Mitä maksaa kahden keskiluokkaisen auton vakuutus vuodessa?
Mulla on bemu mutta rouva haluisi itselleen kauppakassin.
On kaikki bonukset tässä vanhassa kärryssä.
Mitä sen ylläpito noin suunnilleen maksaa vuodessa???
Vakuutus lähinnä? Suurinpiirtein?
Mitä maksaa euroissa kahden auton pitäminen?
7
644
Vastaukset
- 1230jm
No jos ei ole kertyneitä bonuksia, niin liikennevakuutus on autosta riippuen muistaakseni 600 - 800 euroa vuodessa.
Eihän tuo siis hirveitä maksa, jos maksat kauppakassin suoraan omasta lompakosta ettei tarvitse kaskoa ottaa.
Mutta oikeesti ne reippaaat kustannukset kyllä tulevat päälle lankeavista käyttömaksusta, vuosikatsastuksesta ja korjauskustannuksista.- kiitos,kiitos
Niin, voin vaihtaa tän vanhan vähän liian ison kahteen pienempään mutta sitä pähkäilen ovatko vuosikustannukset kuitenkin sen verran suuret ettei kannata?
Jos jollain on kokemusta niin sellainen suurinpiirtein luku mitä 2 auton ylläpito mahtas maksaa.
Vai ostanko rouvalle mopon, mistä hän ei kovasti tykkäis.
Olisko jotain pari tonnia korjaamo,vakuutukset ? - Tonnit vinkuu
kiitos,kiitos kirjoitti:
Niin, voin vaihtaa tän vanhan vähän liian ison kahteen pienempään mutta sitä pähkäilen ovatko vuosikustannukset kuitenkin sen verran suuret ettei kannata?
Jos jollain on kokemusta niin sellainen suurinpiirtein luku mitä 2 auton ylläpito mahtas maksaa.
Vai ostanko rouvalle mopon, mistä hän ei kovasti tykkäis.
Olisko jotain pari tonnia korjaamo,vakuutukset ?Riippuu paljonko tarttee korjata, mitä siitä korjautat ja missä ja kuinka kalliit vakuutukset on. Voi olla pari tonnia. Voi olla yksi tonni. Voi olla viisi tonnia.
- marre w
Katso tapiola.fi sivuilla on laskuri. Syötä auto merkki ja sun asuinpaikka ym saat hinnat
- Zackpot
1. vakuutusyhtiön sivuilta hintatiedot ja bonusehdot
2. "Aken" eli Trafin sivuilta ajoneuvoverotus
3. Huollot kuluvat osat polttoaineet jne. ajomäärän mukaan ja autosta riippuen
4. Yllärikulut, toisissa autoissa enemmän toisissa vähemmän - sata..
Kakkosauton kustannuksilla ajaa taksilla / bussilla./ kimppakyydillä. Todellista tarvetta perheen kakkosautoon on todella harvalla.
Tarvitsemme vaimon kanssa kumpikin autoa työssä, mutta emme ole toista hankkineet.- hfghfh
Teillä siis tappelua kumpi joutuu odottelemaan sateessa junaan joka on peruttu. tai sitten naapurit on suivaantuneet teihin kun aina tungette väkisin ns kimppakyytiin niiden autoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232