Vastasit melko mukavasti kysymykseeni viimeksi. En kuitenkaan ole saanut aikaan mitään muutosta elämääni.
Nyt takkuaa yhä pahemmin työpaikallakin. Olen huonoissa väleissä läheisimpien naispuolisten työkavereideni ja hieman pomonikin kanssa. Miten tästä selviän? Olen yksinäinen ja nyt jään jopa aika yksin työpaikallanikin...
Keskiyölle!
2
<50
Vastaukset
- palstan lukija?
Mitä sulle sitten vastattiin?
Hei
oletko käynyt virkeässä syysilmassa kävelemässä ja oletko vähentänyt syömistä?
siitä sinun hyvä olosi voisi alkaa uuteen positiiviseen suuntaan.
mistä ne huonot välit ovat lähtöisin siellä työpaikalla, se syy on kaivettava esiin ja sitä on tutkittava suurennuslasin kanssa.
jokin asennekysymys ainakin nousee mieleeni vahvasti. vaatimattomuus ja kuunteleminen ovat tärkeitä puolia ihmisyhteisössä. jos sinä jatkat matalammalla profiililla, heidän jättävät sinut luonnollisesti rauhaan tuota pikaa.
en todellakaan näe mistä se kenkä puristaa, näen siellä työpaikalla harmaata sumua. voisitko sinä ajatella käden ojennusta, jos ne toiset ovat niin uppiniskaisia?
viisas on hiljaa, eikä lähde mukaan rähinöihin, sillä ne eivät johda mihinkään hyvään lopputulokseen.
koita nyt jaksaa.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300