Sertralinin rinnakkaislääke?!

Onko kellään muulla mennyt Sertralinista teho popsittuanne sitä jonkin aikaa? Minulla on ollut lääke toista vuotta ja jouduin koko ajan nostamaan annosta koska tuntuu että aina kun olen käyttänyt muutaman kk:n tiettyä annosta sen teho hiipuu. Yöksi minulla on väsyttävä Azona, mutta ottaisin mielelläni jonkun toisen lääkkeen Sertralinin kaveriksi.
Onko kellään muulla rinnakkaislääkettä Sertralinin (=Zoloft) kanssa?
0118
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Valeria kirjoitti:

Onko kellään muulla mennyt Sertralinista teho popsittuanne sitä jonkin aikaa? Minulla on ollut lääke toista vuotta ja jouduin koko ajan nostamaan annosta koska tuntuu että aina kun olen käyttänyt muutaman kk:n tiettyä annosta sen teho hiipuu. Yöksi minulla on väsyttävä Azona, mutta ottaisin mielelläni jonkun toisen lääkkeen Sertralinin kaveriksi.
Onko kellään muulla rinnakkaislääkettä Sertralinin (=Zoloft) kanssa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu