Mirenan poisto, oudot oireet

Hei! Multa poistettiin Mirenan hormonikierukka heinäkuussa ja emme ole mieheni kanssa sen jälkeen käyttäneet minkäänlaista ehkäisyä.

Olen nyt huomannut kuukauden aja kummallisia oireita. Rintoihini on tullut muutoksia. Niiden nännipihat ovat jotenkin kasvaneet....ihan kun niihin olisi kasvanut "jatkot" nyt niissä on sellaisia nystyröitä. Rinnat ovat kamalan kipeät, aivan kun olisi menkat tulossa, mutta viime kuussa menkat tulivat hieman aiemmin kun normaalisti, mutta kipu jäi jatkuvaksi ja jatkuu edelleen. Silloin minulla oli lisäksi alavatsalla kipuja, jotka vastasivat menkkakipuja mutta olivat silti erilaisia.
Tein ennen näitä kuukautisia raskaustestin, ehkä liian aikaisen muttta kuitenkin, joka näytti negaa ja kuukautiset alkoivat ajallaan...tai ainakin sen tyyppinen vuoto. Yleensä vuotoa on reilusti mutta nyt on tosi niukkaa....Rinnat ovat edelleen kipeät.
Onko kenelläkään tullut vastaavia oireita mirenan poistosta, vai onko tämä jotai muuta?
1147
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

No tee uusi testi! Oletko koskaan kuullut ns. valekuukautisista? Jos olet tehnyt liian aikaisin sen edellisen testin niineihän se nyt silloin oikein näytä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


pgas kirjoitti:

Hei! Multa poistettiin Mirenan hormonikierukka heinäkuussa ja emme ole mieheni kanssa sen jälkeen käyttäneet minkäänlaista ehkäisyä.

Olen nyt huomannut kuukauden aja kummallisia oireita. Rintoihini on tullut muutoksia. Niiden nännipihat ovat jotenkin kasvaneet....ihan kun niihin olisi kasvanut "jatkot" nyt niissä on sellaisia nystyröitä. Rinnat ovat kamalan kipeät, aivan kun olisi menkat tulossa, mutta viime kuussa menkat tulivat hieman aiemmin kun normaalisti, mutta kipu jäi jatkuvaksi ja jatkuu edelleen. Silloin minulla oli lisäksi alavatsalla kipuja, jotka vastasivat menkkakipuja mutta olivat silti erilaisia.
Tein ennen näitä kuukautisia raskaustestin, ehkä liian aikaisen muttta kuitenkin, joka näytti negaa ja kuukautiset alkoivat ajallaan...tai ainakin sen tyyppinen vuoto. Yleensä vuotoa on reilusti mutta nyt on tosi niukkaa....Rinnat ovat edelleen kipeät.
Onko kenelläkään tullut vastaavia oireita mirenan poistosta, vai onko tämä jotai muuta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu