Mikä halvatun profiili?

Pörrääjä

Ei mulla oo mitään profiilia, tai on se missä on lehmän kuva mut sekin on kiinni, silti sain tämmösen s-postin:

"Hei,
Nimeni on Sonia, l näki profiilisi tänään ja sen jälkeen menee sen läpi
sitten l koostuu mieleni ottaa sinuun yhteyttä kuin ystäväni. niin l halua sinun kirjoittaa takaisin
minulle kautta oma sähköpostiosoite ( [email protected] ) siten, että L
antaa
teille kuvan ja voit tietää enemmän minua. l toivomme postisi
pian.
Sonia
I SPEAK ENGLISH YOU CAN WRAITH ME OK "

27

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

      Wautsi! Sama Sonia kun lähestyi minua elokuussa:) Hmmm. Annoin pakit tai siis en suonut itselleni hetkeä, että olisin vastannut hänelle.
      Ehkä hän kyllästyi odottamaan ja lähestyy nyt muita.

      Samalla formaatilla olen saanut "kirjeitä" parilta muultakin naiselta tämän vuoden aikana. Ehkä he ovat ystävättäriä, kimppavanhojapiikoja, joiden mieskaipuu on niin suolaista, että tulevat jo rajojen ylitse:)

      • saman viestin sain

        Itsekkin olen saanut samantyylisiä viestejä useilta naisilta. Tosin huijaukselta nuo tuollaiset viestit haiskahtavat, myös treffipalstoilla sain epämääräisen viestin joka oli huonolla suomenkielellä/kääntäjän avulla kirjoitettu, tosin sille treffipalstan viestille kävi niin että ilmiannoin viestin lähettäjän ylläpidolle, ylläpito kiitti toimintaani ja blokkasivat yhteydet kyseisestä maasta sivustolle kokonaan. Ilmeisesti haittaa on noista viestien lähettäjistä ollut. Itse myös sain tuon sonia:n viestin joka oli suomeksi ja alla englanniksi samaviesti ja todennäköisesti googlen kääntäjällä käännetty suomeksi.


      • Pörrääjä
        saman viestin sain kirjoitti:

        Itsekkin olen saanut samantyylisiä viestejä useilta naisilta. Tosin huijaukselta nuo tuollaiset viestit haiskahtavat, myös treffipalstoilla sain epämääräisen viestin joka oli huonolla suomenkielellä/kääntäjän avulla kirjoitettu, tosin sille treffipalstan viestille kävi niin että ilmiannoin viestin lähettäjän ylläpidolle, ylläpito kiitti toimintaani ja blokkasivat yhteydet kyseisestä maasta sivustolle kokonaan. Ilmeisesti haittaa on noista viestien lähettäjistä ollut. Itse myös sain tuon sonia:n viestin joka oli suomeksi ja alla englanniksi samaviesti ja todennäköisesti googlen kääntäjällä käännetty suomeksi.

        Viimeinen lause oli viestin kruunu, ihan ilman mitään kääntämistä :)


    • Mulle on tullut välillä samanlaisia viestejä, millon Sonia, Tatjana, Ekaterina tai joku muu vastaava on lähestynyt mua sähköpostitse. :D

      • Pörrääjä

        Ai jaa...sä oo oikeen niinpal suositumpi ku mä ;)


    • Jestas, mistä sen tietää millaiset profiilit meistä on tehty sen jälkeen kun tänne Suomi24:lle tehtiin tietomurto, oliko se toissakeväänä? Kuka muistaa tarkemmin. Sen jälkeen minäkin sain Tatjaanalta meilin, jossa hän ehdotteli kirjeenvaihtoa ja kuvan lähettämistä. Myöhemmässä vaiheessa sähköposteja ei ole enempää tullut.

      • Pörrääjä

        Mä saan noita kirjeitä semmoseen ossuun mitä en oo koskaan tänne suoleen laittanut, joten niillä on varmaan joku ristallipallo, etteivät vaan oo pölliny sitä sun?


      • Pörrääjä kirjoitti:

        Mä saan noita kirjeitä semmoseen ossuun mitä en oo koskaan tänne suoleen laittanut, joten niillä on varmaan joku ristallipallo, etteivät vaan oo pölliny sitä sun?

        Luultavasti, koska omani on kadonnut jo vuosia sitten. :)


    • Mä en ole saanut yhtään. :P

      • Pörrääjä

        Muistin just että sain jo joskus aiemmin joltain Tatjanaltakin kirjeen, ovatkohan ne niitä sukupuolineutraaleja?


      • Hih....en usko...muistaakseni oot joskus kirjoittanut että sulla on lapsiakin :D


    • Siis tarkotin noita sähköposteja. :P Parempi kyl onkin, ku ei tule..varsinkaan naisilta.

    • Sergkei.

      Hej Missu. Olen Sergei Korpottin länssi.venäjä,
      näin sinuta liffetyyle palsta tekke mieli tutustuuuu,
      tyylimies olen etsin soimi nainen, minä omistaa
      moskova 10% ja paljo muuta, nigerian hiekka kaivos,
      lähettää minulle ystävyysmerkki satta (100) eurova,
      minä lähetä sinule valo foto kuva.

      • Pörrääjä

        Hei Sergei! Toivottavasti olet huomattavasti iäkkäämpi kuin Miisu, muuten mahdollisuutesi on olemattomat ;)


      • Viitiks laittaa mulle sergei osotteen, mie niin halluisin just tuollasen miähen!
        Varsinkin nigerian hiekkakaivos saa hormoonit hyrrään!


      • anjaniina_ kirjoitti:

        Viitiks laittaa mulle sergei osotteen, mie niin halluisin just tuollasen miähen!
        Varsinkin nigerian hiekkakaivos saa hormoonit hyrrään!

        Mä puolestani hullaannuin
        kymmeneen prosenttiin moskovaa :)


      • Sergkei.
        TaikisN kirjoitti:

        Mä puolestani hullaannuin
        kymmeneen prosenttiin moskovaa :)

        Hej Med Börssijen soimi neito. Minä pyytin anteksi on tapahtunut kumma asia.
        Putin pörsikursi laskenut alas moskovaa. Now moskova pörsi arvo on minula junalipu pois moskova. Ei prosentei enää. Hyi moskovic likainen kaupunti.
        Ei hättää minä lentä oma raha Helssinki Seutu lentokentä. Pisnes neuvotelu. Yksi eräs rakentanu keskele pelto talo ja uima-altas. Hän halu hiekaranta altan ympäri. Minä myy nikerian kaivos hiekka hänele.
        Soimi hiekka likainen hieka. Soimi hiekaan suomi mies virtsanu ja paljo kakkinu, mopo poikat ajaa hiekamontuilla ralli ja pensa pilanut suomi hieka kuoppaiset.
        Sergkei myy puhdas tuote monta laivalasti affriikan hiekaa, ei roska ei paskueeratu.


      • Haah...Pörrääjä onneks tossa muistutti. Minkäs ikäinen Herra Korpotti on ? Nii ja vaihakkos kalsarit kerran päivässä vai kerran kuukaudessa ? ;)


      • TaikisN kirjoitti:

        Mä puolestani hullaannuin
        kymmeneen prosenttiin moskovaa :)

        Aijai..Täällä on kurpat heti mun apajilla...;)))))




        Ai hitto.mä repeen.. :D


      • mii-su kirjoitti:

        Aijai..Täällä on kurpat heti mun apajilla...;)))))




        Ai hitto.mä repeen.. :D

        Hih...jos palstalle ilmestuu Sergkein kaltainen komistus, niin kyllä siinä alkaa kaikilla kurpilla sukat pyörimään jaloissa ja nutturat tutisemaan. Katos nyt, Sergkei on vastannut minullekin, ah, melkein pökrään onnesta ja innosta... :)


      • Sergkei. kirjoitti:

        Hej Med Börssijen soimi neito. Minä pyytin anteksi on tapahtunut kumma asia.
        Putin pörsikursi laskenut alas moskovaa. Now moskova pörsi arvo on minula junalipu pois moskova. Ei prosentei enää. Hyi moskovic likainen kaupunti.
        Ei hättää minä lentä oma raha Helssinki Seutu lentokentä. Pisnes neuvotelu. Yksi eräs rakentanu keskele pelto talo ja uima-altas. Hän halu hiekaranta altan ympäri. Minä myy nikerian kaivos hiekka hänele.
        Soimi hiekka likainen hieka. Soimi hiekaan suomi mies virtsanu ja paljo kakkinu, mopo poikat ajaa hiekamontuilla ralli ja pensa pilanut suomi hieka kuoppaiset.
        Sergkei myy puhdas tuote monta laivalasti affriikan hiekaa, ei roska ei paskueeratu.

        Voi siisus:
        pörsikursi *tikahtuu*


      • Sergkei Korpott.
        mii-su kirjoitti:

        Haah...Pörrääjä onneks tossa muistutti. Minkäs ikäinen Herra Korpotti on ? Nii ja vaihakkos kalsarit kerran päivässä vai kerran kuukaudessa ? ;)

        Hej sinä yllätytti minua haluako sinä minu ala pöksy? Minä kuula tarina, nainen lähettää alkkapöksy miehelle mies nuuskita niitä, ne seurustella se tapa, nuuskita seurustella.
        Ei minula ei paljo aluspööksy käyttää paljon yhtään minula vappaa-aika flanneli pöksy paljas peli sen alta, ei näy. Poikkiraita pukun alla minä käyttää silkki pöksy, joskus ja puhdas aluspöksy valko puuvilla. Minä voi laitta sinulle pöksy näytöksi ei ola ruske pöksy ei keltapöksy on puhas.

        Paljon minä vaihtaa pöksy jalkaan kotiolot ei paljon pöksy päällä. Käytän sauna palvelut, en jaksa viihde sauna, Ludmilla houno pesee minun palko siis...selkä pestä hän huonosti ja viihde saunna maksa paljo sissään pitää päästä ja anta viel Ludminalle satta rupla ja yli.

        Nyt minä matkalla soumen maa, Vanikkala katkesi sim yhteys, minä ei tietä kenen sim korti minun puhelin joku telemark moscova preepaid yhteys mutta suomi konna rahasta minun lippu ja antta lainaksi inter yhteys. Hyvin pukeutunu konna koppalakki, en kysy käytäkö hän aluspöksy ilman vaihtoa minä vaihdan juna varma jossai. Lentolipu en saanu, moskov ilmotta että on päällä ei saa poistu maasta. Minä karkata junaassa.

        Jos sinä haluta minä voin pitä pöksy viikko ja lähettää sinut hurmatavaksi.


      • TaikisN kirjoitti:

        Hih...jos palstalle ilmestuu Sergkein kaltainen komistus, niin kyllä siinä alkaa kaikilla kurpilla sukat pyörimään jaloissa ja nutturat tutisemaan. Katos nyt, Sergkei on vastannut minullekin, ah, melkein pökrään onnesta ja innosta... :)

        Kröhöm... Toi Serghei luulee jo tulleensa vanhainkottiin. :DD


      • Sergkei Korpott. kirjoitti:

        Hej sinä yllätytti minua haluako sinä minu ala pöksy? Minä kuula tarina, nainen lähettää alkkapöksy miehelle mies nuuskita niitä, ne seurustella se tapa, nuuskita seurustella.
        Ei minula ei paljo aluspööksy käyttää paljon yhtään minula vappaa-aika flanneli pöksy paljas peli sen alta, ei näy. Poikkiraita pukun alla minä käyttää silkki pöksy, joskus ja puhdas aluspöksy valko puuvilla. Minä voi laitta sinulle pöksy näytöksi ei ola ruske pöksy ei keltapöksy on puhas.

        Paljon minä vaihtaa pöksy jalkaan kotiolot ei paljon pöksy päällä. Käytän sauna palvelut, en jaksa viihde sauna, Ludmilla houno pesee minun palko siis...selkä pestä hän huonosti ja viihde saunna maksa paljo sissään pitää päästä ja anta viel Ludminalle satta rupla ja yli.

        Nyt minä matkalla soumen maa, Vanikkala katkesi sim yhteys, minä ei tietä kenen sim korti minun puhelin joku telemark moscova preepaid yhteys mutta suomi konna rahasta minun lippu ja antta lainaksi inter yhteys. Hyvin pukeutunu konna koppalakki, en kysy käytäkö hän aluspöksy ilman vaihtoa minä vaihdan juna varma jossai. Lentolipu en saanu, moskov ilmotta että on päällä ei saa poistu maasta. Minä karkata junaassa.

        Jos sinä haluta minä voin pitä pöksy viikko ja lähettää sinut hurmatavaksi.

        Juu eiiii..pirä vaan pöksys siellä. Kyl mä uskon vähemmälläki. ;))


      • Sergkei.
        mii-su kirjoitti:

        Juu eiiii..pirä vaan pöksys siellä. Kyl mä uskon vähemmälläki. ;))

        Kyllä minun kroppa on savuttanut 50 ikä vuotta ja yli mennyt ,,, siis on saavuttanunt
        juhlavaa vuosia, samovaari putputti aamusta ilta kauaksi auringon sammuntaan yöhön.
        Siittä on jo aika saisinpa takasin 50 juhla päivä. Joskus olla 60 rajapykälä ja siten alka minun tarjota kokko moskovc juhla jos minä pääsi uudenstan sinne asuma kuin sytämeen.


      • Sergkei.
        Sergkei. kirjoitti:

        Kyllä minun kroppa on savuttanut 50 ikä vuotta ja yli mennyt ,,, siis on saavuttanunt
        juhlavaa vuosia, samovaari putputti aamusta ilta kauaksi auringon sammuntaan yöhön.
        Siittä on jo aika saisinpa takasin 50 juhla päivä. Joskus olla 60 rajapykälä ja siten alka minun tarjota kokko moskovc juhla jos minä pääsi uudenstan sinne asuma kuin sytämeen.

        On minula yksi hyvä toveri velj keihähyppäjä kaima Serkkei Kuppa se on kova poika pomppima.Minula kyriline kirjaimet ei tule hyvvä suommi kieli.


    • Ei kiinnosta Kossusen profiili Tatjaanoita. Ei vaikka onkin kaikin puolin outo, joskin aristokraattinen. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe