Olemme jälleen kokeneet nk. katolisen ihmeen, anicularum lucubrationes.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/seurakunta-ihmettelee-onko-oylatissa-jeesuksen-sydanverta/art-1288418058858.html
Mitähän kaikkea ne sinne taikapipareihinsa mahtavatkaan tunkea...
Öylättisensaatio!!!
9
95
Vastaukset
- ][
Jo on ateistilla jutun aihe!
- Peruskoulutettu
Hieno esimerkki siitä, että uskonto ja logiikka ovat sovittamattomassa ja ikuisessa ristiriidassa. Katolisen opin mukaan jokainen öylätti muuttuu konkreettisesti Jeesuksen lihaksi kun uskova nauttii sen ehtoollisella (kukapa ei haluaisi syödä 2000 vuotta sitten kuolleen ihmisen lihaa?!)
Nyt ihmetellään, että onko öylätin musta täplä Jeesuksen verta ja pidetään ihmeenä jos on. Mutta jos öylätti olisi täplästä huolimatta siunattu ja taiottu (hoc est corpus / hoccus poccus) niin sehän olisi joka tapauksessa muuttunut kokonaan Jeesuksen lihaksi? Miksi pieni piste Jeesusta on isompi ihme kun koko öylätin muuttuminen Jeesuksen lihaksi?Ei piparien kanssa logiikalla pelata. Ihmetyttää vaan, eikö ihmisiä yhtään hävetä antaa tuon pelleilyn jatkua.
- NalleLujaa!
Ihmeitä tapahtuu!
Ryystin juuri kaljaa perunalastujen kera. Pikkasen läikähti ja kun siivosin sotkua lattialta niin Halleluja! Yhdessä perunalastussa näkyi itse Leonid Bresnevin naama! Tai ehkä Elvis, vaikea erottaa noita. Mutta jos se oli Bresnev, niin tämähän tarkoittaa, että taivas tulee maan päälle uudestaan! Luinkin juuri lehdestä, että Putin-setä asuu Venäjällä ja aikoo rakentaa Neuvostoliiton uudestaan!
Kyllä tulevaisuudesta ilmoitetaan juuri öyläteissä ja perunalastuissa ja pilaantuneissa elintarvikkeissa. Ties vaikka joskus itse Matti Nykänen ilmestyy jollekulle homehtuneessa jugurtissa.
Tulevia lottopotteja silmälläpitäen kannattaa jokaisen katsastaa jääkaappiinsa pilaantuneet ruuantähteet. Tämä on 100% varma fakta. - Apo-Calypso
Onhan jeesus jo nähty koiran perseessäkin:
http://bitsandpieces1.blogspot.com/2006/09/jesus-image-found-in-dogs-butt.html- poikjuhg
Koirapoikaparalta on taidettu amputoida pallit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176020
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563160
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332436Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452350Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222033Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381560
- 1791437