Olen työnhakuprosessissa ja lähetin juuri hakemuksen yritykseen joka etsii 3 työntekijää. Fiksun ihmisen pitäisi tietenkin jaksaa odottaa tulosta, mutta minua jännittää niin kovasti että sorrun nyt täällä kyselemään tulosta. Työpaikka itsessään ei ole mikään unelmien täyttymys, mutta se sijaitsisi lähellä tulevaa kotiani. Kiitos kaunis palstan näkijöille ja onnekasta syksyä kaikille täällä vieraileville.
Keskiyö tai meediomirelle
6
76
Vastaukset
Hei
saat sinä täällä kysellä, kun et vain soittele sinne firmaan.
näen edessäni pieniä pulloja, lasipulloja. ja toinen kuva on luokkahuone, koulussa.
mahdollisuutesi tuohon työhön ovat hyvät ja voit saadakin paikan. mutta uskoisin, että et viihdy siellä kovin kauaa.
siellä on mies, hoikka ristiverinen mies, jolla on jokin kompleksi. hänellä on myös puhevika. tämän miehen kaveriksi ei kannata ruveta, pelkät diplomaattiset välit riittävät.
jo voit lakata sen hermoilun, hyvin sinulla menee!
t: Keskiyö- jännittynyt työnhaki
Voi kiitos paljon vastauksesta!
Voisikohan tuo luokkahuone viitata opiskeluun? Se on todennäköisesti edessä terveydellisistäkin syistä. Tuo hakemani työ on vuodeosastolla (lasipullot täsmäs) ja en tosiaan usko pärjääväni siellä kovin kauaa..selkävaivoja on. No aika sitten näyttää. Pitää tosiaan olla hermoilematta kuten sanoit.
Hei
sinä saat sen työn ja jatko-opiskelua on tiedossa, siltä se minusta näyttää.
onnea matkaan! ja liikkuminen auttaa sekävaivoihin, samoin hyvä patja sängyssäsi, ei liian pehmeä.
t: Keskiyö- jännittynyt työnhak.
Palautetta sen verran, että nyt olivat koittaneet soittaa sieltä osastolta, ilm.tahtovat haastatteluun. No huomenna otan yhteyksiä. Haastatteluun tosi hankala nyt välimatkan ja työvuorojen vuoksi päästä. No pian se nähdään;-))
- meediomirelle?
No niin, huhhuh, ei tullut haastattelukutsua. En ollut tarpeeksi pätevä. No toisaalta kyllä helpotus kun tiedän tuon työn olevan erittäin raskasta. Kuitenkin pelottaakin tulevaisuus. Mitenköhän tässä käy?
- nostan vielä
Voisiko joku kiltti kasoa miten tässä käy? Olen tarkistanut asian ja olen todellakin pätevä hakija. Tuntuu kuin minua yritettäisiin savustaa ulos koko prosessista. pelottaa saanko enää mitään työtä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342378Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321