JEESUS KERTOO ITSE.

JESHANNA

Ristin työ on suurelta osaltaan kirjoitettu väärin. Monet kirjoittajat ovat kirjoittaneet omiaan Uuteen Testamenttiin ja koko Raamattuun. Monet tarut ovat lähtöisin heistä itsestään.

Aikoinaan Taivaan valtakomissio on valmistanut opin Jesu ( Jeesus).
Valtakomissio on itseään esittänyt Jeesuksena Kristuksena taivaassa.
He eivät antaneet mitään arvoa todelliselle ristin kärsiälle. He nimittivät häntä, vain " Paimenpojaksi", jolle ei mitään valtaa anneta. He sanoivat: " Meillä on ollut valta kaikkina aikoina, emmekä anna sitä millekään " Paimenpojalle" tollolle, joka ei mitään ymmärrä vallasta, eikä mistään muustakaan.

Ennen niin vanhurskaat miehet ja joitakin naisiakin, olivat tulleet niin vallanahneiksi ja elivät rietastellen, pitäen vallassaan kaikkeuksia, kuten he nimittivät.

Tällaisia kirjoituksia voisin kirjoittaa käsi sydämellä ja osottaa teille lukiat oikeuden rehellisen tien. En hae itselleni mitään tunnustusta, sillä saan tietoni itse Jeesukselta, niin katkeraa kun Hänen elämänsä onkin ollut.
Kuitenkin Hän haluaa nyt saatuaan mahdollisuuden, tuoda katkerana totuuden julki.

Ikävä kyllä hyvin ahtaaksi ja tuskalliseksi on Taivaan valtakomissio tehnyt Jeesus raukan elämän.

22

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Ainahan näitä selittäjiä löytyy ...

    • Selitystä

      Pitkälti totta, mutta on muistettava, että Raamatun kirjoittajat Uudessa Testamentissa olivat melkein ainoat ihmiset maailmassa, jotka osasivat rakastaa ALKUPERÄISTÄ Jeesusta.

      "Mutta miksi olette jättäneet elävän, joka on edessänne, ja puhuneet kuolleesta"(Tuomas tai Jeesus, Tuomaan evankeliumissa)
      Nykyään, jos se ORIGINAALI Jeesus jossakin on, myöntäisi olevansa kuollut, koska ei ole tullut maailmaan takaisin, en usko, että välttämättä "viimeinen henkilö elossa maan päällä", se tulkinta ei välttämättä ihan tosi. Helvetin Väärä Profeetta, Peto Ja Saatanil jäävät tänne viimeiseksi, kun muut ovat paenneet muualle avaruuteen. Tai sitten SILLOIN vain ovat maan sisässä, Hellvetin onkaloissaan ja maan päällä edelleenkin ihmisiä?

      • säälin

        Kuinka sekaisin ihminen voi mennä pelkästä fantasiakirjasta? Huoh.


      • suorat sanat

        Selitystä / sinulle selitystä, ole hyvä.

        Mitä sinä tiedät alkuperäisestä Jeesuksesta? Et mitään, et edes hänen alkuperäistä nimeäänkään! Kirjoituksesi on muutenkin utopistinen.


      • säälin kirjoitti:

        Kuinka sekaisin ihminen voi mennä pelkästä fantasiakirjasta? Huoh.

        Kannattaisi varmaan tutustua faktoihin... Ei kukaan idiootti pienessä mielessäkään, kymmenen aivopierun saattelemana olisi ennen, edes anonyyminä kehdannut väittää Raamatun suljettua kirjastoa "fantasia kirjaksi", sen verran enemmän oli idiootitkin ennen perillä faktoista.


    • Paha Aki

      Ei ole hyvä asia Jeesukselle tulla "tuntemaan" hänet. Olemme tehneet hänelle PALJON PAHAA, haluamalla tuntea hänet.... Jeesus itse sanoi, että jokaisen pitäisi varjella sydämensä, sieltä elämä lähteen, vain yksi Jumala elää jokaisen sydämessä, sitä tunnetta ei ole lupa paljastaa kuin puolisolleen, mutta siinähän se riita tulee, jos tulee vaihtokauppa, että nainen tuntee miestä ja mies naista - enää.
      Kun Jeesus sanoi ovella,"En tunne teitä", heillä ei ollut mitään omaa tunteita, ainoastaan varastettuja, ja sellaista tunneta ei Jeesus muille häävieraille halua paljastaa... Siksi he selvisivät VUOHINA SAATANAILINSA (ja petojakin ulkona yössä vaanii) omaan elämäänsä, itkuun ja hammastenkiristykseen, JA HEKIN OLIVAT JEESUKSELLE TÄHTIÄ, YKSINÄISESSÄ TAIVAASSAAN! Ei Jeesuksen häihin pääse ne, jotka ovat maailmassa NYT jo mässäilleet, itsenikin siihen joukkoon mukaanlukien, vaan minulle Jeesus SILLOIN varmasti sanoo:"En tunne sinua, mene pois paha Aki!". Ellei minulla ole ennen sitä 10 päivän(=10 000 vuoden ahdinko) tuollaisena yksinäisenä tähtenä itkussa ja hammastenkiristyksessä. Tämän TIEDÄN olevan TOTTA!

      • Palaako jo?

        Kellään ei ole hyvä mielessä, kun hän sanoo:"Open you heart", kenelle sen avaat? Ei edes sitä yleensä kerro.... Myönnän Jeesuksen suru ei ole sellaista, jota jokaisen sydän kovin paljon kykenee kestämään. Ei edes kirkkoportot sitä Jeeusta yhtään tunne, She sanoo vain:"Surua en ole ikinä kokeva, miehiäni en menetä", siksi hänet poltetaan tuhkaksi, kuten oma äitini, vaikka oli normaali Helluntalainen....


      • Hyvä Aki

        Ei ole hyvä asia Jeesukselle tulla "tuntemaan" hänet. Olemme tehneet hänelle PALJON PAHAA, haluamalla tuntea hänet.... Jeesus itse sanoi, että jokaisen pitäisi varjella sydämensä, sieltä elämä lähteen, vain yksi Jumala elää jokaisen sydämessä, sitä tunnetta ei ole lupa paljastaa kuin puolisolleen, mutta siinähän se riita tulee, jos tulee vaihtokauppa, että nainen tuntee miestä ja mies naista - enää.

        Se on hyvä asia, jos ihminen sanoo: AVAAN OMAN SYDÄMENI SINULLE, ei päinvastoin, päinvastoin se on varkaan touhuja....


    • Saivartelua

      Jeesuksen kaksi tärkeintä aforismia itselleni ovat:"Mitä se ihmistä hyödyttää, jos hän voittaa itselleen koko maailman, mutta saa sielulleen(siittiö elukoilleen) tuhon ja turmion.
      Toinen yhtä tärkeä: Jos silmäsi viettelee sinua, anna lääkärin tehdä operaatio, ja jos kätesi tai jalkasi, tee liian kova urheilusuoritus, jolla saat edes jonkun muiston itsestäsi aikakirjoihin, mutta älä luule, että sellaisella teolla terveenä pysyy....

    • hannu wa

      ENNALTA KIRJOITETTU TULEVAISUUS.
      Varsin yksinkertaista.

      Raamattu on ennalta kirjoitettu tulevaisuus. Kirjoittajain unelma, jonka tarkoituksena on palvella kirjoittajien valtaa ja kunniaa. Me lukijat ihmettelemme, että miten Raamatun ennustukset täyttyvät? Täyttyväthän ne kun ne pannaan täyttymään, kuten suomen valtion budjettikin on toive ja lisäys.


      Ei siis ole kysymys mistään yliluonnollisesta Raamatun hengestä. Kirjoittajat sanovat olevansa 7 Jumalan henkeä. Työryhmässä on 7 kirjoittajaa, älykköä.
      Yksimielisyytensä takia he ilmaisevat olevansa yksi JUMALA.
      Seitsemän jumalan hengen salaisuus on paljastettu.

      Raamatun salaisuutena oli luoda henki kirjoitukset hyväksymällä, kuten kommunisminkin henki on Engelsin ja Karl Marksin kirjoituksissa.
      Raamatun valta perustuu pelotteluun, jollet usko niin ikuinen tuska ja kadotus on laitettu tulevaisuudeksesi.
      Uskalla olla vapaa pelon kahleista, sillä eihän ketään voi tuomita oikeudettomien kirjoitusten perusteella.
      Minä tiedän sen, kuinka suuri onkaan se kynnys, jonka yli olen käynyt. Pelottelulla on ihmeen suuri valta.
      Tule vapaaksi vääryyden vallasta, kuten minäkin tulin oltuani lähes koko pitkän ikäni uskon kahleissa.

      Uskalla tehdä koe, rukoile paljon, niin puhut itseksesi, eikä kukaan kuule, eikä vastaa ja jos joku vastaakin, niin tutki henki tarkasti, onko se henki oikeuden henki.

      • Päinvastoin?

        lainaa: hannu wa
        Ei siis ole kysymys mistään yliluonnollisesta Raamatun hengestä. Kirjoittajat sanovat olevansa 7 Jumalan henkeä. Työryhmässä on 7 kirjoittajaa, älykköä.
        Yksimielisyytensä takia he ilmaisevat olevansa yksi JUMALA.
        Seitsemän jumalan hengen salaisuus on paljastettu.

        Jaahas ei oke sullakaan ollut teologista tietämystä. Jumala tarkoittaa: Isää(>), Poikaa(


      • Silmät vain täällä!

        lainaa: hannu wa
        Uskalla tehdä koe, rukoile paljon, niin puhut itseksesi, eikä kukaan kuule, eikä vastaa ja jos joku vastaakin, niin tutki henki tarkasti, onko se henki oikeuden henki.

        Minulle vastataan, ja lähes kaikkiin ajatuksiini. Kuulen "ääniä". Äitini jatkoi puheluaan "kuolemansa jälkeenkin", eli ei edes kuollut sillä tavalla, kuin monet luulevat kuollessaan olemattomuuteen ihmisten vaipuvan, vaan äiti siirtyi näkymaailmaan ja unimaailmaan, johon minutkin on kuvitelu, kuin "kaksonen"; vaikken yleensä SITÄ KUVAA nää, vaan ainoastaan olen siellä puhumassa ja kuulemassa... Silmäni siirrän mieluummin kokonaan "tälle puolelle"....


      • Pelko on Laki

        Raamatun valta perustuu pelotteluun, jollet usko niin ikuinen tuska ja kadotus on laitettu tulevaisuudeksesi.
        Uskalla olla vapaa pelon kahleista, sillä eihän ketään voi tuomita oikeudettomien kirjoitusten perusteella.
        Minä tiedän sen, kuinka suuri onkaan se kynnys, jonka yli olen käynyt. Pelottelulla on ihmeen suuri valta.
        Tule vapaaksi vääryyden vallasta, kuten minäkin tulin oltuani lähes koko pitkän ikäni uskon kahleissa.

        Ylipäänsä kaikki lait ja säännöt perustuvat pelkoon: Black Jack ja patajätkä. Kaikki massan liikkeen tajuaminen tulee myös (luonnon) lain avulla, siksi se on monille "tärkein tunne ja tieto" korttipakassa.... Iloa ja Onnea ihmiset yleensä AINOASTAAN etsivät, valitettavasti ne kortit on jo maailmassa koluttu niin puhki, että Jumala haluaa heidän(ruutujätkän ilo,toivo, ujous ja herttakuninkaan, rakkaus, onni) heräävän henkiin, hieman vähemmän koluttuina. Muut tunteet ovat yhtä hyviä, ei kannata pettää itseään sillä, ettei oma sielun tunne riitä, vaikkei se olisikaan vielä aivan "rakkautta"; ainakaan muiden mielestä.


      • Buddhan vastaus
        Pelko on Laki kirjoitti:

        Raamatun valta perustuu pelotteluun, jollet usko niin ikuinen tuska ja kadotus on laitettu tulevaisuudeksesi.
        Uskalla olla vapaa pelon kahleista, sillä eihän ketään voi tuomita oikeudettomien kirjoitusten perusteella.
        Minä tiedän sen, kuinka suuri onkaan se kynnys, jonka yli olen käynyt. Pelottelulla on ihmeen suuri valta.
        Tule vapaaksi vääryyden vallasta, kuten minäkin tulin oltuani lähes koko pitkän ikäni uskon kahleissa.

        Ylipäänsä kaikki lait ja säännöt perustuvat pelkoon: Black Jack ja patajätkä. Kaikki massan liikkeen tajuaminen tulee myös (luonnon) lain avulla, siksi se on monille "tärkein tunne ja tieto" korttipakassa.... Iloa ja Onnea ihmiset yleensä AINOASTAAN etsivät, valitettavasti ne kortit on jo maailmassa koluttu niin puhki, että Jumala haluaa heidän(ruutujätkän ilo,toivo, ujous ja herttakuninkaan, rakkaus, onni) heräävän henkiin, hieman vähemmän koluttuina. Muut tunteet ovat yhtä hyviä, ei kannata pettää itseään sillä, ettei oma sielun tunne riitä, vaikkei se olisikaan vielä aivan "rakkautta"; ainakaan muiden mielestä.

        Raamatun valta perustuu pelotteluun, jollet usko niin ikuinen tuska ja kadotus on laitettu tulevaisuudeksesi.
        Uskalla olla vapaa pelon kahleista, sillä eihän ketään voi tuomita oikeudettomien kirjoitusten perusteella.

        Tuo olisi varmaan lähes joku "buddhan vastaus". Buddhalaisuudessa näet ihminen(ja hindulaisuudessa) inkarnoituu niin kauan, kunnes saa sellaisen maineen tai tekee niin suuren teon, ettei hänen tarvitse enää syntyä uudelleen.
        Itse asiassa buddha juuri siksi halusi pidättäytyä myös teoista: Ei ole hyötyä hakea liian nopeasti Nirvanaan pääsyä, koska sieltä Nirvanasta tai Tao-Taivaasta vain tulisi ajetuksi heti pois, jos kokemuksia sielun ijistä jäi liikaa kokematta, eri rooleissaan....


    • hannu w.

      Oletteko jo tehneet kokeen? Uskallatteko vaatia puhevastausta Jumalalta, kuten minä tein noin 4 v 5 kk sitten, muuten sain puhevastauksen!

      • vastaa heti

        Koska on Jeesuksen näkyvä paluu?


      • 700 vuotta vielä!
        vastaa heti kirjoitti:

        Koska on Jeesuksen näkyvä paluu?

        Jeesus tulee vuosien 2700-3200 välillä, tämän uskoisin olevan VARMA, koska Jeesus oli vajaat 3 päivää haudassa(x 1000 vuotta) ja Uudessa testamentissa on 27 kirjaa x 100 vuotta....

        JOS menee kaummin, ainakin minä hieman petyn, mutta enkai minä niin Isä Jeesukselle ole, että Hänen TUOTAKAAN tarvitsisi noudattaa, jos MEIDÄN YHTEINEN isämme ei sitä hyväksyisi....


      • robinp2
        700 vuotta vielä! kirjoitti:

        Jeesus tulee vuosien 2700-3200 välillä, tämän uskoisin olevan VARMA, koska Jeesus oli vajaat 3 päivää haudassa(x 1000 vuotta) ja Uudessa testamentissa on 27 kirjaa x 100 vuotta....

        JOS menee kaummin, ainakin minä hieman petyn, mutta enkai minä niin Isä Jeesukselle ole, että Hänen TUOTAKAAN tarvitsisi noudattaa, jos MEIDÄN YHTEINEN isämme ei sitä hyväksyisi....

        Mutta eikös Hannu Warwas ole kristuksen uusi tulemus


      • Onkohan?
        robinp2 kirjoitti:

        Mutta eikös Hannu Warwas ole kristuksen uusi tulemus

        lainaa. robinp2
        Mutta eikös Hannu Warwas ole kristuksen uusi tulemus

        On, jos on pohjimmiltaan vain yksi mies ja yksi nainen....
        Jeesus sanoi, että tulee monia valhemessiaita ja muita, jotka haluavat itseään seurattavan, mutta ei siinä muuta viisautta ole, kuin että tietää olevansa hieman eri kohta miehen aikajatkumoa, en tiedä, milloin olin sinä, tai milloin tulin olemaan sinä, ja olinko jopa seuraavassa elämässäni se naapurin pikkupoika..... Mutta miten olemme rinnakkain olemassa samaan aikaan? No, sitä ei ymmärrä, ellei tiedä massaa voivan olevan suuria määriä erilaisissa kehoissa ja hahmoissa....


      • hannu warwas
        robinp2 kirjoitti:

        Mutta eikös Hannu Warwas ole kristuksen uusi tulemus

        robinp2,
        ole varma että Kristuksen uusi tulemus ei ole koskaan sama, kuin oli ensimmäinen tulemus. Mikään ei pysy muuttumattomana, vaan kaikki on alistettu muuttuvaisuuden alaiseksi. Voi olla, että sinä näet kristuksen jo tulleena?

        Kuitenkin mielestäni Jeesuksen Kristuksen tulemus on aina Hengellinen tapahtuma ja niitten koettavissa, jotka etsivät totisella mielellä, vailla vilppiä.
        Paavali sanoi historialliset sanat: " Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa"!
        Sen hän sanoi Hengestä, joka hänessä eli.
        Tässä mietittävää kylliksi tälle ajalle ja tulevallekin ajanjaksoille.


    • Pakstori

      Jeesus joutuu, vähintään kerran vuodessa, palaamaan ristiänsä muistelemaan.... Ja myös vauvanakin joutuu olemaan useita kertoja vuodessa, jos kuinkamonelle katoliselle ja ortodoksille....

      En usko, että Jeesuksen tarkotus oli tehdä itsestään vuosituhansia lyhyttä elämäänsä palvottua henkilöä, se olisi KAUHISTUS nöyrälle mielelle, ja ainakin Jeesus VÄITTI olevansa nöyrä sydämeltään. Mutta sellainen kauhistus tehtiin, ja Saattana kokeilee vuosi vuodelta, jos saisi Jeesuksemme lankeamaan.....
      Se on kuitenkin varma, että sanansa Hän tahtoi säilyvän, sanoihan hän:"Minun sanani eivät koskaan katoa", ja se koskee lähes kaikkien muidenkin ihmisten sanoja, mutta Jeesus on HENKIEN ISÄ(itse sanoi apokryfissä olevansa), ei yksikään SANA pääse tulemaan ihmisen mieleen JUMALAN POJAN saamatta siitä jonkinlaisen aavistuksen....

    • Pakstori, oletko sinä unohtanut Jeesuksen sanat: " Minulle on annettu kaikki valta Taivaassa ja maan päällä"!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe