http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8a/Citizen-Einstein.jpg
Einsteinin vapaamuurari kättely
9
1074
Vastaukset
- no eipä ihme
miksi hän kirjoitti sellaista puolitotuutta mitä suhteellisuusteoria on...
Vapaamuurarit siis tietävät totuuden Teslasta, Russellista ja muista eetteristä puhuneista henkilöistä.- Friimuurari.
Niiin-in,ja oletteko laittaneet merkille heidän ilmeensä!!!! Samoin taustalla olevilla on salaliitolaisten katseet ja ilmeet!!! He kaikki siis ovat vapaamuurareita ja ovat jättäneet rappaushommat vähemmälle.
- Teemutelle
NIBIRU SIELLÄ TAUSTALLA ON!!!! JA KAIKKI OVAT REPLITIAANEJA KOSKA HEIDÄN SILMÄNSÄ OVAT SELKEÄSSTI SELLAISIET!!!11 JA KUKA EI USKO ON SUPON PALKALISTOILLLA!!!!1111 T. TEEMU
- Teemu kyllä
Supon koirat taas kiusaamassa meitä "anonyymeja" henkilöitä. On tää hienoa elää fasistisessa poliisivaltiossa!
- Nakkeja vaan..
Niin ollaankin!!! Mutta mepäs emme olekaan supolaisia tai muita vastaavia.Me olemme Annunaki replitiaaneja galaktisesta tiedustelupalvelusta.Me emme muuten pidä jazz-musiikista koska se on lällärikamaa...
- kuustako haluatte mu
Reptiliaanit ovat moniulotteisia olentoja, eivät fyysisiä.Jos ei niistä sellaisia tee.Musiikista en sano mitään...
Onko kuu nibiru? Miksi se ei sitten ole punainen? - kyllä styny
Työnnä nyt se nibburu jo takaistoosi ja syvälle.
- häh ??
Eikö nakit olleet Nibirulta? Jos nakeista puhutaan niin pitää puhua Nibirustakin, vai onko se vain tarua?
- Nakkinibiru..
Apropoo..,kuulin sellaista jutskaa että jotkin vapaamuurari nakit olisivat pystyttäneet telttoja stadiin.Ja sitten heidät olisi häädetty pois? Pitääkö tällainen juoru paikkaansa?Ja pitääkö paikkansa semmonen juttu,ettei kuuta hinatakaan pois koska Nibiru on piilossa kuun takana vapaamuurien valvonnassa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214