Kiinassa ei leikitä!
Jos ei kiellot ja käskyt miellytä, niin
tulee miliisi ja työntää sähköpampun suuhun
tai vie vankileirille ja laittaa häkkiin, missä
ei voi edes olla.
http://chinaview.wordpress.com/2007/03/29/list-of-china-modern-torture-methods-photo/
Älä avaa linkkiä, jos olet herkkä.
Kaikki Made in China tuotteet ikuiseen boikottiin >:(
BOIKOTTIIN KAIKKI KIINALAISET TUOTTEET,
EN TULE IKIPÄIVÄNÄ MATKUSTAMAAN TUOHON
SAIRAIDEN SEKASIKIÖIDEN HALLINNOIMAAN
VALTAKUNTAAN.
Made in China tuotteet
16
1573
Vastaukset
- Hahahahhahaaa!
Kiinassa ei leikitä
26.10.2011 16:44
Jos ei kiellot ja käskyt miellytä, niin
tulee miliisi ja työntää sähköpampun suuhun
tai vie vankileirille ja laittaa häkkiin, missä
ei voi edes olla.
http://chinaview.wordpress.com/2007/03/29/list-of-china-modern-torture-methods-photo/
Älä avaa linkkiä, jos olet herkkä.
Kaikki Made in China tuotteet ikuiseen boikottiin >:(
BOIKOTTIIN KAIKKI KIINALAISET TUOTTEET,
SAIRAIDEN SEKASIKIÖIDEN HALLINNOIMAAN
VALAKUNTAAN.
Harkitse vielä.
26.10.2011 16:52
"BOIKOTTIIN KAIKKI KIINALAISET TUOTTEET,
SAIRAIDEN SEKASIKIÖIDEN HALLINNOIMAAN Valtakuntaan"
Nyt kiinalaiset ovat hyvin murheissaan, kun peruit vierailusi. Luultavasti kaikki itkevät nyt. Onhan se Kiinan taloudellekin menetys, kun sen valuuttavarannotkin on vain 2300 miljardia euroa. Sanovat, maailmantalouden veturisi, mutta vierailusi peruminen vie osan heidän ilostaan- Joku...
lukutaidoton pellekö täällä copycattina toimii?
KIEKU KUULEEKO KAIKU?
KAIKUUKO TÄÄLLÄ? - pellekö täällä
Joku... kirjoitti:
KIEKU KUULEEKO KAIKU?
KAIKUUKO TÄÄLLÄ?lukutaidoton pellekö täällä toimii?
KIEKU, lukutaidoton, ,copycattina, pellekö täällä copycattina KUULEEKO, lukutaidoton KAIKU, pellekö täällä
KAIKUUKO, copycattina, lukutaidoton, copycattina TÄÄLLÄ pellekö täällä - Nyt kiinalaiset ovat
Joku... kirjoitti:
KIEKU KUULEEKO KAIKU?
KAIKUUKO TÄÄLLÄ?Nyt kiinalaiset ovat hyvin murheissaan, kun peruit vierailusi. Luultavasti kaikki itkevät nyt. Onhan se Kiinan taloudellekin menetys, kun sen valuuttavarannotkin on vain 2300 miljardia euroa. Sanovat, maailmantalouden veturisi, mutta vierailusi peruminen vie osan heidän ilostaan.
- Ei siinnä
että sulla olis varaakaan :DDDDD
- Pil Keitsin frendit
laitaa minuuksia merkiksi "tykkäämisestään" ja 16h päivää tekevien orjien
suosimisesta! - kurvin härkä
Boikotoin kyllä. Boikotoin myös Israelilaisia tuotteita.
- Asiaa!
Kiitos supportista!
- Petosjytky ruikuttaa
Ketä kiinnostaa joku Kiina, kuin jotain 70-luvulle jämähtänyttä Petosjytkyläistä, joka yrittää epätoivoisesti kiinnittää huomion toisaalle, että äärioikeistolainen kahdeksi jaettu Kokoomus= Persut = Kok, saavat rauhassa taata monikansallisten pankkien takuut, lainat ja vakuudet, Kataisesta pääministerin ja Niinistöstä pressan.
Missä viipyy se paljon mainostettu ero EU:sta, parin miljoonan syrjäytetyn kunnollinen toimeentulo ja perusturva, yhtään mitään ei Persut=Varakokoomus, ole tehnyt, vain passiivisuudellaan peesannut Kokoomuksen linjan jatkoa.
Kansaa petettiin raskaasti, toivottavasti palautetta vaalipetoksesta pian tulemaan. - NORMAALIA
KOMMUNISMISSA.
Kommunismi on sairaiden uskonto. - Anmtivainolainen
Kannatetaan lämpimästi!
Totalitaarinen kommunistidiktatuuri ei ansaitse olla olemassa.
Tianmenin aukio EI UNOHDU KOSKAAN! - .kinuski.
älä osta siiskö täältä?:
http://www.madeinchina.com/ - Anonyymi
fuck china assholess
- Anonyymi
Asiaa!
- Anonyymi
Kiinan teknolokia oli jo .-90 luvun vaihteessa kehittynyt maailman markkinoilla ykköseksi niin, että kun osti silloisen arvostetuimman ns" amerikkalaisen IBM merkkisen markkinoiden kalleimman PC-koneen niin jokainen komponentti ja prosessori PC-koneen sisälälä oli valmistetti Kiinassa. Kone toimii vielä tänäpä päivänäkin mm Linux ohjelmilla koska Amerikkalainen microsoft ei ole päivittänyt 386 intelpohjaista ohjelmistoa. Alunperin 386 Inttell on Venäläisten keksimä intelteknologialla toimiva 386 PC tietokone malli. Jos Kiina laitetaan boikottiin niin kaikki teknologia pysähtyy kuin seinään. esim Ablen puhelimet ym. Suomi on ajanut itsensä teknologiankin osalta umpikujaan Venäjä ja Kiina pakotteilla, sekä Usa.n Naton roistovaltioiden fasisteinaon murhaannut raukkamaisesti siviilejä naisia ja lapsia Ukrainan Venäjällä ja Israelin kansa Palestiinan Gaasassa.
- Anonyymi
kiinalaisissa tuotteissa myrkkyjäämiä, saksassa lapsi joutui sairaalaan käyttäessä kiinasta tilattuja leluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348