Evoluutioteorian moraali

siunattu lapsonen

Tiesittekö, että evoluutioteorialla on oikeutettu

a) natsismi (toiset "rodut" teorian mukaan evoluutiossa toisia jäljessä)
b) Stalinin vainot (mitä tahansa saa tehdä, koska ei muka ole Jumalaa)
c) pedofilia (insesti ollut muinoin välttämätöntä ja hyvästä).

Suosittelen, että harkitsette vakavasti, haluatteko sitoutua tällaiseen saatanan valheeseen.

28

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota aspiriinia, olo paranee.

• +++++++++++++++

"Suosittelen, että harkitsette vakavasti, haluatteko sitoutua tällaiseen saatanan valheeseen."

Jos asia (tässä vääristynyt) jolla voidaan oikeuttaa pahat teot tekee tämän asian epätodeksi niin sitten esimerkiksi kristinusko tai islam ei ole myöskään totta.

• Puk Staavi

Kristinusko ei oikeuta tekemään mitään väärin.
        Väärintekijät eivät edes halua tehdä oikein.
        Kristinuskon mukaan koko ihmiskunta on yhdenveroisten ihmisten summa.
        Ihmiset ovat lähtökohtaisesti veljiä keskenään.
        Veljeyden rikkoo ne, jotka ryhtyvät sotimaan saadakseen sen kautta valtaa ja mammonaa.
        Jo pelkkä vallanhimo on vääryyttä rauhan aikanakin.
        Kaikki väärinteot ovat tekoja ihmistenkeskinäistä veljeyttä vastaan.

• Puk Staavi kirjoitti:

Kristinusko ei oikeuta tekemään mitään väärin.
        Väärintekijät eivät edes halua tehdä oikein.
        Kristinuskon mukaan koko ihmiskunta on yhdenveroisten ihmisten summa.
        Ihmiset ovat lähtökohtaisesti veljiä keskenään.
        Veljeyden rikkoo ne, jotka ryhtyvät sotimaan saadakseen sen kautta valtaa ja mammonaa.
        Jo pelkkä vallanhimo on vääryyttä rauhan aikanakin.
        Kaikki väärinteot ovat tekoja ihmistenkeskinäistä veljeyttä vastaan.

> Kristinusko ei oikeuta tekemään mitään väärin.

Niinpä. Silti sen hurskaat kannattajat ovat tuhonneet alkuperäiskansoja (konkistadorit E-Amerikassa), hävittäneet muiden kansojen dokumentteja (mayojen kirjallisuus), tappaneet miljoonittain ihmisiä (Hitler oli kretu ja natsien vyönsoljessa luki Gott mit uns, ja kaikki tietävät mitä esimerkiksi Pohjois-Irlannissa on tehty). Niin tärkeää on ollut kristinuskon "ilosanoman" levittäminen.

• Kirjaudu 123

eikö aspiriini voi viedä näön tieteen viimeisen tiedon mukaan-vai oliko se tieto myös valhe?

tai haluatko viedä henkilöltä joka näkee Jumalan silmillä näkökyvyn niin että pärjäisit paremmin"ruuanhankinnassa", niin kuin te muut sokeat-ihan evoluutioteorian oppien mukaisesti?

oletko peto, tietämätön tahi molemmat?

• Jos haluat tehdä aspiriinista silmätippoja, mikä olen minä sinua kieltämään?

> oletko peto, tietämätön tahi molemmat?

Olen kissapeto ja sinä olet ihmisapina.

• ettet ole botti.
        naapurin.kissa kirjoitti:

Jos haluat tehdä aspiriinista silmätippoja, mikä olen minä sinua kieltämään?

> oletko peto, tietämätön tahi molemmat?

Olen kissapeto ja sinä olet ihmisapina.

onko ihminen laskeutunut puusta vai elääkö ihmisen suku edelleen samassa puussa?

• ettet ole botti. kirjoitti:

onko ihminen laskeutunut puusta vai elääkö ihmisen suku edelleen samassa puussa?

Aina välillä kuuluu ulkoilutien varrelta raskaita mätkähdyksiä kun ylikypsiä ihmisensukuisia putoilee puista.

• Pois harhoista
      • On tää väittely helppoa kun kretiinit naulaavat ihan itse nauloja uskonsa arkkuun.

• pedofilus lestadius

>>c) pedofilia (insesti ollut muinoin välttämätöntä ja hyvästä).

• Näin taas kerran

"Siunattu lapsonen" paljastui valehtelevaksi kakaraksi.

• ei-homo=minä

Kertokaas evokit sekin että jos olisi niin kuten sanotte että homoudessa on kyse vain vähän erilaisesta rakkaudesta niin miksi sellainen pahuuden ilmentymä kuin natsismi oli niin voimakkaasti homoutunutta.

Kaikki tietävät Göringistä alkaen natsipomojen irstailut nuorten poikien kanssa eikä Hitlerkään kovin normaalilta vaikuttanut noissa seksiasioissaan. Kuten myös ne kuuluista Hitler-jugendin leirit, nehän olivat pelkkää köyrimistä kun isommat pojat n---ivat nuorempiaan.

Eli miten on, miksi natsismi => homous ?

• Natsismi onkin aika hyvä esimerkki kreationistien moraalista: homous kielletään,vaikka johtajat itse sitä harrastavat.

Mutta tokihan he taivaaseen pääsivät, uskoivathan he Jumalaan.

• ba-ba-ba-ballo

a-kohta = Hitler oli kristitty ja yleinen propaganda oli se että arjalaiset olivat puhdasta jumalan kansaa. Ei liity mitenkään evoluutioteoriaan.

b-kohta = Stalin ei ollut uskovainen, mutta sen sijaan hän loi itsestään hahmon jota muiden tuli palvoa, hän oli yksinkertaisesti vallasta humaltunut vainoharhainen hullu. Jälleen kerran ei mitään evoluutioteoriasta.

c-kohta = Raamatussa itsessään jumala on tukenut vanhassa testamentissa insestiä ja vaikka sinä nyt oletkin vain ja ainoastaan erittäin surkea trolli niin tämä kohta on yksinkertaisesti vain olkiukko. Insestissä ei ole mitään mikä hyödyttäisi evoluutioteoriassa eikä kukaan ole väittänyt että olisi.

• Pois harhoista
    • Noh, kun miettii mitä uskonnoilla on oikeutettu ja oikeutetaan yhä niin eipä nuo nyt hurjilta vaikuta nuo jutut. Vaikka olisivatkin totta siis. Natsismi oli poliittinen suuntaus joten sillä ei ole mitään tekemistä evoluutioteorian kanssa. Stalinin vainot olivat enemmän vainoharhaisen hallitsijan puhdistustoimintaa kuin mitään tieteellisesti perusteltua meininkiä. Ja en nyt ymmärrä mistä tuo pedofilia on saatu tähän reväistyä mukaan, mutta ei väliä sitäkään ei evoluutioteoria oikeuta koska se ei anna moraalisia ohjenuoria.

• ei-homo=minä

,,,,Natsismi oli poliittinen suuntaus joten sillä ei ole mitään tekemistä evoluutioteorian kanssa. ,,,,,

Jaa-a, mutta miksi teillä evoilla ja natseilla on niin poskettoman samanlainen suhtautuminen homouteen? Ei pitäisi normaalilla ihmisellä olla mitään yhtäläisyyttä natsien kanssa. Ihmettelen sitäkin miksi teille evokeille on syntynyt niin lämmin suhde homouteen.

Eihän kukaan muu kuin homot itse hyväksynyt homoutta sanotaan vielä tuollaiset 8 v sitten ! Kyseessä on siten melko uusi ilmiö.

• ei-homo=minä kirjoitti:

,,,,Natsismi oli poliittinen suuntaus joten sillä ei ole mitään tekemistä evoluutioteorian kanssa. ,,,,,

Jaa-a, mutta miksi teillä evoilla ja natseilla on niin poskettoman samanlainen suhtautuminen homouteen? Ei pitäisi normaalilla ihmisellä olla mitään yhtäläisyyttä natsien kanssa. Ihmettelen sitäkin miksi teille evokeille on syntynyt niin lämmin suhde homouteen.

Eihän kukaan muu kuin homot itse hyväksynyt homoutta sanotaan vielä tuollaiset 8 v sitten ! Kyseessä on siten melko uusi ilmiö.

»Jaa-a, mutta miksi teillä evoilla ja natseilla on niin poskettoman samanlainen suhtautuminen homouteen?»

Samanlainen?
        Eihän natsit hyväksyneet homoutta.

Oikeasti kireationisteillahan on samanlainen suhtautuminen kuin muillakin natseilla: kielletään mutta tehdään itse.

» Ei pitäisi normaalilla ihmisellä olla mitään yhtäläisyyttä natsien kanssa.»

Totta. Mutta nyt puhutaankin kreationisteista.

• Puk Staavi
        Töppönen kirjoitti:

»Jaa-a, mutta miksi teillä evoilla ja natseilla on niin poskettoman samanlainen suhtautuminen homouteen?»

Samanlainen?

Oikeasti kireationisteillahan on samanlainen suhtautuminen kuin muillakin natseilla: kielletään mutta tehdään itse.

Eikö se, joka itse homoilee, hyväksy homoutta?
        Eikö se joka tappaa, itse hyväksy tappamista?
        Eikö se, joka asettaa kiellon, mutta itse sitä rikkoo, ole itsekin rikkuri?
        Eikö se, joka tekee nuo uskovaiseksi esiintyvänä, itse osoita teoillaan ettei usko?

Ei se, joka vain puhuu, ole oikea, vaan se joka myös itse tekee niinkuin vaatii muiden tekevän.
        Jeesus opetti, ettei pidä tehdä pahoille vastarintaa, noudatti opetustaan loppuun asti omalla esimerkillään.

• Puk Staavi kirjoitti:

Eikö se, joka itse homoilee, hyväksy homoutta?
        Eikö se joka tappaa, itse hyväksy tappamista?
        Eikö se, joka asettaa kiellon, mutta itse sitä rikkoo, ole itsekin rikkuri?
        Eikö se, joka tekee nuo uskovaiseksi esiintyvänä, itse osoita teoillaan ettei usko?

Ei se, joka vain puhuu, ole oikea, vaan se joka myös itse tekee niinkuin vaatii muiden tekevän.
        Jeesus opetti, ettei pidä tehdä pahoille vastarintaa, noudatti opetustaan loppuun asti omalla esimerkillään.

On asioita, joita hyväksyy vaikkei itse niitä tekisikään.

Hyväksytkö sinä laskuvarjohypyn? Minä hyväksyn vaikken koskaa ole sitä koittanutkaan.
        Sama homma homoilun kanssa.

Mikä tässä nyt taas oli niin vaikeasty ymmärrettävää?

• Mummoni Pekka
        Töppönen kirjoitti:

Samanlainen?

----Eihän natsit hyväksyneet homoutta------

Eivät julkisesti mutta tosiasiassa korkeat natsipomot olivat ainakin 50 %:sti homoja ja mainitut Hitlerjudengin leirit olivat varsinaisia homoparatiiseja.

• poikjuhg
        Mummoni Pekka kirjoitti:

----Eihän natsit hyväksyneet homoutta------

Eivät julkisesti mutta tosiasiassa korkeat natsipomot olivat ainakin 50 %:sti homoja ja mainitut Hitlerjudengin leirit olivat varsinaisia homoparatiiseja.

Kertoisitko mistä näitä tosiasioita löytää? ... hirvinauta on sanakirjassa aika lähellä Hitleriä ...

• > Ja en nyt ymmärrä mistä tuo pedofilia on saatu tähän
      > reväistyä mukaan,

Homous, pedofilia ja abortit ovat kreationistipiireissä hyvin suosittuja fetissejä.

• siunattu lapsonen

Ja Jeesus on sallinut nuo kaikki.

Kristinuskon takia syntyy kaikki paha, esim. Jeesus. Jumalahan raiskasi Marian.

• Oikeastaan tuo on varsin totta, sillä kuka meistä on toisia tuomitsemaan. Ainoastaan Jumala voi tuomita.

Muita ihmisiä tuomitsevat uskishörhöt joutunee auttamattomasti sinne alempaan paikkaan.

• siunattu lapsonen
        Töppönen kirjoitti:

Oikeastaan tuo on varsin totta, sillä kuka meistä on toisia tuomitsemaan. Ainoastaan Jumala voi tuomita.

Muita ihmisiä tuomitsevat uskishörhöt joutunee auttamattomasti sinne alempaan paikkaan.

Puhut täyttä asiaa. Ihankuin lapsiin sekaantumisen näkevä Jumala olisi jotenkin parempi ,kun tietää rikokset ennalta. Pakanat kutsuvt tuollaista tyyppiä rikoliseksi ja pervoksi - Kristityt Jumalaksi.. että "omg & WTF" kuten nuoriso sanoisi

"Jeesux"

• Koko avauksesi on tietysti pelkkä tyhjäpäinen trollaus, mutta kommentoidaanpa sitä nyt sormiharjoituksena silti.

>>a) natsismi (toiset "rodut" teorian mukaan evoluutiossa toisia jäljessä)>b) Stalinin vainot (mitä tahansa saa tehdä, koska ei muka ole Jumalaa)>c) pedofilia (insesti ollut muinoin välttämätöntä ja hyvästä).>Suosittelen, että harkitsette vakavasti, haluatteko sitoutua tällaiseen saatanan valheeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2324
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      233
      1972
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1782
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1451
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1346
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      55
      1217
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      179
      1153
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1100
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      970
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      911
    Aihe