MiIllainen on teillä tuo treeni, jos treenaatte samalla kertaa?
Rinta-olka-ojentaja
15
1908
Vastaukset
- näin teen mä
Yleensä treenaan rinnan, olkapäät ja ojentajat.
- -
Edellinen vastaus on kyllä paras. mutta laitan nyt silti tällasen fiksumman vastauksen.
Oma treeni on siis tällänen.
Alkulämmöt
Rinta:
Chest press tai penkkipunnerrus saatan tehdä myös käsipainoilla. vaihtelu virkistää.
Butterfly chest press koneella sarjat.
Dipit lisäpainoilla.
Ojentajat: Ylätaljasta kapeella kahvalla tai niskantakaa käsipainolla punnerrus tai ranskalainen punnerrus.
Olkapäät: Pystypunnerrus käsipainoilla ja sivulle nostot käsipainoilla.
Joskus heitän loppuun vielä jotain extra härväystä mutta tolla vedetään.
Vatsat tietty teen tohon päälle vielä.
ja sarjat ja painot nyt riippuu mitä oon kehittämässä.- iso temminen kaiffar
Mikä vitu mikkihiiri tänne skriivailee? Tee penaa nyt helkkari! Ja tiedokses vaan, että dippi on ojentajaliike.
- -
vittu tee ne dipit oikein niin ottaa rintaan. jos pystyssä nylkytät niin silloin ottaa ojentajaan. mee 45 astetta etukenoon niin rupee rinnassa tuntumaan niin pirusti.
- heihalooo urbo!!
ekkö nää saatana tajua, että dippi on tehty väärin, jos menee tisseille!
Dippi on ojentajaliike! - jPIU948
heihalooo urbo!! kirjoitti:
Dippi on ojentajaliike!vitunko väliä sillä jos menee rinnnoille tahi ojentajille? - kun kysessä oli olka-ojentaja! - rinta! treeni ??? TIEDOKSI että käy sekä rintalihaksiin että ojentajiin !!!
- pena pentti
heihalooo urbo!! kirjoitti:
Dippi on ojentajaliike!Joskus neuvottu. Katse eteen pää pystyssä rinta rottingilla, dippi vaikuttaa pääosin rintaan. Katse maahan pää kumarassa selkä körmynä, dippi menee ojentajille. Itse todettua, että toistoja tulee muutama enemmän pää pystyssä.
- IsoMasalin
Joo yleensä jakona rinta-olkapäät-ojentajat, selkä-epäkkäät-hauis-kyynärvarret ja etu- ja takareidet-pakarat-pohkeet. Vatsat ja kyljet vaihdellen.
Treenin kulku nyt:
Rinta:
- Penkkipunnerrus 3 x 10-15
- Viparit sivulle vinolla penkillä 3 x 10-15
- Pullower 3 x 10-15
Olkapäät:
- Pystypunnerrus käsipainoilla 3 x 10-15
- Viparit sivuille 3 x 10-15
- Viparit taakse penkillä 3 x 10-15
Ojentajat:
- Ojentajapunnerrus taljalla 3 x 10-15
- Ranskalainen punnerrus joko penkillä, käsipainolla yhdellä kädellä tai molemmin käsin 3 x 10-12
- Kickpack käsipainolla 3 x 10-15- vitosen sarja toimii
Pitkää sarjaa teet. Oletkohan iso?
- IsoMasalin
vitosen sarja toimii kirjoitti:
Pitkää sarjaa teet. Oletkohan iso?
No suuruimpaan osaan miehistä verrattuna kyllä. 6-9 sarjaa lihasryhmää kohden on sopiva määrä.
- Pena pentti
day 1
5x5 penaa
5x6 pystypunnerrusta
5x6 ojentajaa
day 2
5x10 kapeapena
5x10 vinopena
5x10 vipunostot
näin mulla- juuso mulqwist
Treenaat siis vaan rinta ja olkaa?
- awws
juuso mulqwist kirjoitti:
Eikö aloittaja kysellyt Rinta-olka-ojentaja treeniä, ei muuta.
- Pena Pentti
juuso mulqwist kirjoitti:
Pidän kapeaa penkkiä ojentajaliikkeenä. Toi on karkea runko. Vaihtelen liikkeitä ja saatan treenin loppuun pumpata ojentajia taljassa, tai tehdä maksimi dippitoistot. Kannatan koulukuntaa vapaat painot ja suuret liikeradat. Treeni on enemmän voimaan, ei niinkään lihasmassaan kallellaan.
- juuso mulqwist
niin noo, eli ojentajat tulee "kaupanpäälle"??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740