Egyptissä kristityt ja muslimit mellastavat!

Muslimit ja kristityt mellastavat keskenään Egyptissä.

http://yle.fi/uutiset/teemat/kansannousut/2011/10/egyptin_sotilasneuvosto_vaatii_pikaista_tutkimusta_mellakoista_2936519.html

Ja minä kun olin uskovaisten mukaan väärässä: "Uskonto on irrationaalista ja se aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia". Ihan sama oli kopti tai luterilainen niin kristitty ku kristitty, uskonto ku uskonto! Muslimit ovat täysin samanlaisia kuin kristitytkin!

HUOM! Ei Egyptissä ateistit tappele!

15

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ao
      • Kyllä täällä vielä kristittyjen sisällä puhkeaa joku sotiminen esim. protestantit vs. luterilaiset!

• ateisti1982 kirjoitti:

Kyllä täällä vielä kristittyjen sisällä puhkeaa joku sotiminen esim. protestantit vs. luterilaiset!

Vinkki viikoksi: luterilaiset luetaan kuuluviksi protestantteihin. Eli samaa kirkkokuntaa.

• .

Ja täällä ateisti1982 mellastaa ihan yksinään.

• EL. a.K.IM
      • Onko tappeleminen ja sotiminen sitten kovinkin sivistävää?!?

• EL. a.K.IM
        11.10.2011 03:44

>>>Ateistit on p.askahousuja>Ne ei uskalla tapella.>Niillä ei ole Jumalaa, ketä kutsua avuksi, kun tulee lady gagga pöksyyn.

• Eräs huomioitsija

Tuo on kanssa innokas riehuja ja mellastaja tuo ateisti 1982. Harmainta aavistusta, miksi hän näillä sivuilla pyörii...

• Eräs huomioitsija sanoi :
        Tuo on kanssa innokas riehuja ja mellastaja tuo ateisti 1982. Harmainta aavistusta, miksi hän näillä sivuilla pyörii...

• pertsa2012 kirjoitti:

Eräs huomioitsija sanoi :

Millä perustelet kantasi siitä, etten ole varma ideologiastani? Jos olen ollut sitä mieltä että uskonnoista tulisi luopua ja uskovaiset tulisi laittaa telkien taakse, koska he ovat tälle maailmalle se paska, joka tuhoaa maailman ideologiallaan? Millä hemmetillä sä käännät asiat taas päinvastoin tai sellaiseksi millaiseksi sä itse toivoisit minun ajattelevan!!?? Olen meidän kumpienkin ideologiasta vakuuttunut, mutta vain sillä että minun on parempi ideologia koska se on perusteltua. Sinä perustelet vain ideologiaasi vain "huhupuheilla" eli Raamatulla, joka ei riitä kenellekään ateistille perusteluksi! Uskonnot ovat vaaraksi ihmiselle..siitä johtuvat useat sodat ja ihmisten pakkomielteisyydet saada lävitettyä uskon samomaa ympäri maailmaa. Huomaa, että minä pidä sitä "uskon lävitystäkin" ihmiseltä vastuuntunnottomana!!

Ateistit eivät tappele keskenään tai sodi vaan sen sotimisen aloittaa aina uskovainen, joka on haitaksi toiselle uskovaiselle, joka uskoo toisen uskovaisen mielestä väärään äijään!

Sinustako ateisti ei saa puolustautua vaan ateistin tulee "pelastautua"! :D

• ateisti1982 kirjoitti:

Millä perustelet kantasi siitä, etten ole varma ideologiastani? Jos olen ollut sitä mieltä että uskonnoista tulisi luopua ja uskovaiset tulisi laittaa telkien taakse, koska he ovat tälle maailmalle se paska, joka tuhoaa maailman ideologiallaan? Millä hemmetillä sä käännät asiat taas päinvastoin tai sellaiseksi millaiseksi sä itse toivoisit minun ajattelevan!!?? Olen meidän kumpienkin ideologiasta vakuuttunut, mutta vain sillä että minun on parempi ideologia koska se on perusteltua. Sinä perustelet vain ideologiaasi vain "huhupuheilla" eli Raamatulla, joka ei riitä kenellekään ateistille perusteluksi! Uskonnot ovat vaaraksi ihmiselle..siitä johtuvat useat sodat ja ihmisten pakkomielteisyydet saada lävitettyä uskon samomaa ympäri maailmaa. Huomaa, että minä pidä sitä "uskon lävitystäkin" ihmiseltä vastuuntunnottomana!!

Ateistit eivät tappele keskenään tai sodi vaan sen sotimisen aloittaa aina uskovainen, joka on haitaksi toiselle uskovaiselle, joka uskoo toisen uskovaisen mielestä väärään äijään!

Sinustako ateisti ei saa puolustautua vaan ateistin tulee "pelastautua"! :D

atte 1982 sanoi :
        Millä perustelet kantasi siitä, etten ole varma ideologiastani?
        ________
        Sinulla ei ole itsetuntoa ja siksi pyrit hyökkäämään jo ennenkuin sinulle on sanottu
        ainuttakaan poikkipuolista väittämää.Primitiivireaktio.

Lisäksi käyttäytymismallien valikoimastasi ei löydy näköjään kuin yhdenlainen
        tapa keskustella asioista.

• atte1982 sanoi :
      HUOM! Ei Egyptissä ateistit tappele!

• Tappaminen on mielestäni kaukana ihmisen sivistyksestä. Tappaminen on enemmän kristittyjen juttu!

• Eräs huomioitsija

Mielenkiintoista muuten on, että kävi ilmi, että se oli ollut rauhallinen mielenosoitus, jossa poliisit olivat hyökänneet kristittyjen kimppuun, jotka olivat puolustautuneet. Muistaakseni Kotimaa24-blogeissa joku otti tämän puheeksi.

• Eräs toinen

Kristityt on aina elvistelleet "toisenposken kääntämisellä" , vaan ei - pöllitään poliiseilta pyssyt ja aletaan tppamaan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9292
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      62
      3368
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2758
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2271
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      52
      2247
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1947
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1793
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      69
      1725
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18