YIT-Yhtymä

Hupas

YIT:llä ilmapiiri tosi surkee, työntekijän ei parane mitenkään arvostella talon toimia tai joutuu mustalle listalle. Turha edes alkaa kyseleen ylempää työnjohtajien ja päälliköiden mielivaltaisista päätöksistä, koska YIT:llä on vahva "hyväveli" järjestelmä, jossa päälliköt eivät arvostele toisiaan. Koskee varsinkin YIT teollisuutta.

9

4005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimiva osakas

      Ikävää lukea tälläistä YIT:n osakaana yhtiöstäni Tulisiko yhtiön toimiva johto ja hallistu vaihtaa seutaavassa kevään 2012 varsinaisessa yhtiökokouksessa?

    • yittiläinen

      YIT.stä ei nykyään juuri positiivista uutista valitettavasti tahdo löytää. Paitsi omista tiedotteista :(

    • YIT....

      Per...e ny YIT Teollisuuden Pirkanmaan alueen päällikkö haluaa väkisin saada pitää YT neuvottelut, että sillä olis uhkailu kortti työntekijöitä vastaan. Lomautuksille ei ole enää tarvetta, koska työntekijöistä on jo niin paljon häipynyt tai häivytetty muualle, mutta tää pask...nen vaan haluaa edelleen vitt..lla ja pitää duunarit varpaillaan. On se kumma kun äijää on pudoteltu jo niin moneen kertaan YIT:n hierarkiassa, ettei sitä jo heitetä pellolle, niin Pirkanmaan aluekin vois alkaa taas nouseen. En oo kyllä ikinä nähny noin kusipäistä ja koston halusta nilkkiä. Ei oo ihme että ei saada uusia työntekijöitä, jos ne työhaastattelussa näkee ton pärstän, jossa suupilet ei ilmeisesti edes taivu ylöspäin.

    • Rrtteee

      Harjoittelua YIT:llä tulee välttää: ei palkkaa, työ pelkkää siivoamista ja tavaroiden kantoa. Työntekijät eivät viihdy työssään, ilmapiiri oli tulehtunut.

      YIT:n yrityskulttuuriin kuuluu työpaikkahäirintä jossa harjoittelijoille huudetaan ja epäasiallinen käytös oli sallittua. Esimiehet eivät tähän puutu.

      YIT: llä harjoittelu oli harmillista oman ajan hukkaan heittämistä.

      • inssi85

        Oletko ollut raksainssiopiskelijana harjoittelemassa? Pariin kertaan hakenut, mutta ektk-mailia tullut. Nyt saan 20e tunti teollisuuden parissa liksaa. Eipä harmita viestisi luettuani, et tuli ektk-maili.


    • aameenn

      Kaks paskaa sekoittuu toisiinsa. Saadaanko nyt huonointa laatua ikinä ?

      • Turska-Arska

        Rakentamisesta, työmoraalista ja laadusta ei voi puhua samana päivänäkään.
        Suomalaisen hyväveli-rakennuskartellin johtamiskyvyillä ei pystytä kuin ährystämään tähtitieteellisiä hintalappuja betonikuutioille. Ja hyvinvoideltu poliittinen kaavoituskartelli taputtaa pulleita ihrakäpäliään taustalla.
        Suomalainen "korruptoitumaton" yhteiskunta ei ole ikinä pystynyt asuntopolitiikkaan, jolla olisi pystytty tuottamaan sopivankokoista, laadukasta ja ennenkaikkea kohtuuhintaista asumista kansalaisille.
        Ainoa, maailman kahdeksanneksi ihmeeksi luettava kerta kun moiseen äärimmäiseen voimainponnistukseen on valtioeliitillä ollut kykyjä venyä, oli kun sadoille tuhansille karjalaisille järjestettiin uudet asuinpaikat ja kodit toisen maailmansodan jälkeen.


      • Turska-Arska

        Rakentamisesta, työmoraalista ja laadusta ei voi puhua samana päivänäkään.
        Suomalaisen hyväveli-rakennuskartellin johtamiskyvyillä ei pystytä kuin ährystämään tähtitieteellisiä hintalappuja betonikuutioille. Ja hyvinvoideltu poliittinen kaavoituskartelli taputtaa pulleita ihrakäpäliään taustalla.
        Suomalainen "korruptoitumaton" yhteiskunta ei ole ikinä pystynyt asuntopolitiikkaan, jolla olisi pystytty tuottamaan sopivankokoista, laadukasta ja ennenkaikkea kohtuuhintaista asumista kansalaisille.
        Ainoa, maailman kahdeksanneksi ihmeeksi luettava kerta kun moiseen äärimmäiseen voimainponnistukseen on valtioeliitillä ollut kykyjä venyä, oli kun sadoille tuhansille karjalaisille järjestettiin uudet asuinpaikat ja kodit toisen maailmansodan jälkeen.


    • mmmmmmmmmm0

      nyt saavat yhdistymisessä viellä pahemman korruptoituneen hyvä veli sydeemin.!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe