Teemu Vehkala!

anonyymi 33

Laita blogiisi mahdollisuus anonyymiin kirjoitteluun. Ei tarvitse pelätä näiden "oikein ajattelevien" hyökkäystä.

Tietosota on kääntynyt jo meidän eduksi.

15

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teemujazz

Tarkoitatko mahdollisuutta anonyymiin v1ttuiluun ?

• Anonyymi

Joukkohäirintään

• anonyymi 33

En suinkaan, vaan saisi annettua linkkejä tuonne. En voi G-tilejä noissa käyttää, syystä että no...

• toinen.

Itsekin yritin joskus kommentoida täysin asiallisesti mielenkiintoista blogiviestiä, mutta sitten huomasinkin, ettei onnistu ilman jotain accounttia. En halua kirjoitella kommentteja accounteilla, joten näin ollen on jäänyt kyseinen sivusto sitten seuraamattakin.

• Anonyymi

Narsistien uhrit hkirjoittelee omalla topicilla yleistä mielenterveydestä palstalla kandee vilkaista palstaa temppuilija hilluu siellä vapaana

• Anonyymi

Kuka on "Teemu Vehkala? ?

• Anonyymi

Huuharipiirien "journalisti" joka tuputtaa harhojaan hörhömarkkinoille ja hörhöt uskoo.

• Anonyymi

Teemu laita blogiisi mahdollisuus anonyymiin vittuiluun.

• Anonyymi

No en varmaan laita.

Sitä varten on jo Ylilauta.

• Anonyymi

Kyseinen hörhö laittelee shokeeraavia liioiteltuja otsikoita videoilleen iltasanomien tyyliin saadakseen näkyvyyttä. Yksikään tämän hörhön "ennustuksista" ei ole pitäny paikkaansa vaan laukoo omia totuuksiaan joita etsiny ulkomaisten salaliittohörhöjen sivuilta ja omasta pästään osan.

• Anonyymi

Äläs nyt ole tuollainen.

Kyllä se NESARA salkku vielä näin 25 vuoden odottelun jälkeen vielä joskus avautuu; samoin tulemme sen AMEROnkin saamaan vielä, samoin 25v odottelun jälkeen. Ja eiköhän sitä väkeä aleta niille FEMA leireillekin sijoittelemaan vaikka sitäkin on odotettu yli 15 vuotta.

Ei saa olla noin kärsimätön, jonain päivänä kaikki on vielä totta!

• Anonyymi

Kamala Harris aiotaan väärentää vaalivilpillä presidentiksi. Näin luki viimeisimmässä bligissaan.

Näin tämä salaliitohörhö taas epäonnistui ennusteissaan.

• Anonyymi

Teemulla on paljon hyvää asiaa kertoo totuuksia joista ei tykätä. Oli ennustanut koronplandemiankin kauan sitten. Lontoon olympialaisissa jo tuotiin esiin symboliikkaa koronaa liittyen katsokaa se ja miettikää. Hän on fiksu toisinajattelija siksi häntä vainotaan.

• Anonyymi

Voi tulla sulle pahasti yllätyksenä, mutta uutta isoa pandemiaa ennustettiin edellisen ison pandemian vielä ollessa päällä 1918.

:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe