Kun ei enää voi tulla nuoremmaksi, niin parempi oleskella vain vanhojen seurassa. Siten voi ainakin tuntea itsensä nuoreksi. :))
Kivaa viikonloppua jokaikiselle iikalle ! ;)
Näin se menee...
8
209
Vastaukset
No tässä sulle sitte viikonloppubiisi
http://www.youtube.com/watch?v=4hI7ydbPHgw&feature=related
Kiitos samoin ;)- Pörrääjä
Samoin toivottelee tämmönen yks vanha ;)
Ai vanha.. ;))) Silläkös mää aina täällä tunnenkin olevani ihan teini. ;) Ja tänks vaan toivotuksesta.
Mitä väliä iällä on?
Miks siitä tehdään niin suuri ongelma?
Ihminen on sitä mitä haluu, vuodet kuluvat, on ihan eri asia ;)))Noo..Joskus iällä on väliä..Varsinkin kun näkee jonkun komeen nuoren adoniksen. ;)))
Eikä me tehä siitä ongelmaa. Saahan sitä haaveilla. Se kun on ilmasta..ainaski vielä. :))
Jumankauta juu nääs päivää !!
Et suinkaan sä vaan tarkoita palstalaisia :D Vaikka juur äskettäin huomasin että nikkini on täyttänyt jo viisi vuotta, ja se on palstaiäksi aikas vanha.
Kivaa viikonloppua itelleski.Päivää päivää... Kröm..En ensin aatellu palstalaisia, mut ku tuo Pörrääjä vähän sekotti pakkaa.. ;))
Mun nikki on ollu vuodesta -04. Aikamoinen kurppamummu tää Miisu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2931790IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471579Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541291Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021131- 1431108
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.781052Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73963Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48922Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta153890