Käytän analogista kuumemittaria, mutta ongelmanani on aina ollut saada ravisteltua "patsas" tarpeeksi alas. Vaikka miten heiluttelen, hellästi tai rajusti, ylhäältä alas, niin ainoastaan tuurilla saan sen tipahtamaan.
Hiki tulee, nivelet naksuu ja olkapää kipeytyy siinä tempomisessa, ja oikeasti sairaana siitä ei edes tulisi mitään.
Miten teillä muilla? Saatteko helposti ravisteltua? Ihmetyttää mitä teen väärin, olen mielestäni nopeakätinen, hehe.
Digitaalisella toki välttyisi tältä, mutta ovat epäluotettavia, ja pattereita joutuu vaihtelemaan :)
Tuossa törmäsin Googlettelemalla ohjeeseen, että mittarin voi laittaa sukkaan ja sitten lingota, samalla tavalla kuin ketsuppi yms purkkeja. Toimii!
Kuumemittarin ravistelu?
9
14967
Vastaukset
- nikkari pirkko
1. Otat mittarin käteen ja alaosanyrkin sisälle ja kopautat nyrkin vasten polvea pari kertaa pitäisi auttaa.
2. Laitat mittarin hetkeksi jääkaappiin. - ravistelu loppui
Kiitos Ravi Ravi,
minulla ollut sama ongelma. Tuolla sukkaohjeellasi sain mittarin lukeman heti alas. Täytyy vain ottaa sellainen sukka, missä ei ole reikää. Villasukkakin on vähän riskaabeli, kun mittarin pää kurkkasi silmukan raosta, mutta linkous toimi! Hienoa, yksi ongelma taas elämässä vähemmän.- Anonyymi
Tulipa hyvä mieli! Tuo hauska niksi toimii! Lukema lämpömittarista kätevästi alas ’sukkakonstilla’
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa hyvä mieli! Tuo hauska niksi toimii! Lukema lämpömittarista kätevästi alas ’sukkakonstilla’
No menee se alas kun ottaa sen nyrkkiin siten että mittarin pää on kunnolla nyrkin sisässä ja sitten tömäyttää nyrkin pöytään.
Eli joko keskipakoisvoima tai äkkipysähdys, ravistelussa on kyse vähän kummastakin.
- Ainoa oikea
Analoginen mittari on ainoa mitä kannattaa edes käyttää, ne digimittarit näyttää ihan mitä sattuu, varsinkin jos patteri alkaa olla vähissä.
- mittarialas
Kiitos tännekin tuosta sukkaohjeesta, oli hankala mittari ei laskenut millään mutta kun laitoin sukkaan ja linkosin niin laski heti, Hieno ohje, Kiitos.
- Elohopea2k19
Meidän vanhaa elohopeamittaria kun kerran väärinpäin heilauttaa niin heti alhaalla. Muutenkin todella tarkka mittari! Miten voi olla, että nesteen alas saaminen on muka vaikeaa, meillä tosiaan pieni heilautus niin kokonaan alhaalla..?
- käsikipeänä
Niin minunkin vanha mittari, jossa oli vielä elohopeasta pylväs, oli helppo ravistella alas. Mutta näissä uusissa mittareissa ei ole elohopeaa , en tiedä mitä on, mutta hankala on ravistella.
- Anonyymi
Jos vaikka makaa kipeänä sängyssä, eikä jaksa nousta sängystä hakemaan sukkaa, toinen keino on ottaa mittari KOTELOSSA sormien väliin ja pudotella sitä napakasti esim. pöytää vasten muutamia kertoja kapea pää alaspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989