Kertokaa tehokkaimmat vatsaliikkeet

vatsa pienemmäksi

Taljassa on hyvä tehd vatsoja, koska siinä saa parhaan keskitetyn tuntuman. Mitään vatsanylkytyksiä en jaksa, koska niissä menee tuntuma lonkille ja milloin minnekin takareiteen.
Vatsaa pitäisi saada pois ja tiukemmaksi, eli miten se lähtis -varaan tarvii aerobistakin liikettä?

12

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä lähtee

Voimapyörä.

• pena penkki pentti

http://www.lisaravinteet.net/webroot/kiinteytys-on-kirosana-con-58.html
      Toi sivusto on asiaa.
      Ei ole olemassa paikallista rasvanpolttoa. Kannattaa keskittyä vartalon kokonaisvaltaiseen harjoitteluun. Voimapyörä on parhaimpia liikkeitä. Kevyt liikunta polttaa rasvaa ja kehittää sydänlihasta. Kevyttä liikuntaa on kävely, pyöräily, fyysinen työ. Raskasliikunta kuluttaa tehokkaasti kaloreita, mutta ei polta rasvaa, vaan silloin nopeat lihassolut käyttävät energiaa veren sokerista. Raskasta liikuntaa on kaikki kovatehoinen harjoittelu.

• suktayj<hr

kyllä se raskaskin liikunta polttaa rasvaa - perehdyppä asiaan tarkemmin !!!

• vatsa pienemmäksi

Kiitos vastauksista.

Mikä olisi paras voimapyörä, mistä saa ja mihin hintaan?

• pentti pera pentti

En tiedä parasta. Sellainen joka pyörii vaivatta on hyvä. Saa lähes joka urheiluliikkeestä ja tavaratalosta. Hinta joku 10-20 euroa. Niitä nykytyksiäkin on hyvä tehdä.

• g vh4 h4t

Fillariliikkeistähän niitä saa voimapyöriä. Muista sitten pyöriä oikein kunnolla.

• olipa hauskaa eheh

Haista vit

• -

Voimapyörä on kyllä ihan hyvä. Ei tarvii ostaa sellasta erillistä jos on pieni levytanko käytettävissä. Siihen vaan painot päähän ja rullaamaan tasasella alustalla.
      Parhaana liikkeenä tai raskaimpana pidän itse kyllä Dragon fly tai Dragon flag, kummalla nimellä nyt haluu kutsua sitä. niitä ei montaa jaksa, mutta vaatii kyllä jo suht hyviä vatsalihaksia että pystyy tekemään yhtään.

• kaljakori kilisee
    • erkki-

Istumaan nousuja keppi niskan takana. Keppi ranteiden kohdalla, ei kämmenissä. Jos pääset ekalla kerralla heti ylös istumaan oot kova jäbä tai olet tehnyt väärin.

• -

Voin sanoo että tällasena 85kilosena reilun 170cm pitkänä jäppisenä noita menee. Siis Dragon flaggeja siis. Mutta on tosi repivä ja vaativa liike.

• 67-v

Tehosta tietämättä olen itse tehnyt.

- Riipuksissa, 6kg nilkoissa, suorin jaloin jalkojen nostoa ranteisiin.
      - Päinmakuulla 1min pitoja. = Vatsallaan käsivarret ja jalat ml jalkaterät suorina, paino ilman polvi- tai kyynärpääavustusta kämmenien ja jalkaterien kynsipuolten varaan. 1 - 2min palautukset.
      - Pumppauksia em. asennossa esim. 5 x 15 1,5min palautuksella.
      - Poikkipenkin pikiä vatsoja levy niskan takana kaveri nilkoilla istumassa.
      - "Perinteisiä" rutistuksia.
      - Istumaan nousuja vapain nilkoin levy niskan takana tai ilman.
      - Voimapyörämukaelmaa levytangolla kun sattuu huvittamaan.
      - Istuen levy käsissä kiertoja

Liikkeet masuli sisään vedettynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe