jos minulla olisi rahaa enemmän kuin mitä ikinä tulen tarvitsemaan, heti ensimmäinen sijoitukseni on maksaa vanhempieni velat pois. Toiseksi jakaisin omaisuuttani sukulaisilleni. En lopettaisi ikinä työntekoa, koska elämäni voisi muuttua silloin täysin huonoon suuntaan. Keskittyisin työelämässä ehkä siihen mikä minua kiinnostaisi eniten ja raha voi auttaa siinä. En halua muuttua rahanahneeksi tai kerskujaksi, eläisin todennäköisesti laajemmassa paikassa mutta en menisi liiallisuuksiin. Eläisin juuri niin kuin näen itselleni hyväksi. Onnea ei saa rahalla, mutta toisaalta nykymaailmassa ei pärjää ilman sitä. Jos se olisi minusta kiinni, rahaa ei olisi ollenkaan. mutta tuskin sekään auttaisi, aina tulee olemaan niitä ylempiä ja alempia ihmisiä, mikä on niin väärin.
muiden elämä kuntoon
nuori tallustelija
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761