Studia Generalia-luentosarja

Helsingin yliopisto esittele kaikille avoimessa Studia Generalia-luentosarjassaan tänä syksynä luentoja aineesta ja sen ominaisuuksista. Kaksi luentoa on jo mennyt, mutta nyt torstaina on erittäin mielenkiintoinen aihe: Aineesta elämää.

Nämä luennot ovat vapaasti ladattavissa täältä asiasta kiinnostuneille:

http://www.avoin.helsinki.fi/studiageneralia/syksy_2011.htm

7

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apo-Calypso

      Unohdat, että kretardit eivät koskaan halua oppia mitään uutta. He haluavat epäoppia kaiken jo oppimansa, jotta heidän olisi helpompi niellä läpimätä "uskonsa".

      SamiA, vastenmielinen valehteleva vajakki ja möttöskä ovat jo päässeet sangen pitkälle epäoppimisprosessissaan.

      • pöntiskä

        #### Unohdat, että kretardit eivät koskaan halua oppia mitään uutta. He haluavat epäoppia kaiken jo oppimansa, jotta heidän olisi helpompi niellä lääppimättä "uskonsa".

        SamiA, vastenmeilinen valehteleva vajakki ja möttöskä ovat jo päässeet sangen pitkälle epäoppimisprosessissaan.####

        Ilman muuta olemme valveilla. ja nimenomaan UUDEN SUHTEEN!


        http://www.rense.com/general82/end.htm


        The End Of The Nation
        States Of Europe
        By Philip Jones in Copenhagen
        6-3-8


        'Europe's nations should be guided towards the superstate without their people understanding what is happening. This can be accomplished by successive steps, each disguised as having an economic purpose, but which will eventually and irreversibly lead to federation'. Jean Monnet (Founding Father Of The EU).

        On June 12th 2008, the fate of nearly 500 million people will be decided by a country whose population totals only 4.2 million. The people of the Republic Of Ireland will be the only 'citizens' of the European Union given the opportunity to have their say on what is potentially the most fundamental piece of legislation in the history of the 'Old Continent'. All the other member states have simply ignored the wishes of their people and left ratification to be 'rubber stamped' by their respective parliaments. However, it is necessary for all twenty seven member states to complete ratification before the 'Treaty' becomes legally binding.

        So, if the Irish vote is 'NO' then the treaty will not be able to be implemented, at least for the present. But, if the Irish people swallow the massive 'Pro Treaty' propaganda and vote 'Yes', then the fate of, and inevitable demise of the Nation States of Europe will be sealed. There will be no more serious obstacles left to Federalisation. The long dreamed of (by the Federalists that is) United States Of Europe will become a reality.

        Many, if not the majority of people on both sides of the Atlantic have been 'duped' for decades into believing that the EEC/EU is about a 'free trade' zone. This is not at all the case, as the above quote by Monsieur Monet illustrates very clearly. So what are the ramifications of a 'Yes' vote by the Irish.

        The European Union was founded on lies and deceit at the very highest levels of government. This trail of deception has continued since, and on Thursday 13th December 2007 stopped momentarily in Lisbon Portugal, where the 'dignitaries' of the member states of this 'trading bloc' signed the


    • Pitää varmaan vilkaista - jos ei muuten niin saadakseen selvää onko Syksy miehen vai naisen nimi.

      • Syksy on mies, ja taisipa hänen esityksensä jo mennä :-)


      • illuminatus kirjoitti:

        Syksy on mies, ja taisipa hänen esityksensä jo mennä :-)

        Tjaa, on tuolla onneksi nauhoite jo niistä menneistäkin...


    • Turkkana
    • illuminatus

      Näytti olevan suosittu tilaisuus. Elämän synty jäi vielä ratkaisematta, mutta synteettisiä soluja on sentään odotettavissa lähivuosina :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe