Mietin vaan tuossa, että miksi ihmiset yleensäkin polttavat röökiä. En keksinyt yhtään vastausta.
Onko teillä yhtään JÄRKEVÄÄ vastausta?
miksi poltatte tupakkaa?
14
1150
Vastaukset
- N21
Tupakka rauhoittaa. Ei ole niin paniikkiolo koko ajan. Tupakoidessa voi myös kelata asioita.
- Savuton
Satutko tietämään, että jos ET olisi tupakoija niin et tarvitsisi tupakkaa rauhoittuaksesi? Nimittäin se kuvailemasi paniikkiolo johtuu tupakan vieroitusoireista, joita tupakoimattomilla ei ole. Eli koska minä en polta, on oloni yleensä rauhallinen ja pystyn keskittymään asioihin ilman tupakkaa. Sinun taas tarvitsee polttaa tupakka, jotta pääsisit tuohon samaan tilaan. Mietippä tätä.
- M19
-tupakka huulessa on retee olo
-tupakointi tervaa hyvin keuhkot, eivätkä kaikki vahingolliset sairaudet pääse siten vaurioittamaan niitä
-tupakkaringissä on aina hyvät jutut, voi esim. ylistää tupakan nautinnollista makua!
- tupakan savu karkottaa itikat, mäkäräiset ynnä muut kiusalliset ölliäiset
- full flavor!!!!!!
siinä joitakin erittäin hyviä syitä, tosin täydellistä listaa ei voi edes tehdä, sillä se olisi loputon!!! - tupakkamies
M19 kirjoitti:
-tupakointi tervaa hyvin keuhkot, eivätkä kaikki vahingolliset sairaudet pääse siten vaurioittamaan niitä
-tupakkaringissä on aina hyvät jutut, voi esim. ylistää tupakan nautinnollista makua!
- full flavor!!!!!!
siinä joitakin erittäin hyviä syitä, tosin täydellistä listaa ei voi edes tehdä, sillä se olisi loputon!!!-Tupakkamiehillä on rento katse ja terveen keltaiset sormet.
- Savuton
M19 kirjoitti:
- full flavor!!!!!!
siinä joitakin erittäin hyviä syitä, tosin täydellistä listaa ei voi edes tehdä, sillä se olisi loputon!!!- tupakoija haisee pahalta
- tupakoijan suudelma maistuu pahalta
- tupakoijan iho on nauhtunut
- tupakoijan koti haisee pahalta ja sen tapetit kellertävät
- tupakoijan auto haisee pahalta ja sen verhoilu kellertää
- tupakoijaa saa aina odottaa, koska hän haluaa "ihan vaan äkkiä polttaa tän yhen röökin"
- tupakan savu kirvelee tupakoimattoman silmiä
- tupakoija ei osaa tehdä mitään pitämättä tupakkataukoa, ei edes ansiotyötään
Pesäpallon "isä" Tahko Pihkala oli tunnettu tupakoinnin vastustaja. Kerran hän istui seurueineen lounaalla hienossa ravintolassa. Aterian päätteeksi yksi seurueen jäsen päätti polttaa tupakan. "Jos et viitsis polttaa" sanoi Pihkala, mihin toinen vastasi: "se on mun oma asia poltanko mä vai en, ei se muille kuulu". Meni hetken aikaa. Sitten Pihkala alkoi piereskellä äänekkäästi, muista välittämättä. "Et viittis piereskellä" sanoi tupakoiva mies. "Se on mun oma asia haisenko mä paskalta vai en, ei se muille kuulu" vastasi Pihkala.
- savullinen
koska nykyään on hienoa vastustaa tupakointia,
poltan ihan piruuttani.
Enkä aio lopettaa vaikka kieltäisitte kokonaan,
poltan niin kauan kunnes kuolen keuhkosyöpään.- EnTupakoi
teiniprotestoija
- sätkä
EnTupakoi kirjoitti:
teiniprotestoija
koska olen niin yksinäinen ja avuton.
haluan kuulua johonkin sosiaaliseen piiriin.
savun seassa tunnen olevani yksi meistä. - höhlä
EnTupakoi kirjoitti:
teiniprotestoija
kun ei ole parempaakaan tekemistä.Jos teet tutkimusta,en pitäisi sitä kovinkaan luotettavana.Jos tupakoivat tietäisivät yksiselitteisen syyn tupakointiinsa,olisi lopettaminen helpompaa.Vieroitusoireita tulee,tiedosta huolimatta.
- NIKOTINISTI
oliko tarpeeksi selkeää??
- Oliiiii
Niin minäkin ja yksin kaiken lisäksi.Tuu tänne,niin kehitellään muutakin ajanvietettä tupakoinnin ohessa
- poltan mie
....koska olen riippuvainen nikotiinistä. Siinä syy.
- poltan
koska tupakka on hyvää ja terveellistä ja se pitää minut hoikkana.
Poltan myös sen vuoksi, että minulla on varaa tupakoida toisin kuin joillakin köyhillä, jotka sitten varattomuutensa peitelläkseen ovat olevinaan kovia tupakoinnin vastustajia; sitten onnessaan noukkivat natsoja kaduilta ja työntäytyvät väkisten ravintoloissakin tupakoivien puolelle tilaa viemään, koska saavat siinä sivussa ilmaiset haikut.
Muutenkin tupakointi on hyvä konsti pitää sopivaa etäisyyttä kaikenmaailman proletaareihin ja epämiellyttäviin ihmisiin; ei tarvitse kätellä, kun kädet ovat sopivasti varatut tupakan sekä tupakka-askin ja sytyttimen vuoksi. Ja mikäli joku epämiellyttävä persoona työntyy liian lähelle, on helppo puhaltaa varoitussavut tämän kasvoille merkiksi siitä, että voisi hieman katsoa, mihin tulee hönkimään pöpöjä likaisesta suustaan.- Holy Smoke
Hahhahahahaha toi on ollu paras (teko)syy minkä oon ikinä kuullu tupakanpoltosta heheheheh.
TERVEELLISTÄ JA HYVÄÄ HAHAHAHAHAHAHA
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219