Sairastan masennusta jaTOSI pahaa ahdistus ja jännitystä.Syön masennukseen 40mg seroxatia ja nyt vasta aloitetiin rivatril 0,5 4kert.päivässä. Ennen rivatr. oli kokeiltu monia lääk.juuri tuohon pahaan ahdistukseen ja jännittyneeseen oloon,tämä oli AINUT LÄÄKE MIKÄ AUTTAA!!! Ette usko miten "kiitollinen" olen että oloni on paljon parempi!!nyt kysyn kun lääkäri kirjoitti reseptiin että jatkuvaan käyttöön.....uskallanko syödä vaikka loppuelämäni tätä? tämä jännitys on kestänyt vuosia ja vasta nyt sain toimivan lääkkeen.Sen takia kysyn koska tunnen et mun on pakko käyttää, ilman en pärjää! Kiitos jos joku asiasta "oikeesti" tietävä vastaisi.
rivatril jatkuva käyttö
5
366
Vastaukset
- tbfg
Se asiasta oikeasti tietävä on hoitava lääkäri.
- peteroxman
Rivatrilit ovat parhaat ahdistukseen! mun mielestä parempia kuin xanorit vaikka jotkut väittävät toista..
- viljaton.
Rivatril on hyvä lääke, jos se sopii ja ei saa sivuvaikutuksia. Sitä voi syödä lopun ikäänsä. Annoksesi on lasten annos, joten ole huoleti. Mutta älä nosta annostusta turhaan. Lääkkeeseen ei tule toleranssia.
Itse olen syönyt sitä jo 5 vuotta annoksella 1,5mg/vrk.
Kokeile myös ruokavaliohoitoa eli viljat pois. Syöt kasviksia.
Muista riittävä D-vitamiini.
Mielenterveysongelman taustalla voi lymyillä gluteeni
http://all-nuts-in-a-case.blogspot.com/2011/10/mielenterveysongelman-taustalla-voi.html
Ja täällä lisää viljoista:
http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm
Itse sain paljon apua viljojen poisjätöstä. - Anonyymi
Sama täällä. Itse olen ollut akuuutissa 34 vuotta sairaanhoitajana, ainut joka trpfi koulukiusaamisen jälkiin
- Anonyymi
Kyllä uskallat, pysy alhaisessa annoksessa ja jos jotain muuta muista interaktiot eli yhteisvaikutus. Eli low dosentti hybä ja voi elää normaalisti, niin kuulostaa hyvältä.
T 35 vuotta hoiturina ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El886435MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny425506Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624319NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun784198Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja733955Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.801327- 781167
- 3281145
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32910Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is288833