Voiko lihava olla "hottis"

"hottisko?"

Naisystäväni on mielestään hottis, hän painaa vähän yli sata kiloa ja pukeutuu kyllä muodikkasti ja yrittää olla trendikäs. Hänen äitinsä on myös sitä mieltä että tyttärensä on hottis.
Veljensä ja minä olemme eri mieltä mutta meitä ei kuunnella, kuka tässä on oikeassa?

34

1212

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI!! EI!! EI!!

      Lihava EI voi olla hottis. Itse olen lihava ja en todellakaan ole mikään hottis. Enempi kuulun sarjaan yököttävät ryhävalaat vai mitä pojat ;)

      • Katse ja hymy

        Joku voi olla myös hoikka tai normaalipainoinen, kivannäköinen, siisti ja mukava
        TAI
        vaikkapa tekoripsin ja hiuspidennyksin varustettu (hih)

        mutta HOTTIUS lähtee siitä
        miten nainen katsoo
        kantaa itsensä
        hymyilee..... mmmmm


    • amanaaa

      No (hänen) oman äidin mielipide ei varmaan ole se luotettavin. Kukapa ei lastaan kehuisi? (No mun vanhemmat, mutta yleisesti ottaen :D)

      Miksi olet hänen kanssaan jos ei muidu miellytä? Ihmejuttu, että miehillä on aina sellainen nainen, mitä kuitenkin selän takana inhoavat, ja josta valittavat. Ja jos se nainen seurustellessa lihoo, ja koet itse ansaitsevasi parempaa, niin onko pakko olla saman henkilön kanssa? Omasta mielestäni pullea voi olla hot. Siis pullea, ei sairaalloisen ylipainoinen. Pukeutumalla voi aika paljon vaikuttaa siihen hottiuteen. En kyllä itse haluaisi olla pullukka kuitenkaan missään tapauksessa. Enkä pyöreää miestäkään halua.

      • omnomnomnomon

        Ensin pitää saada uusi nainen tähtäimeen. Koska miehillä on kova, kova kuume johon pitää saada lääkettä jatkuvasti.


    • Hottis on katsojan silmissä.

    • 7+1
      • 7-1

        Kuka toi on?


      • --------
        7-1 kirjoitti:

        Kuka toi on?

        Christina Aguilera


      • yli 100 kiloa??
        -------- kirjoitti:

        Christina Aguilera

        Alle 160 senttinen Aguilera EI paina tuossa kuvassa lähellekään sataa kiloa, vaan on normaalipainon ylärajoilla.

        Ylipainoinen voi olla kivannäköinen, mutta EI hottis.


      • aloittajannainen
        yli 100 kiloa?? kirjoitti:

        Alle 160 senttinen Aguilera EI paina tuossa kuvassa lähellekään sataa kiloa, vaan on normaalipainon ylärajoilla.

        Ylipainoinen voi olla kivannäköinen, mutta EI hottis.

        aloittajan kuvaama nainenhan oli siis yli satakiloinen.


    • Ex-lyllerö

      Riittää kait, että mielestään on "hottis"-mutta ei pidä sitten suuttua, jos kaikki eivät yhdykään siihen kehujakuoroon.

    • Kyllä voi olla mielestäni, jos niitä kiloja on myös niissä oikeissa paikoissa.
      Mieltymys kysymyshän tää on lähinnä, useat muut miehet varmaan ovat toista mieltä kuin itte oon.

    • Riippuu tietenkin sen painon määrästä ja laadusta. Mutta jos oletetaan naisen olevan 160-175cm pitkä ja painoa yli 100kg, ni ei hän ainakaan mun silmissä voi olla mitenkään hottis.

      Mutta makuja on onneksi monia. =)

      Ja kannattaako turhaan toisen itsetuntoa mennä lyttäämään?
      Jos hän näkee itsensä hottiksena, ni hän saattaa pikkuhiljaa alkaa panostamaan myös siihen painonpudotukseen.
      Mutta jos lyttäät hänet täysin ja tuhoat hänen itsetuntonsa, niin hänen paino tulee todennäköisesti vain nousemaan entisestään. Ja sitten saattaa jäädä pois myös ne yritykset pukeutua muodikkaasti ja trendikkäästi.

      Kannattaa siis miettiä seuraamiuksia ennen kuin avaa suunsa. Varsinkin jos kyseessä on sinulle itsellesi tärkeä ihminen.

    • kasvot kasvot

      Riippuu täysin kasvoista, pituudesta ja vartalon muodoista.
      Esim. hän on hottis, koska kasvot ovat oikein sievät: http://www.seiska.fi/c/87840/1314_xlfinaali460.jpg

      Ja olisi kaunotat pienemmällä vartalolla. En voisi kuvitella sekstailevani noin ison naisen kanssa, mutta mikäli hän olisi vain hieman pyöreä niin KYLLÄ.

    • gdgd

      Minusta seksikkäin nainen on semmoinen, joka tuntee itsensä maailman seksikkäimmäksi.

    • Reino J.

      Hottis? Mahdoton sanoa ilman valokuvaa. Varsinkin kun ei tiedä. miten hyvä se on panemaan,

    • hombre1

      Mun mielestä voi olla tosi hottis. Mutta oikeassa on jokainen omalta osaltaan. Minä tykkään jos nainen on lihava niin mun silmissä lihavan on helppo olla hottis

    • asdasdasdgegsd

      yli 70kg ei voi olla kuuma. Sanokoot nörtit mitä tahansa.

      • 12+13

      • vcxvcxcxvdf

    • aabee860

      Yli 100 kiloinen alkaa jo olla sen verran iso että ei voi olla hottis. Kai noillekkin oma fanikuntansa löytyy, mutta tuossa vaiheessa sitä painoa täytyisi alkaa pudottamaan ihan terveyssyistä. Ei minua ainakaan pieni ylipaino häiritse, mutta jos alkaa menemään sairaalloisen puolelle niin ei kyllä viehätä enää millään tasolla.

    • 9'11

      hottis alkaa sadasta kilosta

    • hottismama

      Kyllä näitten kilojen kanssa tosi kuuma ja hiki tulee, joten kaipa sitä sitten on hottis ;D

    • ei noin ylipainoinen

      100 on jo kyllä liikaa vaikka kaunis olisikin, jopa luonteeltaan. Mutta omasta mielestään hottis... no siksikään ehkä ei.

    • bgfd...

      Näyttää hirveeltä kun vähänkin tukevahkot naiset pukeutuu muodikkaasti tiukkiin vaatteisiin...

      • 8:20:23

    • Lähes 10 vuoden jälkeen minut vaihdettiin huomattavasti itseäni isokokoisempaan. Joten eiköhän iso voi olla hottis :)

    • minä-ihana

      Minä olen hottis. Toisinaan :D

      Ei tietenkään kaikkien tarvitse hurrata minun laardeilleni, mutta siinäpähän ovat. Ehkä kuolen nuorena, mutta se lienee kaikkien ihrafobikkojen iloksi, ja saavat ihan luvan kanssa hokea kansanterveyteen liittyviä korulauseita.

    • hotsiminh

      Miten sitten määritelläänkään hottis? Jos se on sellainen, että vähintään joka toisen vastaantulijan katse kääntyy ihailevasti, niin harvempi, ainakaan runsaasti ylipainoinen on hottis. Pieni ylipaino, kauniit kasvot ja hiukset, vartaloa kaunistava pukeutuminen - ylipainoinen voi olla hottis. Mutta samoin kuin alipainon rajaa lähestyttäessa, mitä ylipainoisempi on, niin kyllähän se ulkoinen viehätys väistämättä karisee. Ainahan tietysti on erikoistapauksia, ihmisiä jotka pitävät erityisesti alipainoisista tai ylipainoisista, mutta nämä ovat kuitenkin vähemmistö, eli ei normaalien mieltymysten rajoissa.

      Jos taas hottius on vain sitä, millaiseksi itse itsensä tuntee, niin kuka tahansa on hottis. Hottis on jokainen toivottavasti aina kumppaninsa silmissä ja mielessä, miksi muutenkaan toisen kanssa olisi. Tai ainakin huonompi homma jos on toisen kanssa, eikä pidä tätä viehkona.

      • Sisältä lähteeeeee

        Samaa mieltä:
        ei auta vaatteet ja tekoripset. Hottius on katseessa, tavassa kantaa itsensä, hymyssä ja positiivisessa energiassa. Naisellista on myös lämpö ja auttaminen, ei hapan maalattu naama.


    • niin tota jooo
    • vcxvxcvcxfd

      Toista kuvaa ei löydy, mutta Tukiainen on ruma ja on aina ollut ja tulee aina olemaan.

      Tukiaisessa on lähes kaikki ulkonäköpiirteet, jotka tekevät naisesta ruman.

    • Voi olla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2840
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      1993
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1668
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      96
      968
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe