Mitä sanovat tänään ne ihmiset, jotka ovat keinolla, jos toisellakin koonneet rahaa paljon yli omien tarpeittensa. On mahdollista, että heidän rahansa ovat nyt niin vaikeasti sijoitettavissa, että mikä tahansa sijoitus voi olla heidän kannaltaan väärä. Elämme kummallisessa ajassa.
"Älä anna minulle liikaa."
Rikkaiden ahdinko.
4
<50
Vastaukset
- -tomumaja-
Jeesushan käskee ensin myymään omaisuutensa pois, jakamaan köyhille ja sitten seuraamaan Häntä, tuo oli rikkaille. Jeesukset käskyt ainakin itse otan tosissaan, vaikkei kukaan uskova niitä pysty koskaan käytännössä totettamaankaan. Paavalin opetuksia en ainakaan oikein suostu uskomaan, tavallinen pulliainen oli kuin meistä kuka tahansa.
-tomumaja-
"Jeesushan käskee ensin myymään omaisuutensa pois, jakamaan köyhille ja sitten seuraamaan Häntä, tuo oli rikkaille".
>>>>>>
Köyhien on helpompi rakastaa Herraa (Jaakob 2:5), koska heillä ei ole mammona esteenä (Mark. 10:17-27).
Kun Jumala kutsuu, niin moni laittaa esteitä ja hylkää kutsun.
Jeesus kertoo vertauksen suurista illallisista(Lk. 14:16-24), jonne eräs mies oli kutsunut monia henkilöitä. (j.16)
Kun palvelijat menivät kutsumaan näitä henkilöitä, estelivät nämä kuka mistäkin syystä.
Kuka oli ostanut pellon, jota nyt piti mennä katsomaan..
Toinen kutsutuista oli ostanut viisi härkää ja niitä oli nyt mentävä koettelemaan.
Kolmas taas asetti vaimon etusijalle.
Sinänsä kaikki tärkeitä asioita.
Kukaan kutsutuista ei siis arvostanut juhlaa, vaan heillä oli jotain muuta tärkeämpää tekemistä; oli muita kiireitä.
Eikö tämä ole niin tuttua meille jokaiselle tämänkin päivän ihmisille: kiire, kiire joka paikkaan ja mammonan perässä juoksemiseen.
Emme ehdi pysähtyä ajattelemaan, mikä elämässämme on loppujen lopuksi tärkeintä.
>>>>>>>>>>- jaikal.se
>>>Jeesushan käskee ensin myymään omaisuutensa pois, jakamaan köyhille ja sitten seuraamaan Häntä, tuo oli rikkaille.
- nikke.-...
Kristinuskoiset vähän välittävät Jeesuksen sanomisista mutta sitten kun saa paavalin kaltaista vihaa siipiensä alle niin sitten rynnitään heti barrkikaadeille.
Taitaa uskovaisten olla helpompaa vain mollata homoja kun oikeasti pyrkiä kitkemään köyhyyttä ja epäoikeudenmukaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2366249
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274147- 952814
- 412227
- 332012
- 491974
- 1091830
- 221729
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301464