Näin tässä MTV Dancella hyvän Trancebiisin musiikkivideon, mutta jostain syystä kappaleen nimeä ei tullut näkyviin missään vaiheessa. Videolla kävelee musta mies kadulla eikä siinä biisissä lauleta yhtään missään vaiheessa. Olen kuullut sen joskus ennenkin, mutta saattaa olla melko uusi. Mikäköhän se voisi olla?
Hyvä Trancebiisi MTV Dancella
C.S.
4
202
Vastaukset
- 11+15
Minäkin olen kuullut ko. kanavalla hyvän trancekappaleen, jossa ei laulettu mitään. Videolla oli viulua soittava mies ja tanssityttöjä. Muistaakseni nimessä oli joku Steve tai Stephen tjsp.
Yks wanha kävelybiisi on three drives on vinylin greece 2000....
- C.S.
Tiedän kyllä hyvinkin mainitsemasi biisin, eikä se ole tarkoittamani. Kiitos kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265