Olen saanut rahoilleni vastinetta, ja olen erittäin tyytyväinen Pitkäsen valtavaan urakkaan, jonka hän on tehnyt jäsenten puolesta. Se myös palvelee meitä kaikkia suomalaisia, koska
viranomaistoiminta ja sen mädännäisyys tulee toivottavasti kaikkien tietoisuuteen. Ehkäpä sille voidaan sitten tehdä jotain, joka on kaikkien kansalaisten etu.
Jo hänen selvityksensä WC.n toiminnasta juridiselta kannalta katsottuna on merkittävä työsuoritus.
Samaa juridista analyysiä ei ole kyennyt tekemään vieläkään KRP:n armeija, vaikka ovat tutkineet asiaa vuosikausia.
Ilkka teki sen parissa kuukaudessa. Jo siitä suorituksesta maksan mielelläni muutaman satkun.
Sitä en tiedä, että onko selvitetty riittävästi mahdollisuutta viedä asia kansainväliseen oikeuteen, tai sinne, minne se kuuluu, eli Englantiin. Mikäli rikos on tapahtunut, niin se on tapahtunut Englannissa. Alettiinko asiaa tutkia Suomessa vain siksi, että valtiolla oli näin mahdollisuus ryöstää kymmenien miljoonien potti rehellisiltä sijoittajilta paikkaamaan kurallaan olevaa taloutta, vai halusiko pankkimaailma ylivoimaisen kilpailijan pois markkinoilta??.
Rahanpesuyksikön virkamies teki 1. rikosilmoituksen (= aiheeton ilmianto), jonka seurauksena rahaliikenne suljettiin ilman mitään oikeudenpäätöstä. ("Bermudan kolmioko" oli takana??? (KRP-Rahanpesuyksikkö-Suomen pankki??)).
Suomen velka on n. 116 miljardia, eikä reilut 80 miljardia, kuten jotkut väittävät.
http://www.economist.com/content/global_debt_clock
Siinä vaiheessa, kun viranomaiset aloittivat silmittömän, julkisen valehtelun, ja alkoivat ryöstää jäsenten omaisuuksia jäädytysten nimissä ilman, että heille annettiin mitään mahdollisuutta puolustautumiseen, ASIA OLISI PITÄNYT VIEDÄ HAAGIN KANSAINVÄLISEEN OIKEUTEEN, TAI SUORAAN EIT:N KÄSITTELYYN.
Nyt oikeutta joudutaan odottamaan 10-15 vuotta, joka on myös ihmisoikeusrikos.
Olen EOK:n ja Pitkäsen toimintaan erittäin tyytyväinen
15
134
Vastaukset
- Sponssi-Sepe
Tämä on ihan oikeeta asiaa, saanko nyt sitten pitää sponzoroimiltani huijaamat varat?
- Shahov
Pistetään tähän aamun ratoksi yksi salaliittoteoria mallia suolimuro.
Nimittäin, Pitkäsen on täytynyt tietää vanhana ( tosi vanhana ) jurristina miten asiakasvaratiliä hoidetaan.Siksi tuntuu kummalliselta miksi hän antaa viran omaisille aseet pelata hänet ulos puolustuksesta.
Paitsi, jos hän itse haluaa, että hänet peltaan ulos koska homma ei olekaan niin tuottoisaa kun hän alussa laskeskeli. Joten ei muuta kuin vinkki viran omais rikolliselle ja tutkinta käyntiin. Lopputulos Ilkka ulos, ja syy viran omais rikollisten ajojahdin syyksi. Ja maine Winkkari ja viranomaiskauna piireissä kasvaa.- Sopimuspaperi
Ihmisiä ei saa haukkua tyhmäksi, mutta ahneeksi saa..
Ehkä keräys karkasi käsistä, rahaa tulikin tonnien sijasta satojatuhansia..
Rahankeräysrikos on helppo korjata:
Tekevät vain sopimuksen asianhoidosta ja vot rahat onkin rehellistä..
Siitä vaan tulostamaan sopimuksia ja postiin.
Malli tässä
SOPIMUS /Avoin asianajovaltakirja
Tällä sopimuksella valtuutetaan Pilkka Pätkänen hoitamaan asiaani Wincaputin kusetusasiassa jossa olen syyllisenä kuitannut rikollista rahaa taskuuni.
Avoin asianajovaltakirja valtuuttaa Patkäsen tekemään tässä asiassa sovintoja ja rahan kuittaamisia puolestani.
Varkaudessa varkaan päivänä 2011
Lusija Ripa
Pitkäsen setä toimii hellyyttely -periaatteella. Se silittää teitä clubilaisia (ei vahingossakaan vastakarvaan). Se baabii teitä ja on itkua purskauttavan nyyhkyolkaapää, kun elämä heittää häränpyllyä. Mutta voihan himskatti sentään. Se baabiminenkin maksaa joskus maureita. EOK:n Pitkänen nimenomaan luo teille kuvan hädästä ja sitten, kun aika on kypsä hän korjaa sadon.
Ja mitaan ette voi...- Vanha Korppi
Kentällä liikkuvista huhuista päätellen Pitkäsen motivaatio toimia ei tule olemaan ainakaan rahasta kiinni.
Mitenkähän tässä näin pääsi käymään, eikö krp:n terroristijoukkio pystykään enää säikyttelemään jäsenistöä? - Miksi niin
Vanha Korppi kirjoitti:
Kentällä liikkuvista huhuista päätellen Pitkäsen motivaatio toimia ei tule olemaan ainakaan rahasta kiinni.
Mitenkähän tässä näin pääsi käymään, eikö krp:n terroristijoukkio pystykään enää säikyttelemään jäsenistöä?"Pitkäsen motivaatio toimia ei tule olemaan ainakaan rahasta kiinni."
Jos tuo pitää paikkaansa, miksi kerjuukirjeessä väitettiin tilin olevan tyhjillään? - rahankeräys
Miksi niin kirjoitti:
"Pitkäsen motivaatio toimia ei tule olemaan ainakaan rahasta kiinni."
Jos tuo pitää paikkaansa, miksi kerjuukirjeessä väitettiin tilin olevan tyhjillään?Olisko joku Suolimuro lähetellyt viestiä Pitkäsen nimissä, todella törkeetä.
- JA SAUNAN TAA
Rötösherrat kiikkiin puhuu oikeaa asiaa.
Minä, jos kuka, olen saanut koko rahalla vastiketta. Latiakaan en ole maksanut ja vastiketta on silti piisannut torven täydeltä.
Pitkäsen valtava urakka totisesti palvelee meitä kaikkia suomalaisia ja vielä osaa venäläisiäkin. Ilman hänen sankarillisia ponnistuksia ja laajaa kirjallista tuotantoa en olisi koskaan uskonut, että tällaista on edes olemassa. Jo pelkästään WC:n toiminnan juridistekninen selvitys oli jättimäinen suoritus. Kukapa olisi uskonut, että niillä heitä pönttöön hylsyillä voi olla niin haitallista vaikutusta biologien jätevedenpuhdistamon toimintaan ja oikeudellinen vastuu on tietysti teon tekijällä.
Pelkästään tästä tiedosta olisin valmis maksamaan satkun, kunhan nyt vain saisin sen tilinumeron.
Pelkästään kansainvälisen oikeuden kannalta Pitkänen on tehnyt uranuurtavaa työtä. Puolessa tunnissa hän perusteellisesti selvitti, että suomaiset rikosasiat tulee tutkia Isossa-Britaniassa ja vastaavasti englantilaiset asiat Suomessa. Mikäli menettelyssä ilmenee epäselvyyksiä, oikea oikeuspaikka on Haagin kansainväinen tuomioistuin. KRP:n rikollisten terroristiyksikkö on yrittänyt selvittää samaa asiaa vosutolkulla, eikä loppua näy.
Rahanpesuyksikön 1. osastosihteeri, joka kidutettuna pakotettiin tekemään rikosilmoitus Wincapitasta on piilotettu betonilla painotetussa tynnyrissä Bermudan kolmioon = ilmanpaine laski Aleuuteilla ja Suomen velka pomppasi eiku 116 biljardiin. Ja kaiken takana on Suomen Pankin päälakimies Ele Alenius....
TÄYTYY PIAN PÄÄSTÄ EIT:n käsittelyyn tai saan taas postia QuanTANAMOSTA...
Tarttuukohan tämän palstan hulluus vai ONKO TÄT NORAALIA?- Rahan kerääjä
Ihan normaalia, eteenkin Pätkä ja Kavooti on oikein kuuluisia siitä, heti kun avaavat suunsa, niin kaulassa naru kiristyy.
Jos olis älliä pitäsivät turvat kiinni, koko asia unohtuisi...
- 116 mrd dollaria
Mitä hel...tiä tuo valtionvelka kuuluu tähän Wincapitan, EOK:hon tai talousrikoksiin. On muuten kuvaavaa että tuollainen hypersuper valuuttakauppias ei erota yhdysvaltojen dollarin ($) ja euron (€) eroa kun laskee valtionvelkoja.
- QQQQQQMAN
Meidän pitäisi perustaa oikeudenloukkausten uhrien oma yhdistys, joka rupeaisi vaatimaan Suomessa suomalaisille oikeudenmukaista kohtelua ja oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä joka alalla. Suomessa ei edelleenkään virkamiehet noudatata EU-oikeutta tai ihmisoikeussopimusta, joten oikeudenloukkaukset vain jatkuvat. Meillä olisi kuitenkin mahdollisuus saada Haagin tuomioistuimen käsittelyyn Suomen valtion tekemät rikokset ihmisyyttä vastaan. Siitähän tässä oikeudettomassa tilassa oikeasti on kysymys. Yhteisvoimin saisimme muutoksen aikaan.
- hammarabi.
--
Siinä vaiheessa, kun viranomaiset aloittivat silmittömän, julkisen valehtelun, ja alkoivat ryöstää jäsenten omaisuuksia jäädytysten--
ja kukahan ryösti tuhansien ihmisten rahat, maksatte kusettajakusipäät joka euron takaisin tavalla tai toisella.- ei se niin mee
jaa mutta mä
pidän rahasi , sä senkin mulku
- ilmainenvihje
Tuskinpa pidät tuonkaan kaverin rahoja, eivätköhän he ne peri sinulta tavalla tai toiselle. Kyllä minä vinkkinä annan sinulle vanhana ja viisaana sellaisen vinkin, että maksaisit suosiolla. Olen ollut katselemassa kun velkoja on sillä toisella tavalla peritty, ei ole kaunista katsottavaa, tehokasta tosin.
- silminnäkijä
Kummasti on alkanut ilmestyä sellaista rahaa ja omaisuutta esiin, jota ei pitänyt olla olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944182- 272285
- 2002136
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011952PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3941744- 1431337
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815