Laatumiehiä..???

Jaapajaajuupajuu

Suomi24.fi/treffit -kautta tapaamiani miehiä:

- Mies on 43-vuotias ja asui äitinsä kanssa.

- Ei pidä, että häntä valokuvataan, siksi profiilissa ei ole kuvaa. Kertoo, että kesäjuhlissa paiskasi naispuolisen työkaverinsa kameran kiveen, kun nainen otti miehestä kuvan.

- Harrastaa joo lenkkeilyä. Tarkemmin mietittyään lenkkarit on varastossa jossain laatikossa.

- Ei tiennyt mikä on Buddha, on käynyt kuulemma peruskoulun Ruotsissa.

- Kertoo, että aina exä laittoi ruuat. Kysyin, että mitä hän sillä aikaa teki. ”Urheilin!” Kysyin miksi exä ei urheillut ja hän tehnyt ruuat…

- Soittaa ensipuhelun aivan soosissa.

- Ensitreffeillä sanoo: ”En mä niin hyvännäköistä naista etsikään, mulle merkkaa enemmän luonne.” Olen ihan ????, kysyn, että mitä hän tarkoittaa...että olenko siis hänen mielestään välttävä. ”Joo, olet ihan välttävä!”, hän sanoo iloisesti.

- Istuu koko treffien ajan joku Finlandiavodka –lippis päässä

- Harrastaa joo valokuvausta, mutta ei osaa ladata valokuvia koneelle eikä tiedä mitä tarkoittaa pakkosalama tai vastavalo.

- Ei ole saanut mielestään mitään yhteyttä lapsiinsa, koska exä kasvatti lapset. Kysyin, että miksi hän ei keskustellut asiasta ja ottanut myös kasvatusvastuuta.

- Käy vessassa ovi auki, eikä pese käsiään.

- Kertoo harrastavansa vuorikiipeilyä ja tulee ensitreffeille kännissä.

- Kuseksii omakotitalonsa pihalla paraatisuunta ajotielle päin ja talo sijaitsee mäen päällä.

- On juuri menettänyt ajokorttinsa.

- Ilmoitta profiilissa olevansa 172 cm pitkä, minä olen 169. Kun kohtaamme ja kättelemme huomaan, että hän on lyhyempi minua.

- Parin viikon seurustelun jälkeen pitää edellee profiilia netissä ja käy siellä pari kertaa päivässä. Kun kysyn miksi, vastaa: ”Tapailemassa tuttuja!”

- Kertoo harrastavansa hiihtoa. Kysyin milloin viimeksi kävi hiihtämässä. Muistelee, että kolme vuotta sitten lasten kanssa mummolassa.

- Ei osaa kertoa miksi erosivat ex:n kanssa.

- Annan puhelinnumeroni. Lähettelee kymmeniä valokuvia talostaan, koirastaan, autostaan, moottoripyörästään… minä odotan…ilta tummenee… hoh hoijaa!

- Käy ilmi, että peseytymiseen käyttää vain vettä, suihkugeeli kuulemma kuivattaa hänen ihoaan. Ei käytä edes shampoota.

51

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4575689

En usko, että noi on kaikki totta - ainakaan niin, että ovat sattuneet samalle henkilölle.

• ....................

Helpostihan nuo sattuvat samalle henkilölle, jos käy paljon treffeillä. Itse en ole käynyt kuin nelisen kertaa kahden vuoden sisällä ja on onneksi ollut ihan sanansa mukaista sakkia (yhdestä tosin vaikea sanoa kun päädyttiin seksiin ja sen jälkeen alkoi "mykkäkoulu" eli jätkästä ei kuule mitään... vaikka enpä häntä kyllä kaipaakaan!)

Itselleni on tullut sen sata häiriintyneeltä vaikuttavaa viestiä joita en nyt jaksa alkaa enää muistelemaan että niitä tähän kaivaisin. Voi vain kuvitella että jos joku tollo onnistuu pitämään mölyt sen verran mahassaan ettei heti auo päätään, niin sellaisen kanssa erehtyy tapaamiseen asti ja sitten tulee noita viiripäisiä kokemuksia.

Itse kun olen antanut pakit varmaan 99 % vastanneista niin eiväthän nämä katso että heidän pitää esittää kohteliasta, vaan antavat tulla tuutin täydeltä. Osalle ei tosin tarvitse sanoa edes että ei, kun alkavat jo valmiiksi herjaamaan. Haukutaan ulkonäkö ainakin vähintään, jos ei profiili. Ja ikätoive ja mikä milloinkin.

• 7+7-14

Ja sitten sinä heräsit..... ja huokasit, että onneksi se olikin vain unta ja menit laittamaan päiväkahvit tippumaan.

• Mies 37

Toi vuorikiipeily jäi mietityttämään. Eikös se nyt ole kuitenkin ihan hyvä harrastus? Vai oliko ongelmana se vuorikiipeilyn ja alkoholin yhdistelmä samassa henkilössä?

• Kumpikampikompio

Eikös siinä lue, että vuorikiipeilijä tulee ekoille treffeille kännissä?

Eli kiipelilijä vai känni on ongelma, arvaas kumpi? ;)

• Mies 37
        Kumpikampikompio kirjoitti:

Eikös siinä lue, että vuorikiipeilijä tulee ekoille treffeille kännissä?

Eli kiipelilijä vai känni on ongelma, arvaas kumpi? ;)

En edelleenkään ymmärrä, miten vuorikiipeily liittyi asiaan.

• """""
        Mies 37 kirjoitti:

En edelleenkään ymmärrä, miten vuorikiipeily liittyi asiaan.

No varmaankin siksi, että mielikuva vuorikiipeilyä harrastavasta miehestä on: urheilullinen, rohkea, itsevarma, tavoitteellinen, elämänsä ja itsensä aika hyvin hallitseva, fiksu jne.

Entä mitä tulee mieleen miehestä, joka tulee ekoille treffeille kännissä?
        Suurin piirtein tuon vastakohta. Eli joku siis mättää jossain.

• Naisten kotkotusta
        """"" kirjoitti:

No varmaankin siksi, että mielikuva vuorikiipeilyä harrastavasta miehestä on: urheilullinen, rohkea, itsevarma, tavoitteellinen, elämänsä ja itsensä aika hyvin hallitseva, fiksu jne.

No se on ihan naisen oma vika, jos tekee noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä yhdestä harrastuksesta. Kuinka typerä voi ihminen olla?

• Mies 37
        """"" kirjoitti:

Okei, ymmärrän. Vaan kyllähän se on niin, että alkoholiongelmaisia löytyy kaikkien ammattien ja harrastusten edustajista - niin upseereista kuin jääkiekkoilijoistakin. Miksei siis vuorikiipeilijöistäkin.

• -Joopajoo-

Sanoit antaneesi kuitenkin numerosi.

• -Joopajoo-

Ai ne olikin eri miehiä :-)

• ...................

Sikäli kuin totta, ilmiömäinen lahja aloittajalla on ainakin löytää kaikki helmet.

• Päivi-Anniina

Mitä olen muiden naisten kanssa jutellut, niin kyllä nämä edustavat ihan miesten enemmistöä täällä, valitettavasti :(

Olen kyllä tavannut 3 ihan kunnollistakin miestä täältä, mutta suurin osa on juuri noita mitä ap kuvailee.

Laitan tähän joitakin omia huonoja kokemuksiani:
        Mr 1. Oli huomattavasti vanhempi kuin profiilissa oli ikänsä. Asuinpaikkakunta, koulutus ja harrastukset myös keksittyjä.

Mr 2. Ensimmäinen puhelu kännissä, keskellä työviikkoa. Ihmeteltyäni asiaa hän kertoi huomisen olevan vapaa. No päätin että treffataan nyt sitten kerran kun muuten kuulosti järkevältä. Tapaamisessa muistikin olleensa 2v työttömänä jo. Muutenkin todella omituiset jutut. Sain tästä puhelinhäirikön joksikin aikaa.

Mr 3. Kirjoittelu ja puhelut ok. Treffeillä koko ajan haukkui työpaikkaansa, eikä siitä puheenaiheesta oikein päästy irti. Harrastukset ja koulutus oli laitettu haavepohjalta, ei todellisia.

Mr 4. Puhui koko treffien ajan itsestään, itsestään ja itsestään. Emme tavanneet enää.

Suurimmat pettymykset ovat olleet juuri nuo valheet profiilissa, ei kiinnosta tavata sellaista toista kertaa joka on valehdellut ikänsä tai jotain muuta. Harrastus-kohta ei varmaankaan tarkoita mitä olet harrastanut 10v sitten, vaan mitä harrastat nyt.

• ///---

Taitolaji tuokin...

• ...................

Pakko nyt vastata tuohon viimeiseen kohtaan, että useimmat tavalliset suihkugeelithän oikeasti kuivattavat ihoa. Ehkä mies ei tiennyt muista vaihtoehdoista. Ja jotkut miehet ovat niin "äijiä" , etteivät läträä vartalovoiteitten kanssa.

En itsekään käytä suihkugeeliä joka päivä juuri sen takia, että se turhaan kuivattaa ja rasittaa ihoa. Enkä minä silti näytä, tunnu tai haise likaiselta. :)

• Jaapajaajuupajuu

Joo mutta tämä itäsuomen uros ei käyttänyt peseytyessään muutakuin vettä, siis. Kaikki suihkugeelit ja saippuat oli turhaa ja kuivattivat muka ihoa.

Ihmettelinkin, kun hänen hiuksensa oli aina niin rasvaisen oloiset...noo.. tuumin että jokuhan voi hiota toista enemmän.

Mutta lopulta siis selvisi se syy miksi mies haisi aina niin tunkkaiselta talilta, huh.

Nämä kaikki tarinat on totta. Ovat toki eri henkilöitä tietysti, olisko joku 5-6 henkilön otanta tämä sarja näistä persoonallisista miekkosista ; )).

• miksi takertua pskaa
        Jaapajaajuupajuu kirjoitti:

Joo mutta tämä itäsuomen uros ei käyttänyt peseytyessään muutakuin vettä, siis. Kaikki suihkugeelit ja saippuat oli turhaa ja kuivattivat muka ihoa.

Ihmettelinkin, kun hänen hiuksensa oli aina niin rasvaisen oloiset...noo.. tuumin että jokuhan voi hiota toista enemmän.

Mutta lopulta siis selvisi se syy miksi mies haisi aina niin tunkkaiselta talilta, huh.

Nämä kaikki tarinat on totta. Ovat toki eri henkilöitä tietysti, olisko joku 5-6 henkilön otanta tämä sarja näistä persoonallisista miekkosista ; )).

Miksi sitten roikut henkisesti tuollaisessa miehessä ja annat sellaiselle puh.numerosi, et vaikut täysipäiseltä sinäkään, negatiivisiä listoja tosin osaat koostaa, mutta siihen taitaa kaikki jäädäkin. Kaikki kertomasi kuvastaa oikeastaan sinun omaa surkeuttasi.

• yäks

Pakkoko sitä suihkugeeliä on läträtäkään koko kroppaan. Riittää kun sipaisee kainaloihin. Jos genitaalit haisevat, sille alueelle käytetään maitohappobakteeripitoisua happamia pesunesteitä, mutta ei mitään muuta.

Tukka on syytä pestä aina kun se näyttää paskaiselta. Pesemätön tukka voi haista yllättävän tunkkaiselle.

Ja yksi juttu mitä miehet eivät tunnu tajuan: kun olette kastelleen pyyhkeen, niin älkää runnoko sitä kasaan ummehtumaan! Kun pyyhe on märkänä vähänkin kasassa, siihen ilmaantuu bakteeritoimintaa eli se alkaa haista, ja sitten kun kuivaatte siihen kroppanne, niin haisette itsekin. Se pyyhe pitää levittää kuivumaan jonnekin käytön jälkeen.

Pari kertaa on tehnyt pahaa kun miehellä on haissut niin tukka kuin alapääkin tuon em. seikan takia että annetaan pyyhkeen mädätä ja siirretään siitä sitten ne bakteerit omaan kroppaan. :(

• Japsiones
        miksi takertua pskaa kirjoitti:

Miksi sitten roikut henkisesti tuollaisessa miehessä ja annat sellaiselle puh.numerosi, et vaikut täysipäiseltä sinäkään, negatiivisiä listoja tosin osaat koostaa, mutta siihen taitaa kaikki jäädäkin. Kaikki kertomasi kuvastaa oikeastaan sinun omaa surkeuttasi.

TÄ?

Alkuper. kirjoittajahan kertoo että kyseessä on USEAMPI mies.

Miten parin meilin vaihdon jälkeen "roikutaan henkisesti" jos tyyppi vaikuttaa aluksi kivalta ja halutaan vaihtaa puhelinnumeroita ja tutustua? Mikä siinän on "henkisesti roikkumista", jos haluaa tutustua?
        Sitten jälkeenpäin paljastuu, että esim. viina maistuu jopa ensitereffeillä ihan liikaa.

• lopettanut

hehehe - samat kokemukset täälläkin. Annoin liian monelle "mahdollisuuden" tavata, vaikka hälytyskellot soivat. Täällä kun aina valitetaan, että naiset ovat kranttuja kun valkkaavat liian tiukalla seulalla.. No kun sitten aloin hieman valikoida, en enää päässyt lainkaan treffeille. Miksikö, no siksi että ns. laadukkaita miehiä ei ole vapaana, ja jos on, he eivät roiku s24-treffeillä.

Lopetin nettideittailun jo 5v sitten, suosittelen samaa muillekin.

• mies kommentoi

Kyllästyttää naisten ruikutus.

Tässäkin lienee kyseessä sellainen johon pari sataa miestä on ottanut yhteyttä, on valinnut näistä parikymmentä joiden kanssa on mennyt treffeille.
      Kukaan ei ole lopulta kelvannut.

Olen muutamia naisia tavannut eikä minulla tai muilla ole ollut minkäänlaista valittamista. Paitsi kenties voisin valittaa suohirviöstä joka tuli suoraan Area 51:stä, oli ympärikännissä iltapäivällä ja käyttäytyi töykeästi.

Pitäisi naisenkin osata katsoa peiliin jos yksikään kahdestasadasta miehestä ei kelpaa.

• Amiopnsi

Mitä peiliin katsomista on, jos terffimiehet on tuota luokkaa kuten alkuperäinen kirjoittaja kertoo?

• toinen mies

Miksi teet jostain suihkugeelin käyttämisestä hirveän haloon? Ihminen kyllä puhdistuu vedelläkin, jos nyt ei hirveän likainen ole. Muutenkaan joka pesun yhteydessä ei tarvitse käyttää saippuoita, koska ei ihmisen ihoa ole suunniteltu pestäväksi niin, että joka päivä pestään ihon luonnolliset rasvat pois.

Jos deittisi haisivat, niin se varmaan johtui enemmänkin siitä, että dödöt ja puhtaat vaatteet olivat vieraita asioita.

Enemmän tässä naurattaa naiset, jotka eivät tunnu pysyvän normaalissa kunnossa ilman kaiken maailman käsivoiteita yms. Kevyt meikkaus on ok, mutta kyllä muuten pitäisi pärjätä ilman, että koko kehoa tarvitsee jatkuvasti rasvata.

• Jaapajaajuupajuu

Siksi, että henkilön tukka tihkui rasvaa ja iho haisi. Uh.

• ärärrr

Voi että kun minä karsastan näitä "laatu ja tasokas sanoja" ihmisistä !!!

• xxxy

Aloittajalle kiitos, tunsin yhtäkkiä kiitollisuutta siitä, että en ole hymykasvoinen blondi joka "pääsee" kymmenille treffeille edelläkerrottujen uroiden kanssa. Seitsemät nettitreffit muistaakseni takana ja vain yksi epis episodi, jossa mies päättikin viidessä minuutissa, että ei kannata jatkaa (oli varmaan totta) ja luikki pois ennen kuin edes kahvilaan ehdittiin. Oli reteesti kutsunut leivoskahveille tyyliin "minä tarjoan loman alun kunniaksi". Muut viisi ovat olleet joko ihan kivoja tai jopa oikein herrasmiehiä, pariin tapaamiseen kylläkin jäänyt joka kerta.
      Tässä kuvattoman, "ruman", normaalipainoisen, akateemisen naisen raportti elävästä elämästä.

• Kuvallinen, ok-näk..

Missä kohtaa luki, että alkuperäinen kirjoittaja ei olisi itse saanut koskaan pakkeja?

Ei mielestäni missään, joten kai ymmärrät, että tuo kommenttis oli ihan vai oman mielikuvituksesi tuotosta?

T: Kuvallinen, ok-näköinen, normaalipainoinen, keski-ikäinen ja akateeminen

• etsijä löytää ehkä

Tämän viestin lukeneena ajattelin ensimmäiseksi, että tämä ei voi olla totta!

Tarkemmin, kun tuota tekstiä mietin, niin tulin siihen tulokseen, että kukaan ei voi olla noin kekseliäs ja tekaista nämä tarinat tähän tuosta vaan, ellei todellakin ole tavannut tuollaisia koheltajia... :D

Tsissus sentään.........

Itse olen mies ja en kyllä lukeudu mihinkään noista ryhmistä, tai ylipäätänsä tunnista itseäni noista teksteistä, vaan ihan täysillä valoilla tässä ajellaan ja hissi nousee vielä ylimpään kerrokseen... ja siitä kaikesta huolimatta päätin kuitenkin kokeilla tätä treffipalvelua.

Tämän ketjun aloittajalle siis tiedoksi, kyllä täällä ihan fiksuja miehiäkin on. Kaikenlisäksi vielä täysillä valoilla ajavia, jotka eivät solvaa, hauku tjms. vaikkakin viestiin on vastattu, että ei kiinnosta. Sen jälkeen on vain kirjoiteltu hyvät jatkot ja onnea sen oikean löytymiseen.

Ja että miksi täällä, siksi, että tahdon itsekkin löytää sen oikean, tai vaikka semmoisen naisen, jonka kanssa haluan jakaa elämäni ja joka omaa samat arvot.

Ei sitä tuolla kaupungilla tiedä, kuka sitä oikeaa siellä etsii, ellei joihinkin juottoloihin mene ja sieltä saa viinalle haisevan seinäruusun... sieltä taas en sellaista löydä, jota haen.

• kukka kuitenkin

Ei ruusu mutta....

Paljon on tullut vastaan aloittajan ja muidenkin ketjuun kirjoittaneiden kertoman kaltaisia tapauksia, joiden kanssa tuli sinkkuna ollessa käytyä kahvilla. Pahin oli kuitenkin mies jota kävin kuukauden kestäneen viestittelyn ja puheluiden jälkeen tapaamassa toisella paikkakunnalla.

Tapaaminen meni ihan ok, vaikkei mies ihan sellaiseksi adonikseksi osoittautunutkaan kuin oli kertonut. Oli hiljainen kaveri joka lähinnä täytteli veikkauskuponkeja juttelumme lomassa. Pidin hiljaisuutta ujouden merkkinä, enkä kiinnittänyt siihen silloin sen kummempaa huomiota.
      Viimeisenä iltana keskusteluihin astui mukaan hänen puoleltaan pikkuilkeily, johon reagoin sanomalla meneväni nukkumaan. Seuraavana aamuna lähdin linja-autolla kotiin. Mitään riitaa kuitenkaan ei ollut ja "seurustelun" oli tarkoitus jatkua puheluiden merkeissä, kunnes hän tulisi vastavierailulle luokseni. Totuus paljastui kuitenkin heti ensimmäisellä puhelulla kun hän soitti ja sanoi: "ensimmäiseksi kun tulen luoksesi minä tapan sun koiras". Minunkaan päiviltä pistäminen ei kuulemma olisi hänelle mikään ongelma ja vankilassakin hän kuulemma oli ollut. Kun ihmettelin hänelle ääneen miten hän oli vaikuttanut niin fiksulta ja rauhalliselta tapaamisemme aikana, se kuulemma johtui siitä että hän oli nappaillut diabamia.

Kuten varmasti arvaatte en enää tavannut häntä koskaan ja kiitin luojaa, että en ollut antanut hänelle osoitettani.
      Vaikka tapaus mietitytti tietysti pitkään jatkoin jonkun ajan päästä nettideittailua. Toiselle paikkakunnalle en enää treffejä tehnyt vaan aina johonkin kahvilaan keskellä päivää. Muutaman kuukauden päästä tapasin itselleni täydellisen miehen, akateemisen , samoja asoita harrastavan , hellän ja rakastavan, jonka kanssa on nyt oltu aviossa kohta 12 vuotta. Jos tarinalla on opetus, se lienee se, että jos haluaa löytää aidon helmen, pitää uskaltaa sukeltaa.

• Chillylady

Kaikenlaista on tullut koettua kun on tätä klikkailua harrastettu mutta aloittaja pistää kyllä ehdottomat pohjat :)
      Nyt tässä viimemmäksi olen hämmästellyt sitä kuinka arvaamattomia mehet ovatkaan. Kirjoitellaan, chattaillään, ihastellaan toistemme kuvia, soitellaan...ja sitten yhtäkkiä täydellinen stop - kun aloin ehdotella tapaamista. Kyseessä aikuinen ja todella fiksun tuntuinen mies.
      Toki voi aina kääntää kelkkansa mutta kannattaako käyttää hurjasti aikaa ja vaivaakin jos ei oikeasti halua edetä. Olin tehnyt kumminkin jo ilmoituksessa selväksi että haen oikeaa seuraa enkä keskustelukaveria.

Niin ja jos nyt ei halua jatkaa niin senkin voi ilmoittaa fiksusti. Minä ainakin kiitän kauniisti yhteydenotoista ( jos ovat olleet asiallisia) ja toivotan hyvää jatkoa.
      Dissaus ja välinpitämättömyys vaan ovat typeriä.

• semmottiist

Joo, nuo harrastukset ovat kyllä hauskoja joillakin miehillä. Tämä tapahtui ennen näitä nettideittiaikoja, mutta kuitenkin: Seurustelin miehen kanssa, joka oli deitti-ilmoituksessaan sanonut harrastavansa lenkkeilyä ja uimista, ja kirjoittanut ekassa kirjeessä olevansa "kohta kolmekymppinen", vaikka oli jo täyttänyt sen 30. Tuo ikäasia kun paljastui, sanoi ajatelleensa etten halua tavata 30 vuotta täyttänyttä. Ilmoituksessa olin kuitenkin laittanut ikähaarukaksi muistaakseni 25-30. Huomautin myös harrastuksista, joihin nolona mutisi jotain "käyn mä joskus kävelemässä, tykkään uimisesta", ei ollut kuitenkaan uinut viime vuosina kuin pulahtamalla veteen mökillä saunan jälkeen. Joskus sitten itse ehdotin uimahallissa käyntiä, käytiinkin, mutta oli lähinnä seurana ja katsoi kun uin.

Samoin eräs mies chatissa sanoi iäkseen 39, hieman myöhemmin paljasti olevansa 40 tai 41. Kuulemma kuulosti paremmalta... ihan kuin vuosi-pari sinne tai tänne vaikuttaisi niin kovasti. Ei ainakaan minulle, matematiikka kuului jo koulussa vahvuuksiini. :D Mitä ihmettä nämä ihmiset oikein ajattelevat, valehtelullako nostaa pisteitä? Ja joo, tosiaan seurustelin sen ekaksi mainitsemani kanssa, oli ihan mukava mies, mutta tuo kummallinen vääristely jatkui aika ajoin, joten seurustelukin päättyi.

• mitenmahdollista

No onhan tuo kummallista, kun yksi ihminen kerää noin jumalattomasti näitä
      turjakkeita. Ainakin treffejä on pitänyt olla kasapäin.

Eikö kenenkään kohdalla herätyskellot soineet ennen tapaamista ?

• kypsätäti

Voi voi, mänttimagneetti löytää aina helposti seuraa, vaikeaa on vain se täyspäisen seuran löytäminen. Ihmiset esittävät, näyttelevät ja reippaasti valehtelevat, mutta totuus paljastuu yleensä aina, välillä kuitenkin vasta pienen viiveen jälkeen.

Minäkin olen ahkerasti deittaillut vuosien varrella ja löytänyt useita täyspäisiä miesystäviä, mutta he ovatkin olleet poikkeustapauksia ja heidät löytämisensä oli kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Oikein fiksusti ja mukavasti kirjoitteleva mies paljastui treffeillä viidessä minuutissa mömmöpääksi (kuin hidastetusta elokuvasta kaikki reaktiot...), empaattinen ja sympaattinen ja huumorintajuinen mies puolestaan näki ufoja ja enkeleitä, minua 8 senttiä pidemmäksi itsensä ilmoittanut oli tavatessamme minua lyhyempi jne. Oli hauska kuulla, että joku muukin on tavannut nämä mahdollisesti samat törpöt, jotka pyörivät sinkkunaisten ilona netissä.

Kuinkahan moni muu on muuten tavannut sen ufomiehen...

• hulluja mitä hulluja

Itsekin törmäsin aika pimeään tapaukseen tuossa jokunen viikko sitten. Olen siis alle 25-vuotias nainen ja tuo mies oli lähes samanikäinen. Emme varsinaisesti etsineet seuraa eli emme löytäneet toisiamme deittipalstalta mutta täältä kuitenkin. Noh, aluksi kaikki meni hyvin, meseteltiin ja tultiin ihan hyvin juttuun. Vaihdoimme puh.numerot ja soiteltiin ja silloin jo huomasin ettei kemiat ehkä sittenkään oikein kohtaa.

Päätin silti antaa jutulle mahdollisuuden ja treffasimme yhden viikonlopun aikana pari kertaa ja huomasin, ettei tästä nyt kyllä taida tulla mitään. Hän oli aika pitkäpiimäinen ja "maalaismainen", sellainen vähän hitaasti käyvä yksilö eikä muutenkaan ollut oikein mitään kemiaa. Huomasin myös että kun katsoimme telkkaria jonkun aikaa (molemmilla kerroilla) niin hän kommentoi vähäpukeisia naisia siihen tyyliin mistä en tykännyt, sellainen on mielestäni moukkamaista jos olet naisseurassa.

Laitoin hänelle sitten viestiä etten oikein tykännyt sellaisesta käytöksestä ja hän oli pahoillaan joten annoin asian olla. Hänestä ei enää kuulunut mitään joten seuraavana päivänä pistin viestiä ja kysyin että suuttuiko hän nyt jostain ja siitä seurasikin jotain niin idioottimaista etten olisi ikinä uskonut.

Hän lähetteli minulle vihaisia viestejä lähes tauotta, kunnes pääsi töistä ja soitti minulle kun olin kirjoittamassa vastausta. Hän oli suorastaan raivoissaan ja lähes huusi minulle puhelimessa, haukkui minut pystyyn ja minä huusin takaisin että onkohan sulla kaikki ihan kotona, että miten voi ihminen yht äkkiä pimahtaa jostain noin pienestä asiasta. Siitä hän raivoistui vain lisää ja irvaili vaikeasta perhetaustastani (perheensähän voikin valita..) ja oli muutenkin todella ilkeä. Löin luurin korvaan koska en halunnut kuunnella sitä huutoa ja sen seurauksena hän lähetteli muutaman minuutin välein viestejä joissa raivosi etten saa ottaa häneen enää mitään yhteyttä ja noiden viestien väliin vielä yritti soittaa monet kerrat. Siis ihan pimeä tapaus..

Ettei tule mitään kauheaa romaania niin kerronpa toisestakin tapauksesta vaikka näitä riittäisi kyllä vielä lisääkin. Tutustuin chatissa mukavan oloiseen mieheen jonka kanssa sitten mesettelimme parisen viikkoa ja kaikki sujui hyvin. Tultiin todella hyvin juttuun ja puhelimessakin aina riitti juttua ja mies oli todella ihastunut. Sitten yht äkkiä hänestä ei pariin päivään kuulunutkaan mitään, laittoi vain yhden viestin missä sanoi että on pahalla päällä eikä se johdu minusta. Laitoin lohduttavan viestin ja sanoin että minulle voi kyllä puhua jos haluaa. Noh, seuraavana päivänä hän sitten tuli meseen ja oli todella kylmä minua kohtaan kunnes sanoi ettei haluakaan tavata tai pitää enää yhteyttä, että hän tajusi kuinka ei ole tarpeeksi "vakuuttava" minulle (mitä ikinä tarkoittikaan?) ja oli vihainen. Syytti sellaisista asioista mitä en ollut edes sanonut ja minä jo kysyinkin että sekoittaako hän minut johonkin toiseen koska en todellakaan ole mitään sellaista edes sanonut mitä hän väitti? Sitten hän haukkui minut pystyyn ja poistinkin hänet sitten mesestä ja elämästäni muutenkin.

Ja niinkuin sanoin, nuo eivät todellakaan olleet ainoat tapaukset. Ihan sairaita miehiä tuntuu täällä kyllä pyörivän, en tätä kautta haluaisi tutustua enää yhteenkään jätkään. Onneksi löysin ihanan miehen ihan muita teitä, neuvoisin siskoja yrittämään samaa..

• pirtsakkaakka

Näitähän riittää...

Herra A kertoi kahvilla koko cv:nsä ja kehui, kuinka oli paljon kokemusta siitä ja tästä työstä ja nytkin hakeaa uutta paikkaa ja aivan varmasti saa. Mutta eipä ollut rahaa edes omaa kahvia maksaa.

Kun kysyin, tavataanko uudelleen, niin mies totesi, että täytyy miettiä. Sattumalta meillä oli autot vierekkäisissä parkkiruuduissa. Eihän se auto kaikille ole tärkeä, mutta mies ajeli kyllä harvinaisen huonokuntoisella romulla hyvin tienaavaksi tyypiksi. Itse suosin laadukkaita autoja. Jo seuraavana iltana olisi miehelle sitten kelvannutkin uudet treffit - piti vaan ensin nähdä, että mulla on tili kunnossa, kun en noita tienaamisiani niin kehunut kuten hän. Eipä mua kiinnostanut enää.

Herra B mainitsi profiilissaan harrastavansa miekkailua ja arkeologiaa. Treffeillä hän oli vähäpuheinen. Kun sitten muistin nuo harrastukset ja ajattelin, että jos hän niistä keksisi sanottavaa - niin miekkailua oli viimeksi harrastanut 15-vuotiaana (oli nyt 37) ja arkeologiasta oli kerran lukenut yhden kirjan.

Herra C:llä oli pakkoliikkeitä. Kasvot nykivät koko ajan kummallisesti.

Herra D oli jo vuoden ollut lomautettuna eikä edes välittänyt hakea uusia töitä. Kun nyt on aikaa harrastaa! Eikä hänelläkään ollut varaa omaan kahviinsa.

Herra E piti luennon kaikista niistä asunnoista, joissa oli asunut exänsä kanssa. Piirsi pohjapiirroksetkin.

Herra F piti minua moukkana, kun sanoin saaneeni hyvää sushia sushiravintolassa, jossa kalat leikataan hänen mielestään jotenkin vääräoppisesti. Tunnen ravintolan omistajan, opiskellut pitkään Japansissa sushikokiksi...

Herra G mesosi, miten naurettavaa on, kun kaikissa valmistalopaketeissa on 2 wc:tä. Kukaan kun ei missään tilanteessa voi tarvita kahta erillistä wc:tä! Kysyttäessä ei ollut koskaan elänyt parisuhteessa eikä jakanut asuntoa kenenkään kanssa sitten lapsuusvuosien.

Herra H puhui koko treffien ajan kuolleesta koirastaan. Kuviakin oli. Olisin ymmärtänyt, jos tapaus olisi ollut tuore, mutta koiran kuolemasta oli jo 3 vuotta. Lopulta suuttui, kun en kehunut tarpeeksi sitä kuollutta koiraa.

Herra I ei tiennyt, että laamojakin on olemassa. (Ihmetteli sitä DNA-mainosta, että mikä se laama niissä on olevinaan ja yllättyi, että laamoja on oikeasti!)

Mulla on huono tuuri! :)

• yksin kotona

minä olisin parempi treffi kumppani mut siltin en ikinä pääse treffeille.

• yksin kotona

Mistä ihmeestä naiset löytää noita hulluja ja diapami kalleja treffi kumppaneikseen.. Oma kehu haisee mut olisin varmasti parempi mies kuin suurin osa. Mut en pääse ikinä treffeille ku kukaan ikinä ei vastaa mulle.

• hulluja ei hallita
        yksin kotona kirjoitti:

Mistä ihmeestä naiset löytää noita hulluja ja diapami kalleja treffi kumppaneikseen.. Oma kehu haisee mut olisin varmasti parempi mies kuin suurin osa. Mut en pääse ikinä treffeille ku kukaan ikinä ei vastaa mulle.

Ai mistäkö löytää? Aikoinaan kirjeenvaihtoilmoitusten kautta ja nykyään netistä. Nämä taa taa tasapäät kun ovat se isoin joukko joka vastaa. Lopulta tulee tunne kuin kaikki miehet olisivat hei hei.

• Moneen junaan
        hulluja ei hallita kirjoitti:

Ai mistäkö löytää? Aikoinaan kirjeenvaihtoilmoitusten kautta ja nykyään netistä. Nämä taa taa tasapäät kun ovat se isoin joukko joka vastaa. Lopulta tulee tunne kuin kaikki miehet olisivat hei hei.

Huh huh, hirvittää jo valmiiksi. Olen palaamassa parin vuoden seurustelun päätyttyä nettideittailun pelottavaan maailmaan kunhan tässä taas jaksan. Vähintään yhtä hirveältä saatte sen kuulostamaan kuin se oli ennenkin.

Kaipa ongelma on, että kun nettideittailun osallistumiskynnys on niinkin matala, kaikki vajakit löytävät sinne. Mutta toisin kuin täysipäiset, jotka viettävät siellä aikansa, löytävät itselleen sopivan ja poistuvat tyytyväisinä, he eivät koskaan löydä sieltä pois. Ja lisää samaa tavaraa valuu paikalle koko ajan.

Kaveripiirissä on kuitenkin monta nettitreffeiltä alkanutta avioliittoa ja itsekin olen kokenut jo jonkinlaisen onnistumisen, joten ehkäpä kuitenkin käyn tsekkaamassa asian laidan.

• Ismo Surullinen

No minäpäs olin lauantaina treffeillä naisen kanssa, joka puhui heti ensimmäisen minuutin jälkeen vain ja ainoastaan kahdesta asiasta: siitä yhdestä ihanasta miehestä, jonka oli tavannut nettitreffeillä ja jonka kanssa oli ollut taianomaiset treffit. Oli kuulemma vaan huono sängyssä, mutta kyllä tä muija oli siitä kuulemma miehen halunnut. Ei tullu kuitenkaan sormusta,vaan tieto että nyt on mies löytäny kotipaikkakunnaltaan toisen panon. :(

Toinen aihe illassa oli sitten ne pilalle menneet treffit...
      Kaikissa miehissä oli jotain vikaa; liian köyhä, huonosti kouluttettu, Karjala-lippis päässä...

Lukuisista yritysistäni huolimatta, en saanut häntä kiinnostumaan muista aiheista.
      Siksipä tämä herra poistui paikalta ja jatkaa etsimistään live-elämästä.

Sellanen ydin mulla tässä kirjotuksessa on, että niitä hieman erilaisempia ihmisiä löytyy vähintäänkin yhtälailla naisista kuin miehistäkin.
      On minullekin ehdotettu naimisiin menoa jo nettideittien puhelin-vaiheessa.
      Itse olen myös havainnoinut, että nettisivustoilla naisilla on tapana liioitella asioita todella paljon. Kaikki naiset harrastavat kuntosalia ja lenkkeilyä ja ties häntä mitä, mutta todellisuutta edustaa usein se, että kuntosalikortti on omistettu joskus opiskeluaikoina, nyt ollaan hieman pullukoita ja lenkkareiden paikalla on korkkarit.

• höpötin

Oudoin tapaus oli tyyppi, jonka kanssa ei päästy treffeille asti.

Luulin hänen profiiliaan huumorilla kirjoitetuksi. Höpisi siinä jostain sienimetsistä. Ja samaa veisti aloitusviestissäänkin.

Pikku hiljaa paljastui, ettei ollut huumoria vaan tyyppi oli ihan pimeä.

Ensin tosin soiteltiin, vaikutti ihan oklta. Mutta sitten, kun en töissä päässyt pariin tuntiin vastaamaan hänen puheluihinsa ja viesteihinsä, niin mies olikin laittanut viestin, että taidan kusettaa. Kaikki naiset vaan viilaavat linssiin. Ja kenen kanssa häntä siellä petän. Mies perui jo sovitut treffit.

Laitoin viestiä, että olen töissä. Mutta ok, hyvät jatkot, ei nähdä. Mies alkoi kamalasti pyytelemään anteeksi ja sovittiin uudet treffit.

Seuraavana iltana menin siskoni kanssa elokuviin. Taas tuli mieheltä kamalat syytökset, kun en ollut heti vastannut yhteydenottoihin. Kyseli taas, kuinka monen miehen kanssa häntä nytkin petän ja peruutti uudelleen treffit.

Laitoin viestin, että siskon kanssa leffassa oltiin. Mutta että hyvä kun ei ehditty tavata, noin oudon tapauksen kanssa en olisi halunnut edes treffeille. Alkoi jo pelottaa. Jos jos viestien ja puhelinsoittojen jälkeen hänen mielestä seurusteltiin!

Viikon jaksoi se mies laittaa perään anteeksipyytely- ja ruinausviestejä. Sitten onneksi antoi olla.

• voihan nenä

Jaa, minä taasen olisin päässyt ekä tärskyillä sänkyynasti. Olipa mies varannut
        oikein kortongit mukaan, että niin oli toiminnan mies. Ajatteli kai, jotta
        pitemmittä puheitta asiaan.

Ajatukseksihan se sitten jäikin.

• High mountain

Tapasin kerran naisen jonka kanssa kyllä olis pitäny olla vuorikiipeilijä että olis päässy päälle,vaikutti sen verran hengenvaaralliselta että luovutin.

• roll4242343

"laatunaisille" laatumiehiä...

• poksuko

Nettitreffeillä on tasan tarkkaan yhtä paljon "laatumiehiä", kuin "laatunaisia". Molempia löytyy joka junaan, ja parhaimpien omakehu ja täydellisyys haisee kilometrien päähän. Mutta on asiassa myös se hyvä puoli, että onpahan kaltaisillaan täydellisyyksillä kaltaistana seuraa.

• rengastettu haukka

Voi luoja mitä tyyppejä:D Kyllä osaankin odottaa että jotain tuollaisia sekopäitä naiset saa treffeilleen kun katsoo minkälaisia pärstiä tuossa treffit etusivuilla on:D

Ihme hiihtäjiä liikkeellä:D

• Laske rimaa

Olet liian nirso.

• tä!!!???

Ette ole tosissanne, miettikää määritelmiänne ja niitten perusteita. Ette halua sitä mitä luulette haluavanne vaikka tietäisittekin ei se välttämättä sovi! Ja aivan liian juuttuneita "hyviksi koettuihin iänkaikkisen muuttumattomiin normeihin" LOVE and PEACE not FEAR and HATE. Tai jos puhutte paskaa, onneksi olkoon.

• Mitä pahaa Finlandiavodka-lippiksessä? :D

• snakeman69

Nyt vois kuitenki samaan hengenvetoon naiset kertoa millainen on se laatumies?
      Itse olen näillä treffisivuilla siksi kun asun aika syrjässä ja baareissa en hirveän usein käy tai ylipäätänsä paikoissa jossa tapaisi naisia. Kaiken lisäksi ujous myös vaivaa jonkin verran ja ei ole mulle ollenkaan luonnollista mennä juttelemaan tuntemattomille naisille isku mielessä, vaikka olen asiakaspalvelija ja tulen toimeen hyvin ihmisten kanssa.
      En nyt itseänikään ehkä laadukkaana pidä mutta nuo yllämainitut tapaukset kyllä huvittavat ja en ole tollasiin kyllä koskaan sortunut :)
      Tuosta kyllä samaa mieltä, että se on typerääkin typerämpää antaa alussa jo väärä kuva itsestänsä, kun se paljastuu kuitenkin. Tähän samaan syyllistyvät joskus naisetkin ja profiileissa kuva 10 vuoden takaa jonka jälkeen vielä tullut se 20kg painoa lisää. Kerran tapasin tällasen ja eihän sitä meinannut samaksi ees tunnistaa ja kyl se oli sitten siinä :)

• 50+.

Jostain joskus 'löysin' äijän, viiskymppisen kuten itekin, annoin onneksi prepaid-numeron ja äijä soitti. puhelussa alkoi heti sanomaan että olen nyt "hänen tyttönsä" ja seksipitoisia juttuja. oli kuulemma vapaa mutta jonkinlainen naisystävä asui lähistöllä ja tapailevat joskus mutta eivät seurustele (just joo :D ). kaiken lisäksi asui paikassa josta varmaan parikyt kilsaa lähimpään kauppaan tms, ihan korvessa jossa kuulemma "sillointällöin" käärmeet luikertelee pihassa, hän niitä traktorilla ajelee hengiltä! ja minäkö kaupunkilaisihmisenä menisin sellaiseen paikkaan!
      Sitten alkoi tekemään eka iltana treffejä paikkakunnalleni, olisi tunnin päästä paikalla! arvatkaa lähdinkö? sitten kun katsoin parhaaksi etten vastaile tekstareihin joilla pommitti muutaman päivän tuli viimeinen txt: "kaikenlaisia hulluja niitä onkin", siis minä olin se hullu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      108
      5766
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3773
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3265
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      461
      2647
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1690
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1353
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1230
    Aihe