Egyptissä kristityt ja muslimit mellastavat!

15

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ao
      • Kyllä täällä vielä kristittyjen sisällä puhkeaa joku sotiminen esim. protestantit vs. luterilaiset!

• ateisti1982 kirjoitti:

Kyllä täällä vielä kristittyjen sisällä puhkeaa joku sotiminen esim. protestantit vs. luterilaiset!

Vinkki viikoksi: luterilaiset luetaan kuuluviksi protestantteihin. Eli samaa kirkkokuntaa.

• .

Ja täällä ateisti1982 mellastaa ihan yksinään.

• EL. a.K.IM
      • Onko tappeleminen ja sotiminen sitten kovinkin sivistävää?!?

• EL. a.K.IM
        11.10.2011 03:44

>>>Ateistit on p.askahousuja>Ne ei uskalla tapella.>Niillä ei ole Jumalaa, ketä kutsua avuksi, kun tulee lady gagga pöksyyn.

• Eräs huomioitsija

Tuo on kanssa innokas riehuja ja mellastaja tuo ateisti 1982. Harmainta aavistusta, miksi hän näillä sivuilla pyörii...

• Eräs huomioitsija sanoi :
        Tuo on kanssa innokas riehuja ja mellastaja tuo ateisti 1982. Harmainta aavistusta, miksi hän näillä sivuilla pyörii...

• pertsa2012 kirjoitti:

Eräs huomioitsija sanoi :

Millä perustelet kantasi siitä, etten ole varma ideologiastani? Jos olen ollut sitä mieltä että uskonnoista tulisi luopua ja uskovaiset tulisi laittaa telkien taakse, koska he ovat tälle maailmalle se paska, joka tuhoaa maailman ideologiallaan? Millä hemmetillä sä käännät asiat taas päinvastoin tai sellaiseksi millaiseksi sä itse toivoisit minun ajattelevan!!?? Olen meidän kumpienkin ideologiasta vakuuttunut, mutta vain sillä että minun on parempi ideologia koska se on perusteltua. Sinä perustelet vain ideologiaasi vain "huhupuheilla" eli Raamatulla, joka ei riitä kenellekään ateistille perusteluksi! Uskonnot ovat vaaraksi ihmiselle..siitä johtuvat useat sodat ja ihmisten pakkomielteisyydet saada lävitettyä uskon samomaa ympäri maailmaa. Huomaa, että minä pidä sitä "uskon lävitystäkin" ihmiseltä vastuuntunnottomana!!

Ateistit eivät tappele keskenään tai sodi vaan sen sotimisen aloittaa aina uskovainen, joka on haitaksi toiselle uskovaiselle, joka uskoo toisen uskovaisen mielestä väärään äijään!

Sinustako ateisti ei saa puolustautua vaan ateistin tulee "pelastautua"! :D

• ateisti1982 kirjoitti:

Millä perustelet kantasi siitä, etten ole varma ideologiastani? Jos olen ollut sitä mieltä että uskonnoista tulisi luopua ja uskovaiset tulisi laittaa telkien taakse, koska he ovat tälle maailmalle se paska, joka tuhoaa maailman ideologiallaan? Millä hemmetillä sä käännät asiat taas päinvastoin tai sellaiseksi millaiseksi sä itse toivoisit minun ajattelevan!!?? Olen meidän kumpienkin ideologiasta vakuuttunut, mutta vain sillä että minun on parempi ideologia koska se on perusteltua. Sinä perustelet vain ideologiaasi vain "huhupuheilla" eli Raamatulla, joka ei riitä kenellekään ateistille perusteluksi! Uskonnot ovat vaaraksi ihmiselle..siitä johtuvat useat sodat ja ihmisten pakkomielteisyydet saada lävitettyä uskon samomaa ympäri maailmaa. Huomaa, että minä pidä sitä "uskon lävitystäkin" ihmiseltä vastuuntunnottomana!!

Ateistit eivät tappele keskenään tai sodi vaan sen sotimisen aloittaa aina uskovainen, joka on haitaksi toiselle uskovaiselle, joka uskoo toisen uskovaisen mielestä väärään äijään!

Sinustako ateisti ei saa puolustautua vaan ateistin tulee "pelastautua"! :D

atte 1982 sanoi :
        Millä perustelet kantasi siitä, etten ole varma ideologiastani?
        ________
        Sinulla ei ole itsetuntoa ja siksi pyrit hyökkäämään jo ennenkuin sinulle on sanottu
        ainuttakaan poikkipuolista väittämää.Primitiivireaktio.

Lisäksi käyttäytymismallien valikoimastasi ei löydy näköjään kuin yhdenlainen
        tapa keskustella asioista.

• atte1982 sanoi :
      HUOM! Ei Egyptissä ateistit tappele!

• Tappaminen on mielestäni kaukana ihmisen sivistyksestä. Tappaminen on enemmän kristittyjen juttu!

• Eräs huomioitsija

Mielenkiintoista muuten on, että kävi ilmi, että se oli ollut rauhallinen mielenosoitus, jossa poliisit olivat hyökänneet kristittyjen kimppuun, jotka olivat puolustautuneet. Muistaakseni Kotimaa24-blogeissa joku otti tämän puheeksi.

• Eräs toinen

Kristityt on aina elvistelleet "toisenposken kääntämisellä" , vaan ei - pöllitään poliiseilta pyssyt ja aletaan tppamaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      43
      3477
    2. 35
      2968
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      142
      2823
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      70
      2307
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1782
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      86
      1555
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1084
    8. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1026
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      77
      1007
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      3
      837
    Aihe