Kehitysavun totuus

on tämä

Suomi maksaa miljardin vuodessa keihtysapu.

Käytännössä 90% tuosta rahasta kuitenkin menee suomalaisille kehitysapu"töissä" olevien palkkoihin, vain ehkä 10% menee itse kohteeseen. Käytännössä kehitysapu on siis kotimaisten työkyvyttömien työllistämistä.

Jos kehityspau lopetettaisiin suomessa olisi paljon lisää pitkäaikaistyöttömiä, koska eihän tästä porukasta mihinkään oikeisiin töihin olisi.

4

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole varaa

Minusta nuo luvut ovat siten että 90% menee suoraan "harakoille" ja ehkä 10% korkeintaan työllistetään suomalaisia. Muutenkin silti ihmettelen miten on varaa Suomella pitää pystyssä tätä kehitysapu-ihmeliikkujaa, kun velkaa on niin paljon.

• Velaksi autetaan

Valtion kassasta annettu kehitysapu pitäisi lopettaa kokonaan. Veroilmoitukseen ruksi, jotka haluavat maksaa vaikkapa 0,75% korkeampaa veroa kehitysapuun jaettavaksi.

V eron maksajien varojen syytäminen ulkomaille samoin kuin toimiminen koko maailman hoivakotina ja Kelana pitää lopettaa.

http://velkakello.fi/

• shille salle

aseisiin menee monesti ja vääriinsuihhin..en anna mitään kerjääjille enää ikinä!!!Suomessakin tarvitaan apua mutta heille vaan naureskellaan...Tänne ne tulee kun saavat ''manulle illallisen''...helppoa elämää.. :(

• -mutta

totuus kuitenkin on, sillä miljardilla ostetaan loisivia rikollisia täysihoitoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      75
      1114
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe