hei. en löydä mistään netistä mitään tietoa mikä tää vois olla. mutta mulla tulee aina krapulassa hirveä kipu ylävatsaan ja rintalastan alle. ja siis yleensä vaan krapulassa. en juo hirveän usein, n kerran viikossa tai harvemmin.jos tulee ilman krapulaa niin yleensä se on vaan tossa rintalastan alla se kipu. kipu alko tulla n puol vuotta sitten ja sitä ennen ei ollut ikinä mtn kipua. ja en usko että on närästys koska ei tuu ikinä sitä mahahappoa suuhun. enkä haluais lopettaa juomista kokonaan,mut kohta tuntuu et on pakko. ja lääkäri ei osannu mtn sanoo,anto vaan jotku närästyslääkkeet eikä ne auta. ekan kerran ku kipu alko, niin se oli niin paha et meinasin mennä sairaalaan.
mahakipu krapulassa
6
9669
Vastaukset
- aiaiaiaiaiaiiaiaiaia
ja viel lisäks et oksentaminen helpottaa vähän siihen kipuun...
- .
Googlailehan vaikka haimatulehdus, maksasairaudet jne,
- mahavammaa täälläkin
Kokeilepa jotain happosalpaajaa tai muuta vatsalääkettä. Närästys voi tuntua vain kipuna.
Minullakin muutoin pysyy maha suht kunnossa terveellisellä mutta auta armias jos erehtyy lasillisen viinä juomaan, huhhuh. Pahinta on ryyppyillan jälkeen, kaamea korvennus rintalastan takana.
Jo pelkästään rennie, piimä tms mahaa rauhoittava voi auttaa.- aiaiaiaiaiaiai
ok no varmaa joku tollanen sit mullaki ja kiitos neuvost =)
- Nuununuu
Kannattaisi ehkä vähentää alkoholin nauttimista. Kerran viikossa on kuitenkin suhteellisen paljon :)
- Anonyymi
Sama juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014