Mielettömän hyviä. On se ihme mitä kaikkea voi kropallaan tehdä. Ei viihdyttämiseen tarvita mitään muuta kuin ihmisvartalo, kun vaan osataan tehdä :) Mun suosikkeja tähän mennessä, saa nähdä miten sitten jatkossa. Se laulava tyttö...miksi se edes oli päässyt jatkoon? Siis ei hän huono ollut laulamaan mutta monikin osaa tuon tasoisesti laulaa (minä tietty en).
Trikkaajat!
Oolalaa!
2
146
Vastaukset
- oinjjpoiubiu
Suomen taso nyt vaan on mitä on, siksi varmaan täällä kehutaan tuollaisia 12-vuotiaita karaoketasoisia tyttöjä.....
- aa plus
Nolottaisi, jos sellaine seuraisi ihmistä sitten lopun ikää, ei mitään itsekritiikkiä.
Aivan varmasti joku paljon parempi on tippunut sen takia pois.
///// Suomen taso nyt vaan on mitä on, siksi varmaan täällä kehutaan tuollaisia 12-vuotiaita karaoketasoisia tyttöjä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951677Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471510Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791047
- 741040
- 1171000
- 86980
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157871Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866- 54824