:) eilen purnasin teille että mitä ne piirakat oikein on mutta hetkeä myöhemin älysin ton mainoksen teidän sivulla ja taaskaan en tiedä mitä kaikkea siellä on tapahtunut kun mun aika menee :) nykyisin kirjallisuusasiantuntijana täällä vaikkakin ilman palkkaa kun en ole muistanut pyytää..hihih...
Sub piste fi /iso-veli
3
<50
Vastaukset
- :)
:) mitä hittiä se mainos on taas sieltä pois kun olisin vaan tahtonut ostaa niitä jos täällä meidän kaupassa siis ei mun vaan lähikaupassa olisi niin ei sitten mainosta näkynyt kuka hittiläinen on "syönnyt "kaikki piirakat.
p.s mainostaja ole kerrankin äveriäs ja laita iso mainos noista piirakoista että miinuslaseja käyttävät myös hoksaavat sen.- :)
:) jos joku odottaa itseni moralisoivan asukkaiden alkoholinkulutusta niin eiköhän noita kauhistelijoita ole jo palstoilla tarpeeksi ja ymmärtääkseni ovat täysi-ikäisiä ainakin lain mukaan joka määrittää 18v täysi-ikäiseksi tosin psykoloogisesti voisin kyllä väittää aivan toista.
mitä alkoholinkulutukseen tulee muuallakin niin suomihan on pullollaan ns. kyttääjiä joiden herkkua on nähdä jokin ihminen päissään mikä onkaan suomalaisille ihanempaa kuin retostella toisten asioista ja leimata ihmisiä juopoiksi tai holisteksi tuntematta ihmisten elämänkaarta. Kaikenlainen pahansuopaisuus sekä toisten kontrolli esim pikku-joulut jne. on ns. päivän puheen aiheita joista suomalaiset amentavat "hyvää oloa " itselleen sekä negatiivisuutta missä sitten ovatkin.
mutta ne piirakat :) niitä mä "kyttään " onko yhtä hyviä kuin itseni tekemät ...hihih.... - :)
:) kirjoitti:
:) jos joku odottaa itseni moralisoivan asukkaiden alkoholinkulutusta niin eiköhän noita kauhistelijoita ole jo palstoilla tarpeeksi ja ymmärtääkseni ovat täysi-ikäisiä ainakin lain mukaan joka määrittää 18v täysi-ikäiseksi tosin psykoloogisesti voisin kyllä väittää aivan toista.
mitä alkoholinkulutukseen tulee muuallakin niin suomihan on pullollaan ns. kyttääjiä joiden herkkua on nähdä jokin ihminen päissään mikä onkaan suomalaisille ihanempaa kuin retostella toisten asioista ja leimata ihmisiä juopoiksi tai holisteksi tuntematta ihmisten elämänkaarta. Kaikenlainen pahansuopaisuus sekä toisten kontrolli esim pikku-joulut jne. on ns. päivän puheen aiheita joista suomalaiset amentavat "hyvää oloa " itselleen sekä negatiivisuutta missä sitten ovatkin.
mutta ne piirakat :) niitä mä "kyttään " onko yhtä hyviä kuin itseni tekemät ...hihih....ei kyllä ole yhtään hauskaa noiden sub.in piirakka mainosten kanssa,äsken yritin taas vaklata :) minkä nimisiä ne on niin mainos aina häipyy ja siinä on joku muu mainos. hej då :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394