Laita blogiisi mahdollisuus anonyymiin kirjoitteluun. Ei tarvitse pelätä näiden "oikein ajattelevien" hyökkäystä.
Tietosota on kääntynyt jo meidän eduksi.
Teemu Vehkala!
15
586
Vastaukset
- Teemujazz
Tarkoitatko mahdollisuutta anonyymiin v1ttuiluun ?
- Anonyymi
Joukkohäirintään
- anonyymi 33
En suinkaan, vaan saisi annettua linkkejä tuonne. En voi G-tilejä noissa käyttää, syystä että no...
- toinen.
Itsekin yritin joskus kommentoida täysin asiallisesti mielenkiintoista blogiviestiä, mutta sitten huomasinkin, ettei onnistu ilman jotain accounttia. En halua kirjoitella kommentteja accounteilla, joten näin ollen on jäänyt kyseinen sivusto sitten seuraamattakin.
- Anonyymi
Narsistien uhrit hkirjoittelee omalla topicilla yleistä mielenterveydestä palstalla kandee vilkaista palstaa temppuilija hilluu siellä vapaana
- Anonyymi
Kuka on "Teemu Vehkala? ?
- Anonyymi
Huuharipiirien "journalisti" joka tuputtaa harhojaan hörhömarkkinoille ja hörhöt uskoo.
- Anonyymi
Teemu laita blogiisi mahdollisuus anonyymiin vittuiluun.
- Anonyymi
No en varmaan laita.
Sitä varten on jo Ylilauta.
- Anonyymi
Kyseinen hörhö laittelee shokeeraavia liioiteltuja otsikoita videoilleen iltasanomien tyyliin saadakseen näkyvyyttä. Yksikään tämän hörhön "ennustuksista" ei ole pitäny paikkaansa vaan laukoo omia totuuksiaan joita etsiny ulkomaisten salaliittohörhöjen sivuilta ja omasta pästään osan.
- Anonyymi
Äläs nyt ole tuollainen.
Kyllä se NESARA salkku vielä näin 25 vuoden odottelun jälkeen vielä joskus avautuu; samoin tulemme sen AMEROnkin saamaan vielä, samoin 25v odottelun jälkeen. Ja eiköhän sitä väkeä aleta niille FEMA leireillekin sijoittelemaan vaikka sitäkin on odotettu yli 15 vuotta.
Ei saa olla noin kärsimätön, jonain päivänä kaikki on vielä totta!
- Anonyymi
Kamala Harris aiotaan väärentää vaalivilpillä presidentiksi. Näin luki viimeisimmässä bligissaan.
Näin tämä salaliitohörhö taas epäonnistui ennusteissaan. - Anonyymi
Teemulla on paljon hyvää asiaa kertoo totuuksia joista ei tykätä. Oli ennustanut koronplandemiankin kauan sitten. Lontoon olympialaisissa jo tuotiin esiin symboliikkaa koronaa liittyen katsokaa se ja miettikää. Hän on fiksu toisinajattelija siksi häntä vainotaan.
- Anonyymi
Voi tulla sulle pahasti yllätyksenä, mutta uutta isoa pandemiaa ennustettiin edellisen ison pandemian vielä ollessa päällä 1918.
:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161