sankoin joukoin.
Mitä, onko teillä kaikilla sankot käsissä.
Minne olette matkalla? Marjanpoimijoitako:)
Mukavaa, että olette täällä
16
113
Vastaukset
Ei ole olu sankoa käsissä viimeks ku keskikesällä. Otin silloin saavista sadevettä talteen. ;)
- ;)
Mitä teit vedellä, minne kaadoit?
Tähän voit kirjoittaa tarkan tuoteselostuksen:____________________________
EIkun hyvin rajallisella jengillä ollaan liikenteessä. Porukka sai rajat ottaessaan mollikkaa liikaa viime kesänä. Joukosta mulla ei kyllä ole mitään havaintoa!
Marjassa olin joskus nuoruudessa. Sitten Marja otti pitkät. Sientä hällä ei onneksi ollut!- Sienestä pois.
Oliko ne rajat vesirajassa vai ruskeanraidan liepeillä. Joukolla lähti Marjakin mukaan. Lie hällä ollut alkavaa jalkasientä suppilosukkavahveroa. Mutta jos murunen hiivaa oli eksynyt sieneen, se on alkanut käymään. Toivon mukaan naapurissa, ei mun luokse.
sangollinen on olutta jiäkuapissa.. sitä siemailen päivän kunniaksi ja syksyisessä yössä sienet hohkoo..
- terveyttä hakemassa
Juu, ei ollut sankoa, mutta litran jäätelöpurkki (tyhjä muovinen), kun kävin aamulla suossa karpaloilla. Rahkasammaleet ja marjat olivat jo jäässä, jotenka nuo punaiset nesterakkulat eivät menneet nyt liiskaksi. Purkki tuli täyteen.
- ;)))
oletkos sää sellainen purkkipirkko joka kerää marjat vaiks lumen alta;)
Kuuleppa kun mä olin tarkastelemassa tulevia argeologisia kaivauksia ;o))),,,
TIä mitä kivaa löytyy kun 26 metriä tulee kaivantoa, ja se kaivanto on syvä,,,
Ei o vielä lunta, eikä pakkastakaan, plussaa vilkuttaa, ei tuule eikä sada mitään, joten huoletonta ja hulvatonta voi olla meno,
Samalla tässä nakkaan hyvän keskiviikon toivotuksia ;o))),,,- kunhan kysyy
Tunnetsä ton aloittajan, vai onko tää itsekseen sättäämistä?
Ulos vaan jos on seurasta pulaa sielä ihmiset on - ihmettelixi
kunhan kysyy kirjoitti:
Ulos vaan jos on seurasta pulaa sielä ihmiset ontäh? mitä merkitystä on sillä, tunteeko aloittajan, kun vastaa hänen viestiinsä?
- No vaik sieneen.
ihmettelixi kirjoitti:
täh? mitä merkitystä on sillä, tunteeko aloittajan, kun vastaa hänen viestiinsä?
Aloittajaa ei tunne kukaan
koska se olen mä ite. - No vaik sieneen.
No vaik sieneen. kirjoitti:
Aloittajaa ei tunne kukaan
koska se olen mä ite.:)))))
kunhan kysyy kirjoitti:
Ulos vaan jos on seurasta pulaa sielä ihmiset onSulle:
kunhan kysyy
26.10.2011 10:45
Tunnetsää mun kun vastasit?,,, no ei se mitään,,, määkin kun kysyn vaan,,, kun mä oikeestaan olen ulkona kun lumiukko, ja nää lentävät lähdöt on mulle niin tyypillisiä, etten sullekkaan ehtiny vastaamaan aikasemmin,,,
Ei mulla ole seurasta pulaa,,, rajottaakkin joskus pitä, ja sehän onnistuu kun napsauttaa puhelimet kiinni, ja antaa ovikelon soida, ei se hajoo ;o))),,,
Siis, en tunne alottaja, mut onko sillä jotain merkitystä???,,,
En mä mahdu sieneen, vaik oonki pieni, mut kuulin kerran että yks mummo meni mustikkaan...
- Viivi.
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Näin Viivin, olenko erehtynyt palstasta?
Vai, oletko säkin pakolainen?Sama Viivi juu. :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667