kirjoitin tonne sinkkupalstalle mut eihän siellä vastauksia saa...
"täällä vaan haukutaan naisia. ollaan nyt vähän kehittävämpiä, eli kun kaipaatte niitä joilla olisi vain vähän kokemuksia, niin kertokaapa
millaisia ovat tuntemanne siveät naiset?"
Siveät naiset
11
280
Vastaukset
- Siirto.
"Tiedän heitä joilla on yhden käden sormilla laskettavissa. Osalla ihan vaan 1-2. Monia muitakin varmaan on, mutta en vain tunne tarpeeksi heidän elämää että voin varmaksi sanoa.
Kauniita ja älykkäitä useimmat. Yhdistävä tekijä on vahva itsetunto. Toisten mielipiteet ja painostus ei paljon paina. Muistuttavat sikäli joitakin kevytkenkäisiä, jotka kans tekevät mitä itse haluavat välittämättä muista."
toi miehen näkemys. varsinkin naisten tietämys kiinnostaa, tehän toisenne parhaiten tunnette...- IIIIIIIII -
Se on totta, että naiset alkavat aina painostaa naista, joka on pitkään yksin. Samon miehet alkavat painostaa tuollaista naista. Ahdistavaa.
- IIIIIIIIIIIIIIII -
IIIIIIIII - kirjoitti:
Se on totta, että naiset alkavat aina painostaa naista, joka on pitkään yksin. Samon miehet alkavat painostaa tuollaista naista. Ahdistavaa.
Tarvitaan hyvää itsetuntoa, jolla työntää painostus arvottomalle tasolleen.
- häpeä moralisti
KEVYTKENKÄISIÄ mkä ihmeen sana se oikein on, kaikki ihmiset elävät omalla tyylillään ja kellään ei ole oikeutta sanoa jotain kevytkenkäiseksi, nyt ei enää eletä 40 lukua ja niiden moraali käsitysten kanssa. Jos joku elää elämänsä kuten tuntee haluavansa elää niin okay se on hänen oma asiansa ilman mittauksia kenkien painosta, sillä me olemme vapaita päättämään itse kenkiemme painon, vaikka olisi kuinka kevyttä laatua. Että nimitellä ja arvostella usein nainen naista on minusta sääli sillä naisten pitäisi joskus vetää samasta nuorasta ja näyttää että he pystyvät samaan kuin miehetkin. Koskahan kehitys pääsee niin pitkälle että ihminen antaa tilaa hengitellä toiselle ihmiselle. Mitä puuttuu sellaisen ihmisen elämästä joka sanoo toista kevytkenkäiseksi-----jo ihan niin---------siitä puhe mistä puute.
- herne nenästä
häpeä moralisti kirjoitti:
KEVYTKENKÄISIÄ mkä ihmeen sana se oikein on, kaikki ihmiset elävät omalla tyylillään ja kellään ei ole oikeutta sanoa jotain kevytkenkäiseksi, nyt ei enää eletä 40 lukua ja niiden moraali käsitysten kanssa. Jos joku elää elämänsä kuten tuntee haluavansa elää niin okay se on hänen oma asiansa ilman mittauksia kenkien painosta, sillä me olemme vapaita päättämään itse kenkiemme painon, vaikka olisi kuinka kevyttä laatua. Että nimitellä ja arvostella usein nainen naista on minusta sääli sillä naisten pitäisi joskus vetää samasta nuorasta ja näyttää että he pystyvät samaan kuin miehetkin. Koskahan kehitys pääsee niin pitkälle että ihminen antaa tilaa hengitellä toiselle ihmiselle. Mitä puuttuu sellaisen ihmisen elämästä joka sanoo toista kevytkenkäiseksi-----jo ihan niin---------siitä puhe mistä puute.
etköhän tiedä mitä sillä tarkoitetaan
mitenkä pitäisi sitten nimittää??? eihän toi ole loukkaava vaan leikkisä nimitys.
Miten siveä määritellään? Neitsytkö pitää olla? Liittyykö tämä pukeutumiseen, parisuhteiden määrään tai laatuun, käyttäytymiseen? Itselleni siveä kuulostaa melko tyhjältä käsitteeltä, johon liittyy lähinnä viktoriaaninen ihanne ei-seksuaalisesta naisesta.
- hghggfhgh ihih-
sori ja onhan se outo ilmaus... korvaa vaikka "naiset joilla vähän miehiä" ja tarkoitus ei sitten ole haukkua muita. netissä usein kirjoitetaan niistä joilla on paljon paljon juttuja. olisi kiva kuulla vastakkaisista.
- ...
Kaikenlaisten painostajien kanssa sitä viitsitäänkin seurustella. Onko nämä tuttavuudet nyt pakko katsoa elämän loppuun asti vai voisiko tehdä uusia johtopäätöksiä?
- vanhapiikanen
Painostusta oli vielä kolmisen vuotta sitten, mutta sitten painostajat kyllästyivät ja nykyään kaikki uudetkin tuttavuudet ymmärtävät, että elän tasapainoista elämää ja olen sinut itseni ja elämäntapani kanssa. On minulla terveen ihmisen vietit, mutta kyllä ne siitä aina laantuvat hormonien vaihtelun mukaan.
"Siveyteen" liittyy kyllä oletettu häpeä siitä, että en ole kelvannut kellekään. Riittääkö selitykseksi, että "en käy missään, missä voisin tavata miehiä ja töissä ei saa syödä kuormasta"? - toinen vanhap...
Vietän elämää, johon itse olen tyytyväinen, mutta muut eivät. Vähemmistöön kuuluva on enemmistön silmissä outo tapaus eli pitää sietää äimistelyä, tungettelevia kysymyksiä ja ilkeitä puheita.
- Söpöksi sanottu
Itse oon varattu nainen ja ns kevyt mieleltäni. Vai pitäskö se sanoa flirttaileva.
En kuitenkaan ole ollut tähän ikään saakka (35) kuin mieheni kanssa sängyssä sekä sitä ennen yhden ex poikakaverini kanssa. Musta kuulema saa tollasen vaikutelman, kevytkenkäsen, jopa oma mies 19v avioliiton jälkeen sanoo että oon viettelevä vaikken siis ole. Mutta se olemus kuulema puhuu. Enkä puhu vaatetuksesta ( en koskaan pukedu iltaan näyttävästi hameeseen tai piukkoihin vaatteisiin, koska saan jo näin tällä perusvaatetuksella ihan liikaakin huomiota) tms, hän sanoo että mun kasvot ja silmät, ilmeet etenkin tekee sen. Tahtomattani näin. Joo nyt kaikki minut tuntematta laittaa mut kastiin horot ja muut peet, mutta mulla on vanhanaikaiset arvot kuitenkaan ett olisin vanhanaikanen tai horotsu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973