Tervehdys kaikille. Nyt varmaan tyhmä kysymys mutta kiva jos joku tietää ja vastaisi lähes yhtä tyhmälle tyttelille :-)
Näkeekö moottorissa olevista öljyistä,esim mittatikun kautta sen että kuinka paljon samoilla litkuilla on ajettu, siis tarkoitan tarkkuudella 500km vastaan 15000km, onko väri,koostumus,ehkä haju erillainen. kyse on bensa-autosta
kaunis kiitos jo etukäteen
Ajetut kilometrit öljyssä
6
290
Vastaukset
- en oo nuuhkinu
Riippuu ihan moottorin kunnosta ja "sisäisestä puhtaudesta". Normaalisti 500km ajettu öljy on ihan kirkasta/aavistuksen kellastunutta ja 15tkm ajetut on reilusti tummat.
- vaihda öljyt vaan
ei voi päätellä ajettuja kilometrejä, ainoastaan vain hyvin vähän ajetun ja paljon ajetun öljyn erottaa, mutta ei kilometreistä voi tietää mitään.
- åöpäohbgiofvdc
jos öljy ei ole ns hyvin pesevää,se voi olla jopa 15tkm jälkeen ruskean kellertävää.mut silti se väri ei kerro siintä öljyn laadusta enää nykyään.huono öljy voi näyttää hyvältä ja huippu öljy mustalta samoilla kilsoilla,vaik toinen sit voiteleekin paremmin
- maksaaa 4lit 12e
mä käytän aina 10w 40,,,,ajan 15000km sit vaihdan koskan en oo ostanut täyssynteettistä
ja aina moottorit kestäneet, nytkin 3v vaha auto mittarissa 62000km ylensä ajan sen liki 300000km ja vaihdan,, "jos öljy ei ole ns hyvin pesevää..."
Viiteenkymmeneen vuoteen et ole saanut muita kuin peseviä moottoriöljyjä. Vai luuletko jollakin olevan jemmassa vanhempia ja siis ei-peseviä?- fesfse3
sitroen kirjoitti:
"jos öljy ei ole ns hyvin pesevää..."
Viiteenkymmeneen vuoteen et ole saanut muita kuin peseviä moottoriöljyjä. Vai luuletko jollakin olevan jemmassa vanhempia ja siis ei-peseviä?""jos öljy ei ole ns _______hyvin______ pesevää..."
Oliko Sitikalla vielä kysyttävää, vai lasit jääneet autoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3165067Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081461
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181386Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383