Uutta, kokemusperäistä tietoa tältä elämän osa-alueelta.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/elamantaito/1869/seurantatutkimus_seksuaalinen_suuntautuminen_voi_muuttua_jopa_kivutta
Uutta tietoa
8
62
Vastaukset
- ()
Toimiikohan se myös toisinpäin, että heterosta voisi tulla homo?
Olisi mielenkiintoista kokeilla.- tewiste
Jos haluja on niin voithan testata itselläsi. Ellet jo satu olemaan valmiiksi homo.
- ()
tewiste kirjoitti:
Jos haluja on niin voithan testata itselläsi. Ellet jo satu olemaan valmiiksi homo.
Voisin hyvinkin testata. En vaan usko että tuottaisi tulosta.
Oma veikkaus on että nuo "muuttuneet" olivat (ovat) bi-seksuaaleja eikä homoja.
Ei minulla ole väliä olenko hetero vai homo, kunhan olen tyytyväinen siihen mitä olen. Jos minut saisi muutettua sellaiseksi että pitäisin enemmän miehistä kuin naisista, olisi se ihan OK minulle.
En vaan usko siihen että tuollainen onnistuu, jos on "täys-hetero" tai "täys-homo".
"Täys" lainausmerkeissä koska kukaan ei ole 100% jompaa kumpaa.
- monikin on
---- kukaan ei ole 100% jompaa kumpaa----
Höpinää, kyllä vaan on. - käenpesiä.
Homosuhteet syntyvät sairaalla tavalla eikä niille ole mitään järkevää perustelua.
Yhtä sairasta on myös monen seksuaalisuuden ilmentymä heterosuhteissakin.
Itse epäilen noita eheytystukimuksia etteivät ne vertaile tilannetta terveeseen sukupuolisuhteeseen.
Tervehdyttäminen olisi siis tarpeen suurimmalle osalle ihmisistä olipa he heteroita tai homoja. - a.
Minulla ex_ eheyttäjänä se kokemus että ex-homot olivat erittäin iloisia päästessään homoudestaan.
- asianharrastaja
Tuossa tutkimuksessa semmoista ei tainnut juuri näkyä:
""Muutosprosessiin osallistunut ei keskimäärin kasvattanut psyykkistä ahdistusta", kirjoittajat toteavat." "Minulla ex_ eheyttäjänä se kokemus että ex-homot olivat erittäin iloisia päästessään homoudestaan."
Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni. Olivat iloisia päästessään sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790