Miksi Minna Pajulahden blogi poistettiin Massin sivustolta? Yhteistyö loppui vai menikö sukset ristiin?
Minna Pajulahti & Mass
Kanninen
229269
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 22
Vanhimmat
mies. Ainakin äänensä perusteella.
Minna on näköjään vaihtanut tallia ja löytyy nyt FAST-teamista.. Huomasin vaan kun tsekkasin fäästin sivuja. on sitten fäästi mennyt tekemään massia paremman tarjouksen ilmeisesti, sponsorointia ym?
Se on kivaa saada jauheet ja muut lisäravinteet ilmaiseksi. Ottaisin itsekin ne fäästiltä jos tarjottaisiin, vaikka pidänkin hieman enemmän muista tuotemerkeistä. (fast on keskitasoiseksi kallis merkki).
http://www.fastnews.fi/2011/minna-pajulahti-fast-pro-teamiin/
Täytyy muuten sanoa että Minna on kehittynyt viimeaikoina valtavasti. Treenitekniikka näyttäisi olevan melko hyvää nykyään mitä olen videoita nähnyt ja valmennuspuoli kunnossa? Toimivat lisäravinteet on ainakin löytyneet. (lisäravinteet erittäin tuloksia tuovia oikein käytettynä).
Ja oikein käytettynä nämä huippulisäravinteet ihan luontaisestikin nostavat naisen miessukuhormonitasoja saaden aikaan matalamman äänen ja kasvojen piirteiden muuttumisen, tietenkin vain yhdessä äärimmäisen kovan ja systemaattisen treenin kanssa. Minna jos kuka on puhdas urheilija, joka on saanut mahtavan nykykondiksen aikaan kovalla työllä ja terveillä elämäntavoilla.
Vuoden vitsi. Perehdys hiukan, ennen kuin alat noita faktoja huudella. Toooodella puhdas on joo....
vaikka treenaisi kuinka kovaa ja systemaattisesti niin ei se leukaa kasvata eikä ääntä madalla! Eivät myöskää mitkään lisäravinteet joita vapaasti myydään! Olet kyllä täysin pihalla asioista jos toista uskot!
voi hyvää päivää...
todella natuna menee hän..
Tamperelainen yrittäjä osti istukkahormonia ja steroideja postitse Slovakiasta
Aamulehti.
Tamperelainen yrittäjä osti doping-aineita Pakistanista ja Slovakiasta internetin välityksellä. Mies teki tilauksen sähköpostitse tai internetsivujen kautta, ja laittomat aineet toimitettiin Suomeen postipaketilla.
Mies tuomittiin syyskuussa Pirkanmaan käräjäoikeudessa törkeästä doping-rikoksesta ja salakuljetuksesta yhden vuoden ja kolmen kuukauden ehdolliseen vankeuteen.
Suurin osa aineista tuli Slovakiasta. Viidestä tilatusta erästä kaksi viimeistä Tulli sai takavarikkoon syksyllä 2010. Pakistanin tilausta koskeva syyte hylättiin, koska ei pystytty todistamaan, että tilatut aineet olisivat sisältäneet laittomia aineita.
Mies toi maahan muun muassa ruiskemuotoista testosteronia sekä 1 200 testosteronitablettia. Anabolisia steroideja hän toi kaikkiaan noin 6 500 tablettia. Lisäksi tilaukset sisälsivät istukkahormonivalmistetta.
Osan aineista mies käytti itse, osan myi tai luovutti edelleen. Miehen apuna hääri kolme naista, jotka osallistuivat bisneksiin vaihtelevasti. Ainakin yksi naisista harrastaa aktiivisesti fitness-urheilua ja toinen kehonrakennusta.
Lehdessä olleen laajemman jutun mukaan Nokialainen fitness-nainen tilasi miehen kanssa Slovakiasta ampullit ja tabletit, joista hän itse käytti osan.
Minna Pajulahteen?
Kuka tietää nimiä? Tamperelaiset voisivat käväistä oikeustalolta lukemassa, tulisi selvyys tähänkin.
http://www.vaestorekisterikeskus.fi/default.aspx?id=279
Viikon vitsiniekka. Ala-asteen vitsikkäin kaveri.
Nimiä kysyttiin, nimiä annettiin.
Oletko ajatellut että olisit homo?
Taitaapa neiti Pajulahti (vai pitäisikö sanoa herra Pajulahti :D)asustella Nokialla.
Ja mitähän tuolla on väliä roinaako vai ei? Kysykää nyt oikeesti iteltänne mitä väliä sillä on roinaako joku tuolla vai ei, lajilla on kuitenki 100% roinareiden leima niin se on yks ja sama roinaako kun kaikki kuitenkin leimataan roinareiksi.
Joillain naisilla on hormonaalinen häiriö eli testoseronia pukkaa huomattavasti enemmän keskiarvon ja näillä naisilla sitten lihakset kasvaa hyvin ja parta kasvaa. Todellakin suuri haitta suurimmalle osalle naisista, mutta sopii hyvin kehonrakennukseen. Itse olen tavannut parikin naista joilla lihakset kasvaa todella hyvin. Lihaksia he eivät halua vaan hoikistua, silloin on punttien nostelu alle 30 toiston sarjoilla todellinen virhe. Huomaatteko kuinka joukossamme liikkuu naisia joilla on mahtavat pohkeet tai trapeziukset erottuvat kuten miehillä, vaikka he eivät käy salilla lainkaan. 100%.lla varmuudella myös se parta kasvaa, ellei ole tehty jotain pysyvää karvanpoistoa. Tällainen on testosteronin ylikorkella pitoisuudella on kliininen diagnoosi ja siihen on saatavissa hormonaalista hoitoa.
Jos laji on testauksen alainen laji niin kai sillä nyt väliä on roinaako vaiko ei roinaa! Painukoon kehonrakennuksen puolelle kisaamaan jos haluaa lääkkeitten kanssa pelleillä!
50 cm:n hauis pitäisi olla minimi naiskilpailijoilla.
Fastin ja Massin tuotteet ovat laadultaan aika kuraa sillä erotuksella että Massin tuotteet ovat huomattavasti edullisempia.
Mikäs niistä tekee laadullisesti kuraa ja mitä parempia vaihtoehtoja on olemassa?
Kai nyt jokainen ymmärtää näkemänsä ja kuulemansa? Luetelkoot joku ne tutkimustulokset, joiden perusteella lailliset lisäravinteet vetävät äänen tuohon jamaan ja kasvonpiirteet myös. Aivan sama, kuka käyttää ja mitä, mutta turhahan se on selittää että luvallisilla aineilla nainen muuttuu mieheksi. Toisekseen tarpeeksi lähellä olevat ehkä tietävät missä mennään.
Silti panisit.