Mitkä ovat parhaat viime aikoina televisiosta tulleet elokuvat?Omasta mielestäni erityisesti vanhat klassikot,kuten Valamiesten ratkaisu ja Auringonlaskun katu ovat jääneet mieleen.Nuo kohosivat itse asiassa kaikkien aikojen suosikkielokuvieni listalle.Myös ykköseltä tulleelle Delegaatio-elokuvalle nauroin aivan hervottomasti.
Mitä mieltä yleensä olette televisiossa esitettävistä elokuvista?Nimeenomaan valtakunnallisilla televisiokanavilla.Itse olen kutakuinkin tyytyväinen,mutta tyytyväisyys rajoittuu pääasiassa Ylen kanaville.Toki muutkin kanavat näyttävät hyviä elokuvia,mutta ne ovat pääasiassa yhdysvaltalaisia.Odotan digikanavien näkemistä,sillä silloin saan ulottuvilleni YleTeeman,ja näin ollen pääsen käsiin enemmän harvinaisiin elokuviin.
Parhaat tv-elokuvat
MINÄ
1
337
Vastaukset
- Kalmo
...TV2 esittää 18.7. William Wylerin Lainvartijan ja 1.8. saman ohjaajan The Desperate hoursin. Ja 22.8. tulee klassikoista klassikoin, Fred Zinnemannin High noon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681239
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47782