Kristilliset radio-ohjelmat vaarassa!

.....

Nyt meinaa ex-piispa sekoittaa kristillisiin radio-ohjelmiin mm. muslimien ohjelmia?! Käsittämätöntä halveksintaa kristittyjä kohtaan. Muutenkin on tuolla tietyllä kanavalla liian vähän kristillisiä ohjelmia, niin sekin aiotaan jakaa mm. muslimien kanssa. Järjetöntä! No, tuo piispahan on vaimonsa pettäjä, niin kait se sitten on hänelle sopivaa pettää kristittyjä noin yleensäkin. Onneksi on kuitenkin olemassa kristillinen radiokanava (www.radiodei.fi). Kuitenkin olisi tärkeää, että myös ns. sekulaarisella kanavalla säilyttää kristillisiä ohjelmia. Rukoilkaamme asian puolesta ja tuon piispankin pelastumisen puolesta! Hän on pahasti nyt eksyksissä! Seuraavassa linkissä voit vaikuttaa asian puolesta, jos koet hätää ihmisten pelastumisesta!

http://www.adressit.com/vetoomus_luterilaisten_aamuhartauksien_puolesta_radiossa

2

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttkk

"Joka tuo tätä(Kristinoppia) mukanaan. älkäät tervehtikö, älkäätkä ottako huoneeseenne!" Apostoli Johanneksen käsky kristityille!

• Kristillistä ohjelmaa on radiossa jo muutenkin kovin vähän. Radiodei voisi myös käyttää ohjelma aikansa paremmin varsinaiseen asiaan. Sielläkin on suurin osa viihdettä, joka ei kosketa millään tavalla.
      Eräälle veljelle tuli soitto, kun hän oli autolla liikkeellä. Soittaja kysyi hetken päästä; Ootko sä jossain kapakassa?
      Veli vastasi: En ole, ihan autossa, mulla on tuossa radiodei auki.
      Tv tarjoaa myös hyvin vähän, mutta hyvä että edes sen. Parempi on edes muutama sana, kuin ei mitään.

Tästä kaikesta voi seurata hyvääkin, jos vain itse heräämme sen huomaamaan.
      Sitten kun radio ja tv ohjelmat loppuu, niin on aika lähteä liikkeelle. Enää meillä ei ole mitään syytä laiskotteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2155
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1315
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe