Mukavaa, että olette täällä

No vaik sieneen.

sankoin joukoin.

Mitä, onko teillä kaikilla sankot käsissä.

Minne olette matkalla? Marjanpoimijoitako:)

16

134

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole olu sankoa käsissä viimeks ku keskikesällä. Otin silloin saavista sadevettä talteen. ;)

• ;)

Mitä teit vedellä, minne kaadoit?
        Tähän voit kirjoittaa tarkan tuoteselostuksen:____________________________

• EIkun hyvin rajallisella jengillä ollaan liikenteessä. Porukka sai rajat ottaessaan mollikkaa liikaa viime kesänä. Joukosta mulla ei kyllä ole mitään havaintoa!

Marjassa olin joskus nuoruudessa. Sitten Marja otti pitkät. Sientä hällä ei onneksi ollut!

• Sienestä pois.

Oliko ne rajat vesirajassa vai ruskeanraidan liepeillä. Joukolla lähti Marjakin mukaan. Lie hällä ollut alkavaa jalkasientä suppilosukkavahveroa. Mutta jos murunen hiivaa oli eksynyt sieneen, se on alkanut käymään. Toivon mukaan naapurissa, ei mun luokse.

• sangollinen on olutta jiäkuapissa.. sitä siemailen päivän kunniaksi ja syksyisessä yössä sienet hohkoo..

• terveyttä hakemassa

Juu, ei ollut sankoa, mutta litran jäätelöpurkki (tyhjä muovinen), kun kävin aamulla suossa karpaloilla. Rahkasammaleet ja marjat olivat jo jäässä, jotenka nuo punaiset nesterakkulat eivät menneet nyt liiskaksi. Purkki tuli täyteen.

• ;)))

oletkos sää sellainen purkkipirkko joka kerää marjat vaiks lumen alta;)

• Kuuleppa kun mä olin tarkastelemassa tulevia argeologisia kaivauksia ;o))),,,
      TIä mitä kivaa löytyy kun 26 metriä tulee kaivantoa, ja se kaivanto on syvä,,,

Ei o vielä lunta, eikä pakkastakaan, plussaa vilkuttaa, ei tuule eikä sada mitään, joten huoletonta ja hulvatonta voi olla meno,

Samalla tässä nakkaan hyvän keskiviikon toivotuksia ;o))),,,

• kunhan kysyy

Tunnetsä ton aloittajan, vai onko tää itsekseen sättäämistä?
        Ulos vaan jos on seurasta pulaa sielä ihmiset on

• ihmettelixi
        kunhan kysyy kirjoitti:

täh? mitä merkitystä on sillä, tunteeko aloittajan, kun vastaa hänen viestiinsä?

• No vaik sieneen.
        ihmettelixi kirjoitti:

täh? mitä merkitystä on sillä, tunteeko aloittajan, kun vastaa hänen viestiinsä?

Aloittajaa ei tunne kukaan

koska se olen mä ite.

• No vaik sieneen.
        No vaik sieneen. kirjoitti:

Aloittajaa ei tunne kukaan

koska se olen mä ite.

:)))))

• kunhan kysyy kirjoitti:

Sulle:
        kunhan kysyy
        26.10.2011 10:45

Tunnetsää mun kun vastasit?,,, no ei se mitään,,, määkin kun kysyn vaan,,, kun mä oikeestaan olen ulkona kun lumiukko, ja nää lentävät lähdöt on mulle niin tyypillisiä, etten sullekkaan ehtiny vastaamaan aikasemmin,,,
        Ei mulla ole seurasta pulaa,,, rajottaakkin joskus pitä, ja sehän onnistuu kun napsauttaa puhelimet kiinni, ja antaa ovikelon soida, ei se hajoo ;o))),,,
        Siis, en tunne alottaja, mut onko sillä jotain merkitystä???,,,

• En mä mahdu sieneen, vaik oonki pieni, mut kuulin kerran että yks mummo meni mustikkaan...

• Näin Viivin, olenko erehtynyt palstasta?
        Vai, oletko säkin pakolainen?

• Viivi.
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

Näin Viivin, olenko erehtynyt palstasta?
        Vai, oletko säkin pakolainen?

Sama Viivi juu. :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1283
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1057
    3. 64
      877
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      861
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      420
      715
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      639
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      598
    8. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    9. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      574
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      450
      573
    Aihe