On nyt 7lk ja olis enää kolmevuotta ylä-astetta. Ja oon miettinyt että millä keski-arvolla pääsis Ypäjän hevosopistoon opskelemaan.
Ypäjälle pääsemisen keski-arvo?
4
3281
Vastaukset
- Ysillä
Ypäjälle ei pääse automaattisesti vaikka keskiarvo oli 9.9. Ypäjälle päästäkseen pitää läpäistä soveltuvuuskoe. Soveltuvuuskoe sisältää yleensä ainakin haastattelun, fyysisen testin ja soveltavan tehtävän. Ja koe on maksullinen, mut hinnasta mulla ei oo tietoa. Kuitenkin yleensä vain kolmasosa soveltuvuuskokeeseen osallistuvista pääsee Ypäjälle opiskelemaan
- apua kaipaava
Kuuluuks siihen Soveltuvuus kokeeseen esimrkiksi; Hevosen ruumiinosat, sairaudet, varusteet, paino-rajat, ikä, varustaminen, ruokinta, kilpailut ja siihen varustautuminen?
- Katkera heppailija
Ei kuulu, itselläni oli kokeessa matikan tehtävä jossa piti jotakin laskea (en yhtään muista enää kun siittä on jo kuusi vuotta melkein aikaa :) , haastattelu, kuntotesti (tehtiin sellaista askellusta korokkeelle) ja sitten oli ainoastaan yksi hevosiin liittyvä tehtävä joka liittyi työturvallisuuteen, tehtiin siis käytännössä, ei teoriassa. Teoriaa ei tarvinnut siis osata. Tietenkin on varmasti nekin testit muuttuneet. Muistaakseni se testi maksoi 30 euroa. Ja itse en siis niitä läpäissyt :( Vieläkin olen katkera siittä kun olin niin tampio tuolloin. Lisäksi siellä oli sitten sellainen että tutustuttiin siihen ympäristöön ja muuta kun se tosiaan kestää sen koko päivän se koe.
Ja tosiaan, KESKIARVO ei vaikuta hevon pas*kaakaan, paitsi siihen että saa sen kutsun niihin kokeisiin. Itellä oli kumminkin hyvä keskiarvo mutta ei auttanut :/ No, kannattaa nyt kuitenkin ihan tosissaan saada hyvä keskiarvo että saa sitten mahd.paljon lähtöpisteitä sitten niin on paremmat mahdollisuudet päästä sisään.
Toivottavasti oli apua :) Ja toivottavasti sulla menee paremmin sitten kun on sen aika ;) ! - Katkera heppailija
Katkera heppailija kirjoitti:
Ei kuulu, itselläni oli kokeessa matikan tehtävä jossa piti jotakin laskea (en yhtään muista enää kun siittä on jo kuusi vuotta melkein aikaa :) , haastattelu, kuntotesti (tehtiin sellaista askellusta korokkeelle) ja sitten oli ainoastaan yksi hevosiin liittyvä tehtävä joka liittyi työturvallisuuteen, tehtiin siis käytännössä, ei teoriassa. Teoriaa ei tarvinnut siis osata. Tietenkin on varmasti nekin testit muuttuneet. Muistaakseni se testi maksoi 30 euroa. Ja itse en siis niitä läpäissyt :( Vieläkin olen katkera siittä kun olin niin tampio tuolloin. Lisäksi siellä oli sitten sellainen että tutustuttiin siihen ympäristöön ja muuta kun se tosiaan kestää sen koko päivän se koe.
Ja tosiaan, KESKIARVO ei vaikuta hevon pas*kaakaan, paitsi siihen että saa sen kutsun niihin kokeisiin. Itellä oli kumminkin hyvä keskiarvo mutta ei auttanut :/ No, kannattaa nyt kuitenkin ihan tosissaan saada hyvä keskiarvo että saa sitten mahd.paljon lähtöpisteitä sitten niin on paremmat mahdollisuudet päästä sisään.
Toivottavasti oli apua :) Ja toivottavasti sulla menee paremmin sitten kun on sen aika ;) !Ai niin ja lisäksi oli vielä sellainen ryhmätehtävä, jossa piti miettiä jotain että mitä pitäisi ottaa huomioon jos asuu monta samassa kämpässä tai jotain sellaista en nyt enää tosiaan ihan tarkkaan muista näin monen vuoden jälkeen ja tämä traumaattinen kokemus on muutenkin yritetty unohtaa ;D .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725