Tai muita naisia? Itse tapaan arkipäivisin usein eläkeikäisiä naisia ja enintään keski-ikäisiä naisia. Kultturelleissa harrastuksissani näkyy vain harvoin nuoria naisia.
Usein kelloa katsellessani ja tylsistyessäni kelailen päässäni mitä sanon illalla mesessä ja keksin tyhmiä sloganeja.
No joka tapauksessa minulla ja yhdellä 15-vuotiaalla tytöllä oli pitkään yhteinen tervehdystapa että minä keksin hänelle jonkun M-alkuisen nimen tervehdykseksi joka ilta tervehdykseksi ja hän vastasi siihen. Mutta emme ole enää kavereita koska 16-vuotias kaverinaiseni ärsyyntyi kun puhuin hänestä liikaa ja myrkytti välimme.
Joka tapauksessa yleisin nimitys mitä käytän tytöistä on "ryssykkä". Monet tytöt ovat sanoneet "mikä vitun ryssykkä?" tai jotain muuta sellaista mutta ovat sitten rauhoittuneet. Äitinikin käyttää tuota sanaa eläimistä ja naisista sellaisessa empaattisessa mielessä. Ehkä se on syntynyt asuinsijoillani.
-
Vasta laitoin yhdelle 16-vuotiaalle tekstarin että "Mitäs räppänä?" mutta vastausta ei ole kuulunut vaikka siitä on jo päiviä. Hänellä on vissiin uuden koulun ja kaveripiirin ja oman asunnon saaminen sekoittanut pään niin ettei jää enää aikaa minulle.
Tässä muita nimiä: marsuli, höppänä, nukkeli, pyssykkä, reppana, pöppänä, mössykkä jne.
Miten 'nimittelette' teininaisia?
17
489
Vastaukset
- Mieli Pide
Ei teininaisia ole olemassakaan. 15-16v on kyllä teini, mutta ei vielä nainen. Eikä mikään ole niiden teinien päätä sekoittanut, vaan ovat tulleet järkiinsä ja lopettaneet omituisen vanhan tyypin kanssa tekstailun/meseilyn. Ihan normaalia.
- V. Astaus
Yleisin nimitykseni teineistä on "nuo vitun teinit tuolla".
En yleensä muuten viittaa teineihin, saatikka sitten puhuttele heitä. - Aikuisempi mies
En oikein mitenkään. Olen jo reilusti yli teini-ikäinen, enkä yleensä ole tekemisissä teinien kanssa. Jos kyseessä on tuttu, esim. sukulainen tai kaverin sisko, niin yleensä käytän hänen nimeään.
En näe mitään syytä siihen, miksi chattailisin jodenkin keskenkasvuisten pentujen kanssa. En näe yhtään syytä, miksi sinunkaan pitäisi niin tehdä. Olet jo 26v (vai jo 27v?), etkä mikään teini.
Teininainen ei ole mikään sana.- Mies1985
Tällaista elämäni vain on. Naisille jutellaan siksi kun ne ovat naisia ja miehille kun miesten jutut kiinnostaa.
- Noh joohh
Mies1985 kirjoitti:
Tällaista elämäni vain on. Naisille jutellaan siksi kun ne ovat naisia ja miehille kun miesten jutut kiinnostaa.
Miksi sitten juttelet teinien, etkä naisien kanssa silloin kun naisten jutut kiinnostaa? Etkö sinä oikeasti tajua lapsen ja aikuisen eroa? Mikä vamma sulla on?
- Mies1985
Noh joohh kirjoitti:
Miksi sitten juttelet teinien, etkä naisien kanssa silloin kun naisten jutut kiinnostaa? Etkö sinä oikeasti tajua lapsen ja aikuisen eroa? Mikä vamma sulla on?
No tunnetko jotain naisia jotka haluaisivat ystävystyä ja varsinkin tyttöystävystyä kanssani? On minulla naispuolisia hyvän päivän tuttuja ja muutama etäinen kaverikin.
- Noh joohh
Mies1985 kirjoitti:
No tunnetko jotain naisia jotka haluaisivat ystävystyä ja varsinkin tyttöystävystyä kanssani? On minulla naispuolisia hyvän päivän tuttuja ja muutama etäinen kaverikin.
Täh? Miksi täytyisikään tuntea? Luuletko oikeasti, että ne alaikäiset teinit haluavat ryhtyä tyttöystäväksesi? Olet sä huvittava tapaus. Traaginen, mutta huvittava.
- nainen23v_
No jos jollekin päätän nimityksen keksiä, oli se sitten teini, vanha, nainen, mies, eläin tms. niin yleensä en siitä pidä ja se näkyy nimityksestä.
esim. eräistä tuttavistani sanon aina "Ne hullut" ja jos puhun jostain tietystä "Mitähän sekin vammainen lehmä.." Muita nimityksiä mm. vosu, idiootti ja mulkku.
Huomioikaa Oulun murre. Eli lehemä ja mulukku. - ei setämies
Onko sulle tuttu termi "setämies"?
Oikeasti, aika säälittävää jos aikamiehen pitää lirkutella jollekin pikkutytöille. Oikeastaan aika iljettävää kun oikein ajattelee.
Et sattumalta Tikkakoskella ole ajellut? - suomiteini
minä olen teininainen 8>
- nimitykset
Yleisesti nuorista naisista käyttämiäni nimiä: Teini, teinihoro, pissis, teinipissis, teinilissu, teiniritsa.
Vähän vanhemmista: muija, akka, ämmä. - Mies1985
Testasin tuota nimitystä tuossa taas.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5238857Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1586122Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3595145Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664739Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984341Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664043SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843922- 911848
- 1031394
- 47949