VANHUSTEN VIIKKO

anja koivistoinen

Kuka valvoo eläkeläisen ja ikäihmisten etuja?

3

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakolasku

Itse niitä on valitettavasti valvottava ettei tule jatkuvasti kusetetuksi! Kokemusta on lähipäiviltä!
      Omaiset on vanhemmalle nykyään todella tärkeät, tosin jos on yksinäinen hänen puoltansa EI pidä kukaan!

• anja koivistoinen

Eilen oli Jyväskylässä Seniorimessut. Tulin siihen tulokseen, että eläkeläiset ITSE ovat pahimpia jarruja asioidensa parantamiselle. Tämä Ei ole syytös VAAN toteamus ja kokemus. Tarvitaan eläkeläisille ja kaikille muillekin ihmisille asennemuutos ja toden totta en enää usko siihen.
      Vuodesta 1995 olen tavalla tai toisella ollut tekemisissä ikäihmisten asioissa ja todella sydämmestäni halunnut parannuksia vanhusten kohteluun. Jokainen meistä vanhenee päivä päivältä.
      Senioripuolueen puheenjohtajana olin eilen esillä ja pyysin kannattajajäsen nimikirjoitusta kortteihin, joka ei sitonut mihinkään vaan kannattivat yhdistystä puolueeksi rekisteröintiä. Vaivaiset parikymmentä siitä ihmisjoukosta oli sitä mieltä, että ikäihmisten ja eläkeläisten on itse puolustettava omia oikeuksia. Ja tarvitaan oma eduskuntaryhmä tekemään omiin asioihimme päätöksiä. Ne, jotka antoivat nimensä olivat Ei eläkeläisiä ja nuoria.
      Olen HYVIN pettynyt.
      Olen antanut aikaani ja eurojani muka hyvään tarkoitukseen, mutta huomaan että turhaan. Ja nyt vielä avoimesti tulin esiin. Odotan haukkujen ryöppyä!!!!

Anja Koivistoinen
      seniori

• jakolasku

Ehkäpä Senioripuolue ei ole uskottava tai politiikka ei kiinnosta? Tai ovat liian hyvinvoivia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe