http://fi.wikipedia.org/wiki/Avoliitto
Koska avoliitto ei ole juridisesti mikään liitto, niin on väärin kutsua avopuolisoa vaimoksi koska avopuolisolla ei ole vaimon oikeuksia eikä vaimon velvollisuuksia.
Avopuolisoiden välillä voi olla mitä tahansa keskinäisiä sopimuksia mutta juridisesti avoliitto on yhtä tyhjän kanssa.
Vihkimättä yhdessä asuminen oli rikos vuoteenj 1926 saakka jolloin salavuoteus poistettiin rikoslaista.
Raamatusta salavuoteus-rikosta ei ole koskaan poistettu vaan se kuuluu edelleenkin niiden halveksittavien kuolemansyntienj joukkoon joden tekijöiltä evätään ikuinen elämä.
Niin että jokainen evokki joka asuu avoliitossa kulkee kuoleman tiellä.
Kreationismiin kuuluu olennaisena osana ajatus ikuisesta elämästä ja siksi kreationistit eivät alista puolisoaan vahingolliseen avosuhteeseen joka on juridisesti turvaton, alistava ja suorastaan orjuuttava.
Se on tosi murheellista että meidän yhteiskunnassamme joku soveltaa evoluutioteorian mukaisesti vahvemman oikeutta alistamalla puolisonsa juridisesti katsoen orjan asemaan antamatta tälle laillisen vaimon täysiä oikeuksia. Häpeällistä, tosi häpeällistä.
Tällaiset miehet ovat mitä halveksittavimpia alhaisia molo- olioita, ei ihme että Raamatun laki tuomitsee avosuhteet kuolemansynneiksi.
Avoliitto ei ole liitto.
111
201
Vastaukset
- asianharrastaja
Saat toki olla avoliitosta mitä mieltä vain haluat. Tällä et kumminkaan voi kieltää vakiintunutta kielellistä käytäntöä, että avovaimoa ja avomiestä sanotaan yleisesti vain vaimoksi ja mieheksi. Kielen määrittävät sen puhujat eivätkä kenenkään asettamat säännöt.
- Antimytomaani_org
Tämä rummutus pistää ajattelemaan, että mytomaanimultinikkimme haluaa valkopestä itseään valheistaan irti.
Miillään muulla tavalla mytomaanimultinikkimme ei pysty vastaamaan moloch_horriduksen argumentointiin kuin yrittämällä vetää tätä lokaan.
Tämä on hyvin läpinäkyvää ja jotenkin kuvaavaa mytomaanimultinikistämme. - a.
Valehdella voit mitä haluat, mutta suomen kielellä on kielioppinsa eikä se tule koskaan samaistamaan avovaimoa ja vaimoa, sillä noilla sanoilla on juridisesti ihan eri merkitys.
Avovaimo voi olla jopa morsian mutta vaimo ei voi sitä olla. (Paitsi ehkä evokkien vaimot voivat varmaankin olla myös jodenkin muiden morsiamia, tietenkin, vai mitä?)
Valehtelevien evokkien epärehellisyys ei asiaa muuksi muuta. - asianharrastaja
a. kirjoitti:
Valehdella voit mitä haluat, mutta suomen kielellä on kielioppinsa eikä se tule koskaan samaistamaan avovaimoa ja vaimoa, sillä noilla sanoilla on juridisesti ihan eri merkitys.
Avovaimo voi olla jopa morsian mutta vaimo ei voi sitä olla. (Paitsi ehkä evokkien vaimot voivat varmaankin olla myös jodenkin muiden morsiamia, tietenkin, vai mitä?)
Valehtelevien evokkien epärehellisyys ei asiaa muuksi muuta.Sanojen merkitykset eivät ole kielioppia (syntaksi), vaan merkitysoppia (semantiikka). Suomen yleiskielen puhujat ovat kauan sitten rinnastaneet avio- ja avovaimon, vaikka lakikielessä niillä onkin eri merkitys.Jankkaa mitä jankkaat, mutta niin se on.
- a.
Antimytomaani_org kirjoitti:
Tämä rummutus pistää ajattelemaan, että mytomaanimultinikkimme haluaa valkopestä itseään valheistaan irti.
Miillään muulla tavalla mytomaanimultinikkimme ei pysty vastaamaan moloch_horriduksen argumentointiin kuin yrittämällä vetää tätä lokaan.
Tämä on hyvin läpinäkyvää ja jotenkin kuvaavaa mytomaanimultinikistämme.Moloc on hyvä ystäväni jonka silmiä yritän vain aukaista.
Myös tässä avopuolison orjuuttamisasiassa.
On se kovin outoa että evokit kuvittelevat olevansa sivistyneitä ja fiksuja ja silti orjuuttavat vaimojaan kaiken aikaa paljon pahmmin kuin muslimit koskaan.
Muslimeille ei avoliitto tule kysymykseenkään, eikä hutsuvaimo.
Joten tietäkää evokit että olette melkoisia mulkeroita ja naisten sortajia jopa muslimien silmissä.
Ja tähän väliin voisin vähän avartaa muutenkin evokkien ahdasta maailmankuvaa. Nimittäin muslimimaissa kristillisyyttä pidetään yleisesti verisenä uskontona koskapa maailmansodat käytiin pääasiassa krisselimaissa. - a.
asianharrastaja kirjoitti:
Sanojen merkitykset eivät ole kielioppia (syntaksi), vaan merkitysoppia (semantiikka). Suomen yleiskielen puhujat ovat kauan sitten rinnastaneet avio- ja avovaimon, vaikka lakikielessä niillä onkin eri merkitys.Jankkaa mitä jankkaat, mutta niin se on.
Niin jankkaankin.
Suomen puhekielessä vain avovaimo voi olla morsian, ja vihitty vaimo ei voi olla morsian.
Väitätkö vastaan?
Suomen kielessä vaimolla on juridisia oikeuksia, mutta avopuolisoa voi orjuuttaa surutta.
Kylmä totuus on että useimmat avopuolisot ovat vain oikeudettomia seksiorjia, ei juuri muuta. a. kirjoitti:
Niin jankkaankin.
Suomen puhekielessä vain avovaimo voi olla morsian, ja vihitty vaimo ei voi olla morsian.
Väitätkö vastaan?
Suomen kielessä vaimolla on juridisia oikeuksia, mutta avopuolisoa voi orjuuttaa surutta.
Kylmä totuus on että useimmat avopuolisot ovat vain oikeudettomia seksiorjia, ei juuri muuta.> Kylmä totuus on että useimmat avopuolisot ovat vain
> oikeudettomia seksiorjia, ei juuri muuta.
Onko taas siitä puhe mistä puute?- .
a. kirjoitti:
Moloc on hyvä ystäväni jonka silmiä yritän vain aukaista.
Myös tässä avopuolison orjuuttamisasiassa.
On se kovin outoa että evokit kuvittelevat olevansa sivistyneitä ja fiksuja ja silti orjuuttavat vaimojaan kaiken aikaa paljon pahmmin kuin muslimit koskaan.
Muslimeille ei avoliitto tule kysymykseenkään, eikä hutsuvaimo.
Joten tietäkää evokit että olette melkoisia mulkeroita ja naisten sortajia jopa muslimien silmissä.
Ja tähän väliin voisin vähän avartaa muutenkin evokkien ahdasta maailmankuvaa. Nimittäin muslimimaissa kristillisyyttä pidetään yleisesti verisenä uskontona koskapa maailmansodat käytiin pääasiassa krisselimaissa.Ihmisten juridiikkkaanko avioliitto perustuu?
Markuksen evankeliumi:
10:9 Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
Matt.19;4. Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi'
5. ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?
6. Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
7. He sanoivat hänelle: "Miksi sitten Mooses käski antaa erokirjan ja hyljätä hänet?"
8. Hän sanoi heille: "Teidän sydämenne kovuuden tähden Mooses salli teidän hyljätä vaimonne, mutta alusta ei niin ollut.
9. Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin
Jeesuksen opetus ei edellyttänyt avioliittoon vihkimistä.
Jos sinulla ei ole asiaasi yhtäkään Raamattuun perustuvaa kirjoitusta todisteena, puhut vain omaan lukuusi.
1.Korinttolaiskirje:
4:6 Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan.
ETKÖ OLE NYT RIITELEMÄSSÄ SIKSI ETTÄ OLET YLITTÄNYT SEN MITÄ ON KIRJOITETTU?????
Minä en voi tuollaista menettelyä hyväsyä johon et löydä todisteita.
Mistä lähtien fariseusten vihkiminen on tullut pätevämmäksi kuin "minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako".????
Kerjäät suorastaan sinun leimaamistasi öykkäriksi!!!! - a.
Antimytomaani_org kirjoitti:
Tämä on hyvin läpinäkyvää ja jotenkin kuvaavaa mytomaanimultinikistämme.Miten loassa rypevää voi lokaan vetää?
Minähän vain yritän opettaa sitä olemaan valehtelematta jatkuvasti.
Kysy itse siltä että onko sillä vaimo vai harrastaako se salavuoteutta niin saat itsekin näytön siitä että valehtelijahan tuo on, ja voit lopettaa minun aiheettoman arvostelemisen.
Salavuoteus poistettiin rikoslaista vasta v. 1926, mutta salavuoteutta se ei muuksi silti muuta. Avoliitto on salavuoteuden nykyaisempi kaunistettu nimike.
Eniten minua säälittää salavuoteudesta syntyneet äpärälapset, eivätkä ainoastaan molon selllaiset vaan ihan kaikki.
Eikä molon salavuoteus minua innoittanut tähän leikkiin, sillä olen ottanut tämän kehnon evokkimoraalin ikävät henkiset seuraukset puheeksi useitakin kertoja ennenkuin molo alkoi halventamaan minun vaimoani siinä määrin että piti näpäyttää takaisin että saisin hänet hiljaiseksi.
Ja hyvinhän tuo onnistui. On malttanut molo pitää turpansa kiinni minun kanssani puhuessaan. Hyvä niin. - a.
. kirjoitti:
Ihmisten juridiikkkaanko avioliitto perustuu?
Markuksen evankeliumi:
10:9 Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
Matt.19;4. Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi'
5. ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'?
6. Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
7. He sanoivat hänelle: "Miksi sitten Mooses käski antaa erokirjan ja hyljätä hänet?"
8. Hän sanoi heille: "Teidän sydämenne kovuuden tähden Mooses salli teidän hyljätä vaimonne, mutta alusta ei niin ollut.
9. Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin
Jeesuksen opetus ei edellyttänyt avioliittoon vihkimistä.
Jos sinulla ei ole asiaasi yhtäkään Raamattuun perustuvaa kirjoitusta todisteena, puhut vain omaan lukuusi.
1.Korinttolaiskirje:
4:6 Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan.
ETKÖ OLE NYT RIITELEMÄSSÄ SIKSI ETTÄ OLET YLITTÄNYT SEN MITÄ ON KIRJOITETTU?????
Minä en voi tuollaista menettelyä hyväsyä johon et löydä todisteita.
Mistä lähtien fariseusten vihkiminen on tullut pätevämmäksi kuin "minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako".????
Kerjäät suorastaan sinun leimaamistasi öykkäriksi!!!!http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=1. Kor. 7:2&rnd=1318236886804
Kristityillä tuli olla vain oma vaimonsa, ei avovaimonsa.
Avovaimon pitäminen olisi ollut huoruutta eli haureutta raamatunkäännöksestä riippuen.
Avoliitto, eli huoruus, eli salavuoteus oli rikos laissammekin vielä 1925.
Joten pysyn vain siinä mikä on kirjoitettu.
Evokit nyt vain eivät tunne Raamattua yhtään ev.lut pappeja paremmin. - muutosvolyymiörkki
a. kirjoitti:
Miten loassa rypevää voi lokaan vetää?
Kysy itse siltä että onko sillä vaimo vai harrastaako se salavuoteutta niin saat itsekin näytön siitä että valehtelijahan tuo on, ja voit lopettaa minun aiheettoman arvostelemisen.
Salavuoteus poistettiin rikoslaista vasta v. 1926, mutta salavuoteutta se ei muuksi silti muuta. Avoliitto on salavuoteuden nykyaisempi kaunistettu nimike.
Eniten minua säälittää salavuoteudesta syntyneet äpärälapset, eivätkä ainoastaan molon selllaiset vaan ihan kaikki.
Eikä molon salavuoteus minua innoittanut tähän leikkiin, sillä olen ottanut tämän kehnon evokkimoraalin ikävät henkiset seuraukset puheeksi useitakin kertoja ennenkuin molo alkoi halventamaan minun vaimoani siinä määrin että piti näpäyttää takaisin että saisin hänet hiljaiseksi.
Ja hyvinhän tuo onnistui. On malttanut molo pitää turpansa kiinni minun kanssani puhuessaan. Hyvä niin.Mikä siinä "salavuoteudessa" on niin pahaa? Mitä haittaa lapselle on siitä että tämä on äpärä?
- Antimytomaani_orig
a. kirjoitti:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=1. Kor. 7:2&rnd=1318236886804
Kristityillä tuli olla vain oma vaimonsa, ei avovaimonsa.
Avovaimon pitäminen olisi ollut huoruutta eli haureutta raamatunkäännöksestä riippuen.
Avoliitto, eli huoruus, eli salavuoteus oli rikos laissammekin vielä 1925.
Joten pysyn vain siinä mikä on kirjoitettu.
Evokit nyt vain eivät tunne Raamattua yhtään ev.lut pappeja paremmin.http://fi.wikipedia.org/wiki/Avioliitto
""Varhaiskristillisenä aikana (30 - 325 jaa.) avioliitto oli yksityisasia ilman yhtenäistä uskonnollista tai muuta seremoniaa. ...
Joitain paikallisia poikkeuksia lukuun ottamatta vuoteen 1545 asti Euroopan kristilliset avioliitot solmittiin 1. molemminpuolisesta suostumuksesta, 2. julistamalla aie naida, ja 3. suorittamalla tämän jälkeen keskinäinen yhdyntä; pappia ei tarvittu[33][34][35]."
Noin siis varhaiskristilliseen aikaan ja keskiajalla.
1. Kor. 7:2 "kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa"
Tuossa ei vaimoja kehotettu elämään oman miehensä kanssa ...
Siis käytännössä entiseen aikaan elettynä avo- ja aviovaimolla ei ollut eroa, kun kimpsut olivat yhdessä oli pari avioliitossa. Juridiikka on myöhäisempää keksintöä.
Mytomaanimultinikkimme pussatkoo hirvinautaansa. - Antimytomaani_orig
a. kirjoitti:
Miten loassa rypevää voi lokaan vetää?
Ja hyvinhän tuo onnistui. On malttanut molo pitää turpansa kiinni minun kanssani puhuessaan. Hyvä niin.Demetiasi on pahempi. Eimoloch_horridus ole sentään sivistymätön, kuten sinä olet ollut, ja hän on jättänyt vaimot rauhaan - toisin kuin sinä.
En usko, etä löydät yhtäkään moloch_horriduksen viestiä joissa sinun vaimoasi on paneteltu samaan tapaan kuin sinä olet panetellut (muita) avovaimoja.
Pussaa vaan, kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan armosta(?), sitä hirvinautaasi. - Antimytomaani_orig
naapurin.kissa kirjoitti:
> Kylmä totuus on että useimmat avopuolisot ovat vain
> oikeudettomia seksiorjia, ei juuri muuta.
Onko taas siitä puhe mistä puute?Taitaa olla siitä puhe mistä puute. Mytomaanimultinikkimme näyttää taas fantasioivan, nyt seksiorjat on se IN.
Kuutamoinen kehvelimme, mytomaanimultinikki Luojan varjosta, pussatkoon vain hirvinautaansa. - a.
Antimytomaani_orig kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Avioliitto
""Varhaiskristillisenä aikana (30 - 325 jaa.) avioliitto oli yksityisasia ilman yhtenäistä uskonnollista tai muuta seremoniaa. ...
Joitain paikallisia poikkeuksia lukuun ottamatta vuoteen 1545 asti Euroopan kristilliset avioliitot solmittiin 1. molemminpuolisesta suostumuksesta, 2. julistamalla aie naida, ja 3. suorittamalla tämän jälkeen keskinäinen yhdyntä; pappia ei tarvittu[33][34][35]."
Noin siis varhaiskristilliseen aikaan ja keskiajalla.
1. Kor. 7:2 "kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa"
Tuossa ei vaimoja kehotettu elämään oman miehensä kanssa ...
Siis käytännössä entiseen aikaan elettynä avo- ja aviovaimolla ei ollut eroa, kun kimpsut olivat yhdessä oli pari avioliitossa. Juridiikka on myöhäisempää keksintöä.
Mytomaanimultinikkimme pussatkoo hirvinautaansa.Jeesus nyt kummasti sattuikin sitten tekemään ensimmäisen ihmeensä eli muutti viinin vedeksi häätilaisuudessa. Miten se oli mahdollista jos häitä ei pidetty?
Puusilmäevokki ei osaa edes yhtä vaivasita raamatunkohtaa lukea.
1. kor 7:2:sta teitkin sitten oikein ev.lut evokkitulkinnan. Voisin melkein lyödä vetoa että tuo oli oikeasti historialliskriittisen tutkimuksen tulosta suoraan Saatanan pesästä teologisesta tiedekunnasta.
Oli näet taas niin läpinäkyvää saivartelua kuin olla voi.
Mutta voisiko helvettikypsiltä muuta odottaa? Eipä tietenkään. - Antimytomaani_orig
a. kirjoitti:
Jeesus nyt kummasti sattuikin sitten tekemään ensimmäisen ihmeensä eli muutti viinin vedeksi häätilaisuudessa. Miten se oli mahdollista jos häitä ei pidetty?
Puusilmäevokki ei osaa edes yhtä vaivasita raamatunkohtaa lukea.
1. kor 7:2:sta teitkin sitten oikein ev.lut evokkitulkinnan. Voisin melkein lyödä vetoa että tuo oli oikeasti historialliskriittisen tutkimuksen tulosta suoraan Saatanan pesästä teologisesta tiedekunnasta.
Oli näet taas niin läpinäkyvää saivartelua kuin olla voi.
Mutta voisiko helvettikypsiltä muuta odottaa? Eipä tietenkään.Kuulehan nyt sinä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan kulhosta, häät ovat juhlatilaisuus. Juhlatilaisuuksia on muitankin. Jos perinteisesti avioonmenoa, eli hynttyytyhteen kokkareita pidetään, ei se tarkoita että siinä pitäisi mitään erityisiä vihkimyksiä pitää.
Voihan noita hynttyytyhteen kokkareita pitää nykyään muutenkin. Jotkut pitävät niitä peräti kolmin kappalein.
1 Kor 7:2 vaan minusta osoittaa, että tuossa kohtaa vaimo ja nainen olivat samaa henkilöä koskettavia synonyymejä. Joten kyllä parisuhteessa olevaa naista voi vaimoksikin nimittää - ei siihen ole ainakaan tuon Raamatun kohdan mukaan estettä.
Ja mitä hiivattia toisten parisuhteet sinulle kuuluu? Tämä kohkaamisesi saa minut vaikuttuneeksi siitä, että teet kaikenlaista typerää, ilkeää ja inhottavaa.
Olisit ennemmin itse huolissasi taivaspaikastasi. Pyhänä Pietarina paukuttaisin sinua niin Raamatulla kuin lakikirjallakin ympäri korvia ja pudottaisin sinne tekopyhien paikkaan. Mutta minähän en ole Pyhä Pietari enkä muutenkaan tuomioiden kanssa tekemisissä.
Kuutamoinen kehvelimme, mytomaanimultinikki Luojan varjosta, kaiva vaan se sisäinen hirvinautasi esiin ja anna sille piiiitkä pusu. - a.
Kuulehan nyt sinä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan kulhosta, häät ovat juhlatilaisuus. Juhlatilaisuuksia on muitankin. Jos perinteisesti avioonmenoa, eli hynttyytyhteen kokkareita pidetään, ei se tarkoita että siinä pitäisi mitään erityisiä vihkimyksiä pitää.
Voihan noita hynttyytyhteen kokkareita pitää nykyään muutenkin. Jotkut pitävät niitä peräti kolmin kappalein.
1 Kor 7:2 vaan minusta osoittaa, että tuossa kohtaa vaimo ja nainen olivat samaa henkilöä koskettavia synonyymejä. Joten kyllä parisuhteessa olevaa naista voi vaimoksikin nimittää - ei siihen ole ainakaan tuon Raamatun kohdan mukaan estettä.
Ja mitä hiivattia toisten parisuhteet sinulle kuuluu? Tämä kohkaamisesi saa minut vaikuttuneeksi siitä, että teet kaikenlaista typerää, ilkeää ja inhottavaa.
Olisit ennemmin itse huolissasi taivaspaikastasi. Pyhänä Pietarina paukuttaisin sinua niin Raamatulla kuin lakikirjallakin ympäri korvia ja pudottaisin sinne tekopyhien paikkaan. Mutta minähän en ole Pyhä Pietari enkä muutenkaan tuomioiden kanssa tekemisissä.
Kuutamoinen kehvelimme, mytomaanimultinikki Luojan varjosta, kaiva vaan se sisäinen hirvinautasi esiin ja anna sille piiiitkä pusu.Raamatusta nyt vain ei löydy ilmausta avopari joten pussa sinä vain hutsuasi, mutta varo tauteja.
- a.
Demetiasi on pahempi. Eimoloch_horridus ole sentään sivistymätön, kuten sinä olet ollut, ja hän on jättänyt vaimot rauhaan - toisin kuin sinä.
En usko, etä löydät yhtäkään moloch_horriduksen viestiä joissa sinun vaimoasi on paneteltu samaan tapaan kuin sinä olet panetellut (muita) avovaimoja.
Pussaa vaan, kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan armosta(?), sitä hirvinautaasi.Moloc on valehdellut minun vimostani, mutta minä puhun totta tiedät hutsuistanne.
Siinä on pieni mutta havaittava ero. - muutosvolyymiörkki
a. kirjoitti:
Raamatusta nyt vain ei löydy ilmausta avopari joten pussa sinä vain hutsuasi, mutta varo tauteja.
Pointti onkin siinä miten väittämäsi raamattullinen "avioliitto" käytännössä eroaa avoliitosta.
- Antimytomaani_orig
a. kirjoitti:
Moloc on valehdellut minun vimostani, mutta minä puhun totta tiedät hutsuistanne.
Siinä on pieni mutta havaittava ero.Sinä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojasta välittämättä, missä moloch_horridus on valehdellut vaimostasi?
Tässäkö: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10110587#comment-51155451
"Nyt voit näyttää kirjoituksesi omalle vaimollesi ja kysyä haluaako hän todellakin viettää ikuisuuden ihmisen kanssa, joka kykenee kirjoittamaan moisia naisesta, josta ei tiedä mitään, pitääkö hän sinua vielä miehekkäänä ja ritarillisena sankarinaan. Kerro meille sitten mitä vaimosi vastasi." ?
Vai tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10109565#comment-51152507
"Mitä muuten sinun vaimosi ajattelee siitä, että sinä nimittelet hutsuksi lasten äitiä, jota et tunne, etkä tiedä hänestä mitään?" ?
Vai tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10109384#comment-51151899
"Minä myönnän, että sinun moraalinen oivallisuutesi ylittää villeimmätkin kuvitelmani: haukkua nyt hutsuksi ihmistä, josta ei tiedä yhtään mitään. vaimosi on sinusta varmasti tosi ylpeä, samoin Jeesus kiittää sinua."
Vai tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10109384#comment-51150778
"Ymmärrän kyllä että köyhän seksielämäsi takia utelet muilta, että miten se oikein sujuu"
Noh, jos vaimosi ajattelee tai on sinusta ylpeä, niin silloinko on moloch_horridus väärässä? Tai pitää sinua miehekkäänä ja ritarillisena? vai onko sinulla sittenkin köyhä seksielämä?
Mikä onkaan sie pieni mutta havaittava ero? Sekö, että sinulla viiraa päässä oikein isosti ja kuvittelet ihan mitä sattuu?
Kuutamoinen kehvelimme, mytomaanimultinikki Luojan tossun alta, pussaa hirvinautaasi oikein hartaasti. - Antimytomaani_orig
a. kirjoitti:
Raamatusta nyt vain ei löydy ilmausta avopari joten pussa sinä vain hutsuasi, mutta varo tauteja.
Löytyyko sieltä sitten myös ilmausta aviopari?
Kokeilepa itse : http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Sinä kelvoton kehveli, mytomaanimultinikki Luojan hameen alta, pussaa hirvinautaasi hartaammin kuin koskaan. Tautisi olet jo saanut. - jb
Kuulehan nyt sinä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan kulhosta, häät ovat juhlatilaisuus. Juhlatilaisuuksia on muitankin. Jos perinteisesti avioonmenoa, eli hynttyytyhteen kokkareita pidetään, ei se tarkoita että siinä pitäisi mitään erityisiä vihkimyksiä pitää.
Kuutamoinen kehvelimme, mytomaanimultinikki Luojan varjosta, kaiva vaan se sisäinen hirvinautasi esiin ja anna sille piiiitkä pusu.Evokit nyt pitävät ties mitä vaimonvaihto kokkareita sun muita orgioiita ihan vapaasti kukin moraalijnsa tason mukaisesti.
Mutta älkää tyrkyttäkö tapojanne muille.
Avoliitto oli täysin vieras asia kristityille Jeesuksen päivistä lähtien kaikille kristityille evokkimoraalin tuoloon asit. Ja kun ev.lut kirkon moraalikäyrä alkoi seuraamaan yleistä moraalin rappeutumista niin tottahan sille haettiin näennäistä hyväksymystä vääristelemällä sitä mitä Raamattu todella sanoo. Oikein Ryttylän lähetyskoulun malliin. Ensimmäinen asia joka siellä opitaan on se että mitä syntisempi saastainen kykenee olemaan moraaliasioissa niin sitä suurempi onkin ev.lut-jeesuksen armo. Hyi saasta. Sen koulun opettajat eivät halunneet muuta kuin uida oppilaidensa liiveihin.
Turhaan sinä rakkikoira yrität vääntää muuksi selvää Raamatun sanaa.
Itse lainaamissasi Jeesuksen sanoissa Jeesus sanoi ensin perusteet avioliitolle, ja sitten lopuksi mainitse vielä selkeästi avioeron, ei avoeron, perusteet ja osoitti näin puhuneensa koko ajan avioliitosta.
Ev.lut kirkon nykyopetus , varsinkin sen moraaliopetus on selkeää Saatanan puhettamsuoraan moraalittomuutta hinkuavien olevien evokkien sydäämiin.
Olet siitä oivallinen esimerkki. - a.
Sinä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojasta välittämättä, missä moloch_horridus on valehdellut vaimostasi?
Tässäkö: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10110587#comment-51155451
"Nyt voit näyttää kirjoituksesi omalle vaimollesi ja kysyä haluaako hän todellakin viettää ikuisuuden ihmisen kanssa, joka kykenee kirjoittamaan moisia naisesta, josta ei tiedä mitään, pitääkö hän sinua vielä miehekkäänä ja ritarillisena sankarinaan. Kerro meille sitten mitä vaimosi vastasi." ?
Vai tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10109565#comment-51152507
"Mitä muuten sinun vaimosi ajattelee siitä, että sinä nimittelet hutsuksi lasten äitiä, jota et tunne, etkä tiedä hänestä mitään?" ?
Vai tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10109384#comment-51151899
"Minä myönnän, että sinun moraalinen oivallisuutesi ylittää villeimmätkin kuvitelmani: haukkua nyt hutsuksi ihmistä, josta ei tiedä yhtään mitään. vaimosi on sinusta varmasti tosi ylpeä, samoin Jeesus kiittää sinua."
Vai tässä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10109384#comment-51150778
"Ymmärrän kyllä että köyhän seksielämäsi takia utelet muilta, että miten se oikein sujuu"
Noh, jos vaimosi ajattelee tai on sinusta ylpeä, niin silloinko on moloch_horridus väärässä? Tai pitää sinua miehekkäänä ja ritarillisena? vai onko sinulla sittenkin köyhä seksielämä?
Mikä onkaan sie pieni mutta havaittava ero? Sekö, että sinulla viiraa päässä oikein isosti ja kuvittelet ihan mitä sattuu?
Kuutamoinen kehvelimme, mytomaanimultinikki Luojan tossun alta, pussaa hirvinautaasi oikein hartaasti.Kas kun et löytänyt lainkaan niitä Molocin sanomisia joissa hän toistuvasti halveeraa minun vaimoani?
Sitäpaitsi sinä olet jäävi olemaan tuomari tässä oikeudenkäynnissä, koska sinulla ei ole moraalitajua itselläsikään ja olet selvästi pulueellinen kun katselet vain toisen osapuolen todisteita ja jätät toiset huomiotta.
Vaadin oikeutta ja tuomarin joka on tunnettu moraalisesta oivallisuudestaan.
Mutta kun kumminkin haluat sen tuomion lausua niin syytteet täytyy ensin todistaa todeksi. Ts. missä minä olen puhunut väärin Molosta kertoessani hänen Raamatun silmissä häväisseen vaimonsa ryhtymällä tämän kanssa huoruus-suhteeseen harjoittamaan salavuoteutta jonka tuloksena he siittivät äpärälapsia.
Molo oli vain esimerkki kaikista Raamatun vastaisesti avoliitoissa asuvista evokeista joten nostakaa toki ryhmäkanne minua vastaan.
Kenties löytyy joku Pilatus joka kuunteleekin teitä.
Ja liittäkää toki kanteeseen myös se että olen kertonut Raamatun tuomitsevan homotkin ikuisen elämän ulkopuolelle kuten Room. 1. luku osoittaa.
Joukkovoima on se joka jyllää. Eihän meillä olisi muutoin evoluutioteoriaakaan.
Joka sano on täysin totta ja Molon itsensäö vahvistamia. - Antimytomaani_orig
jb kirjoitti:
Evokit nyt pitävät ties mitä vaimonvaihto kokkareita sun muita orgioiita ihan vapaasti kukin moraalijnsa tason mukaisesti.
Avoliitto oli täysin vieras asia kristityille Jeesuksen päivistä lähtien kaikille kristityille evokkimoraalin tuoloon asit. Ja kun ev.lut kirkon moraalikäyrä alkoi seuraamaan yleistä moraalin rappeutumista niin tottahan sille haettiin näennäistä hyväksymystä vääristelemällä sitä mitä Raamattu todella sanoo. Oikein Ryttylän lähetyskoulun malliin. Ensimmäinen asia joka siellä opitaan on se että mitä syntisempi saastainen kykenee olemaan moraaliasioissa niin sitä suurempi onkin ev.lut-jeesuksen armo. Hyi saasta. Sen koulun opettajat eivät halunneet muuta kuin uida oppilaidensa liiveihin.
Itse lainaamissasi Jeesuksen sanoissa Jeesus sanoi ensin perusteet avioliitolle, ja sitten lopuksi mainitse vielä selkeästi avioeron, ei avoeron, perusteet ja osoitti näin puhuneensa koko ajan avioliitosta.
Ev.lut kirkon nykyopetus , varsinkin sen moraaliopetus on selkeää Saatanan puhettamsuoraan moraalittomuutta hinkuavien olevien evokkien sydäämiin.
Olet siitä oivallinen esimerkki.Jaahas, mytomaanimultinikkimme vaihtoi taas vaihteeksi karvaansa, mutta kova ydin pysyy.
Raamatusta et löydä avioliiton seremonioita. Historiasta tiedämme, että varhaiskristilliseen aikaan mentiin vain yhteen, pidettiin ehkä pippalot, juridiikka ja seremoniat (vihkikaavat) tulivat sitten ajan myötä. Nyt sitten yrität luikerrella tästä tosiasiasta.
Ja kaikki lähti siitä, että sinä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan karvoista, vedit herneen nenään kun moloch_horridus nimittää (avo)puolisoaan vaimoksi. Sinä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojaparatkoon, nimittelet sitten muiden avio- ja avopuolisoita kaikilla halventavilla nimillä. Ai niin, ja lapset myös.
Joten älä tule tyrkyttämään tapojasi meille muille. Tuollaista sivistymätöntä ja moukkamaista käytöstä ei pidä kenenkään hyväksyä. Ja sinä kuutamoinen kehveli, mytomaanmultinikki Luojasta huolimatta, pidät itseäsi vielä moraalisesti oivallisena? Varsinkin kun oma moraalisi on niin syvältä, kun jatkuvasti halajat valhetta ja vääristelyä?
Sinä halavatun kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan tunkiosta, pussaa hirvinautaasi niin maan perusteellisesti. - Antimytomaani_orig
jb kirjoitti:
Evokit nyt pitävät ties mitä vaimonvaihto kokkareita sun muita orgioiita ihan vapaasti kukin moraalijnsa tason mukaisesti.
Olet siitä oivallinen esimerkki.Ai niin, jos ymmärsit minun kolminkertaiset hynttyytyhteenkokkareet vaimonvaihtobileinä, niin huitaisit komiasti tyhjää.
Tarkoitin tuolla sitä tapaa, että ekat pippalot maistraatissa ja sitten siunaustoimitukset kummankin osapuolen uskonnollisissa juhlapaikoissa. Niinkuin eräskin tuttavapariskunta teki, eikä vaimo tai mies siinä välissä mihinkään vaihtunut.
Eli sinä pöljyyden ylistyksen kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan lantaläjästä, pussaa hirvinautaasi hartaammin kuin koskaan. - harvinainen lintu
a. kirjoitti:
Kas kun et löytänyt lainkaan niitä Molocin sanomisia joissa hän toistuvasti halveeraa minun vaimoani?
Sitäpaitsi sinä olet jäävi olemaan tuomari tässä oikeudenkäynnissä, koska sinulla ei ole moraalitajua itselläsikään ja olet selvästi pulueellinen kun katselet vain toisen osapuolen todisteita ja jätät toiset huomiotta.
Mutta kun kumminkin haluat sen tuomion lausua niin syytteet täytyy ensin todistaa todeksi. Ts. missä minä olen puhunut väärin Molosta kertoessani hänen Raamatun silmissä häväisseen vaimonsa ryhtymällä tämän kanssa huoruus-suhteeseen harjoittamaan salavuoteutta jonka tuloksena he siittivät äpärälapsia.
Molo oli vain esimerkki kaikista Raamatun vastaisesti avoliitoissa asuvista evokeista joten nostakaa toki ryhmäkanne minua vastaan.
Ja liittäkää toki kanteeseen myös se että olen kertonut Raamatun tuomitsevan homotkin ikuisen elämän ulkopuolelle kuten Room. 1. luku osoittaa.
Joka sano on täysin totta ja Molon itsensäö vahvistamia."Vaadin oikeutta ja tuomarin joka on tunnettu moraalisesta oivallisuudestaan."
Määrittele moraalinen oivallisuus. Tahdot ilmeisesti olla itse tuomarina.
"Ts. missä minä olen puhunut väärin Molosta kertoessani hänen Raamatun silmissä häväisseen vaimonsa ryhtymällä tämän kanssa huoruus-suhteeseen harjoittamaan salavuoteutta jonka tuloksena he siittivät äpärälapsia."
Salavuoteus ja huoruus eivät enää sisälly rikoslakiin ja nuo puheesi voidaan jopa tämän palstan kirjoittajien enemmistön mielestä tulkita loukkaaviksi. - Antimytomaani_orig
a. kirjoitti:
Kas kun et löytänyt lainkaan niitä Molocin sanomisia joissa hän toistuvasti halveeraa minun vaimoani?
Joka sano on täysin totta ja Molon itsensäö vahvistamia.Katsos sinä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan sontaluukusta, olet kuvitellut moloch_horriduksen muka vaimoasti halveeranneen. Niinkuin olet kuvitellut kaikenlaista muutakin, jota olet täällä meille totena (muka) väittänyt.
Ja nyt sitten kiemurtelet, kun ei mitään väitettäsi puoltavaa löydykään.
Ja jos et arvon kuutamoinen kehvelin niljake, mytomaanimultinikki Luojan sakkasihdistä, ymmärrä puheittesi vastenmielisyyttä, niin harjoittele vaikka samaa kunnioittamasi vaimon kanssa. Voisi siinä huuli pyöristyä.
Et löydä Raamatusta mitään vihkikaavaa, siellä puhutaan vain miehestä ja naisesta jotka eroavat perheistään ja elävät sitten puolisoina toisilleen. Joten ole hyvä vaan ja kerro, missä kohtaa Raamattua ilmaistaan tuo Raamatun mukainen avioliitto (aviopari sanaa ei löydy Raamatusta, avioliitto kahdesta kohtaa). Anna tulla vaan, sinä tekopyhä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikki Luojan sakokaivosta.
Joten pussaa vaan hirvinautaasi, niin että tuntuu.
Eihän puolisoni ole missään orjan asemassa, yhtään sen enempää kuin minäkään.
"Orjuus on perinteisessä muodossaan yhteiskunnallinen järjestelmä, jossa ihminen on toisen ihmisen omaisuutta."
Useinhan (etenkin uskonnollisissa piireissä) nimenomaan vaimo on aviomiehen omaisuutta. Eli ORJA.- a.
Jos sinulla on avopuoliso niin olet pidättänyt häneltä vaimon juridiset oikeudet ja hänellä on vain orjan oikeudet.
Tämä nykyajan hirvein ja alistavin orjuuden muoto tulisi lailla lakkauttaa.
Siis kaikki maailman avovaimot, liittykää yhteen ajamaan oikeuksianne. a. kirjoitti:
Jos sinulla on avopuoliso niin olet pidättänyt häneltä vaimon juridiset oikeudet ja hänellä on vain orjan oikeudet.
Tämä nykyajan hirvein ja alistavin orjuuden muoto tulisi lailla lakkauttaa.
Siis kaikki maailman avovaimot, liittykää yhteen ajamaan oikeuksianne.Puolisollani on aivan samat kansalaisoikeudet kuin muillakin suomalaisilla.
»Tämä nykyajan hirvein ja alistavin orjuuden muoto tulisi lailla lakkauttaa.»
Puolisoni oikeudet eivät ole muuttuneet vähääkään siitä, kun emme vielä seurustelleet. Jos hänellä siis nyt on ainoastaan orjan oikeudet, kaikilla naimattomilla ihmisillä on orjan oikeudet. Näinollen mielestäsi naimattomuus pitäisi lailla kieltää.- a.
Töppönen kirjoitti:
Puolisollani on aivan samat kansalaisoikeudet kuin muillakin suomalaisilla.
»Tämä nykyajan hirvein ja alistavin orjuuden muoto tulisi lailla lakkauttaa.»
Puolisoni oikeudet eivät ole muuttuneet vähääkään siitä, kun emme vielä seurustelleet. Jos hänellä siis nyt on ainoastaan orjan oikeudet, kaikilla naimattomilla ihmisillä on orjan oikeudet. Näinollen mielestäsi naimattomuus pitäisi lailla kieltää.Älä vääristele, manipuloimalla tyttöystäväsi ailstettuun asemaan piiaksi ja seksiorjaksi vailla vaimon juridisia oikeuksi alennat hänet huonompaan asemaan kuin naimattoman naisen.
Lyönpäs miljoonan vetoa siitä että yksikään palstan evokki ei välitä sehdä avopuolisonsa kanssa kirjallisia sopimuksia siitä että miten tässä elelleään ja omaisuus jaetaan erotilanteessa jos mies on varakkaampi. Siis missään tapauksessa ei naisella enneta tässä vaimon oikeuksien veroista kohtelua.
Muussa tapauksessa varmaan syntyykin paperille sanoja jotka huolehtivat siitä että äijä kyllä pärjää.
Tämä johtuu vain evomoraalista jonka mukaan jokaisen on pidettävä huolta omista eduistaan, ja vahmempi määrää itselleen paremmat edut. a. kirjoitti:
Älä vääristele, manipuloimalla tyttöystäväsi ailstettuun asemaan piiaksi ja seksiorjaksi vailla vaimon juridisia oikeuksi alennat hänet huonompaan asemaan kuin naimattoman naisen.
Lyönpäs miljoonan vetoa siitä että yksikään palstan evokki ei välitä sehdä avopuolisonsa kanssa kirjallisia sopimuksia siitä että miten tässä elelleään ja omaisuus jaetaan erotilanteessa jos mies on varakkaampi. Siis missään tapauksessa ei naisella enneta tässä vaimon oikeuksien veroista kohtelua.
Muussa tapauksessa varmaan syntyykin paperille sanoja jotka huolehtivat siitä että äijä kyllä pärjää.
Tämä johtuu vain evomoraalista jonka mukaan jokaisen on pidettävä huolta omista eduistaan, ja vahmempi määrää itselleen paremmat edut.Tyttöystäväni EI OLE alistetussa asemassa eikä toimi piikanani eikä seksiorjanani. Toisaalta monessa avioliitossa näin varmastikin on.
Tyttöystäväni ei ole ollenkaan huonommassa asemassa kuin muutkaan naimattomat naiset (tai jos mielestäsi on, kerro missä). Hän ei myöskään ole minua varattomampi, joten ei hänen oikeutensa siinäkään suhteessa mihinkään muutu (pienet yhteiset tulot, yhteiset menot).
Miksi meidän pitäisi jotain kirjallisia sopimuksia tehdä?
Puhut siis taas kerran ihan täyttä skeidaa.- a.
Töppönen kirjoitti:
Tyttöystäväni EI OLE alistetussa asemassa eikä toimi piikanani eikä seksiorjanani. Toisaalta monessa avioliitossa näin varmastikin on.
Tyttöystäväni ei ole ollenkaan huonommassa asemassa kuin muutkaan naimattomat naiset (tai jos mielestäsi on, kerro missä). Hän ei myöskään ole minua varattomampi, joten ei hänen oikeutensa siinäkään suhteessa mihinkään muutu (pienet yhteiset tulot, yhteiset menot).
Miksi meidän pitäisi jotain kirjallisia sopimuksia tehdä?
Puhut siis taas kerran ihan täyttä skeidaa.Vaimolla on juridiset oikeudet, avopuolisolla ei näitä ole. Mikä tässä on vaikeatajuista?
Avopuolisot voivat kuitenkin keskenään sopia pelisäännöistä jotka voivat olla ihan mitä tahansa. Yleensä ne ovat suullisia joten niitä ei tarvitse pitää. Tästä johtuu se että avovaimo on todellisuudessa juridisesti npiian ja seksiorjan asemassa jolla on erotilanteessa vain menetettävää.
Jos salavuoteuspari tekisi kirjallisen sopimuksen niin asia voisi muuttua juridisesti tasapuoliseksi, mutta juuri kukaan ei toimi näin.
Siksi avovaimo on edelleenkin alistetussa asemassa ja pysyy. Ja sehän sopii evokkimiehille varsin hyvin.
Tosin näillä vaimokkeilla on sitten oikeus ottaa hupinsa vaikka näin.
http://naurunappula.com/802177/retkiseuraa.jpg
Kun ei ole kenenkään varaama eikä ole neitsyyttä puolustettavana niin sitten voi irroitella eikä evokki-avokki-moloilla ole siihen nokan koputtamista.
Itse asiassa tuotahan tapahtuu ihan oikeasti aika lailla ennenkaikkea avokkiporukoissa, paljon harvemmin avioliitoissa, paitis ev.lut moraalin omaavissa avioliitoissa.
Ikävä sanoa muuta tämäkin taisi olla fakta. a. kirjoitti:
Vaimolla on juridiset oikeudet, avopuolisolla ei näitä ole. Mikä tässä on vaikeatajuista?
Avopuolisot voivat kuitenkin keskenään sopia pelisäännöistä jotka voivat olla ihan mitä tahansa. Yleensä ne ovat suullisia joten niitä ei tarvitse pitää. Tästä johtuu se että avovaimo on todellisuudessa juridisesti npiian ja seksiorjan asemassa jolla on erotilanteessa vain menetettävää.
Jos salavuoteuspari tekisi kirjallisen sopimuksen niin asia voisi muuttua juridisesti tasapuoliseksi, mutta juuri kukaan ei toimi näin.
Siksi avovaimo on edelleenkin alistetussa asemassa ja pysyy. Ja sehän sopii evokkimiehille varsin hyvin.
Kun ei ole kenenkään varaama eikä ole neitsyyttä puolustettavana niin sitten voi irroitella eikä evokki-avokki-moloilla ole siihen nokan koputtamista.
Itse asiassa tuotahan tapahtuu ihan oikeasti aika lailla ennenkaikkea avokkiporukoissa, paljon harvemmin avioliitoissa, paitis ev.lut moraalin omaavissa avioliitoissa.
Ikävä sanoa muuta tämäkin taisi olla fakta.Voisitko vielä tarkentaa, millä tavalla minä mielestäsi alistan puolisoani ja miksi juuri niinpäin (eikä esimerkiksi puolisoni alista minua). Miten asia muuttuisi avioliiton myötä?
Estääkö avioliitto alistamisen? Olen huomannut moraalisi olevan varsin lähellä äärimuslimeja, joiden moraali tosiaan poikkeaakin varsin suuresti halveksimastasi kristillisestä moraalista. Ostääkö avioliitto musliminaisen alistamisen?
Kerro vielä tarkemmin väittämästäsi ORJAn asemasta suomalaisessa nyky-yhteiskunnassa (sinähän kerroit puhuvasi tässä nimenomaan Suomesta ja Suomen laista).
»Tosin näillä vaimokkeilla on sitten oikeus ottaa hupinsa vaikka näin.
http://naurunappula.com/802177/retkiseuraa.jpg»
Ja erona tuossa on Sinun moraaliisi? Et hyväksy ehkäisyä etkä paljastavaa pintaa ja alkoholia puolisoltasi?- a.
Töppönen kirjoitti:
Voisitko vielä tarkentaa, millä tavalla minä mielestäsi alistan puolisoani ja miksi juuri niinpäin (eikä esimerkiksi puolisoni alista minua). Miten asia muuttuisi avioliiton myötä?
Estääkö avioliitto alistamisen? Olen huomannut moraalisi olevan varsin lähellä äärimuslimeja, joiden moraali tosiaan poikkeaakin varsin suuresti halveksimastasi kristillisestä moraalista. Ostääkö avioliitto musliminaisen alistamisen?
Kerro vielä tarkemmin väittämästäsi ORJAn asemasta suomalaisessa nyky-yhteiskunnassa (sinähän kerroit puhuvasi tässä nimenomaan Suomesta ja Suomen laista).
Ja erona tuossa on Sinun moraaliisi? Et hyväksy ehkäisyä etkä paljastavaa pintaa ja alkoholia puolisoltasi?Voihan se tietystiniinkin päin olla että olet tossun alla. Evokeillahan on muutenkin mies- ja naisroolit sekaisin.
Ei niistä ota kettukaan selvää.
Ei muuta kuin 1926 poistettu salavuoteuslaki takaisin niin kaikilla olisi oikeudet kohdallaan.
Nykyinen laki mahdollistaa seksiorjuuden, siinä sen heikkous. a. kirjoitti:
Voihan se tietystiniinkin päin olla että olet tossun alla. Evokeillahan on muutenkin mies- ja naisroolit sekaisin.
Ei muuta kuin 1926 poistettu salavuoteuslaki takaisin niin kaikilla olisi oikeudet kohdallaan.
Nykyinen laki mahdollistaa seksiorjuuden, siinä sen heikkous.> Nykyinen laki mahdollistaa seksiorjuuden,
> siinä sen heikkous.
Mikä on suhteesi siihen vanhaan käsitykseen että vaimo on miehen omaisuutta? Entä mitä arvelet, voiko avioliitossa esiintyä seksiorjuutta?- Antimytomaani_orig
a. kirjoitti:
Voihan se tietystiniinkin päin olla että olet tossun alla. Evokeillahan on muutenkin mies- ja naisroolit sekaisin.
Nykyinen laki mahdollistaa seksiorjuuden, siinä sen heikkous.Nyt mytomaanimultinikillämme viipottaa sen verran, että en pysy oikein kärryillä.
Miten nykyinen laki mahdollistaa seksiorjuuden?
Miten tuo kyseinen seksiorjuus sitten eroaa avioliitossa mahdollisesti esiintyvästä seksiorjuudesta?
Mitä tekemistä tällä aiheella on kreationismin yhteydessä - kulkevat kuin paita ja peppu?
Ja kuuton kehveli, mytomaanimultinikki Luojasta huolimatta, saa edelleen pussata hirvinautaansa. naapurin.kissa kirjoitti:
> Nykyinen laki mahdollistaa seksiorjuuden,
> siinä sen heikkous.
Mikä on suhteesi siihen vanhaan käsitykseen että vaimo on miehen omaisuutta? Entä mitä arvelet, voiko avioliitossa esiintyä seksiorjuutta?Arvaan, että multinikki omaa kyseisen vanhan käsityksen. Lähdetään siitä, että ellein hän kommentoi asiaan, arvaukseni meni nappiin.
»Voihan se tietystiniinkin päin olla että olet tossun alla. Evokeillahan on muutenkin mies- ja naisroolit sekaisin.»
Tarkoitatko, että ellei mies alista, orjuuta ja raiskaa puolisoaan, hän on tossun alla?
Tämän käsityksen teksteistäsi saa.
Voitko vielä kertoa, minkälaisesta orjuudesta tässä keskustelussa sauhuat?Töppönen kirjoitti:
Voisitko vielä tarkentaa, millä tavalla minä mielestäsi alistan puolisoani ja miksi juuri niinpäin (eikä esimerkiksi puolisoni alista minua). Miten asia muuttuisi avioliiton myötä?
Ja erona tuossa on Sinun moraaliisi? Et hyväksy ehkäisyä etkä paljastavaa pintaa ja alkoholia puolisoltasi?Tähän myös kaipaisin vastaustasi (kysymykseni jäi sinulta ilmeisesti epähuomiossa huomaamatta):
Estääkö avioliitto alistamisen? Olen huomannut moraalisi olevan varsin lähellä äärimuslimeja, joiden moraali tosiaan poikkeaakin varsin suuresti halveksimastasi kristillisestä moraalista. Ostääkö avioliitto musliminaisen alistamisen?a. kirjoitti:
Vaimolla on juridiset oikeudet, avopuolisolla ei näitä ole. Mikä tässä on vaikeatajuista?
Ikävä sanoa muuta tämäkin taisi olla fakta."Vaimolla on juridiset oikeudet, avopuolisolla ei näitä ole. Mikä tässä on vaikeatajuista?"
Jos olen avovaimoni kanssa ottanut yhteisen asuntolainan ja meillä on yhteiset lapset, niin mitä juridisia oikeuksia vaimoni tai minä jäämme vaille? Käsittääkseni vain ns. leskeneläke jää jommankumman kuollessa toiselta saamatta.
"Avopuolisot voivat kuitenkin keskenään sopia pelisäännöistä jotka voivat olla ihan mitä tahansa. Yleensä ne ovat suullisia joten niitä ei tarvitse pitää."
Me sinua korkeamman moraalin omaavat ihmiset olemme suullisista sopimuksista eri mieltä kuin sinä.
"Tästä johtuu se että avovaimo on todellisuudessa juridisesti npiian ja seksiorjan asemassa jolla on erotilanteessa vain menetettävää."
Mitäs kun... vaimoni ei ole tuota mieltä!?
"Jos salavuoteuspari tekisi kirjallisen sopimuksen niin asia voisi muuttua juridisesti tasapuoliseksi, mutta juuri kukaan ei toimi näin."
Meillä on yhteinen omaisuus ja yhteiset lapset - myös paperilla.
"Siksi avovaimo on edelleenkin alistetussa asemassa ja pysyy. Ja sehän sopii evokkimiehille varsin hyvin."
Ei ole eikä sopisi.
"Tosin näillä vaimokkeilla on sitten oikeus ottaa hupinsa vaikka näin.
http://naurunappula.com/802177/retkiseuraa.jpg"
Oikeus kyllä ja jos vaimoni niin tekisi, olisi se avokriisin paikka. Tähän mennessä hän ei ole halunnut noin toimia - paitsi minun kanssani.
"Kun ei ole kenenkään varaama eikä ole neitsyyttä puolustettavana niin sitten voi irroitella eikä evokki-avokki-moloilla ole siihen nokan koputtamista."
Lopetahan nyt tuo mustavalkoinen trollaamisesi. Muuten, en kylläkään usko, että sinulla on vaimoa (sääli häntä jos on), mutta kuvitellaan, että on. Kysyn siis säästitkö poikuutesi avioliittoon? Entäpä vaimosi, oliko hän neitsyt hääyönänne?
"Itse asiassa tuotahan tapahtuu ihan oikeasti aika lailla ennenkaikkea avokkiporukoissa, paljon harvemmin avioliitoissa, paitis ev.lut moraalin omaavissa avioliitoissa.
Ikävä sanoa muuta tämäkin taisi olla fakta."
Aha. Ja ei sitten muuta kuin jonkinlainen lähdeviite, kiitos.
Ja vielä kysyisin toisaalla ketjussa väittämääsi, että millä tavalla lapseni kärsivät siitä, että elän heidän äitinsä kanssa avoliitossa?
- Antimytomaani_orig
Jaahas, mitäs ovat vaimon oikeudet ja velvollisuudet?
Niinkuin muussa kuin juridisessa mielessä - koska juridisesti osapuolet voivat tehdä keskinäisiä sopimuksia miltei mistä vaan ja miten haluavat (kunhan eivät ole Suomen lain vastaisia).
Nykyinen kirkollinen avioliitto ja avioliittokaava on suhteellisen nuorta käytäntöä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Avioliitto
"Varhaiskristillisenä aikana (30 - 325 jaa.) avioliitto oli yksityisasia ilman yhtenäistä uskonnollista tai muuta seremoniaa. Tosin piispa Ignatius antiokialainen kirjoitti kirjeessään (n. 110 jaa.), että jos avioliitto solmitaan piispan luvalla, se tapahtuu Jumalan mukaan eikä heidän himonsa mukaan."[31]
1100-luvulla naisilta alettiin usein vaatia miehen sukunimen ottamista ja 1500-luvun puolivälistä alkaen vanhempien ja kirkon lupaa[32].
Kun mytomaanimultinikkimme on julistanut täällä varhaiskristillisten tapojen autuutta, niin miksi tässä nyt pitäisi tehdä poikkeus?Nooh, mytomaanimultinikkimme on julistanut myös Mooseksen lain ihanuutta, joten voimme olettaa hänen kannattavan myös moniavioisuutta.
- a.
Nyt oli kyse Suomen nykylaista, ei muusta.
Juridisesti avovaimo on orjan asemassa vailla vaimon oikeuksia. - .
a. kirjoitti:
Juridisesti avovaimo on orjan asemassa vailla vaimon oikeuksia.Lisäämme siis oikeustieteen niihin tieteen aloihin joista et tiedä mitään ja ymmärrät vielä vähemmän.
- asianharrastaja
a. kirjoitti:
Juridisesti avovaimo on orjan asemassa vailla vaimon oikeuksia.Ei tässä laistakaan ole kysymys, vaan yleisestä kielenkäytöstä. Ovatko ne sadattuhannet avoliittolaiset, jotka huoletta puhuvat vaimostaan ja miehestään, valehtelijoita vai ei?
- Antimytomaani_orig
a. kirjoitti:
Juridisesti avovaimo on orjan asemassa vailla vaimon oikeuksia.Onkos tässä taas joku mytomaanimultinikkimme seksuaalifantasia takana? Suomen laki - fetissi ja naisen orjuutus?
Ei ole mytomaanimultinikillämme kaikki muumit laaksossa, mutta lepakoita tapulissa senkin edestä.
Minun tuttavapiirissä on montakin avoparia, miten voin heidän tekemisistään erottaa, onko avovaimo orjan asemassa?
Toisaalta kyllä olen nähnyt avomiehiä, jotka ovat ns. tossun alla. Ja vihittyjä aviopareja, joissa mies on yhtälailla ns. tossun alla.
Niin että mitä? a. kirjoitti:
Juridisesti avovaimo on orjan asemassa vailla vaimon oikeuksia.»Juridisesti avovaimo on orjan asemassa vailla vaimon oikeuksia.»
Eikö vastaavasti avomies ole samalla tavalla orjan asemassa vailla aviomiehen oikeuksia?
KAIKKI naimattomat henkilöt ovat yhtälailla orjan asemassa vailla avio-oikeuksia!Töppönen kirjoitti:
»Juridisesti avovaimo on orjan asemassa vailla vaimon oikeuksia.»
Eikö vastaavasti avomies ole samalla tavalla orjan asemassa vailla aviomiehen oikeuksia?
KAIKKI naimattomat henkilöt ovat yhtälailla orjan asemassa vailla avio-oikeuksia!Vielä haluaisin kysyä KUKA orjuuttaa naimattomia ja MITEN?
Tämä on tärkeää, koska orjuus on Suomessa kielletty, joten tämä orjuri pitäisi saada edesvastuuseen.
Hmm.. seistemänvuotiaalla tyttärellänikään ei ole aviovaimon oikeuksia, joten hänkin on ORJA. Eikö?
30-vuotiaalla yksin asuvalla serkullani Ristolla taas ei ole aviomiehen oikeuksia. Kenelle hänen orjuuttamisestaan pitäisi langettaa syyte?- a.
Töppönen kirjoitti:
»Juridisesti avovaimo on orjan asemassa vailla vaimon oikeuksia.»
KAIKKI naimattomat henkilöt ovat yhtälailla orjan asemassa vailla avio-oikeuksia!Töppönen luulee että kaikki evokkimiehet ovat nyhveröitä. No ehkä hän on oikeassa ja minä väärässä. Homoja tuossa sakissa ainakin tuntuu olevan rajaton määrä.
a. kirjoitti:
Töppönen luulee että kaikki evokkimiehet ovat nyhveröitä. No ehkä hän on oikeassa ja minä väärässä. Homoja tuossa sakissa ainakin tuntuu olevan rajaton määrä.
Mitä tarkoitat nyhveröllä? Miestä joka ei alista, orjuuta ja raiskaa puolisoaan?
- a.
Ei tässä laistakaan ole kysymys, vaan yleisestä kielenkäytöstä. Ovatko ne sadattuhannet avoliittolaiset, jotka huoletta puhuvat vaimostaan ja miehestään, valehtelijoita vai ei?
Kuka se nyt onkaan niin typerä ettei tajua että meillä on käytössä kaksi ihan eri merkityksen omaavaa sanaa, siis vaimo ja avovaimo.
Ja tämä on ihan yleistä puhekielessä. Vai eikö muka ole?
Siis avovaimo ei ole vaimo vaan naimaton ja vaimo on naimisissa.
Clear?
Vaimo voi tehdä aviorikoksen, avovaimolta se ei onnistu, joten pientä eroa on sanojen merkityksessä vai mitä?
Se ei asiaa muuta että jotkut häpeilevät salavuoteuttaan ja valhtelevat olevansa naimisissa. - asianharrastaja
a. kirjoitti:
Kuka se nyt onkaan niin typerä ettei tajua että meillä on käytössä kaksi ihan eri merkityksen omaavaa sanaa, siis vaimo ja avovaimo.
Ja tämä on ihan yleistä puhekielessä. Vai eikö muka ole?
Siis avovaimo ei ole vaimo vaan naimaton ja vaimo on naimisissa.
Clear?
Vaimo voi tehdä aviorikoksen, avovaimolta se ei onnistu, joten pientä eroa on sanojen merkityksessä vai mitä?
Se ei asiaa muuta että jotkut häpeilevät salavuoteuttaan ja valhtelevat olevansa naimisissa.Sinä olet typerä yrityksissäsi vääristellä yleiskieltä omien päättömyyksiesi tueksi.
Käytössä on pääkäsite vaimo ja sllä kaksi alakäsitettä aviovaimo ja avovaimo. Ne viittaavat käsitteen liitto kahteen alakäsitteeseen avioliitto ja avoliitto.
Sanat aviorikos ja salavuoteus eivät juurikaan enää ole yleiskielen käytössä, koska vastaavat juridiset käsitteet on lakkautettu kauan sitten. - a.
Sinä olet typerä yrityksissäsi vääristellä yleiskieltä omien päättömyyksiesi tueksi.
Käytössä on pääkäsite vaimo ja sllä kaksi alakäsitettä aviovaimo ja avovaimo. Ne viittaavat käsitteen liitto kahteen alakäsitteeseen avioliitto ja avoliitto.
Sanat aviorikos ja salavuoteus eivät juurikaan enää ole yleiskielen käytössä, koska vastaavat juridiset käsitteet on lakkautettu kauan sitten.Taas herra valehtelee. Olet sinä sitkeä lurjus.
http://fi.wiktionary.org/wiki/vaimo
Onneksi meillä on sanakirjat joista asian voi tarkistaa. - asianharrastaja
a. kirjoitti:
Taas herra valehtelee. Olet sinä sitkeä lurjus.
http://fi.wiktionary.org/wiki/vaimo
Onneksi meillä on sanakirjat joista asian voi tarkistaa.Selitä tuo nille sadoilletuhansille suomalaisille, jotka puhuvat toisin kuin haluat.
- Hyvin toimii
Minä olen avoliitossa Saaatanan kanssa.
- pigho-ug
saatana onkin moniavioinen evokkien orjuuttaja.
- a.
Raamatun Jumala vihaa Kristittyjä heteroita, kun salli WTC-iskut. itse olisin purru Jeesusta kuin Leijona, ja muristen katsonut kun sen sätkintä hiljenee.
Mutta minkäs teet, kun Jeesus vetää käteensä, kun näkee homostelua!
Raamattuni kepeni 318 sivulla,kun riivin ne kostoksi. Vapauttavia RIIIPSS RAAAAS RIPS RAPS ! Ääniä kuului tiuhaan, kun Sivut lentelivät roskiin Syyskuussa 2001.
Siinä kosto, kun Jeesus the EVOhomo EvLuterilainen LUDE ei auttanut rukouksessani!- siinäpä pulma
Miten joku voi olla niin lapsellinen että käyttää a.:n nimimerkkiä kirjoittaakseen tuommosta muka-pervo-hömppäpömppää?
Vai kirjottaako a. itse tuommosta että voisi sitten syyttää että ewokit on ilikeitä, yyhyhyyyy... - asianharrastaja
siinäpä pulma kirjoitti:
Miten joku voi olla niin lapsellinen että käyttää a.:n nimimerkkiä kirjoittaakseen tuommosta muka-pervo-hömppäpömppää?
Vai kirjottaako a. itse tuommosta että voisi sitten syyttää että ewokit on ilikeitä, yyhyhyyyy...Kyllä a. tuohonkin mainiosti pystyisi. Silti pidän todennäköisempänä, että hänenä esiintyy joku toinen aidosti mielisairas.
Oikea a.:han ei (Väinö Linnan sanoja käyttäen) "..mikään hullu ole, vaan niin läpitte perkeleellinen." - a.
siinäpä pulma kirjoitti:
Vai kirjottaako a. itse tuommosta että voisi sitten syyttää että ewokit on ilikeitä, yyhyhyyyy...Teko a. siinä taas heiluu.
On se ovela vekkuli, sillä joskus hän päästelee jonkin avauksen asiallisestikin ja teemasta jonka voisin melkein hyväksyäkin.
Tosin olisin silti iloinen jos joku saisi syötetyksi sille puupäälle vähän rounduppia. - muutosvolyymiörkki
a. kirjoitti:
Teko a. siinä taas heiluu.
On se ovela vekkuli, sillä joskus hän päästelee jonkin avauksen asiallisestikin ja teemasta jonka voisin melkein hyväksyäkin.
Tosin olisin silti iloinen jos joku saisi syötetyksi sille puupäälle vähän rounduppia."Tosin olisin silti iloinen jos joku saisi syötetyksi sille puupäälle vähän rounduppia."
Mitäs iloa siitä olis?
- Oon Mikä Oon
Tällä kertaa annan armon käydä oikeudesta, enkä poistata aloittajan tekstiä.
Johtuu vain siitä, että olen armollisella tuulella, koska on viikon 7. päivä.- a.
Olet vähän myöhässä poistonäppäimesi kanssa. Näin suosittua ja kiinnostavaa ketjua et näin myöhään enää saa poistetuksi.
Näyttää erityisesti siltä evokkien avokit ovat innostuneet teemasta.
Saattaa olla että kohta perustetaan evokkien avokkien vapautusliike. - a.
a. kirjoitti:
Olet vähän myöhässä poistonäppäimesi kanssa. Näin suosittua ja kiinnostavaa ketjua et näin myöhään enää saa poistetuksi.
Näyttää erityisesti siltä evokkien avokit ovat innostuneet teemasta.
Saattaa olla että kohta perustetaan evokkien avokkien vapautusliike.EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!
- asianharrastaja
a. kirjoitti:
EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!EvnkelilaisKELJU-Luterileiset, eli EVO-Kit tarvitsisivatkin Tuinig-pakettia päänsä sisällön päivittämisen hehahahahahahahahaha!
Hulluuspuuska näkökään iski jälleen.
- Pahvi: hanki elämä
Jepjep.
Eikä hernekeitto ole keitto.- poikjuhg
A sandwich without sand is not a real sandwich.
> Vihkimättä yhdessä asuminen oli rikos vuoteenj 1926 saakka
> jolloin salavuoteus poistettiin rikoslaista.
Minkä vuoden rikoslaista löydät pykälän joka kieltää vihkimättömien yhdessä asumisen?Tosiaan. Nimimerkki a. vetoaa milloin mihinkin lakiin, toisinaan Mooseksen, toisinaan vanhoihin suomalaisiin, toisinaan uusiin. Mikä hänen sairaalle mielelleen kulloinkin parhaiten sopii.
Töppönen kirjoitti:
Tosiaan. Nimimerkki a. vetoaa milloin mihinkin lakiin, toisinaan Mooseksen, toisinaan vanhoihin suomalaisiin, toisinaan uusiin. Mikä hänen sairaalle mielelleen kulloinkin parhaiten sopii.
Ainoastaan luonnonlait eivät kelpaa, vaan niitä vastaan pitää keksiä mitä ihmeellisimpiä selityksiä.
- a.
1926
a. kirjoitti:
1926
Syyllistyivätkö Olli ja hänen ystävänsä ja huonetoverinsa Kalle Niemeläinen salavuoteuteen? Hehän asuivat vihkimättä yhdessä.
- Muikkuinen
Älä sinä suotta höpise sontaa.
Onko avioliitolla jokin muukin kuin juridinen merkitys? Ja onko kirkkoon kuulumattomien siviilivihkiminen jotenkin eriaisia kuin se mihin liittyy kirkolliset seremoniat?
- a.
Suomen lakien mukaan vihityillä aviopareilla on samat juridiset oikeudet vihkijästä riippumatta.
a. kirjoitti:
Suomen lakien mukaan vihityillä aviopareilla on samat juridiset oikeudet vihkijästä riippumatta.
Oho, onkohan kyseessä oikea multinikki... Eriskummallsita, että vastaus on yksiselitteinen, ja ilman kieroilua, selittelyä, valehteleua ja johdattelua. Taikka jo pelkästään se että a. vastaa kysymykseen, on ersikummallista....
- a.
En nyt viitsi sinulle kaiken aikaa kenkkuilla ettet vaan karkaa palstalta kuin Reino.
Täällä alkaa jo nyt olla aika tylsää kun niin moni evokki on jätänyt palstan ja evoluution.
Eihän täällä ole enää muita kuin kaikkein jääräpäisimmät umpisokeat näkyjä näkevät ennustelija-eukot jäljellä. Siis ne jotka näkevät kambrikauden olioilla olemattomia kehitysopillisia esi-isiä tyhjissä kerrostumissa.
Todellinen tiedemies tunnustaa faktan ja toteaa että jos kerrostumat ovat tyhjät niin ne ovat tyhjät, joten kambrikauden olioille täytyy olla muu selitys, ja hän alkaa etsiä muuta loogista vastausta ongelmaan. Ja niin kauan kun hän ei sitä löydä, hän tunnustaa sen ettei sitä löydä.
Tämä on todellisen tieteellisen tutkimuksen nykytila kambrikauden suhteen.
Huuhaaevokit päästävät mielikuvituksensa valloilleen ja luovat ihan omassa päässään noita puuttuvia eliöitö sinne sun tänne. Jopa tuohon tyhjään sedementtikerrokseen.
Evokin usko on tiedettäkin voimakkaamopi.- Antimytomaani_orig
Hmm, sen mitä täällä näkee mytomaanimultinikkimme räpellyksistä, niin ei kyseinen kuutamoinen kehveli tajua tieteestä ja todellisesta tieteentekemistä yhtikäs mitään.
Ei, hän pakenee omien termiensä taakse, kuten "oikea tiede" "todellinen tiedemies" yms. yms.
Ja kun tämä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultkinikki (ilmeisesti) Luojan armosta, saa tietoa kambrikauden eliöstöä edeltävistä eliöistä ja kerroksista, hänen dementiansa iskee salakavalasti, kohdennetusti ja totaalisesti mytomaanimutlinikkimme tajunnan räjäyttäen - multinikkimme oma todellisus ei kertakaikkiaan sisällä mitään moista tietoa.
Ja niinpä tämä kuutamoinen kehveli, mytomaanimultinikkimme Luojan armosta, fantasioi pölhöytensä vastaajaksi "evokin uskon" ja projisoi kaikki tuon "evokin uskon" niskaan.
Ainakin hänen sisällään asustaa pieni hirvinauta. Mytomaanimultinikkimme pussatkoon edelleen hirvinautaansa.
Onhan se helpompi eroamismahdollisuus jonkinlainen juridinen etu sekin. Eikä ihan pienikään.
Iso etu, jos puoliso on alistaa, orjuuttaa, raiskaa ja pahoinpitelee (valitettavan yleistä mm. uskonnollisissa piireissä).
- SamiA
Töppönen kirjoitti:
Iso etu, jos puoliso on alistaa, orjuuttaa, raiskaa ja pahoinpitelee (valitettavan yleistä mm. uskonnollisissa piireissä).
”Iso etu, jos puoliso on alistaa, orjuuttaa, raiskaa ja pahoinpitelee”
Miksi ei samalla lopeteta avioliittoinstituutiota kokonaan?
Miksi sallia instituutio, joka alistaa, syrjii, orjuuttaa ja jossa raiskataan ja pahoinpidellään puolisoa?
Avioliitolla on paljon vihollisia, se käy tästäkin keskustelusta ilmi. Ei ole mikään ihme, jos avioliittoinstituutio lopetetaan. Ainoastaan homot haluavat kohta säilyttää avioliiton.
Pitäisi perustaa instituutio avo- ja homoliittoja varten.
Sille olisi kysyntää. Avioliittoa on syytä tarkastella uuden valon läpi, jota feministit ja Seta tuottavat. SamiA kirjoitti:
Miksi sallia instituutio, joka alistaa, syrjii, orjuuttaa ja jossa raiskataan ja pahoinpidellään puolisoa?
Avioliitolla on paljon vihollisia, se käy tästäkin keskustelusta ilmi. Ei ole mikään ihme, jos avioliittoinstituutio lopetetaan. Ainoastaan homot haluavat kohta säilyttää avioliiton.
Sille olisi kysyntää. Avioliittoa on syytä tarkastella uuden valon läpi, jota feministit ja Seta tuottavat.En minä ole avioliiton vihollinen, en vain ymmärrä KRETUJEN avioliittoa puolustavia "argumentteja", etenkään sitä, MITEN avioliitto muka ehkäisee alistamista.
Kuulisin mielelläni tästä kretiinien selvityksen.SamiA kirjoitti:
Sille olisi kysyntää. Avioliittoa on syytä tarkastella uuden valon läpi, jota feministit ja Seta tuottavat.Hei taas, SamiA! Olet muutamassa muussa ketjussa jättänytkin leikin kesken, kun kysymykset ovat käyneet liian vaikeiksi. Odotinkin jo ilmestymistäsi tähän ketjuun.
"Avioliitolla on paljon vihollisia, se käy tästäkin keskustelusta ilmi."
Ehei, SamiA. En ole tulkinnut täällä ketään avioliittovihamieliseksi. Mutta monet sallivat myös avoliitot. Vähän samaan tapaan kuin toisaalla jotkut sallivat myös homouden ja homoliitot, mutta se ei ole hyökkäys heteroutta tai heteroliittoja vastaan.
"Ei ole mikään ihme, jos avioliittoinstituutio lopetetaan."
Kyllä se olisi.
"Ainoastaan homot haluavat kohta säilyttää avioliiton."
Vai sellainen on kuvasi asiasta tällä kertaa.
"Pitäisi perustaa instituutio avo- ja homoliittoja varten."
On erittäin harvinaista, että onnistut puhumaan asiaa. Tässä sitä on sentään enemmän kuin sinun teksteissäsi tähän mennessä yhteensä.
"Sille olisi kysyntää."
Hyvä SamiA! Alat ymmärtää erilaisten ihmisten tarpeita ja toiveita, joiden täyttyminen lisäisi heidän onnellisuuttaan.
"Avioliittoa on syytä tarkastella uuden valon läpi, jota feministit ja Seta tuottavat."
Nyt en täysin ymmärtänyt, mutta ei noitakaan näkökulmia varmaan kokonaan tarvitse poissulkea, vai mitä?- SamiA
Töppönen kirjoitti:
En minä ole avioliiton vihollinen, en vain ymmärrä KRETUJEN avioliittoa puolustavia "argumentteja", etenkään sitä, MITEN avioliitto muka ehkäisee alistamista.
Kuulisin mielelläni tästä kretiinien selvityksen.”En minä ole avioliiton vihollinen, en vain ymmärrä KRETUJEN avioliittoa puolustavia "argumentteja", etenkään sitä, MITEN avioliitto muka ehkäisee alistamista.”
Alistaa, sortaa ja pettää voi missä tahansa liitossa, eikä vain avioliitossa.
On surullista, miten sinäkin näet avioliiton liittona, jossa hakataan, alistetaan ja raiskataan naisia. Ihme, että koko avioliittoinstituutio on ylipäätään enää olemassa.
Ilmeisesti avo- ja homoliitot ovat niitä, joissa ei alisteta, sorreta, petetä, hakata, käytetä päihteitä tai raiskata. Avo- ja homoliitot ovat avioliiton taivas… SamiA kirjoitti:
”En minä ole avioliiton vihollinen, en vain ymmärrä KRETUJEN avioliittoa puolustavia "argumentteja", etenkään sitä, MITEN avioliitto muka ehkäisee alistamista.”
Alistaa, sortaa ja pettää voi missä tahansa liitossa, eikä vain avioliitossa.
On surullista, miten sinäkin näet avioliiton liittona, jossa hakataan, alistetaan ja raiskataan naisia. Ihme, että koko avioliittoinstituutio on ylipäätään enää olemassa.
Ilmeisesti avo- ja homoliitot ovat niitä, joissa ei alisteta, sorreta, petetä, hakata, käytetä päihteitä tai raiskata. Avo- ja homoliitot ovat avioliiton taivas…»Alistaa, sortaa ja pettää voi missä tahansa liitossa, eikä vain avioliitossa.»
Juuri näin!
En ymmärrä, miksi tahallasi luet minun näkevän avioliiton kyseisen kaltaisena. TIEDÄN, että monessa avioliitossa, myös kristityissä, toimitaan tuolla tavalla, ja siksi onkin kerrassaan typerä väite, että avioliitto suojaisi väärinkäytöksiltä.
Tiedän myös, että on olemassa myös hyviä ja (kauhuksesi) tasavertaisia aviopareja, joten ei minulla ole mitään syytä olla avioliiton vihollinen.
»Ilmeisesti avo- ja homoliitot ovat niitä, joissa ei alisteta, sorreta, petetä, hakata, käytetä päihteitä tai raiskata. Avo- ja homoliitot ovat avioliiton taivas…»
Nämä taas ovat ainoastaan Sinun jatkuvasti toistamia väitteitä, enkä ole kenenkään kuullut olevan samaa mieltä väitteesi kanssa.- SamiA
Töppönen kirjoitti:
»Alistaa, sortaa ja pettää voi missä tahansa liitossa, eikä vain avioliitossa.»
Juuri näin!
En ymmärrä, miksi tahallasi luet minun näkevän avioliiton kyseisen kaltaisena. TIEDÄN, että monessa avioliitossa, myös kristityissä, toimitaan tuolla tavalla, ja siksi onkin kerrassaan typerä väite, että avioliitto suojaisi väärinkäytöksiltä.
Tiedän myös, että on olemassa myös hyviä ja (kauhuksesi) tasavertaisia aviopareja, joten ei minulla ole mitään syytä olla avioliiton vihollinen.
»Ilmeisesti avo- ja homoliitot ovat niitä, joissa ei alisteta, sorreta, petetä, hakata, käytetä päihteitä tai raiskata. Avo- ja homoliitot ovat avioliiton taivas…»
Nämä taas ovat ainoastaan Sinun jatkuvasti toistamia väitteitä, enkä ole kenenkään kuullut olevan samaa mieltä väitteesi kanssa.”TIEDÄN, että monessa avioliitossa, myös kristityissä, toimitaan tuolla tavalla, ja siksi onkin kerrassaan typerä väite, että avioliitto suojaisi väärinkäytöksiltä.”
Tiedä myös, että avo- ja homoliitoissa on myös lieveilmiöitä.
Päihteitä, väkivaltaa, pettämistä, eroamista, hakkaamista insestiä jne. On vain niin, että lieveilmiöistä saa puhua vain silloin kun kyseessä on avioliitto. Heteroihin kun on sisäänrakennettu naisen hakkaaminen, sortaminen ja alistaminen. Ollakseen hyvä puoliso täytyy olla homo tai sitoutumishaluton.
Sitoutumishaluttomuus ja -kyvyttömyys ovat ajan trendi.
Eroaminen pitää tehdä mahdollisimman helpoksi, jotta sitoutumishaluttomat ja -kyvyttömät saavat rikkoa mahdollisimman monta perhettä. Tähän ei tarvita avioliittoa, vaan elämänvaihe liittoa, jossa jokaisen elämänvaiheen päätyttyä etsitään uusi elämänvaihe kumppani. Toteuta itseäsi, on päämäärä. - a.
Töppönen kirjoitti:
En minä ole avioliiton vihollinen, en vain ymmärrä KRETUJEN avioliittoa puolustavia "argumentteja", etenkään sitä, MITEN avioliitto muka ehkäisee alistamista.
Kuulisin mielelläni tästä kretiinien selvityksen.Eihän sitä evokki ymmärräkään että voisi olla olemassa jokin ylevämpi ajatus estämässä orjuuttamista, kuten kristityn aviomiehen aito rakkaus ja kunnioitus puolisoaan kohtaan. Mutta mitäpä evokit sellaisesta tietäisivät.
- a.
ergg1 kirjoitti:
Hei taas, SamiA! Olet muutamassa muussa ketjussa jättänytkin leikin kesken, kun kysymykset ovat käyneet liian vaikeiksi. Odotinkin jo ilmestymistäsi tähän ketjuun.
"Avioliitolla on paljon vihollisia, se käy tästäkin keskustelusta ilmi."
Ehei, SamiA. En ole tulkinnut täällä ketään avioliittovihamieliseksi. Mutta monet sallivat myös avoliitot. Vähän samaan tapaan kuin toisaalla jotkut sallivat myös homouden ja homoliitot, mutta se ei ole hyökkäys heteroutta tai heteroliittoja vastaan.
"Ei ole mikään ihme, jos avioliittoinstituutio lopetetaan."
Kyllä se olisi.
"Ainoastaan homot haluavat kohta säilyttää avioliiton."
Vai sellainen on kuvasi asiasta tällä kertaa.
"Pitäisi perustaa instituutio avo- ja homoliittoja varten."
On erittäin harvinaista, että onnistut puhumaan asiaa. Tässä sitä on sentään enemmän kuin sinun teksteissäsi tähän mennessä yhteensä.
"Sille olisi kysyntää."
Hyvä SamiA! Alat ymmärtää erilaisten ihmisten tarpeita ja toiveita, joiden täyttyminen lisäisi heidän onnellisuuttaan.
"Avioliittoa on syytä tarkastella uuden valon läpi, jota feministit ja Seta tuottavat."
Nyt en täysin ymmärtänyt, mutta ei noitakaan näkökulmia varmaan kokonaan tarvitse poissulkea, vai mitä?Pitihän se arvata. Ergg1 haistoi sanan "homo" jo kilometrin päästä ja niin tuli kiire palstalle.
Onhan Sami tietysti nätti poika, mutta luulen turhaa häntä on homojen lääppiä. - jonottajakrea
a. kirjoitti:
Pitihän se arvata. Ergg1 haistoi sanan "homo" jo kilometrin päästä ja niin tuli kiire palstalle.
Onhan Sami tietysti nätti poika, mutta luulen turhaa häntä on homojen lääppiä.Onko hän jo sulle varattu?
- . . . . . . . . .
a. kirjoitti:
Eihän sitä evokki ymmärräkään että voisi olla olemassa jokin ylevämpi ajatus estämässä orjuuttamista, kuten kristityn aviomiehen aito rakkaus ja kunnioitus puolisoaan kohtaan. Mutta mitäpä evokit sellaisesta tietäisivät.
Rakkaus ja kunnioitus ei vaadi avioliittoa. Ja toisaalta onhan noista "kristittyjen rakkauksista" ollut lehdissä juttua: insestiä, raiskauksiaa, pahoinpitelyjä jne.
a. kirjoitti:
Pitihän se arvata. Ergg1 haistoi sanan "homo" jo kilometrin päästä ja niin tuli kiire palstalle.
Onhan Sami tietysti nätti poika, mutta luulen turhaa häntä on homojen lääppiä."Onhan Sami tietysti nätti poika,..."
Sellainen on siis makusi. Kun nyt kerroit asiain todellisen laidan, niin voinemme unohtaa puheesi mielikuvitusvaimostasi. Onnittelen rohkean kaapista tulosi johdosta.
- Aukono
Ei ole eri kuin avioliitto, jos kyseessä oli vain kirjoitusvirhe.
- kretarded
Salomo oli Jumalan Best friend. Salomolla oli 700 vaimoa ja 300 sivuvaimoa. Se on Raamatun yksi kanta asiaan. Onko se parempi kuin avoliitto? Varmaan, koska kuten olet todennut, Raamatun kanta ei muutu.
Pitikö Salomo kaikkien vaimojen kanssa häät? Mites sivuvaimot? - poikjuhg
"avopuolisolla ei ole vaimon oikeuksia eikä vaimon velvollisuuksia." (a.)
Millaisia ovat vaimon velvollisuudet? Ettei vain pysyminen nyrkin ja hellan välissä?
"Miksi ei samalla lopeteta avioliittoinstituutiota kokonaan?
Miksi sallia instituutio, joka alistaa, syrjii, orjuuttaa ja jossa raiskataan ja pahoinpidellään puolisoa?" (SamiA)
Saattaa olla että vinoilet tutun avuttomalla tyylilläsi. Olet kuitenkin aivan vahingossa oikeassa siinä että tuota tapahtuu myös avioliitoissa, ja usein se koskee myös lapsia. Varsinkin tietyissä uskonnollisissa piireissä.- SamiA
”Saattaa olla että vinoilet tutun avuttomalla tyylilläsi. Olet kuitenkin aivan vahingossa oikeassa siinä että tuota tapahtuu myös avioliitoissa, ja usein se koskee myös lapsia. Varsinkin tietyissä uskonnollisissa piireissä.”
Tätä juuri edellä tarkoitin, lopetetaan kristittyjen avioliitto, jos se kerran syrjii, sortaa ja alistaa naisia ja seksuaalivähemmistöjä.
Mitä järkeä on pitää pystyssä instituutiota, jossa juodaan ja hakataan puolisoa ja lapsia?
Annetaan kasvatus- ja avioliittovastuu homoille, he eivät juo ja hakkaa puolisoaan, eivätkä harrasta insestiä.
Poistetaan yhteiskunnasta mätäpaise: kristittyjen avioliitto. SamiA kirjoitti:
”Saattaa olla että vinoilet tutun avuttomalla tyylilläsi. Olet kuitenkin aivan vahingossa oikeassa siinä että tuota tapahtuu myös avioliitoissa, ja usein se koskee myös lapsia. Varsinkin tietyissä uskonnollisissa piireissä.”
Tätä juuri edellä tarkoitin, lopetetaan kristittyjen avioliitto, jos se kerran syrjii, sortaa ja alistaa naisia ja seksuaalivähemmistöjä.
Mitä järkeä on pitää pystyssä instituutiota, jossa juodaan ja hakataan puolisoa ja lapsia?
Annetaan kasvatus- ja avioliittovastuu homoille, he eivät juo ja hakkaa puolisoaan, eivätkä harrasta insestiä.
Poistetaan yhteiskunnasta mätäpaise: kristittyjen avioliitto.Kukaan ei ole väittänyt, että kristittyjen avioliitto syrjisi, sortaisi tai alistaisi yhtään ketään. Kyse on siitä, ettei se myöskään suojele edellämainituilta, vaikka hurmosmielinen aloittaja niin yrittää väittääkin.
On se ihme, että kun yksi hurmosmieli väittää järjettömiä ja muut hyvin perustellen teilaavat väitteensä, niin toinen hurmosmieli (Sinä, arvon SamiA) tulet ja keksit ihan omia väitteitä vihjaillen niitä jonkun muun sanomisiksi.
Kyllä tuo loppukommenttisi on aivan täysin omaa keksintöäsi.- a.
SamiA kirjoitti:
Poistetaan yhteiskunnasta mätäpaise: kristittyjen avioliitto.SamiA - herneaivo, puhuu kerrankin asiaa : Evokeilta ,eli Kristityiltä Ev.Luteilta kristittyjen avioliitto pois. Jeesus moottorisahalla pääsiäislihoksi ,jos se faggotti (ei soitin) sallii vielä nappulan painamiset.
- a.
On hyvä muistaa se että kun a. puhuu kristityistä niin hän tarkoittaa niitä todellisia kristittyjä, ei avoliitossa asuvia hellareita eikä ev.lut kirkon jäseniä.
On hyvä muistaa että kun a. puhuu todellisesta tieteestä niin siihen kuuluu vain faktatieto, ei evoluuttioteorian kaltaiset tyhjät spekulaatiot.
Joten turhaan ryttyilette avausta vastaan vetoamalla nimikristittyjen väärintekoihin.- poikjuhg
Oikaisu: On hyvä muistaa se että kun a. puhuu kristityistä niin hän tarkoittaa itseään.
On hyvä muistaa että kun a. puhuu todellisesta tieteestä niin siihen kuuluu vain se tieto mitä hän navetassa nähdessään on kyennyt tajuamaan.
Olisi pitänyt hoksata kysyä heti alkuun: a., tunnetko montakin riistettyä ja orjuutettua avopuolisoa vai onko juttu taas sinun seksifantasiaasi?
- a.
Sinä nyt olet yksi niin perusteellissesti manipuloituja alistettu piika-seksiorja ettet tajua sitä itsekään.
Luulet olevasi harjasudenkanssa kimpassa, mutta lähettämäsi kuva kertoi että kumppansi olikin vain musti.
Musti on ihan nokkela poika. - poikjuhg
a. kirjoitti:
Sinä nyt olet yksi niin perusteellissesti manipuloituja alistettu piika-seksiorja ettet tajua sitä itsekään.
Luulet olevasi harjasudenkanssa kimpassa, mutta lähettämäsi kuva kertoi että kumppansi olikin vain musti.
Musti on ihan nokkela poika.Et vastannut naapurin kissan kysymykseen. Jostain syystä en ole ollenkaan yllättynyt.
En ole yllättynyt siitäkään että luulit hänen esittämäänsä kuvaa Hiskiksi vaikka hän ei lainkaan antanut ymmärtää että se olisi Hiski. a. kirjoitti:
Musti on ihan nokkela poika.Olet tervetullut katsomaan kuka tässä huushollissa orjuuttaa ja alistaa, mikäli kukaan. Muistat varmaan että osoitteemme on 5 A 4. Eikä ollut musta kaveri mikään kumppani vaan satunnainen tuttavuus, ja voin todistaa sen sillä ettet löydä tästä huushollista ainuttakaan video- tai edes digitaalikameraa. (Kuka kaipaa digikameraa kun on Minolta CLE ja objektiivi jossa lukee Leitz Tele-Elmarit M 2,8/90 Made in Canada?)
- a.
poikjuhg kirjoitti:
Et vastannut naapurin kissan kysymykseen. Jostain syystä en ole ollenkaan yllättynyt.
En ole yllättynyt siitäkään että luulit hänen esittämäänsä kuvaa Hiskiksi vaikka hän ei lainkaan antanut ymmärtää että se olisi Hiski.Ai eikö se ollutkaan Hiskin kuva? No, mutta kissoillahan noita kolleja riittää.
- a.
naapurin.kissa kirjoitti:
Olet tervetullut katsomaan kuka tässä huushollissa orjuuttaa ja alistaa, mikäli kukaan. Muistat varmaan että osoitteemme on 5 A 4. Eikä ollut musta kaveri mikään kumppani vaan satunnainen tuttavuus, ja voin todistaa sen sillä ettet löydä tästä huushollista ainuttakaan video- tai edes digitaalikameraa. (Kuka kaipaa digikameraa kun on Minolta CLE ja objektiivi jossa lukee Leitz Tele-Elmarit M 2,8/90 Made in Canada?)
Juuri tuossa yllä arvasinkin että se Musti oli salasuhde.
Osta Seikon uusin 9 HD ja siihen 52 gigan kortti, niin et lähimpään kymmeneen vuoteen tarvitse yhtään mitään muuta kuvauslaitetta. Hinta verkkoakuppa.comissa kortin kanssa rapiat päälle 400,00.
Se on aivan ylivoimainen kamerauutuus. Saat jopa hervottoman upeita HD 360 asteen panoraamakuvia ja sellaisia videoita ettei niiden laatu siitä ikinä parane.
Akku pihkura kestää yhtämittaista videointia vain puoli tuntia joten osta muutama lisäakkukin samalla. Laite on ihan taskukokoa vaikka vetää vertoja sinun vehkeellesi. - harvinainen lintu
a. kirjoitti:
Ai eikö se ollutkaan Hiskin kuva? No, mutta kissoillahan noita kolleja riittää.
Olet kateellinen kun sinulla ei ole kuin hirvinauta.
- a.
harvinainen lintu kirjoitti:
Olet kateellinen kun sinulla ei ole kuin hirvinauta.
Mitä! Halveeraatko vaimoani! Byäääähh, en enää ikinä puhu sinulle!
a. kirjoitti:
Osta Seikon uusin 9 HD ja siihen 52 gigan kortti, niin et lähimpään kymmeneen vuoteen tarvitse yhtään mitään muuta kuvauslaitetta. Hinta verkkoakuppa.comissa kortin kanssa rapiat päälle 400,00.
Se on aivan ylivoimainen kamerauutuus. Saat jopa hervottoman upeita HD 360 asteen panoraamakuvia ja sellaisia videoita ettei niiden laatu siitä ikinä parane.
Akku pihkura kestää yhtämittaista videointia vain puoli tuntia joten osta muutama lisäakkukin samalla. Laite on ihan taskukokoa vaikka vetää vertoja sinun vehkeellesi.Meillä ei ole 28 vuoteen tarvittu muita kuvauslaitteita kuin CLE ja 40 90 250. Palataan asiaan kun Voigtländer esittelee digirungon jossa on M-bajonetti.
a. kirjoitti:
Akku pihkura kestää yhtämittaista videointia vain puoli tuntia joten osta muutama lisäakkukin samalla. Laite on ihan taskukokoa vaikka vetää vertoja sinun vehkeellesi.Se ei muuten ollut Musti vaan Gizmo.
- 34
Kerrohan tohtorisedälle mistä tuo intohomo... siis intohimoinen kiinnostus alistamiseen ja seksiorjuuteen on saanut alkunsa? Onko kyseessä tukahdutettu lapsuusmuisto vai seksuaalinen fantasia - vai yhdistelmä eli tukahdutetusta lapsuusmuistosta kumpuava seksuaalinen fantasia?
Neuvostoliittokaan ei tainnut olla sinun kriteeriesi mukainen liitto, riippumatta siitä että siellä alistettiin ja orjuutettiin ilman minkäänlaista ihmisoikeusjuridiikkaa, mutta esitetäänpä seuraava kysymys ja katsotaan millaisia höyrypäästöjä se saa kreationisteissa aikaan:
Jos sisaresi haluaisi kanssasi sänkyyn, suostuisitko?
Hiski sanoo suostuvansa ja minä totean että itsehän sinä sen varmaan parhaiten tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172166Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162031711Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1821710Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1011399Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno391239Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu531061Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1601061- 891004
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.146913Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14861