Egyptissä kristityt ja muslimit mellastavat!

Muslimit ja kristityt mellastavat keskenään Egyptissä.

http://yle.fi/uutiset/teemat/kansannousut/2011/10/egyptin_sotilasneuvosto_vaatii_pikaista_tutkimusta_mellakoista_2936519.html

Ja minä kun olin uskovaisten mukaan väärässä: "Uskonto on irrationaalista ja se aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia". Ihan sama oli kopti tai luterilainen niin kristitty ku kristitty, uskonto ku uskonto! Muslimit ovat täysin samanlaisia kuin kristitytkin!

HUOM! Ei Egyptissä ateistit tappele!

15

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ao
      • Kyllä täällä vielä kristittyjen sisällä puhkeaa joku sotiminen esim. protestantit vs. luterilaiset!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Kyllä täällä vielä kristittyjen sisällä puhkeaa joku sotiminen esim. protestantit vs. luterilaiset!

        Vinkki viikoksi: luterilaiset luetaan kuuluviksi protestantteihin. Eli samaa kirkkokuntaa.


    • .

      Ja täällä ateisti1982 mellastaa ihan yksinään.

    • EL. a.K.IM
      • Onko tappeleminen ja sotiminen sitten kovinkin sivistävää?!?


      • EL. a.K.IM
        11.10.2011 03:44

        >>>Ateistit on p.askahousuja>Ne ei uskalla tapella.>Niillä ei ole Jumalaa, ketä kutsua avuksi, kun tulee lady gagga pöksyyn.


    • Eräs huomioitsija

      Tuo on kanssa innokas riehuja ja mellastaja tuo ateisti 1982. Harmainta aavistusta, miksi hän näillä sivuilla pyörii...

      • Eräs huomioitsija sanoi :
        Tuo on kanssa innokas riehuja ja mellastaja tuo ateisti 1982. Harmainta aavistusta, miksi hän näillä sivuilla pyörii...
        ___________
        Eikö se ole aivan selvää.Poju ei ole oikein varma ideologiansa oikeellisuudesta
        ja pyrkii pönkittämään näkemyksiään toisia tallomalla :-)
        Tuommoinen aggressiivinen käyttäytymismalli aktualisoituu henkilöissä joiden sisäinen "hakemistorakenne" on hieman yksinkertainen.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Eräs huomioitsija sanoi :
        Tuo on kanssa innokas riehuja ja mellastaja tuo ateisti 1982. Harmainta aavistusta, miksi hän näillä sivuilla pyörii...
        ___________
        Eikö se ole aivan selvää.Poju ei ole oikein varma ideologiansa oikeellisuudesta
        ja pyrkii pönkittämään näkemyksiään toisia tallomalla :-)
        Tuommoinen aggressiivinen käyttäytymismalli aktualisoituu henkilöissä joiden sisäinen "hakemistorakenne" on hieman yksinkertainen.

        Millä perustelet kantasi siitä, etten ole varma ideologiastani? Jos olen ollut sitä mieltä että uskonnoista tulisi luopua ja uskovaiset tulisi laittaa telkien taakse, koska he ovat tälle maailmalle se paska, joka tuhoaa maailman ideologiallaan? Millä hemmetillä sä käännät asiat taas päinvastoin tai sellaiseksi millaiseksi sä itse toivoisit minun ajattelevan!!?? Olen meidän kumpienkin ideologiasta vakuuttunut, mutta vain sillä että minun on parempi ideologia koska se on perusteltua. Sinä perustelet vain ideologiaasi vain "huhupuheilla" eli Raamatulla, joka ei riitä kenellekään ateistille perusteluksi! Uskonnot ovat vaaraksi ihmiselle..siitä johtuvat useat sodat ja ihmisten pakkomielteisyydet saada lävitettyä uskon samomaa ympäri maailmaa. Huomaa, että minä pidä sitä "uskon lävitystäkin" ihmiseltä vastuuntunnottomana!!

        Ateistit eivät tappele keskenään tai sodi vaan sen sotimisen aloittaa aina uskovainen, joka on haitaksi toiselle uskovaiselle, joka uskoo toisen uskovaisen mielestä väärään äijään!

        Sinustako ateisti ei saa puolustautua vaan ateistin tulee "pelastautua"! :D


      • ateisti1982 kirjoitti:

        Millä perustelet kantasi siitä, etten ole varma ideologiastani? Jos olen ollut sitä mieltä että uskonnoista tulisi luopua ja uskovaiset tulisi laittaa telkien taakse, koska he ovat tälle maailmalle se paska, joka tuhoaa maailman ideologiallaan? Millä hemmetillä sä käännät asiat taas päinvastoin tai sellaiseksi millaiseksi sä itse toivoisit minun ajattelevan!!?? Olen meidän kumpienkin ideologiasta vakuuttunut, mutta vain sillä että minun on parempi ideologia koska se on perusteltua. Sinä perustelet vain ideologiaasi vain "huhupuheilla" eli Raamatulla, joka ei riitä kenellekään ateistille perusteluksi! Uskonnot ovat vaaraksi ihmiselle..siitä johtuvat useat sodat ja ihmisten pakkomielteisyydet saada lävitettyä uskon samomaa ympäri maailmaa. Huomaa, että minä pidä sitä "uskon lävitystäkin" ihmiseltä vastuuntunnottomana!!

        Ateistit eivät tappele keskenään tai sodi vaan sen sotimisen aloittaa aina uskovainen, joka on haitaksi toiselle uskovaiselle, joka uskoo toisen uskovaisen mielestä väärään äijään!

        Sinustako ateisti ei saa puolustautua vaan ateistin tulee "pelastautua"! :D

        atte 1982 sanoi :
        Millä perustelet kantasi siitä, etten ole varma ideologiastani?
        ________
        Sinulla ei ole itsetuntoa ja siksi pyrit hyökkäämään jo ennenkuin sinulle on sanottu
        ainuttakaan poikkipuolista väittämää.Primitiivireaktio.

        Lisäksi käyttäytymismallien valikoimastasi ei löydy näköjään kuin yhdenlainen
        tapa keskustella asioista.


    • atte1982 sanoi :
      HUOM! Ei Egyptissä ateistit tappele!
      __________
      Mistä tiedät :-)
      Hyvin voi olla joukossa joku attekin - eivät kaikki atet ole sivareita.

      • Tappaminen on mielestäni kaukana ihmisen sivistyksestä. Tappaminen on enemmän kristittyjen juttu!


    • Eräs huomioitsija

      Mielenkiintoista muuten on, että kävi ilmi, että se oli ollut rauhallinen mielenosoitus, jossa poliisit olivat hyökänneet kristittyjen kimppuun, jotka olivat puolustautuneet. Muistaakseni Kotimaa24-blogeissa joku otti tämän puheeksi.

    • Eräs toinen

      Kristityt on aina elvistelleet "toisenposken kääntämisellä" , vaan ei - pöllitään poliiseilta pyssyt ja aletaan tppamaan !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe