mutta suurin osa suhtautuu tuollaiseen asialliseen viestiin ihan hyvin.

Oli kyllä poikkeuksia, joille jätin vastaamatta. Ne oli seksiä ensimmäisenä tyrkyttävät ja jotain törkeyksiä kirjoittavat ja sitten "Moi, mitä kuuluu" -miehet.

• dgfuewr ieru

Jos nainen saa tukuttain vastauksia, niin aika kauan sitä joutuisi päivittäin koneella istumaan, s24:n ollessa niin hidas kuin on, jos alkaisi jokaiselle lähettää vastauksia. Kokeilkaapa itse.

Minä kyllä olen vastannut jopa niille moi-mitä-kuuluu -viesteille, sen ei kiitoksen. Parikymmentä vuotta nuoremmille en vastaa, koska profiilissani selvästi sanotaan, että etsin ikäistäni tai vanhempaa. Outoa, että tuskin koskaan saan viestejä ihannekumppanini maksimi-ikäisiltä, eli 60-vuotiailta, yleensä oman ikäisiltä vain.

Yhdelle kiinnostavalle miehelle laitoin kaksikin viestiä. Ei vastannut. Ei kai sitten ollutkaan niin ystävällinen kuin kuvassaan näytti, tai sitten oli tajuttoman ujo tai ei tykännyt siitä, että olin kuvaton.

• järjen käyttöä
        dgfuewr ieru kirjoitti:

Jos nainen saa tukuttain vastauksia, niin aika kauan sitä joutuisi päivittäin koneella istumaan, s24:n ollessa niin hidas kuin on, jos alkaisi jokaiselle lähettää vastauksia. Kokeilkaapa itse.

Minä kyllä olen vastannut jopa niille moi-mitä-kuuluu -viesteille, sen ei kiitoksen. Parikymmentä vuotta nuoremmille en vastaa, koska profiilissani selvästi sanotaan, että etsin ikäistäni tai vanhempaa. Outoa, että tuskin koskaan saan viestejä ihannekumppanini maksimi-ikäisiltä, eli 60-vuotiailta, yleensä oman ikäisiltä vain.

Yhdelle kiinnostavalle miehelle laitoin kaksikin viestiä. Ei vastannut. Ei kai sitten ollutkaan niin ystävällinen kuin kuvassaan näytti, tai sitten oli tajuttoman ujo tai ei tykännyt siitä, että olin kuvaton.

Siinä kun se viesti on auki, kun sen on lukenut, niin ei vie monta sekuntia kirjoittaa "ei kiitos" ja lähettää. Jos on asiallinen viesti, niin kohteliasta olisi vähän perustellakin pakkien syytä, mutta jos ei millään pysty niin kaksikin sanaa on parempi kuin ei mitään. Jos saa päivittäin tukuittain viestejä, niin kannattaisi ehkä kertoa profiilissa vähän tarkemmin, minkälaisista ihmisistä on kiinnostunut, niin jäisi moni turha viesti tulematta.

• 9+14

"Joo vaikutat mielenkiintoiselta profiililtasi koska x ja y, itsekin olen vähän x ja muuten vaan pidän tota y:tä hyvänä piirteenä ihmisessä, jos haluaisit tutustua tai tietää minusta enemmän niin vastaa toki"

Ei kukaan halua analyysia omasta ilmoituksestaan!

Missä huumori, missä "silmänpilke", missä spontaanius??

Hurjan monet kirjoittavat olevansa huumorintajuisia tai arvostavansa huumorintajua mutta sitten vastaukset ovat tuota luokkaa.

Viesti ei ole mikään tekstianalyysi vaan ilmaisu, että
      - olit mielenkiintoinen
      - minä olen tutustumisen arvoinen
      - haluan tutustua sinuun
      (ja selvennykseksi: ei noilla sanoilla vaan avattuna nuo sisällöt omin sanoin)

• ex-nettideittailija

Mä taas tykkään nimenomaan siitä, että mua lähestytään tavalla, josta näkee, että mies on perehtynyt mun profiiliin ja peilaa siinä kerrottuja asioita itseensä ja omiin tavoitteisiinsa. Aika mielenkiinnoton ja persoonaton on sellainen viesti, jossa ilmaistaan yllä olevan mukaan:

- olit mielenkiintoinen
        - minä olen tutustumisen arvoinen
        - haluan tutustua sinuun

Mua ainakin kiinnostaa tietää myös:

- miksi olen mielenkiintoinen
        - miksi olet tutustumisen arvoinen minun (=profiilini) näkökulmasta
        - ja miksi haluat tutustua minuun

Mutta ehkä joillekin sitten riittää vähempi...

• suom1nainen

EI KANNATA VASTATA, jos tyyppi vaikuttaa ollenkaan omituiselta. Sain hiljattain viestin eräältä 55-vuotiaalta (?) suomenruotsalaiselta, joka oli kirjoittanut edellsenäkin vuonna, silloin tosin eri kokoisena ja muutenkin hiukan erilaisena, mutta kuvassa oli sama pläsy naama. Kohteliaasti vastasin ei kiitos. Halusin suomalaisen miehen. Heti tuli närkästynyt viesti, että hän kyllä osaa suomea, mutta että ei hän kyllä minunlaisiani haluaisikaan, kun jaottelen ihmisiä (niihin, joihin haluan tutustua ja niihin, joihin en - miten kamalaa!). Laitoin hänet torjuttujen listalle.

Kohta tuli toinen viesti, tällä kertaa muka savolaiselta, pitemmältä, rikkaammalta mieheltä, jossa vastasi edelliseen viestiini. Sama ääliö pitää yllä montaa profiilia ja tuntee oikeudekseen kaataa niskaasi mitä vaan vain siitä syystä, että kohteliaasti kieltäydyit tutustumasta häneen. Jos hän häiriköi minua enää yhtään, laitan tänne hänen nimimerkkinsä, molemmat. Muistan aikaisemmin joidenkin muidenkin valittaneen tuosta tyypistä. Hän takertuu naisiin, häiriköi puhelinsoitoin, jos on erehtynyt antamaan numeronsa.

Siis parempi olla varovainen. Ei kaikille kannata vastata. Helmiä ei sioille.

• KAAPELINvihaaja

Tunnettu tyyppi. Hänestä oli paljonkin juttua tällä palstalla pari vuotta sitten. Kopioi saman pitkän virren aloitukseksi ja kun saa pakit, alkaa pommittaa. Kannattaa j ttää huomiotta se hurri, laittaa torjuttujen listalle ja unohtaa hänet.

• KAAPELINvihaaja

Onpas ne naapurikansalaiset herkkänahkaisia lempparistaan, joka alkaa hoolla; heti poistivat kommentistani sen loukkaavan sanan. Junttia porukkaa:)

• Daddy Cool

Tuossa ylempänä oli aika hyviä analyysejä. Suurin vika on siinä, että esittämäsi viesti ei avaa keskustelua millään tavalla. Edes miehenä en kiinnostuisi tuollaisesta keskustelun avauksesta tai siis avaamattomuudesta. Oikeastaan se on huonompi, kuin "mitä kuuluu". Koetappas avata livenä keskustelu tyyliin:

"Joo vaikutat mielenkiintoiselta ulkonäöltäsi koska sinulla on kiva laukku ja nätit kengät, itsellänikin on kengät ja muuten vaan pidän tota laukkua hyvänä piirteenä ihmisessä , jos haluaisit tutustua tai tietää minusta enemmän niin avaa toki suusi."

Ei taatusti toimi. Sen sijaan "Wau, upeet kengät, mistä ostit" toimii paljon paremmin. Eli avauksen pitää olla riittävän kepeä, ettei vastaus vielä edellytä sitoutumista tutustumiseen. Ensin naisella pitää oll halu tutustua. Sama pätee profiiliteksteihin. Sinne kannattaa laittaa joitakin kepeitä asioita ja ehkä kysymyksiä, joita naisen on helppo kommentoida. Tämä nyt vaan pätee ihan kaikkeen vuorovaikutukseen. Syvällisemmät keskustelut ja mielenkiinto pitää herätellä kevyemmillä.

Koeta löytää profiilista jokin juttu, josta olet itse kiinnostunut ja avaa keskustelu siitä. Nokkeluus ja tilannetaju auttaa. Esitä kysymys tai korkaintaan kaksi, johon nainen haluaa vastata. Haluaisitko tutustua ei ole sellainen. Älä edellytä tutustumishalua heti, kun välillänne ei ole ollut vielä mitään vuorovaikutusta. Tapaamista voit ehdottaa jopa eka viestissä, jos teillä on jokin yhteinen harrastus, jonka puitteissa voi tavata. Sehän ei ole vielä sitoutumista sen kummempaan tutustumisprosessiin.

Nämä neuvot todellakin toimii. Yksikään nainen ei ole jättänyt vastaamatta. Tosin en ehtinyt pitää profiilia kovin kauaa, kun unelmanainen löytyi aika pian.

• 19+9

Juuri näin itsekin ajattelen, naisena.

Tuo aloittajan vastausviesti on mitäänsanomaton, ohi menee.

Yhteydenotossa pitää olla sitä jotain, helpointa on laittaa sinne kysymys johon vastaanottajan on helppo vastata ja huom. aiheesta joka häntä profiilin mukaan kiinnostaa. Aikamoisella varmuudella vastaa.

Se, miksi itse en kaikkiin vastaa johtuu siitä, että vastaaja on täysin eri ikäluokkaa mitä haen. Jos taas muuten profiili ei miellytä vastaan, että kiitos ei, tulee samalta mieheltä taas viesti seuraavana päivänä tai seuraavalla viikolla. Voin taas vastata mutta kolmatta kertaa enää en ellei itse edes muista kenelle on jo viestiä lähettänyt.

• - m31
        19+9 kirjoitti:

Yhteydenotossa pitää olla sitä jotain, helpointa on laittaa sinne kysymys johon vastaanottajan on helppo vastata ja huom. aiheesta joka häntä profiilin mukaan kiinnostaa. Aikamoisella varmuudella vastaa.

Se, miksi itse en kaikkiin vastaa johtuu siitä, että vastaaja on täysin eri ikäluokkaa mitä haen. Jos taas muuten profiili ei miellytä vastaan, että kiitos ei, tulee samalta mieheltä taas viesti seuraavana päivänä tai seuraavalla viikolla. Voin taas vastata mutta kolmatta kertaa enää en ellei itse edes muista kenelle on jo viestiä lähettänyt.

"Yhteydenotossa pitää olla sitä jotain, helpointa on laittaa sinne kysymys johon vastaanottajan on helppo vastata ja huom. aiheesta joka häntä profiilin mukaan kiinnostaa. Aikamoisella varmuudella vastaa."

Pidempiaikainen kokemus on osoittanut, että mitään varmuutta vastaamisesta ei silti ole, vaikka viestissä olisikin kysymys tai pari nimenomaan toisen profiiliin ja siinä oleviin asioihin liittyen. En koskaan kirjoita naiselle jotain yleisviestiä vaan kirjoitan aina viestin henkilökohtaisesti ja aina jotain, mikä viittaa naisen profiiliin ja kysyn jostain siinä olevasta asiasta, jos jotain sellaista on, mistä voi helpon kysymyksen esittää. Hyvä tietysti, jos sinä pyrit tällaisiin viesteihin vastaamaan ja siitä plussaa sinulle. Mutta ihan yleistä se nyt ei kuitenkaan tunnu olevan. Ehkä viesteissäni ei sitten vain ole ollut sitä jotain muuta. Kuka tietää mitä kukin ensimmäisiltä viesteiltä mahtaa täällä odotella :)

• E-t tyrkky
        19+9 kirjoitti:

Kyllä ehdottomasti vastaisin, jos saisin tuollaisen tai melkein minkälaisen vain asiallisen viestin hakuehtoni täyttävältä mieheltä, jolla on kiinnostava profiili. Valitettavasti muhun ottavat yhteyttä vain toisella puolen maata asuvat tai väärän ikäiset tai aivan eri asioista kiinnostuneet miehet. Ja sellaiset joilla ei ole profiilissa paljon mitään tekstiä ja viestien koko sisältö on : "Mitä kuuluu?"

Itse kun laitan viestiä, niin joko ei tule vastausta lainkaan tai sitten pitkän jaarittelun jälkeenkään ei järjesty treffejä tai jos järjestyy, niin mies peruu ne edellisenä päivänä. Treffeille pääsen ainoastaan silloin, jos mies on ensin ottanut minuun päin yhteyttä. Johtopäätös: täällä on ylitarjontaa hyvistä naisista, minunlaisilleni taviksille ei riitä kiinnostusta. Itse on naisen turha ottaa yhteyttä kehenkään, koska silloin on epätoivoinen tyrkky.

• aikuinen nainen
        - m31 kirjoitti:

"Yhteydenotossa pitää olla sitä jotain, helpointa on laittaa sinne kysymys johon vastaanottajan on helppo vastata ja huom. aiheesta joka häntä profiilin mukaan kiinnostaa. Aikamoisella varmuudella vastaa."

Pidempiaikainen kokemus on osoittanut, että mitään varmuutta vastaamisesta ei silti ole, vaikka viestissä olisikin kysymys tai pari nimenomaan toisen profiiliin ja siinä oleviin asioihin liittyen. En koskaan kirjoita naiselle jotain yleisviestiä vaan kirjoitan aina viestin henkilökohtaisesti ja aina jotain, mikä viittaa naisen profiiliin ja kysyn jostain siinä olevasta asiasta, jos jotain sellaista on, mistä voi helpon kysymyksen esittää. Hyvä tietysti, jos sinä pyrit tällaisiin viesteihin vastaamaan ja siitä plussaa sinulle. Mutta ihan yleistä se nyt ei kuitenkaan tunnu olevan. Ehkä viesteissäni ei sitten vain ole ollut sitä jotain muuta. Kuka tietää mitä kukin ensimmäisiltä viesteiltä mahtaa täällä odotella :)

..."vaikka viestissä olisikin kysymys tai pari..." jotenkin ymmärrän, että aloitusviestisi on pitempi jos siihen parikin kysymystä sisältyy... ekan viestin ei tarvi olla pitkä eikä sen tarvi ollenkaan viitata tutustumiseen tai seurusteluun. Ja kysymyksen ei pidä olla sellainen, johon vastaaminen vaatii enemmän pohdintaa.

Varmuutta vastauksesta ei tietysti ole koskaan. Minusta "Daddy Cool" on oivaltanut asian hyvin. Tuollainenkin aloitus on riittävä "Wau, upeet kengät! Mistä ostit?" Profiilista: "Missä toi kuva on otettu (jos taustalla maisema, festarit tms)?" "Minkä rotuinen koira sinulla on?"... jne. Aika moni vastaa, vaikkei kysyjän profiili (alkuun)kiinnosta.

Helppo kysymys, helppo nopea vastaus. Ei tarvi olla mitään muuta aloituksessa -näin pääsee jutun alkuun. Vaikka nyt olenkin nainen, olen aina ko konstilla saanut ainakin sen ekan vastauksen vaikka en olisikaan kiinnostava miehen mielestä.

• ex-nettideittailija

Mä ilmeisesti sitten olen jotenkin erilainen, kun mä taas helposti jätän vastaamatta sellaiselle, joka alkaa herätteleen keskustelunaihetta jostain tietystä aiheesta kyselemättä mun kiinnostusta itseensä ensin. Jos profiilin mies ei kiinnosta mua pätkääkään, niin en halua kyllä käydä keskustelua hänen kanssaan yhtään mistään. Inhottavaa sitten pitkien keskustelujen jälkeen, kun mies viimein vaikka ehdottaa tapaamista tai jotain, niin kertoakin, että kiitos ei, kun en nyt ole kiinnostunut. Mun mielestä siis on kohteliasta jollakin tavalla miehen ekassa viestissä kysellä naisen kiinnostusta tutustumiseen. Jos kiinnostusta löytyy, niin sitten voi aloittaa keskustelun.

• itse asiaa
        aikuinen nainen kirjoitti:

..."vaikka viestissä olisikin kysymys tai pari..." jotenkin ymmärrän, että aloitusviestisi on pitempi jos siihen parikin kysymystä sisältyy... ekan viestin ei tarvi olla pitkä eikä sen tarvi ollenkaan viitata tutustumiseen tai seurusteluun. Ja kysymyksen ei pidä olla sellainen, johon vastaaminen vaatii enemmän pohdintaa.

Varmuutta vastauksesta ei tietysti ole koskaan. Minusta "Daddy Cool" on oivaltanut asian hyvin. Tuollainenkin aloitus on riittävä "Wau, upeet kengät! Mistä ostit?" Profiilista: "Missä toi kuva on otettu (jos taustalla maisema, festarit tms)?" "Minkä rotuinen koira sinulla on?"... jne. Aika moni vastaa, vaikkei kysyjän profiili (alkuun)kiinnosta.

Helppo kysymys, helppo nopea vastaus. Ei tarvi olla mitään muuta aloituksessa -näin pääsee jutun alkuun. Vaikka nyt olenkin nainen, olen aina ko konstilla saanut ainakin sen ekan vastauksen vaikka en olisikaan kiinnostava miehen mielestä.

Hölynpölyä. Kun etsin elämänkumppania, minua ei todellakaan kiinnosta ensimmäisenä tietää, millä festareilla hänestä on otettu kuva tai minkä rotuinen koira hänellä on tai mistä hän on kenkänsä ostanut. Haluan tietoja, joista voin päätellä, sovimmeko parisuhteeseen.

• bearnqetnueneu

Todennäköisin syy on se, että et ole riittävän mielenkiintoinen heidän mielestään.
      Nettideitti on ostajan markkinat samoin kuin live elämässäkin.
      Naisia piirittää x-määrä miehiä ja naiset valitsevat parhaat päältä.
      Ajattele toisinpäin, jos sinä pääsisit valitsemaan niin parhaat ottaisit ja muille luu käteen, eikö niin?
      Live elämässä on sama juttu.
      Baarissa yhtä naista vonkaa 10 miestä ja paras vain kelpaa jos sekään.

• Daddy Cool

Itse näen nämä parisuhdekuviot enemmän miesten markkinana. Mieshän se yleensä on, joka valitsee kohteen ja tekee aloitteen. Tuttavapiirissäni on useita naisia, jotka haluaisivat parisuhteeseen tai sitoutuneeseen seurustelusuhteeseen, mutta miehiä ei sitoutuminen kiinnosta. Yhden yön suhteissa tilanne on toisin päin.

• Daddy Cool kirjoitti:

Itse näen nämä parisuhdekuviot enemmän miesten markkinana. Mieshän se yleensä on, joka valitsee kohteen ja tekee aloitteen. Tuttavapiirissäni on useita naisia, jotka haluaisivat parisuhteeseen tai sitoutuneeseen seurustelusuhteeseen, mutta miehiä ei sitoutuminen kiinnosta. Yhden yön suhteissa tilanne on toisin päin.

Näkökulma tuokin, mutta vaikka mies onkin se, joka naista lähestyy, niin ei se mielestäni automaattisesti tarkoita, että hän olisi valitsevassa asemassa - päinvastoin. Hän yrittää, nainen tekee päätöksen. Ja kun katselee seuraa AKTIIVISESTI hakevien suhdetta baareissa ja netissä, niin eipä jää epäselväksi.

• 13121415
        Daddy Cool kirjoitti:

Taas tuota yleistys potaskaa...Taakse jäänyttä elämää, että mies sen päättää.
        Kattia kanssa.

• etkö ymmärtänyt?

Nyt ei puhuttu pakkien saamisesta vaan siitä, että ei edes anneta pakkeja eli ei vastata viesteihin. Vastaaminen kuuluu peruskäytöstapoihin.

• 17+14

Kerrankin miehen suusta loistelias havainto!

• livenäjuu...

Minä en ala kerjäämään, kun vastaaminen on kerran niin pirun vaikeaa.
      Olkaa omissa maailmoissanne, haaveilkaa prinssistä, joka tulee ja poimii.
      Seiskää vaikka päällänne, mutta minä otin jalat alle, jätin koko netti-paskan.

Nyt on mukava olo.

Heipparallaa !

• Naiset aika usein itse kehottavat miehiä panostamaan kunnolla viesteihin ja profiiliin, mutta eivät kuitenkaan viitsi vastata viesteihin. Kaksoisstandardi?

• Vit..tu teitäkin

Mulle on sanottu että mun profiilin on hyvä mut kuitenkaan siihen ei vastata ikinä ja jos itse vastaan jollekkin niin ei kukaan vastaa takas. Eli mitä vit..tua

• leria

Teistä kirjoittajista en nyt puhu..Miks miehet laittaa hakuseksi..nainen 25-60..paino 50-200kg,pituus 140-180,kansalaisuus kaikki käy,siviilisääty kaikki käy,itse ei tupakoi ja hakee ei tupakoivaa..silti kaikki käy..myös tupakoivat.Eihän tollasille kukaa viitsi vastata..ja sit valittavat..Voi Mooses tai joku muu...

• -xy-

Koska oman mukavuusalueen sisältä löytyy hyvin vähän naisia, liian korkeat kriteerit ovat tiellä. Meillä ei ole oikein varaa valita, vaikka suurimmalla osalla teistä naispuolisista olisikin. Seuraa hakevia miehiä on prosentuaalisesti niin paljon enemmän.

• kiitos e1

Minulla on tapana vastata kohteliaasti 'kiitos ei', jos kirjoittaja tuntuu asialliselta, vaikkei minua kiinnostavalta. Toivotan hyvää jatkoa ja onnea kumppanin etsintään. Hyvin, hyvin harvoin kukaan toivottaa takaisin mitään. Se on joko siinä, mikä on tietysti ihan ok, ja silloin tällöin mies yrittää epätoivoisesti tarrautua kiinni ja pakottaa kirjeenvaihtoa. Ilahduttaa ne muutamat, jotka iloisesti kiittävät vastauksesta ja toivottavat minullekin kaikkea hyvää. Ei maksa mitään kummallekaan ja kummallekin jää hyvä mieli, Eikö?

• hyvä kun vastaat

Luultavasti ovat tyytyväisiä, kun vastasit, mutta eivät viitsi enää häiritä kirjoittamalla, kun kerran juttu jo päättyi.

• vituntyhmäätouhua

Selaa joskus huviksesi toisten miesten profiileja. Itse olen 30-vuotias ja katsoin "kilpailijoiden" profiileja. Siellä on netistä revittyjä kuvia ja tarinaa kuin Runebergillä. Veikkaisin, että noin 60 % miesten kuvista on feikkejä, mutta tyhmät ämmät uskovat niihin. Ei siinä paljon normaali suomalainen mies enään oman kuvan kanssa kiinnosta.

Ja sitten on vielä erikseen nämä etelän hedelmät ominen kuvineen....

• voiherranenaika

Aika monet naiset sanoo, että paidattomat miehet kuvissa on yök!!! ,
        mutta silti paidattomien miesten vieraskirjat on väärällään naisten
        kuolauskommentteja. Lihaksikkaat iso-arskat, bodarit, on naisille
        myös turn off, silti niidenkin vieraskirjat on täynnä.
        Aika moni nainen myös sanoo, että "liian hyvää ollakseen totta",
        tarkoittaa ilmeisesti niitä sujuvasanaisia ruuneperejä, mutta silti
        retkahtavat niihin imartelumestareihin ja palaavat sitten valittamaan
        keskustelupalstoille sydän karrella, kuinka sellainen lipevä auervaara
        kusi silmään.

• Morjenttes!

Hello, tässä lukiessani näitä mielipiteitänne Nettideittailusta jne...niin eikö se mee niin että tästä touhusta saa vain harmaita hiuksia ja entistäkin huonomman mielen?...( jos rupee listaamaan mitä huonoja/hyviä puolia tässä touhussa on, niin eittämättä....huonot voittaa, eikö vaan?)

..........siis mikäänhän ei voita sitä tunnetta kun ihan oikeessa elämässä saa vaikka komeammalta sukupuolenedustajalta hymyn, viipyvän katseen tai vaikka oven avauksen, puhumattakaan oikeesta pikku flirtistä ;)....se pelastaa kyllä päivän...( näin naisena kyllä pyrin piristämään miestenkin päivää esim avaamalla niitä ovia jne ;).
      ..........eli asiaan, mä oon ainakin päättänyt tehdä asialle jotain, jotta mun elämään tulis hauskaa vipinää ja aitoa naurua...( sitten vaikka se kumppani loppuelämäs ois jättipotti, eikö vaan?) mutta baareissa en juokse , se on vissi se...
      .......eli mulla on ns.testiluontoinen kysymys , miten paljon te arvon sinkut ( yök, mikä sana muuten :D) olisitte valmiit panostamaan "sen oikeen" hakemiseen? noin aikaa/ rahaa/vaivaa?jne...

• mitenkäon

"...jos haluaisit tutustua tai tietää minusta enemmän niin vastaa toki"

Eikö tällaisen sanonnan käyttäminen tarkoita sitä, että jos ei kiinnosta tutustua, viestin lähettäjä ei odota mitään vastausta? Eli tähän ei tarvitse vastata edes: Kiitos viestistäsi, mutta....

• Meikäläiselle opetettiin joskus englannin keskustelukurssilla kolmen a:n malli: answer, add, ask. Ensimmäiseen viestiin toki ei voikaan vastata tai lisätä mitään edelliseen, mutta ellei viestistä löydy yhtään kysymysmerkkiä, siihen on todella hankala vastata. Iman kysymysmerkkejä ei ole keskustelua, vaan monologien vaihtelua. Toinen vaihtoehto sitten on että toinen kyselee ja toinen vastailee, mikä muistuttaa lähinnä haastattelua.

• ei vaikeaa

Kyllä minä olen käynyt pitkiä keskusteluita ilman kysymyksiä tai kysymysmerkkejä.

• fuehfuehueufrguguhgu

En minäkään löytänyt suomi24 treffeiltä ketään, muutaman kanssa keskustelin pitkäänkin, mutta kun olisi pitänyt tavata naiset kaikkosi jonnekkin. Helsingissä itse rakennettu ok talo ja hyvä työpaikka suht tervelliset ja raittiit elämäntavat, lasiin en kuitenkaan sylje ja viini ruoan kanssa maistuu sekä olut joskus. Sitten menin Helsinkiin 10 floolriin ja tapasin siellä ulkomaalaisen naisen hän muutti luoksen n. 1/2 vuoden jälkeen ja nyt asuttu yhdessä 7v ja lapsikin on jo tullut (lapsesta aina haveilinkin, mutta nyt vasta yli 40v sekin toeutui). Naiseni on tosi kiva ja tuntuu että se on se oikea, jota myös rakastan paljon.

• 4/10

Harva täältä muutamia treffejä pidenpää seuraa löytää. Joillekkin tulee
      rimakauhu jo ennen tapaamista.

Miten olis jos päästäis siitä edellisestä parisuhteesta irti, käsittelisi asiat
      itsensä kanssa ja sitten kun on valmis uuteen suhteeseen alkaisi
      deittailemaan. Muutenkaan ei viitsi toimia psyykkaajana, kun ex sitä ex tätä.

Kaippa suurin osa täällä olevista vain täyttää tyhjää aukkoa, etsimättä yhtään
      mitään.

• Turhaa rumpaa

Oikeassa elämässä minua kehutaan komeaksi ym,ja olen seurustellutkin pari kertaa,nyt sinkkuilun jälkeen kokeillu treffisivuja viimiset 2 vuotta. Pakko myöntää että aika hiljaista,sanotaanko näin et jos satun lähettämään 50 naiselle pitkän ja mukavan aloitus viestin,tulee se "kiitos" aina...
        50/20 vaan vastaa!

• Hghhtff
        Turhaa rumpaa kirjoitti:

Oikeassa elämässä minua kehutaan komeaksi ym,ja olen seurustellutkin pari kertaa,nyt sinkkuilun jälkeen kokeillu treffisivuja viimiset 2 vuotta. Pakko myöntää että aika hiljaista,sanotaanko näin et jos satun lähettämään 50 naiselle pitkän ja mukavan aloitus viestin,tulee se "kiitos" aina...
        50/20 vaan vastaa!

Tuolla ois vapaalla tarjolla vaikka miten paljon varmasti komeita kultsisia 160-180 cm miehiä

Mutta mutta valta osalla lukee se @@@#*****#*** (raakaa kiroilua) ihanne mitta 180cm!

Keskimittaista lyhyemmillä ei oo mahiksia

• Kyllä se menee monesti toisinkin päin, että kun vastaa lähetettyyn viestiin, ei tulekkaan enää viestejä vaikka on viime viestissä kysynyt kuulumisia ja muuta mukavaa ja haluaisi tietää enemmän...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe