Multa poistetaan viisauden hampaat ens viikon keskiviikkona :(
Pelottaa ja jännittää jo nyt niin vietävästi!
Viisauden hampaiden poisto
9
1276
Vastaukset
- sussu
Minua jännitti mahdottomasti kun menin poistattamaan viisauden hampaitani. Yllätys oli iloinen kun homma oli tosi helppo eikä edes sattunut! Kaksi poistettiin kerrallaan. Jälkisärkyäkään tuskin oli.:)
- Juuri kokenut...
Ei se pelkäämisestä parane ystäväiseni. Rohkeasti vaan. Itseltä poistettu pari vuotta sitten yläviisurit ja alhaalta leikattiin eilen yksi. Alhaalla usein hiukan hankalammat.
Tässä pari neuvoa:
-Ota särkylääkettä reippaasti ennen lekuriin menoa jo ja käske puuduttaa varmasti niin että päässä humisee.
-Varaa myös kotiin kylmähaudepakkaus. On ollut minun paras ystäväni viimeisen vuorokauden aikana :)
Ja sitten vain särkylääkettä reilusti suuhun kun siltä tuntuu...
Kyllä se aina jännittää ja itselläkin sydän hakkasi tuhatta ja sataa puolivuorokautta ennen varattua aikaa...
Tsemppiä vain ja repullinen rohkeutta mukaan!
ps. kerro sitten täällä palstalla kuinka sinun kävi....- Voikukka
Minun hammaslääkärini neuvoi olemaan ottamatta särkylääkettä omin päin ennen toimenpidettä, sillä sen sisältämät aineet vähentävät veren hyytymiskykyä, ja tästä voi seurata ongelmia toimenpiteen yhteydessä. Puudutus on ihan riittävä kivunlievitys vaikeammissakin hampaanpoistoissa. Särkylääkettä voi ottaa sitten myöhemmin, kun toimenpide on ohi, jos tarpeen (aina ei ole).
- Ex-pelko
Multa poistettiin maanantaina viisaudenhammas ja jännitin sitä koko viikonlopun mutta hommahan oli loppujen lopuksi aika iisi, eikä minkäänlaista kipua tuntunut :) Suu vähän arka ollut toimenpiteen jälkeen mutta kun muistaa noudattaa jälkihoito- ohjeita niin mulla ainakin parantunut hyvin! Yhden särkylääkkeen olen jälkeenpäin ottanut! Ensi maanantaina poistetaan toinen mutta enää ei pelota/jännitä!! Kirjoitappas sitten millanen kokemus oli!
- Sara_
Olen menossa ens viikolla viisauden hampaan poistoon, "revitään" (eli ei tarvi edes leikata)yksi hammas alhaalta. Vähän jännitää... Sain sen kuvan hammaslääkärin avustajalta (siltä jolta tilataan aika),että toi ei ole kovin vaikea/kipeä juttu. Eli että voisin mennä heti ton jälkeen töihin. Oletteko te menneet heti samana päivänä töihin? Tietenki sekin riippuu varmaan töistä.
- ex-pelko
Sara_ kirjoitti:
Olen menossa ens viikolla viisauden hampaan poistoon, "revitään" (eli ei tarvi edes leikata)yksi hammas alhaalta. Vähän jännitää... Sain sen kuvan hammaslääkärin avustajalta (siltä jolta tilataan aika),että toi ei ole kovin vaikea/kipeä juttu. Eli että voisin mennä heti ton jälkeen töihin. Oletteko te menneet heti samana päivänä töihin? Tietenki sekin riippuu varmaan töistä.
Menin samana päivänä töihin, oli tietenkin aika hassua kun se puudutus vielä vaikutti, mutta ei ihmeempää särkyä tms. kun muistaa tosiaan sitten ne jälkihoito-ohjeet ja noudattaa niitä :)
- njkbhu
Pyydä esilääke.
- Olet_tyhmä_trolli
"Viisas" ohjeesi tulee 12 vuotta myöhässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991690
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1391434
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2701089- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 37957