SmartLipo

-helsinki-

Mulla olisi myynnissä SmartLipo lahjakortti 890e arvoltaan city-klinikalle.

27

3774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lipolaser

Onko yhä?

• Hinta

Tarjous?

• ammattitaito?

Mikset käytä lahjakorttia itse? Etkö luota City-klinikan ammattitaitoon?

• Cityklinikalla ollut

Hei, Mä olin viikko sitten Cityklinikalla toimenpiteessä (Lipolaser-rasvaimu, eli samrtlipossa). Toimenpide sujui nopeasti ja lähes kivuttomasti. Tri.Sikorski selosti toimenpidettä sen kuluessa. Olen tyytyväinen palveluun ja myös tähän astisen tulokseen

• Tokihan...
        Cityklinikalla ollut kirjoitti:

Hei, Mä olin viikko sitten Cityklinikalla toimenpiteessä (Lipolaser-rasvaimu, eli samrtlipossa). Toimenpide sujui nopeasti ja lähes kivuttomasti. Tri.Sikorski selosti toimenpidettä sen kuluessa. Olen tyytyväinen palveluun ja myös tähän astisen tulokseen

...kyseinen klinikka ("Cityklinikalla ollut") on tyytyväinen itseensä, mutta OIKEAT asiakkaat ovat eri asia. Vaikka täältä sensuroidaan kriittisiä kommentteja aivan systemaattisesti, tarkkaavainen lukija ehtii ne ennen poistamista nähdä. ;-P

Tässä kysyttiin viestiketjun aloittajalta, miksi hän on lahjakorttiaan myymässä - ja heti tulee peukkuja alaspäin. ;-P

Varsin usein noita kyseisen klinikan lahjakortteja on netissä myytävänä. Siitä tehköön jokainen omat johtopäätöksensä.

• C.E:n asiakas

Olen asiakas, ja sen jälkeen, kun Clinic Estetic perustettiin, en ole jalallanikaan astunut Cityklinikalle. Toki me asiakkaat osaamme tehdä omat johtopäätöksemme. Emme me tyhmiä ole.

• tyytyväinen
        C.E:n asiakas kirjoitti:

Olen asiakas, ja sen jälkeen, kun Clinic Estetic perustettiin, en ole jalallanikaan astunut Cityklinikalle. Toki me asiakkaat osaamme tehdä omat johtopäätöksemme. Emme me tyhmiä ole.

Cityklinikkaa en tunne, mutta olen käynyt Clinic Esteticissä kahteen otteeseen smartlipo-käsittelyssä. Ensin käsittelin koko vatsan alueen ja myöhemmin vielä kyljet. Toimenpide oli ihan siedettävä ja hintansa arvoinen. Olen erittäin tyytyväinen siihen että hankkiuduin eroon turhista ihroista. Nyt pystyn nauttimaan omasta ulkonäöstäni. Suosittelen kaikille joita jokin turha makkara häiritsee.

• que bb

Clinic Esteticin kirurgit ovat ainakin minulle tuntemattomia suuruuksia...Ymmärsinkö oikei, että toinen on plastiikkakirurgi ja toinen ei?

• ei niin smartlipo

Säälittävää, jos asiakkaita ei ole ilman jatkuvaa alennusta ja lahjakorttimarkkinoita.
      Niin paljon huonoja kokemuksia, kun ei ole ammattilaiset (plastiikkakirugit)tekemässä, että harmittaa niiden puolesta, jotka kuvittelevat saavansa halvall hyvää.

• on ei on ei

..niin siis onko tuo Jaakko Pitkänen plastiikkakirurgi vai ei ? Taas on tittelit esitetty niin epämääräisesti ettei tuosta ota selvää. Tuntuu että vallalla on tyyli jossa titteliin ängetään sana plastiikkakirurgia, jotta saadaan kuulostamaan hyvältä...sitten tyyppi on kuitenkin yleislääkäri.Mites tässä tapauksessa?

• Lahjakorteista..

Täällä usein näkee Cityklinikan lahjakortteja myynnissä.
        Jakeleeko/myykö cityklinikka lahjakortteja citydealin kautta vai mitä? Näin Tv:ssä jotain citydealin mainoksia tästä. Onko siinä joku juju?? Onko kenelläkään tietoa ko korteista?

• Anne
        Lahjakorteista.. kirjoitti:

Täällä usein näkee Cityklinikan lahjakortteja myynnissä.
        Jakeleeko/myykö cityklinikka lahjakortteja citydealin kautta vai mitä? Näin Tv:ssä jotain citydealin mainoksia tästä. Onko siinä joku juju?? Onko kenelläkään tietoa ko korteista?

Ystäväni on ostanut sellaisen kortin city-dealin kautta.Käytti oheinen kortin kaksoileuan poistoon.Tulos on ollut uskomaton.Ystäväni on tyytyväinen ja säästelee nyt euroja hieman vatsan pienentämiseen.

Eihän se haittaa jos niitä ostelee citydealin kautta sehän on vaan säästöä.Se on sitä nykypäivää että kaikki ostetaan netin kautta.

Tervesin Anne

• hmm. . .

Olihan täällä myös the lookin lahjakortti "yksityisellä" myynnissä..mutta sen sai noutaa Lookista...(?)

• Arjasofia

Iltaa vaan,

City-klinikka on luotettava paikka ja siellä osataan homma.Lääkäri P.Sikorski on ammattinsa osaava lääkäri.Hän on aikanaan tuonnut smarlipon Suomeen on siis uran luoja täällä Suomessa.Ihmettelen kovasti miksi aina kaikkia paikkoja haukutaan?
      Ystävälleni on siellä tehty erinlaisia toimenpiteitä ja on ollut tyytyväinen.

Miksi joku myy ostamaansa lahjakorttia niin se varmaan johtuu useasta asiasta.Ei tarvitse sitä hoitoa johon on sen ostanut.Ei välttämättä luetta tarkkaan mitä ostaa.
      Lahjakortteja on voinnut ostaa city-deal, face-deal ja näin myös tv.ssä mainoksen.

Eipä muuta kuin mukavaa illan jatkoa!

• Katrihelena

Iltaa vaan,

olen myös ihmetellyt samaa asiaa miksi aina haukutaan joka klinikkaa.Jos ne olisi huonoja niin ei niissä aiakkaita kävisi. Jos ne tekisi virheitä ei niitä olisi enää olemassa.Kyllä täällä Suomessa on niin hyvä tää seuranta.

Ollaan onnellisia että on näitä klinikoita jossa voi käydä kenellä on rahaa.

Oikein mukavaa uuden vuoden odotusta!

• Haiskahtaa

"Miksi joku myy ostamaansa lahjakorttia niin se varmaan johtuu useasta asiasta.Ei tarvitse sitä hoitoa johon on sen ostanut.Ei välttämättä luetta tarkkaan mitä ostaa.
        Lahjakortteja on voinnut ostaa city-deal, face-deal ja näin myös tv.ssä mainoksen."

Haiskahtaa pahasti epäilyttävältä. Kyseistä klinikkaa siis yritetään markkinoida tuollaisilla city-deal - face-deal - tv:n ostoskanava -jutuilla. Jokainen tehköön tästä omat johtopäätöksensä.

• -kiinnostunut-

up

• tietoa vailla

Minuakin kiinnostaa.Missä smart-lipoja tehdään?

• georgette

Olen myös käynyt city-klinikalla toimenpiteessä (ei smart lipo) ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Kyseessä ei ollut mikään pastiikkakrirunginen leikkaus, joten miksi tekijän pitäisi olla plastiikkakirurgi? Liikuttavaa koulutususkoa yleensäkin suomalaisilla: kun vain jokin paperi löytyy niin pakko olla hyvä tekijä. Menettekö mieluummin sellaisen henkilön käsittelyyn, jolla on satojen (tuhansien) kertojen kokemus tietystä toimenpiteestä vai plastiikkakirurgille, jolla ei ole kokemusta. Kyllä mä menen ensin mainitulle. En asu Helsingissä niin en saa paikallisia city diilejä, mutta jos sellaisen näkisin niin heti ostaisin.

• SeKo

Hei,

Citydealeja saa ostaa kuka tahansa. Itse asun maalla, n. 90 km Helsingistä ja olen vaan tilannut dealit eri kaupungeista. Tällä hetkellä tulee Helsinki, Tarmpere, Lahti, Kerava, Järvenpää ja Koko Suomi.

Kävin eilen Tallinnassa ottamassa Lipolaseria alavatsaani. Hiukan epäuskoinen olo mutta yhdellä hoitokerralla ilmeisesti 2 cm lähti.

Asiasta innostuneena ostin lisää mutta tämä hoidon tehnyt kosmetologi teki lyhennetyn hoidon selkäpuolelle ja siinä ei lähtenyt kuin sentti.

Nyt on joku allerginen reaktio, alavatsassa punaisia näppyjä.

Groypon City dealin kautta hoito makseoi 250 yksi osio, seuraavat 130 €. Eli aika edullista kuitenkin jos toimii.

Kosmetologi sanoi että hoitoa pitäisi ottaa sarjana 2 x viikossa mutta se on liian vaikeaa minulle töiden takia.

Sitä ihmettelen että kun hoitolaitteet olivat sellaisia "lätkiä", 4 kpl/hoito, että missä se laser niissä näkyi. Valoa en nähnyt ainakaan.

Terveiset, Seija

• SeKo
        SeKo kirjoitti:

Hei,

Citydealeja saa ostaa kuka tahansa. Itse asun maalla, n. 90 km Helsingistä ja olen vaan tilannut dealit eri kaupungeista. Tällä hetkellä tulee Helsinki, Tarmpere, Lahti, Kerava, Järvenpää ja Koko Suomi.

Kävin eilen Tallinnassa ottamassa Lipolaseria alavatsaani. Hiukan epäuskoinen olo mutta yhdellä hoitokerralla ilmeisesti 2 cm lähti.

Asiasta innostuneena ostin lisää mutta tämä hoidon tehnyt kosmetologi teki lyhennetyn hoidon selkäpuolelle ja siinä ei lähtenyt kuin sentti.

Nyt on joku allerginen reaktio, alavatsassa punaisia näppyjä.

Groypon City dealin kautta hoito makseoi 250 yksi osio, seuraavat 130 €. Eli aika edullista kuitenkin jos toimii.

Kosmetologi sanoi että hoitoa pitäisi ottaa sarjana 2 x viikossa mutta se on liian vaikeaa minulle töiden takia.

Sitä ihmettelen että kun hoitolaitteet olivat sellaisia "lätkiä", 4 kpl/hoito, että missä se laser niissä näkyi. Valoa en nähnyt ainakaan.

Terveiset, Seija

Ups, kävi kirjoitusvirheitä, joista pahin tuohon hinnan kohdalle, eli ensimmäinen osio oli 150 eikä 25 €. Seija

• pro pa gan da

City-klinikka on muutaman aktiivisen kirjoittelijan hampaissa...

• Venla S.

Epäilin kovasti ensin, kun en ole aiemmin missään klinikalla käynyt. Smartlipo kuitenkin rupesi houkuttelemaan kovasti katsottuani videoita ja kuultuani siitä jopa ystävältäni. Valitsin Cityklinikan. Sain tarkat ohjeet ja asia sujui sutjakkaasti. En ikinä voinut kuvitella tälläisen hoidon avulla pääseväni eroon suuresta osasta ylimääräisiä kilojani ja olen nyt todella onnellinen. Ei edullisin toimenpide, mutta jos se pidentää ikää ja lisää elämänlaatua niin en voi olla kuin kiitollinen Cityklinikalle. Positiivista oli myös asiantunteva palvelu. Suosittelen

• ich auch

Olisiko jotain hyvää Youtube linkkiä....

• Kelvanneeko kellekää

Vaikka kyseinen klinikka kovasti koettaa täällä itseään mainostaa, muka asiakkaaksi tekeytymällä, ei ole tainnut kelvata aloittajan kauppaama lahjakortti kenellekään. Ostakaa se itsellenne takaisin, niin voitte täällä kehaista, että on löytynyt ostaja.

• alkkisperäinen

Minä olen siis se joka alunperin yritti lahjakorttia myydä ja totta, se ei mennyt kaupaksi, joten käytin sen itse. Ihan ok, kaksoisleuka pieneni ja mitään ongelmia ei ollut. Nyt mulla on ostettuna lahjakortti Tallinnaan smartlipoon arvoltaan 600e, sen myyn jos joku on kiinnostunut? Muussa tapauksessa käytän itse.. on voimassa helmikuu 2013 loppuun... niin tuolla kortilla saa 3 aluetta, eli vaikka vatsan seudun..

• BodyTite on parempi

Eihän TALLIINNASSA edes smartlipoa ole ja nykyään BodyTite on se hoitomenetelmä, joka on paras keino poistaa rasvaa. Samalla se kiristää ihon jopa 40% enemmän kunin perinteinen rasvaimu. Ymmärsin, että se on monta kertaa SmartLipoa tehokkaampi! Palvelun löytää sekä Helsingin CItyklinikalta, että Tamperelta.

Tallinnassa tarjoitaan sellaista Bodyslimmia, joka on vähän kuin Zerona-laser muttei ole mitenkään yhtä tehokas BodyTiten tai Zeronan nähden...
      Ei enää siis tavallista rasvaimua eikä vanhentunutta Smartlipoa!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      304
      7562
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      80
      5905
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      159
      3825
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      152
      3494
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1927
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      188
      1836
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1464
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1421
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      15
      1405
    10. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      35
      1396
    Aihe