Kärttyinen vanha mies, sellainenkai sitä on.

Ensi alkuun jurppii jo radio-ohjelmat.
Kaupalliset radioasemat pyörittää samaa soittolistaa päivästä toiseen. Ja juontajat on hölöttäjiä, jotka nauraa omille jutuilleen, tuskin kukaan muu nauraa,
Radio-Suomi on pilattu urheilulla, sitä tulee tunnin välein aamuvarhaisesta iltamyöhään.
Tännekin olen jo ikäloppu, vilkaisin jo kuuskymppisiä, mutta olen liian vanha sinnekin.
Ei ole lähiympäristölle helppoa..

70

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä välitä. Minäkin tunnen olevani liian vanha tänne ja liian nuori kuuskymppisiin.

• Nuorimmat täällä on kuuskytluvulla syntyneitä , ja heillä on ollut niin paljon erillainen maailma elää, kun viiskymmenluvulla syntyneillä.
        Jo musiikkimakukin on erillaista.

• k-kotton kirjoitti:

Nuorimmat täällä on kuuskytluvulla syntyneitä , ja heillä on ollut niin paljon erillainen maailma elää, kun viiskymmenluvulla syntyneillä.
        Jo musiikkimakukin on erillaista.

Olet oikeessa. Viisikymmentäluvun alussa syntyneet kuuluivat suurimmaksi osaksi humppasukupolveen ja me viisikymmentäluvun puolivälin jälkeen syntyneet olimme suurimmaksi osaksi jo rokkisukuppolvea. Esimerkiksi minun ja minua kolme vuotta vanhemman sisareni musiikkimaut eivät ole koskaan kohdanneet.

• s. 1955
        PupuPuskasta kirjoitti:

Olet oikeessa. Viisikymmentäluvun alussa syntyneet kuuluivat suurimmaksi osaksi humppasukupolveen ja me viisikymmentäluvun puolivälin jälkeen syntyneet olimme suurimmaksi osaksi jo rokkisukuppolvea. Esimerkiksi minun ja minua kolme vuotta vanhemman sisareni musiikkimaut eivät ole koskaan kohdanneet.

Heh, etpä voisi enemmän erehtyä. Minä en ole koskaan tajunnut humpasta, saati muustakaan pumpasta.
        Yksilöitten eroavuuksia eivät ikävuodet tee.
        Kuuntele rauhassa jukeboxia, Elviksineen. :))

• s. 1955 kirjoitti:

Heh, etpä voisi enemmän erehtyä. Minä en ole koskaan tajunnut humpasta, saati muustakaan pumpasta.
        Yksilöitten eroavuuksia eivät ikävuodet tee.
        Kuuntele rauhassa jukeboxia, Elviksineen. :))

Hyvä että sinä olet olemassa ja valistat minua mistään mitään tietämätöntä ja "kelkasta" jo aikaa sitten pudonnutta, sillä sinähän olet melkein ikäiseni, vain vuoden vanhempi.
        Miksi minun pitäisi alkaa nyt kuuntelemaan jukeboksista Elvistä? En ole koskaan tykännyt Elviksestä. Mielestäni kuuluu siihen aikakauteen, minne humppakin...

• PupuPuskasta kirjoitti:

Hyvä että sinä olet olemassa ja valistat minua mistään mitään tietämätöntä ja "kelkasta" jo aikaa sitten pudonnutta, sillä sinähän olet melkein ikäiseni, vain vuoden vanhempi.
        Miksi minun pitäisi alkaa nyt kuuntelemaan jukeboksista Elvistä? En ole koskaan tykännyt Elviksestä. Mielestäni kuuluu siihen aikakauteen, minne humppakin...

Voi kun noi mun polvet olis kunnossa niin humppaa tanssisin ja kävisin paljon lavatansseissa.
        Ihmettelen yleensä tota humpan inhoomista tällä palstalla.
        Silloin ei ole varmaan ollut mahdollisuutta kokea sitä rimua mitä kunnon humppa saa aikaiseksi.

Olen musiikin sekakäyttäjä ja sinne kuuluu rock pop iskelmä kaikkine vanhoine tanssimusiikkineen. Kuuntelen klassista ja pelkkää instrumentallia eikä yksikään ole parempaa kun toinen. Varmaan tosta listalta jäi pois tosi monta musiikin tyylisuuntaa.
        Oopperassakin olen tykännyt käydä,
        Jazz ja blues on ehdottomia musiikin suuntia varsinkin livenä.

Minä humpan tanssija ja humppaa rakastava kuuntelen ja ihailen myös tätä:

http://www.youtube.com/watch?v=dLDalZ4-53g

• tulisilla kirjoitti:

Voi kun noi mun polvet olis kunnossa niin humppaa tanssisin ja kävisin paljon lavatansseissa.
        Silloin ei ole varmaan ollut mahdollisuutta kokea sitä rimua mitä kunnon humppa saa aikaiseksi.

Olen musiikin sekakäyttäjä ja sinne kuuluu rock pop iskelmä kaikkine vanhoine tanssimusiikkineen. Kuuntelen klassista ja pelkkää instrumentallia eikä yksikään ole parempaa kun toinen. Varmaan tosta listalta jäi pois tosi monta musiikin tyylisuuntaa.

Kypsää puhetta Tulisilla. Kaikessa musiikissa on hyvää ja huonoa.

Kuuntelen minä humppaa ja Kalinkaa, rautalankamusiikkia ja rokkiakin, Siinä vaan on vaikeuksi määrittää, mikä on rokkia. Jotkut sanoo rokiksi minun mielestä puhtaita balladeja, toinen äärilaita on hevirokki.
        Sekin vielä kummastuttaa, että sellainen musiikki, jota suuri yleisö kuuntelee on populaarimusiikkia ja siten huonoa musaa.
        Minä en ymmärrä, miten sellaine voi olla parempaa musiikkia, jota aniharva ymmärtää.

• tulisilla kirjoitti:

Kävelyhumppaa olen nähnyt tanssittavan nykyään. Eikö se sovi kipeille polvillekin? Oletko kokeillut? Olen käynyt muutaman kerran katselemassa tansseja, minulle on siis näytetty mihin maailma on lavoilla muuttunut ja vähän olen opetellutkin tanssia, mutta ei ole kipinää syttynyt siihen suuntaan :). Minä päädyn kuitenkin yksin pöpelikköön lenkille kuin mihinkään tanssehin :)

Kävelyhumppaa olen nähnyt tanssittavan nykyään. Eikö se sovi kipeille polvillekin? Oletko kokeillut? Olen käynyt muutaman kerran katselemassa tansseja, minulle on siis näytetty mihin maailma on lavoilla muuttunut ja vähän olen opetellutkin tanssia, mutta ei ole kipinää syttynyt siihen suuntaan :). Minä päädyn kuitenkin yksin pöpelikköön lenkille kuin mihinkään tanssehin :)

Ei todellakaan kiinnosta kävelyhumppa.
        Musiikki vie sielun ja sitä pitää päästä tanssimaan kokonaisvaltaisesti.
        Mieluummin sitten vaan kuuntelen niitä humppakappaleita tuubista silloin tällöin ja muistelen kuinka joskus mentiin.

Mun elämäntapa on vähän sellainen että täysillä tai sitten ei ollenkaan.
        Lavamusiikkia voin kyllä käydä kuuntelemassa silloin jos on jonkun lavan läheisyydessä joka on jonkun veden äärellä.

• PupuPuskasta
        k-kotton kirjoitti:

Kuuntelen minä humppaa ja Kalinkaa, rautalankamusiikkia ja rokkiakin, Siinä vaan on vaikeuksi määrittää, mikä on rokkia. Jotkut sanoo rokiksi minun mielestä puhtaita balladeja, toinen äärilaita on hevirokki.
        Sekin vielä kummastuttaa, että sellainen musiikki, jota suuri yleisö kuuntelee on populaarimusiikkia ja siten huonoa musaa.
        Minä en ymmärrä, miten sellaine voi olla parempaa musiikkia, jota aniharva ymmärtää.

Se, mitä aniharva ymmärtää, on varmaan "taidemusiikkia", vaikka luulisi yleisön omalla suosiollaan päättävän, mikä on ja mikä ei :) Rock tarkoittaa todellakin aivan eri asioita eri ihmisile. Rokkia tanssitaan paritanssinakin. Siinä on oikein askeleetkin enkä osaa sellaista askeltakaan...

• tulisilla kirjoitti:

Ei todellakaan kiinnosta kävelyhumppa.
        Musiikki vie sielun ja sitä pitää päästä tanssimaan kokonaisvaltaisesti.
        Mieluummin sitten vaan kuuntelen niitä humppakappaleita tuubista silloin tällöin ja muistelen kuinka joskus mentiin.

Mun elämäntapa on vähän sellainen että täysillä tai sitten ei ollenkaan.
        Lavamusiikkia voin kyllä käydä kuuntelemassa silloin jos on jonkun lavan läheisyydessä joka on jonkun veden äärellä.

Kyllä musiikki on minultakin vienyt joskus sielun ja melkein sydämenkin, mutta kyseessä oli blueslaulaja, tai ainakin sellaiselta kuulostava, joka hurmasi äänellään. Alkaa naurattaa ajatuskin, että joku vetäsis jätkänhumpat ja olisin aivan ekstaasissa :) Makuasioista ei kannata alkaa kiistelemään. En osaisi oikeasti enää määritellä omaa makuanikaan.

• Hei hei Kotton, siinä radiosa on semmoinen nappula, missä yleensä lukee on ja off.
      Älä mee sinne kuuskymppisille täällä tulee muuten niin ikävä.

Minä en ole muuten radioa kuunnellut kymmeniin vuosiin...joskus lapsena kuuntelin jotain kuunnelmia niin ja Iltatuulen viestiä.

• Hoo, vai ikävä, mikähän masokisti Sinä olet (en tiedä onko oikea termi).
        Sitä noissa työhommissa kuuntelis radiota, mutta kun ei enää löydä oikeaa kanavaa.
        Tosissaan minun ei pitäs nyt kirjoittaa mitään,
        Tässä joutuu vääntämään itsensä solmuun, kun kaksi viehättävää naista heti vastasi.
        Ei ole helppoa tämä äreenä oleminekaan :).

• k-kotton kirjoitti:

Hoo, vai ikävä, mikähän masokisti Sinä olet (en tiedä onko oikea termi).
        Sitä noissa työhommissa kuuntelis radiota, mutta kun ei enää löydä oikeaa kanavaa.
        Tässä joutuu vääntämään itsensä solmuun, kun kaksi viehättävää naista heti vastasi.

Suukkoja sulle sitte niin jospa piristäis...

• k-kotton kirjoitti:

Hoo, vai ikävä, mikähän masokisti Sinä olet (en tiedä onko oikea termi).

Pysy lujana ja äreenä vaikka akat flirttaakin.:-DDD

• Teotwawki kirjoitti:

Pysy lujana ja äreenä vaikka akat flirttaakin.:-DDD

Ei me ollaa mitään akkoja...

• miljoona kirjoitti:

Ei me ollaa mitään akkoja...

Hyväntahtoinen heitto.:-)

• miljoona kirjoitti:

Suukkoja sulle sitte niin jospa piristäis...

Paljon pirteämpi olo jo.

• Teotwawki kirjoitti:

Hyväntahtoinen heitto.:-)

No, okei suukot sit sulleki...

• miljoona kirjoitti:

No, okei suukot sit sulleki...

Ai ku kiva:-) (punastuu)

• Ikäni on aina sopiva!

Minä tunnen olevani sopivan ikäinen sekä Essolle että tälle keskustelupalstalle. Jos kirjoittelisin 80 palstalle, niin olisin sopivan ikäinen sinnekin. Pystyn siis soittamaan asiallisesti suutani seurassa kuin seurassa.

• Sulla on sitten hyvin.
        Oli viikolla auto huollossa, niin istuin paikallisen esson baarissa kahvilla sillä-aikaa.
        Ei siellä ollut ketään siihen aikaan, mitä yksi työnsi rahaa hedelmäpeliin.
        Koko sen ajan sain onnellisesti murjottaa yksikseni ja lukea lehtiä.
        Olikin tyytyväinen olo poislähtiessä.

• k-kotton kirjoitti:

Sulla on sitten hyvin.
        Oli viikolla auto huollossa, niin istuin paikallisen esson baarissa kahvilla sillä-aikaa.
        Ei siellä ollut ketään siihen aikaan, mitä yksi työnsi rahaa hedelmäpeliin.
        Koko sen ajan sain onnellisesti murjottaa yksikseni ja lukea lehtiä.
        Olikin tyytyväinen olo poislähtiessä.

Olit väärällä Essolla!

Kertomuksestasi päätellen olit huollattamassa autoasi väärällä Essolla, koska kokemuksesi oli noin karsea. Einari Essosen Essolla tunnelma on paljon valoisampi.

Oikealla Essolla ei rahaa viedä ollenkaan hedelmäpeliin, vaan rahat viedään baarin kassatytölle, joka antaa rahasummaa vastaavan määrän keskaria asiakkaalle. Tällainen toimintamalli takaa sen, että baarissa ei tarvitse kuunnella hedelmäpelin inhottavaa ujellusta, vaan miehekkäiden miesten hauskoja juttuja ja äänekästä miehistä naurua. Juuri tämän vuoksi oikealla Essolla käy niin paljon simpsakoita neitojakin, joita on mukava välillä silmäillä.

• Yleismies kirjoitti:

Olit väärällä Essolla!

Kertomuksestasi päätellen olit huollattamassa autoasi väärällä Essolla, koska kokemuksesi oli noin karsea. Einari Essosen Essolla tunnelma on paljon valoisampi.

Oikealla Essolla ei rahaa viedä ollenkaan hedelmäpeliin, vaan rahat viedään baarin kassatytölle, joka antaa rahasummaa vastaavan määrän keskaria asiakkaalle. Tällainen toimintamalli takaa sen, että baarissa ei tarvitse kuunnella hedelmäpelin inhottavaa ujellusta, vaan miehekkäiden miesten hauskoja juttuja ja äänekästä miehistä naurua. Juuri tämän vuoksi oikealla Essolla käy niin paljon simpsakoita neitojakin, joita on mukava välillä silmäillä.

Taidan käyttää kuitenkin jatkossakin paikallista essoa. Saivat sen avaimenkuvan kojelaudasta pois minun mielestä kohtuu hintaan.

• Totta persana se joskus jurppii ite kutakin, mutta älä passivoidu. Jos sulla ole FB-profiilia, hanki sellainen ja sinne sitten ne kaverit, jotka itse haluat. Täällä et voi valita seuraasi, mutta siellä voit. Mä sukkuloin näiden palstojen välillä ihan sujuvasti ja sain tänäänkin yhden uuden kaverin. Elämä on valintoja täynnä, pitää vain tarttua tilaisuuteen.

• peIottaa

Montako FBI-miestä täällä onkaan...

• En minä sinne FB:en lähde, on kysytty montakin kertaa.
        Eihän tämän päivän palsta-anti juuri riemunkiljahduksia tuota.
        Mulla on niin hidas järki ja vähintään yhtä hidas kirjoitus, että sukkulointi ei ole sujuvaa.

• k-kotton kirjoitti:

En minä sinne FB:en lähde, on kysytty montakin kertaa.
        Eihän tämän päivän palsta-anti juuri riemunkiljahduksia tuota.
        Mulla on niin hidas järki ja vähintään yhtä hidas kirjoitus, että sukkulointi ei ole sujuvaa.

No, kyllähän sä täällä pärjäät ihan mallikkaasti.

• RIMMIR

Täälläkinpäin nuo kolme-neljä kanavaa toistaa samoja kipaleita joten kanavaa saakin vaihdella aika usein. Joskus jää sattumalta asiakanavalle ja sieltähän kuuluu vaikka mitä mielenkiintoista.
      Aivan omasta mielialastakin on kiinni mitä jaksaa kuunnella, ihmetyttää kuitenkin että myös asiakanavilla tulee uusintana aika monta kertaa viikossa sama ohjelma, ja nyt en puhu uutisista.
      Joskus kaipaa niitä radiokuunnelmia tyyliin pekka lipponen :)

• En ole kuitenkaan ainut, joka tuskailee radiokanavia. Tuota radio- Suomea vois kuunnella mutta urheilu terrorisoi koko kanavan.
        Samoja tuloksia luetaan suu vaahdossa aamusta iltaan, ja vielä seuraavana aamunakin.
        Mielialasta se on kiinni, mitä haluaa kunnella.

• Älä nyt ihan kokonaan masennu:))) Joskus on ihan kiva kuunnella ainoastaan hiljaisuutta:) Radioa tulee pidettyä auki lähes kaiken päivää,sen verran et just kuulee mitä sieltä tulee. Pääasiassa kuuntelen paikallista, joskus vaihtelun vuoksi iskelmää:) Autossa kuuntelen ja kotona.
      Nyt jurppii kylläki telkkuohjelmat, lauantaina ei tuu niin yhtään mitään):

• Miten minusta televisio-ohjelmat ja kaupalliset radio-ohjelmat (juontajat) tuntuu lapsellisille. Päätöntä kohellusta.
        Radio Suomi-pop oli tuossa kelloradiossa herättäjänä ja iltakuuntelumusana, mutta se loppu silloin, kun aamujuontaja oli päissään. Minä en aamutuimaan humalaisen örvellystä radiosta kuuntele.

• Hei hei Bruce Willis tulee nyt neloselta. Se on sit niin ihana sankari, et samaa leffaa voi kattoo montakin kertaa...

• k-kotton kirjoitti:

Miten minusta televisio-ohjelmat ja kaupalliset radio-ohjelmat (juontajat) tuntuu lapsellisille. Päätöntä kohellusta.
        Radio Suomi-pop oli tuossa kelloradiossa herättäjänä ja iltakuuntelumusana, mutta se loppu silloin, kun aamujuontaja oli päissään. Minä en aamutuimaan humalaisen örvellystä radiosta kuuntele.

Hehh... No, joissaki ohjelmissa niin radio kuin telkussaki on monenlaista, on kyl ihan mukaviaki:)) Mie en tykkää kuunnella sitä Suomi-poppia. Aamuvuoroon kun lähden laitan heti herättyä radion auki, herään viiden maissa. Ihan asiallista ja mukavaa miun radiosta tulee:) Vaihdappa kanavaa välillä:)))

• sasus kirjoitti:

Hehh... No, joissaki ohjelmissa niin radio kuin telkussaki on monenlaista, on kyl ihan mukaviaki:)) Mie en tykkää kuunnella sitä Suomi-poppia. Aamuvuoroon kun lähden laitan heti herättyä radion auki, herään viiden maissa. Ihan asiallista ja mukavaa miun radiosta tulee:) Vaihdappa kanavaa välillä:)))

Kyllä sitä Suomi-poppia kuuntelee iltaisin, kun siellä ei ole juontajia paikalla.
        Olen minä vaihtanut, ja kun radio-Suomelta alkaa kuulua urheilua, niin kanava vaihtuu erittäin nopeasti, minä inhoan urheilua.

• k-kotton kirjoitti:

Kyllä sitä Suomi-poppia kuuntelee iltaisin, kun siellä ei ole juontajia paikalla.
        Olen minä vaihtanut, ja kun radio-Suomelta alkaa kuulua urheilua, niin kanava vaihtuu erittäin nopeasti, minä inhoan urheilua.

Urheilusta oon ihan samaa mieltä kanssas!!! Joskus ottaa pattiin jos sattuu olemaan pe-iltana kotona ja haluis kuunnella puhelinlankoja ja sieltä tuleeki urheilua, yleensä sillon tulee kun on joku isompi kisa menossa. Kyllä pitkät P........ lentelee sillo.

Mukavaa viikonlopun jatkoja siulle.. Ja Kaikille muillekki:))))

• ...

Kompataan Yleismiestä.

Meitsi nyt tulee niin harvojen ihmisten kanssa erityisen hyvin toimeen, että niitä on sitten siellä täällä, ei ole olemassa mitään selkeää ryhmää. Net kylläkin, joitten kanssa täysin turha tehdä enenpiä tuttavuuksia, niitten erottaminen on helppoa. Em kyllä tiedä, kuka niitten kanssa tulee toimeen, ne on keskenään, samanhenkisissä idioottiporukoissaan :D

Avaa telkkari, tänään kaikenlaista kateltavaa. Menee päällekkäin, mutta jotenkin jäi aikanaan videokaseteista mielipide, että silloin sitä katsoi aivan liikaa telkkaria. Mulla on se kyllä paljon auki, vähän niinkuin taustalla, just sen takia, että radiosta tahdon aina löytää kurjimmat ohjelmat. Yöradio on minesti kyllä hyvä, riippuu toimittajasta. Onneksi Pekka Sauri on mennyt oikeisiin töihin.

=DW=

• Kyllä minä livessä yleensä kaikkien kanssa toimeen tulen, mulla on seinät leveällä ja katto korkealla. Toisia kyllä kannattaa kiertää, onneksi muutamat on velkaa, niin ne kiertää jo oma-aloitteisesti.

• rygseck

Rauhotu ny, hyvä mies !!!

Ala kuuntelemaan yle puhe:tta, sieltä tulee ihan kelpoa ohjelmaa - kuuntelen sitä aika paljon ku oon töissä... täällä himassa mulla on yle suomi, silloin ku kuuluu, aina ei...

Mä oon tänne vissiin nuori ??

Tytöntyllerö ;D

• Minä olen liiankin rauhallinen.
        Yle puhe on hyvä, mutta sieltä tulee uusintoina samat ohjelmat monta kertaa viikossa.
        Minä Sinun ikääsi tiedä, ihan oot tytöntyllerön näkönen, hyvä, jos kolmikymppinen oot:).

• rygseck
        k-kotton kirjoitti:

Minä olen liiankin rauhallinen.
        Yle puhe on hyvä, mutta sieltä tulee uusintoina samat ohjelmat monta kertaa viikossa.
        Minä Sinun ikääsi tiedä, ihan oot tytöntyllerön näkönen, hyvä, jos kolmikymppinen oot:).

Voi sinnuu ihanaa !!
        Taisit huijata sen kärttyisän vanhan miehen...? Äiti aina varottikin sellaista miehistä, jokka huijaa... =)

No joo, eihän sekään kanava niiltä välty, ei...
        Mä tykkään siitä sarjasta isä ja poika, ketä nyt ovatkaan... ja öisin tulee aina arkiston helmiä - siellä on ihan huikeita pätkiä välillä, ku ajattelee vielä ettei sitä aikaa niin kauas taaksepäin tarvi mennä, ku niitäki on tehty... =)

Mut selkouutisia mä inhoon - kiasus että niitäki pitää tulla !!!

• rygseck kirjoitti:

Voi sinnuu ihanaa !!
        Taisit huijata sen kärttyisän vanhan miehen...? Äiti aina varottikin sellaista miehistä, jokka huijaa... =)

No joo, eihän sekään kanava niiltä välty, ei...
        Mä tykkään siitä sarjasta isä ja poika, ketä nyt ovatkaan... ja öisin tulee aina arkiston helmiä - siellä on ihan huikeita pätkiä välillä, ku ajattelee vielä ettei sitä aikaa niin kauas taaksepäin tarvi mennä, ku niitäki on tehty... =)

Mut selkouutisia mä inhoon - kiasus että niitäki pitää tulla !!!

Muista sitten totella äitis varoituksia, äitis on viisas ihminen.
        Niitäarkitopätkiä kun kuuntelee, niin huomaa eron sen ajan toimittajie ja tämän ajan toimittajien välillä.
        Toimittajat on nyt hönittäjiä, siis miestoimittajat, ja naistoimittajat on jonkin sortin feministiä, ainakin tuntuu niin.
        Olihan silloinkin aikansa, kun Neuvostoliitto oli idän ihmemaa, suuri ja kaunis. Mutta aikansa kutakin.

• Olipa ihanaa taas tulla kotiin vierailemasta.
      Sanoin systerille että tosi kivaa aina mennä sinne mutta kotiin paluukin on ihan kivaa.
      Kauheeta kyytiä juostiin eilen kaupoissa ja ostos puhdas nolla.
      Oon mie vaan tosi huono shoppailija.
      Viikko vielä vapaata, ei tiedä mitä kivaa keksis.

Ja noista radiokanavista, en kauaa kuuntele rdiota kun tekee mieli heittää koko toosa nurkkaan just mainoksien takia.
      Siksi kuuntelenkin mieluummin cd levyjä tai kuljeskelen tuubin käytävillä.

Nyt en jaksa kiukutella kun väsyttää toi reissaaminen.

• Etpä arvaa, minkä meinasin tänään ostaa, kitaran. Olis maksanu yhdeksänkymmentä euroa. En minä soittaa osaa,. Ennestään minulla on haitari, sähköurut ja kantele, semmosenkii teetin, ihan 36 kielinen.
        Eihän me nyt aina kiukutella. En muista nyt edes sopivaa kappaletta.
        Antibioottikuuri sumentaa ajatusta, silläkään näytä mitään tehoa olevan.

• naapurin eki
        k-kotton kirjoitti:

Etpä arvaa, minkä meinasin tänään ostaa, kitaran. Olis maksanu yhdeksänkymmentä euroa. En minä soittaa osaa,. Ennestään minulla on haitari, sähköurut ja kantele, semmosenkii teetin, ihan 36 kielinen.
        Eihän me nyt aina kiukutella. En muista nyt edes sopivaa kappaletta.
        Antibioottikuuri sumentaa ajatusta, silläkään näytä mitään tehoa olevan.

Kun itse oli aloitteleva rämpyttelijä niin eka harjoituskappale oli ihan yleisesti tämä biisi, ja A mollista kuten Animalseillakin :

http://www.youtube.com/watch?v=mmdPQp6Jcdk

70 luvun alusta taas aloittelijan eka biisi oli toinen näistä, jotka muuten kuuluu tänäkin päivänä ekaksi harjoituskappaleeksi, ainakin vähän rankemmasta soitannosta tykkäävälle :

http://www.youtube.com/watch?v=QQBttKoetqo

http://www.youtube.com/watch?v=7mCK05dgwgU&feature=fvwrel

• naapurin eki kirjoitti:

Kun itse oli aloitteleva rämpyttelijä niin eka harjoituskappale oli ihan yleisesti tämä biisi, ja A mollista kuten Animalseillakin :

http://www.youtube.com/watch?v=mmdPQp6Jcdk

70 luvun alusta taas aloittelijan eka biisi oli toinen näistä, jotka muuten kuuluu tänäkin päivänä ekaksi harjoituskappaleeksi, ainakin vähän rankemmasta soitannosta tykkäävälle :

http://www.youtube.com/watch?v=QQBttKoetqo

http://www.youtube.com/watch?v=7mCK05dgwgU&feature=fvwrel

Hyvä ystävä sanoi kerran, ettei minusta soittajaa tule, kun minulla on sormet kuulema pökylät. Vähemmästäkin tulee sormista pökylät, niillä kun on tehty niin monenlaista.
        Kyllä minulla rytmitajua on kun armeija-aikaan olin titari, siihen kuulema sellaista tarvii.
        Tämä on sellaista aluetta, ettei musiikillisia taitoja minun nuoruusaikana paljon arvostettu. tais olla enempi rahakysymys.
        Ei tuo kirppari-kitara ole sellainen, millä Erig Clapton soittaa

• naapurin eki
        k-kotton kirjoitti:

Hyvä ystävä sanoi kerran, ettei minusta soittajaa tule, kun minulla on sormet kuulema pökylät. Vähemmästäkin tulee sormista pökylät, niillä kun on tehty niin monenlaista.
        Kyllä minulla rytmitajua on kun armeija-aikaan olin titari, siihen kuulema sellaista tarvii.
        Tämä on sellaista aluetta, ettei musiikillisia taitoja minun nuoruusaikana paljon arvostettu. tais olla enempi rahakysymys.
        Ei tuo kirppari-kitara ole sellainen, millä Erig Clapton soittaa

eiks se oo aika sama jos on pökyläsormet tai sit on slowhand kuten eerikki?:)

• Et sitten ole löytänyt siitä radiosta sitä sulki-nappulaa;) No ei se mitään, meikäläinen ei ole vielä löytänyt edes auki-nappulaa. Vaikka joutuu sitä silti kuuntelemaan ihan riittävästi, mutta onneksi siellä kuitenkin on Ile.

Vaan enpä ole teikäläisen nimimerkkiä tänne mitenkään liian vanhaksi, tai kärttyiseksi kokenut. Kukapas sitä ei tässä iässä välillä olisi hieman kärttyinenkin.

• Kirjoitin tuolla ylempänä, että off-nappula löytyy alta aikayksikön, kun alkaa urheilu.
        Sillä tuli mieleen, että oonko minä jo niin kärttyinen, ettei löydy sellaista kanavaa, jota tunnin jaksaa kuunnella. Joitain ohjelmia on sellaisia, joita en ymmärrä, kuka niitä yleensä pystyy edes humalassa kuuntelemaan.
        Minäpä yritän niuhottaa täällä, kun täällä on väliin niin totista, joskus oon yrittäny saada vähän iloisempaa aikaan, mutta synkkä syksy latistaa mielen harmaaksi.
        On tämä kamala paikka, pitää vääntää tällaisia juttuja totisella naamalla :)

• lähimmäinen.

Kottonille.

Eipä tänne kukaan ole liian nuori, saati vanha.
      Ihminen itsessään, on toiselle parhaimmassa tapauksessa siunaus, pahimmassa rienaus.
      Sinua olen aina lukenut mielelläni.
      Tänne minäkin ikäni puolesta kuuluisin, mutta tuo seuraava saluuna on nykyisin kiehtovampi.
      Nämä ikäryhmäthän ovat kai vain suosituksia, kukin tekee, kuin hyväkseen näkee.
      Niin, radio. En edes muista, milloin viimeksi sen avasin.

Nicistäsi tuli mieleen CCR. Credence Clearwater Revival - Cottonfields

http://www.youtube.com/watch?v=9JjxpGpKNR4

• Tuo on parasta kuunneltavaa tälle päivälle. Taidan kuunellakkin CCR:ää lopun iltaa.
        Ei kuuskymppinen tunnu houkuttelevalta. Kun vielä työelämässä on, niin kuuskymppisissä on jo enemmän eläkkeellä olevia, niin siinä on tietty vivahde-ero.

• Tai sitten muokkaat palstaa sellaiseksi, jossa olet mielestäsi oikeanikäinen? Oma jurppiminen lakkasi siinä vaiheessa, kun aukaisin työtiedoston ja aloitin tekstin ja kuvien viimeistelyn. Eli tällä tavallakin voi viettää lauantai-iltaa.

• :) Ihan hyvin minä tässä eilen illalla viihdyin, On täällä mukavia ihmisiä.
        Ne on meikäläisellä nuo toleranssit isot, Ei noita harrastuksia ja töitä aina tahdo erottaa.Siitä tulee vielä ongelmia, kun kunto putoaa niin huonoksi, ettei hommia voi jatkaa, silloin elämältä putoaa helposti pohja pois. niin kävi isälle aivoinfarktin jälkeen. Tunsi itsensä tarpeettomaksi ja ylimääräiseksi, vanha sotaveteraani.

• k-kotton kirjoitti:

:) Ihan hyvin minä tässä eilen illalla viihdyin, On täällä mukavia ihmisiä.
        Ne on meikäläisellä nuo toleranssit isot, Ei noita harrastuksia ja töitä aina tahdo erottaa.Siitä tulee vielä ongelmia, kun kunto putoaa niin huonoksi, ettei hommia voi jatkaa, silloin elämältä putoaa helposti pohja pois. niin kävi isälle aivoinfarktin jälkeen. Tunsi itsensä tarpeettomaksi ja ylimääräiseksi, vanha sotaveteraani.

Tulkitsen sinut kyllä usein väärin ja saat hyppimään seinille. Älä kuvittele, että se seinille hyppiminen olisi minkäänlainen autuuden tila.

Täällä jatketaan kirjoittamista. Sitä on jo tehty aikaisesta aamusta, mutta eiköhän se kohta ole valmis. Kaksi kokonaisuutta vaatii vielä tarkennusta.

Jossakin vaiheessa lähden pakolliselle lenkille. Päivittäin valohoito on otettava vastaan.

Hyviä päivänjatkoja sinulle.

• brutsparklingwine kirjoitti:

Tulkitsen sinut kyllä usein väärin ja saat hyppimään seinille. Älä kuvittele, että se seinille hyppiminen olisi minkäänlainen autuuden tila.

Täällä jatketaan kirjoittamista. Sitä on jo tehty aikaisesta aamusta, mutta eiköhän se kohta ole valmis. Kaksi kokonaisuutta vaatii vielä tarkennusta.

Jossakin vaiheessa lähden pakolliselle lenkille. Päivittäin valohoito on otettava vastaan.

Hyviä päivänjatkoja sinulle.

Täällä on enemmänkin sumuhoitoa, näkyvyyttä näyttää olevan sata metriä.
        Nytkin minä vastasin Sinulle niin kauniisti.
        Pitääkin lähteä harrastusten pariin, halkoliiterin tekoon, 300 neliötä. Rakennuslupa jo maksoi melkein viis-sataa.

• Höppänä.
      Nauhoitat sellaista musiikkia kuin haluat ja kuuntelet sitä korvanapeista töitä tehdessäs!
      Näin me muutkin on hommat hoidettu.
      Oma soittolista kännyyn ja napit korviin, eikä tartte enää irvistellä kellekään.
      Helppoo.
      Ai niin, mut toi radio taisikn olla vain tekosyy, sille et saa olla kärtty?

• Te oottekin yhden vuosisadan nuorempia.
        Kasettinauhuriaika loppui jo seitkytluvulla, silloin kun Sinä pissasit housuus.
        Nyt tehdään huonompaa musiikkia kun ennen, Suomessa.
        Maailmalla voi olla toisin.
        Joskus tuntuu, että levyttämään pääsee kuka vaan ilkeää mennä. Kaupallisille radioasemille kelpaa sekundan sekundakin täyttämään hiljaisuutta.
        Se täytyy sanoa, että nyt suomalaisten nuorten miesartistien taso on paljon huonompi kun nuorten naisten taso. Se johtuu siitä, että poikaparat yrittää itse tehdä levynsä, vaikka ammattitaito ei riitä. Lopputulos on sitten tätä "Kuoolen ikävä-ää-ään." Naisille tekee ammattilaiset kappaleet, ja ne soi paremmin.
        Parempi pienistä asioista ne kärttysyyden aiheet kaivella, jos isommista asioista alkaa, niin siinä jo läkähtyy.

• k-kotton kirjoitti:

Te oottekin yhden vuosisadan nuorempia.
        Joskus tuntuu, että levyttämään pääsee kuka vaan ilkeää mennä. Kaupallisille radioasemille kelpaa sekundan sekundakin täyttämään hiljaisuutta.
        Se täytyy sanoa, että nyt suomalaisten nuorten miesartistien taso on paljon huonompi kun nuorten naisten taso. Se johtuu siitä, että poikaparat yrittää itse tehdä levynsä, vaikka ammattitaito ei riitä. Lopputulos on sitten tätä "Kuoolen ikävä-ää-ään." Naisille tekee ammattilaiset kappaleet, ja ne soi paremmin.
        Parempi pienistä asioista ne kärttysyyden aiheet kaivella, jos isommista asioista alkaa, niin siinä jo läkähtyy.

Aika moni niistä tämän päivän nuorista naisista muuten tekee itse biisinsä, kuten Chisu, joka lisäksi tekee ja tuottaa myös muille ja helevetin hyvää jälkeä syntyy.

• Teotwawki kirjoitti:

Aika moni niistä tämän päivän nuorista naisista muuten tekee itse biisinsä, kuten Chisu, joka lisäksi tekee ja tuottaa myös muille ja helevetin hyvää jälkeä syntyy.

On toki, mutta heillä on ammattitaitoa. Toinen tietämäni on Mariska, joka tekee kappaleita muillekkin.
        Näissä nuorten miesten kappaleissa en ymmärrä sellaista itsesäälissä rypemistä.
        Ne saa tämän slaavilaisen hienon mollivoittokaihon väännettyä tuskaiseksi lampaanmääkimiseksi. Ä on todella ruma vokaali, jos se leveällä suulla lauletaan..

• ...
        k-kotton kirjoitti:

Te oottekin yhden vuosisadan nuorempia.

Päinvastoin.

Nykyään on erittäin vaikeaa päästä levyttämään. OK. omakustannepohjalta homma on helppoa. Mutta jos levyjä on tarkoitus myydäkkin ja saada radiosoittoa, kampa on levy-yhtiöillä todella tiukka. Suuri osa suomalaisista rokkihommista on muuten saksalaisilla ja muilla isommilla Indie merkeillä, näitten suurien listoille pääsee hyvin hankalasti.

Ja sekin kyllä oli väärin, että naiset ei tee mitään. Käytännössä kaikki menestyvä kotimainen musa on naisvetoista. Rokkipändit heiluu ulkomailla, muttta kotimaassa niille ei riitä markkinoita. Pändissä kun aina soittajat ja muu jengi, ainakin kymmenen ukon pitää saada elantonsa pändistä, ei mitään työväentalomeininkiä nykyään.

Meni nimittäin siinä pieleen, että oli tämä iskelmäosasto. Joku Topi Kärki tms, väänsi iskelmää liukuhihnalta, siis piisejä, sitten ne jakeli niitä iskelmätähdille. Suuri osa iskelmätähdistä ei itse teee vieläkään omia piisejään, net on vaan magnetofoneja.

Mutta muissa genreissä löytyy, Jenni Vartiainen, Chisu, Haloo Helsinki, kaikki rokkipändit, Arttu Wiskari, lista on loputon. Kaikki tekee itse musansa, ainakin osittain. Ja hyvää musaa.

Siinä oli hetken tyhjiö, kun Leskinen kuoli, eput oli telakalla, isokynä kans, suomipunk ei mennyt häävisti, mitä oli tietenkin Apulanta, siekkarit jne. Mutta hetken oli hiljaista. Nyt menee komeammain kuin seiskytluvulla.

Ainoa ongelma on suomen kieli, aivan liian pieni kielialue. Jos nyt päättää kiertää koko uransa työväentaloja ja vain suomessa, mikäpä siinä tekstit suomeksi. Mutta kv- hommissa ollaan päästy etiäpäin, eikä taskuulla suomenkielellä.

Kandee hokata. Näitä on joitain vanhan polven tyyppisiä "esiintyjiä" karmeimmasta päästä joku Antti Tuiosku tai Anna Abreau. Mutta paas kattoen aikanaan sitten. Net on samassa jamassa kun joku Kutri Heluna on nyt. Ikänsä kiertänyt ja tehnyt levyjä, mutta vaan laulajana. Sen on pakko koittaa rääkyä kaikissa kissanristijäisissä, koska se ei saa oikein muuta kuin keikkapalkkiot ja satunnaiset grameksit. Mutta jollain Italiassa kassakone kilahtaa joka kerta, kun puhelinlangat laulaa suomen radiossa.

NIIIIIN. Ja näin ammattitaitoista porukkaa ei suomen musahommissa ole kai ollut koskaan, kaikilla aloittelevillakin pändeillä muskarit ja Kallion musiikkilukiot takana. Se on ammattihommaa heti alusta alkaen. Ja korkeatasoista sellaista. Sille nyt ei tietenkään voi mitään, että kaikki ei pidä kaikesta musasta. Mutta pitää ajatella sitäkin, ei kukaan nykyään kuuntele sitä musaa, mitä vanhemmat kuunteli nuoruudessaan. Klassinen jne oma lukunsa, populaäärimusiikki aivan eri asia. Se on henkilökohtaista ja aikaan ja paikkaankin sidottua.

=DW=

• ... kirjoitti:

Päinvastoin.

Nykyään on erittäin vaikeaa päästä levyttämään. OK. omakustannepohjalta homma on helppoa. Mutta jos levyjä on tarkoitus myydäkkin ja saada radiosoittoa, kampa on levy-yhtiöillä todella tiukka. Suuri osa suomalaisista rokkihommista on muuten saksalaisilla ja muilla isommilla Indie merkeillä, näitten suurien listoille pääsee hyvin hankalasti.

Ja sekin kyllä oli väärin, että naiset ei tee mitään. Käytännössä kaikki menestyvä kotimainen musa on naisvetoista. Rokkipändit heiluu ulkomailla, muttta kotimaassa niille ei riitä markkinoita. Pändissä kun aina soittajat ja muu jengi, ainakin kymmenen ukon pitää saada elantonsa pändistä, ei mitään työväentalomeininkiä nykyään.

Meni nimittäin siinä pieleen, että oli tämä iskelmäosasto. Joku Topi Kärki tms, väänsi iskelmää liukuhihnalta, siis piisejä, sitten ne jakeli niitä iskelmätähdille. Suuri osa iskelmätähdistä ei itse teee vieläkään omia piisejään, net on vaan magnetofoneja.

Mutta muissa genreissä löytyy, Jenni Vartiainen, Chisu, Haloo Helsinki, kaikki rokkipändit, Arttu Wiskari, lista on loputon. Kaikki tekee itse musansa, ainakin osittain. Ja hyvää musaa.

Siinä oli hetken tyhjiö, kun Leskinen kuoli, eput oli telakalla, isokynä kans, suomipunk ei mennyt häävisti, mitä oli tietenkin Apulanta, siekkarit jne. Mutta hetken oli hiljaista. Nyt menee komeammain kuin seiskytluvulla.

Ainoa ongelma on suomen kieli, aivan liian pieni kielialue. Jos nyt päättää kiertää koko uransa työväentaloja ja vain suomessa, mikäpä siinä tekstit suomeksi. Mutta kv- hommissa ollaan päästy etiäpäin, eikä taskuulla suomenkielellä.

Kandee hokata. Näitä on joitain vanhan polven tyyppisiä "esiintyjiä" karmeimmasta päästä joku Antti Tuiosku tai Anna Abreau. Mutta paas kattoen aikanaan sitten. Net on samassa jamassa kun joku Kutri Heluna on nyt. Ikänsä kiertänyt ja tehnyt levyjä, mutta vaan laulajana. Sen on pakko koittaa rääkyä kaikissa kissanristijäisissä, koska se ei saa oikein muuta kuin keikkapalkkiot ja satunnaiset grameksit. Mutta jollain Italiassa kassakone kilahtaa joka kerta, kun puhelinlangat laulaa suomen radiossa.

NIIIIIN. Ja näin ammattitaitoista porukkaa ei suomen musahommissa ole kai ollut koskaan, kaikilla aloittelevillakin pändeillä muskarit ja Kallion musiikkilukiot takana. Se on ammattihommaa heti alusta alkaen. Ja korkeatasoista sellaista. Sille nyt ei tietenkään voi mitään, että kaikki ei pidä kaikesta musasta. Mutta pitää ajatella sitäkin, ei kukaan nykyään kuuntele sitä musaa, mitä vanhemmat kuunteli nuoruudessaan. Klassinen jne oma lukunsa, populaäärimusiikki aivan eri asia. Se on henkilökohtaista ja aikaan ja paikkaankin sidottua.

=DW=

Kyllä Sinä kirjoittaa osaat, ja hyvin perustella.
        Minä voin olla väärässä, voi ne odotukset olla liian korkealla.
        Minähän muistaakseni myönsin, että naisartisteilla on vetävämmät kappaleet kun miehillä, tässä nuoremmassa sarjassa.
        Sen minä joskus olen huomannut, että Sinun musiikkimaku on sellaista, etten minä voi niitä kappaleita ja esittäjiä sietää, mitä joskus kirjoitit hyviksi, esim. Pauli Hanhiniemen porukka.

• k-kotton kirjoitti:

On toki, mutta heillä on ammattitaitoa. Toinen tietämäni on Mariska, joka tekee kappaleita muillekkin.
        Näissä nuorten miesten kappaleissa en ymmärrä sellaista itsesäälissä rypemistä.
        Ne saa tämän slaavilaisen hienon mollivoittokaihon väännettyä tuskaiseksi lampaanmääkimiseksi. Ä on todella ruma vokaali, jos se leveällä suulla lauletaan..

Elät näemmä ajassa ja se on kiva huomata. Ei me persana vielä niin vanhoja olla, ettäkö emme voisi olla tietoisia siitä, mitä nuoremmat tekee. On kiva huomata, että kehitys kehittyy ja jos vertaa 1960-luvun rokkareita tähän päivään, niin joka niemen notkosta ja saarelmasta löytyy bändi, joka soittaa entisajan Biitlekset ja Rollarit suohon. Taito on vain lisääntynyt niin paljon.

• Voi voi. Radion soittolistoista selviän kuuntelemalla omaa aipparia, missä on 20000 omilta levyiltä peräisin olevaa kappaletta, taatusti oman mielen mukaisia ja sama toistuu aika harvoin, kuukausien välein, jos ei itse halua sitä uudelleen toistaa. Juontajaa ei ole.

Radio Suomea en kuuntele ollenkaan, Ylen ykköstä tai Puhetta, harmi kyllä taitavat nuo urheiluohjelmat siirtyä Puheelle joskus lähiaikoina joten voi tulla uuden kanavan etsintä eteen.

Olen minäkin tänne ikäloppu ja kuuskymppisiin biologisen ikäni mukaan sopiva mutta ei tässä ole vielä ylitsepääsemättömiä sopeutumisvaikeuksia kohdannut kummallakaan puolella, olen kai sellainen sosiaalisesti epäsosiaalinen...

• Minun mielestä Suomessa on viihdetarjontaa väkilukuun nähden liikaa. Laatu kärsii.
        Näyttää että Sinä olet monen muun lisäksi saanut tarpeeksi ylen tolkuttomasta urheilutarjonnasta.
        Parempi olis oma urheilukanava, ja säästää muut kanavat tältä terrorilta.
        Ajatus on nurinkurinen, että pari minuutin uutispätkän jälkeen päpätetään 10-15 minuuttia urheilua joka tunnin välein.
        Hiljainen tämä palsta on, niin kun näkee vielä monenlaista sabotointiyritystä, Ne kai on kakaroita tai muuten hei-hei sakkia.
        Joskus tuntuu, että kannattaako tätä jatkaa.

• k-kotton kirjoitti:

Minun mielestä Suomessa on viihdetarjontaa väkilukuun nähden liikaa. Laatu kärsii.
        Näyttää että Sinä olet monen muun lisäksi saanut tarpeeksi ylen tolkuttomasta urheilutarjonnasta.
        Parempi olis oma urheilukanava, ja säästää muut kanavat tältä terrorilta.
        Ajatus on nurinkurinen, että pari minuutin uutispätkän jälkeen päpätetään 10-15 minuuttia urheilua joka tunnin välein.
        Hiljainen tämä palsta on, niin kun näkee vielä monenlaista sabotointiyritystä, Ne kai on kakaroita tai muuten hei-hei sakkia.
        Joskus tuntuu, että kannattaako tätä jatkaa.

Olen kyllä vähentänyt urheilun seuramista paljon nuoruusvuosista, nykyisin on jäänyt oikeastaan vain jalkapallo ja miksei myös koripallo, paremman puutteessa. Yleisurheilu ja hiihto jäivät dopingin takia, moottoriurheilu sääntökikkailujen ja tallimääräysten takia, lätkä on sähläämistä ja tappelua, muut lajit joko tylsiä tai liian sisäänpäin lämpiäviä.

Palsta voi olla hiljainen mutta ei siitä kannata sen suurempaa huolta kantaa. Uutta porukkaa tulee aikanaan ja keksivät taas vuorostaan samat kyssärit, provot ja vonkaukset joilla viestien määrä kasvaa laadun siitä säikähtämättä...

• "Ei kärttyillä lauantaina..ei lauantai hukkaan kulua saa.. ;)
      Mutta ohipa taisi mennäkin.
      Useimmiten radio niin taustalla, jotain ääntä vain. Uutiset uutisina, musiikki levyltä, tai jotain hyvää voi radiostakin tulla.
      Mä en kyllä usko että ikä vaikuttaa musamakuun. En kuulu "humppakansaan".. niin hyvä harraste kuin se oiskin. Enkä koskaan sano ei koskaan.. josko sitä vielä; viimeistään eläkeläisten päivätantsuihin, jos jalka vielä nousee :)

• On se hienoa olla välillä kärttynen, mutta ei siitä täällä oikein mitään tule.
        Täällä tulee hurmaavia naisia jonossa pilaamaan hyvän kärttyisyyden.
        Olis pitäny vaan panna karvalakki päähän ja murjottaa itekseen.
        Ei ole miesten-elämäkään aina helppoa.
        Kaupallisilla kanavilla on musiikkitarjonta niin samanlaista, ettei juuri huomaa, kun kanavaa vaihtaa. Ja juontajat on kans samanlaisia hölöttäjiä.
        Minä kuuntelen mieluusti slaavilaista, Tässä hyvä esimerkki.
        Ihmeellinen naisen lantio, että nuo hula-vanteet kieppuu noin.
        Ei menny tämä kärttysyys ihan hukkaan :).

http://www.youtube.com/watch?v=rtVPIMhR-bU&feature=related

• k-kotton kirjoitti:

On se hienoa olla välillä kärttynen, mutta ei siitä täällä oikein mitään tule.
        Täällä tulee hurmaavia naisia jonossa pilaamaan hyvän kärttyisyyden.
        Olis pitäny vaan panna karvalakki päähän ja murjottaa itekseen.
        Ei ole miesten-elämäkään aina helppoa.
        Kaupallisilla kanavilla on musiikkitarjonta niin samanlaista, ettei juuri huomaa, kun kanavaa vaihtaa. Ja juontajat on kans samanlaisia hölöttäjiä.
        Minä kuuntelen mieluusti slaavilaista, Tässä hyvä esimerkki.
        Ihmeellinen naisen lantio, että nuo hula-vanteet kieppuu noin.
        Ei menny tämä kärttysyys ihan hukkaan :).

http://www.youtube.com/watch?v=rtVPIMhR-bU&feature=related

Niinpä niin, uskon, että pidit.
        Miehet puettu, hyvä että otsalohko näkyy, ja seipäinä seisovat..
        Eli naisille ei mitään silmänruokaa ;)
        Musiikki kyllä hyvä, eiköhän suht' monetkin suomalaiset pidä slaavilais -tyyppisestä.
        Sopivasti sitä melankoliaa, joka useille sopii.. myös mulle löytyy mieluisaa..
        "Se majatalo mieleen usein palaa, jossa istuin illat hämärät....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      38
      3629
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      98
      1731
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1615
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1575
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      93
      1337
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      30
      1256
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      289
      1154
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1135
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      126
      1025
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1001
    Aihe